bmw_r1300gs_cartec





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2012 v 00:31 | Nahoru | #6931

Dan675 píše: Ja jezdim pirelli, obe smesi sc2, rozhodne predek sc2, ten je na vse, zadek sc2 a kdyz je velky teplo tak sc1 jak pise biker xx



Já to dělám taky tak, ale je pravda, co píše Milan, že SC1 pobere na předku všechno, i zimu a vydrží v pohodě 3 zadky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2012 v 00:34 | Nahoru | #6932

tigerbou píše: proč do velkýho vedra SC1??? to spíš SC2 nebo SC3 čím tvrdší v horku tím lepší ne vydrží více ?...asi jsem trochu zmatenej tak se omlouvám ale nechápu to



Je to přesně naopak. Do tepla měkčí. Nechápe to moc nikdo z nás, ale je to tak. A aby toho nebylo málo, tak u Pirelli na předku je to zas naopak, než na zadku, teda do tepla tvrdší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2012 v 00:39 | Nahoru | #6933

Biker_xx píše: Je to přesně naopak. Do tepla měkčí. Nechápe to moc nikdo z nás, ale je to tak. A aby toho nebylo málo, tak u Pirelli na předku je to zas naopak, než na zadku, teda do tepla tvrdší.


Ok tak to vidím na střední zlatou cestu a koupím SC2/SC2 a je to

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2012 v 12:32 | Nahoru | #6934
tigerbou> zalezi jake jezdis casy a jaka bude teplota, ale myslim ze s sc2 urcite chybu neudelas
muj predek sc2 ma ted najeto 3 okruhove dny vcetne 2 zavodu a je v super stavu,
zadek jde samozrejme rychleji do kopru...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2012 v 18:25 | Nahoru | #6935
tigerbou> nejaky cteni o gumach + u Pirelli tam mas i graf na ty teploty, z toho uz pak pochopis jakou smes do tepla ci do zimy.
Pneumatiky na okruh

Ozzy_> Halbich ale tenhle cas jede na bajku.. Stockovou kvaldu vyhral Ondra Jezek s casem 2:03.8, 2. Filla 2:04.1 a 3. Meklau 2:05.5

kazdopadne je to silenec!

Naposledy editováno 12.05.2012 18:26:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2012 v 18:38 | Nahoru | #6936

Vejmi píše: tigerbou> nejaky cteni o gumach + u Pirelli tam mas i graf na ty teploty, z toho uz pak pochopis jakou smes do tepla ci do zimy.
Pneumatiky na okruh

Ozzy_> Halbich ale tenhle cas jede na bajku.. Stockovou kvaldu vyhral Ondra Jezek s casem 2:03.8, 2. Filla 2:04.1 a 3. Meklau 2:05.5

kazdopadne je to silenec!


Ok díky... tam se mě jeví podle grafu předek SC2 a zadek SC1... to cold a hot to je počasí to je jasný a to smooth medium severe je co na ose x? a ten dunlop nemá nějakej graf teplot?
do jakej je dunlop GP teplot celosměs medium nevíš? jinak díky

Naposledy editováno 12.05.2012 18:42:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2012 v 19:04 | Nahoru | #6937
tigerbou> na druhe ose je povrch trati, od jemneho po hruby

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2012 v 19:48 | Nahoru | #6938

Vejmi píše:

Stockovou kvaldu vyhral Ondra Jezek s casem 2:03.8, 2. Filla 2:04.1 a 3. Meklau 2:05.5



a hlavně Ondra ten čas dal na Ducati a vzadu měl SC2...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2012 v 21:14 | Nahoru | #6939

Vejmi píše:
Ozzy_> Halbich ale tenhle cas jede na bajku.. Stockovou kvaldu vyhral Ondra Jezek s casem 2:03.8, 2. Filla 2:04.1 a 3. Meklau 2:05.5



Tak ja uz nevim ci jsem, kdyz sem se ptal ze nevim jak ma HH tu kawu nasypanou tak me prase presvedcovalo ze je to stock ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2012 v 21:46 | Nahoru | #6940
Ozzy_> ani na SK ringu nejel stocky ale jen SBK

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2012 v 23:21 | Nahoru | #6941

Dan675 píše: Ozzy_> ani na SK ringu nejel stocky ale jen SBK



Tak asi dezinformace. Presto jede pekny casy.

