Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
Dan675 píše: Ja jezdim pirelli, obe smesi sc2, rozhodne predek sc2, ten je na vse, zadek sc2 a kdyz je velky teplo tak sc1 jak pise biker xx
Já to dělám taky tak, ale je pravda, co píše Milan, že SC1 pobere na předku všechno, i zimu a vydrží v pohodě 3 zadky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
tigerbou píše: proč do velkýho vedra SC1??? to spíš SC2 nebo SC3 čím tvrdší v horku tím lepší ne vydrží více ?...asi jsem trochu zmatenej tak se omlouvám ale nechápu to
Je to přesně naopak. Do tepla měkčí. Nechápe to moc nikdo z nás, ale je to tak. A aby toho nebylo málo, tak u Pirelli na předku je to zas naopak, než na zadku, teda do tepla tvrdší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: Je to přesně naopak. Do tepla měkčí. Nechápe to moc nikdo z nás, ale je to tak. A aby toho nebylo málo, tak u Pirelli na předku je to zas naopak, než na zadku, teda do tepla tvrdší.
Ok tak to vidím na střední zlatou cestu a koupím SC2/SC2 a je to
muj predek sc2 ma ted najeto 3 okruhove dny vcetne 2 zavodu a je v super stavu,
zadek jde samozrejme rychleji do kopru...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Pneumatiky na okruh
Ozzy_> Halbich ale tenhle cas jede na bajku.. Stockovou kvaldu vyhral Ondra Jezek s casem 2:03.8, 2. Filla 2:04.1 a 3. Meklau 2:05.5
kazdopadne je to silenec!
Naposledy editováno 12.05.2012 18:26:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Vejmi píše: tigerbou> nejaky cteni o gumach + u Pirelli tam mas i graf na ty teploty, z toho uz pak pochopis jakou smes do tepla ci do zimy.
Pneumatiky na okruh
Ozzy_> Halbich ale tenhle cas jede na bajku.. Stockovou kvaldu vyhral Ondra Jezek s casem 2:03.8, 2. Filla 2:04.1 a 3. Meklau 2:05.5
kazdopadne je to silenec!
Ok díky... tam se mě jeví podle grafu předek SC2 a zadek SC1... to cold a hot to je počasí to je jasný a to smooth medium severe je co na ose x? a ten dunlop nemá nějakej graf teplot?
do jakej je dunlop GP teplot celosměs medium nevíš? jinak díky
Naposledy editováno 12.05.2012 18:42:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Vejmi píše:
Ozzy_> Halbich ale tenhle cas jede na bajku.. Stockovou kvaldu vyhral Ondra Jezek s casem 2:03.8, 2. Filla 2:04.1 a 3. Meklau 2:05.5
Tak ja uz nevim ci jsem, kdyz sem se ptal ze nevim jak ma HH tu kawu nasypanou tak me prase presvedcovalo ze je to stock ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dan675 píše: tigerbou> na druhe ose je povrch trati, od jemneho po hruby
kluci dá se někde vyčíst jakej je ten track grip u jednotlivejch tratí? alespoň u těch našich nejbližších - Brno, Most, Slovakia, Hungaroring, Panonia, Lausitz...
někde jsem četl, že Most je high a Brno extrem high
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Na Slovakiaringu jel Michal Drobný taky kategorii SBK, přestože motorka na které jede je SST a dokonce to tam vysvětloval, ale už si nepamatuji proč to vlastně je. Takže asi tak.
Naposledy editováno 13.05.2012 11:15:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Padre. píše: Dan675> To, že jede SBK neznamená, že má motorku postavenou jako SBK. Michal Filla má 2 totožné motorky (SST) a s jednou jede SST a s druhou SBK. A pokud Prasouš říká, že ta motorka Honzy Halbicha je postavená jako SST, docela bych tomu i věřil, má k těm informacím předpokládám celkem dobrý přístup, ale můžu se plést.
Na Slovakiaringu jel Michal Drobný taky kategorii SBK, přestože motorka na které jede je SST a dokonce to tam vysvětloval, ale už si nepamatuji proč to vlastně je. Takže asi tak.
Je to tak jak píšeš, SBK jede se štokem.. To že nejede i štoky je o tom, že v SBK je větší