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2012 v 23:32 | Nahoru | #6942
jo ještě jediná věc kde kupujete gumy na netu? aby mě nepřišly bůhví jak starý

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.5.2012 v 23:56 | Nahoru | #6943
tigerbou> Já nakupuju u IV Racingu, většinou přímo na jejich akcích.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 09:36 | Nahoru | #6944
tigerbou> Taky nakupuju u IV,když si pořídíš tu jejich klubovou kartu, máš ještě 10% slevu

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 10:39 | Nahoru | #6945

Dan675 píše: tigerbou> na druhe ose je povrch trati, od jemneho po hruby


kluci dá se někde vyčíst jakej je ten track grip u jednotlivejch tratí? alespoň u těch našich nejbližších - Brno, Most, Slovakia, Hungaroring, Panonia, Lausitz...
někde jsem četl, že Most je high a Brno extrem high

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 11:13 | Nahoru | #6946
Dan675> To, že jede SBK neznamená, že má motorku postavenou jako SBK. Michal Filla má 2 totožné motorky (SST) a s jednou jede SST a s druhou SBK. A pokud Prasouš říká, že ta motorka Honzy Halbicha je postavená jako SST, docela bych tomu i věřil, má k těm informacím předpokládám celkem dobrý přístup, ale můžu se plést.
Na Slovakiaringu jel Michal Drobný taky kategorii SBK, přestože motorka na které jede je SST a dokonce to tam vysvětloval, ale už si nepamatuji proč to vlastně je. Takže asi tak.

Naposledy editováno 13.05.2012 11:15:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 12:02 | Nahoru | #6947

.Padre. píše: Dan675> To, že jede SBK neznamená, že má motorku postavenou jako SBK. Michal Filla má 2 totožné motorky (SST) a s jednou jede SST a s druhou SBK. A pokud Prasouš říká, že ta motorka Honzy Halbicha je postavená jako SST, docela bych tomu i věřil, má k těm informacím předpokládám celkem dobrý přístup, ale můžu se plést.
Na Slovakiaringu jel Michal Drobný taky kategorii SBK, přestože motorka na které jede je SST a dokonce to tam vysvětloval, ale už si nepamatuji proč to vlastně je. Takže asi tak.



Je to tak jak píšeš, SBK jede se štokem.. To že nejede i štoky je o tom, že v SBK je větší konkurence a nechtějí "opotřebovávat" materiál... Prostě pokud přesvědčí štokem v SBK že na to má, tak cíl je zkusit nějaký závody v MS štoků, případně něco z IDM... Každopádně to co předvádí je neskutečný

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 12:12 | Nahoru | #6948
Čus ..... musím se pochlubit, co udělá trocha laminátu, kitu, a barev ve spreji s domlácenýma kapotama a je to za pár kaček
http://www.motorkari...uzivatel/?muid=62902
viz deník

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 13:03 | Nahoru | #6949
Prasouš> Souhlasím, jede hroznou palici! Bóža to proč jede SBK komentoval v souvislosti s AČR/ČSMS a s celkovým hodnocením jednotlivých kategorií, ale fakt nevím přesně jak to tam je.
Když zmiňuješ to IDM, včera jsem se díval na záznam z Oscherslebenu a to co předvedl Mates v té druhé jízdě, bylo unglaublich!!!!
Jooo a Kuba opět skvělé 1. kolo závodu...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 14:30 | Nahoru | #6950
.Padre. a Prasous> diky za vysvetleni , tim jsou ty vykony o to paradnejsi

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 16:00 | Nahoru | #6951
Honza opět tahá ve 2 kole už je 2 ze 6tého na startu

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 16:02 | Nahoru | #6952

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 16:04 | Nahoru | #6953
a už vede

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 16:12 | Nahoru | #6954
Honzik je letec .... hlavne si neustlat ... v tomhle pocasi 2:04 ? Neskutecny

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 16:20 | Nahoru | #6955
ježiš já se naotravuju co jezdíte vzádu na litru 200/55 nebo 190/55.... co udělá ta 200/55 s ovladatelností motorky? už jsem asi trapnej

Naposledy editováno 13.05.2012 16:20:40

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 16:21 | Nahoru | #6956
asi spadnul

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 16:22 | Nahoru | #6957
Teď se už údajně jezdí 200, DUnlopky se používají standardně širší, co já vím.
Ovladatelnost? Celkem nic, ale logicky s širší bude stabilnější, větší styčná plocha, hůře ovladatelná, ale to jsou tak malé rozdíly si myslím, že to stejně nepoznáš

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 16:25 | Nahoru | #6958
:( :( zahodil to ...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 16:28 | Nahoru | #6959
Škoda pádu, každopádně první 4 jezdci ve vteřině do předposledního kola, to je moc pěkné!

Naposledy editováno 13.05.2012 16:29:47

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2012 v 16:29 | Nahoru | #6960
tigerbou> Pirellka má obě volby. jejich 200ka je právě odpověď na Dunlop. Je to úplně jiná konstrukce, je to pevná nízkotlaká guma. Jenže pozor, ta guma je o víc než 1kg těžší, než klasická 190 a třeba při překlápění je to hodně znát. Se 190kou je motorka mnohem mrštnější. Grip ale bude mít znatelně větší. Ovšem, co tu píšu o 200ce Pirellce, platí beze zbytku o Dunlopech.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35177 Dnes v 16:05 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 530 Dnes v 15:07 IvanDvoutakťák
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist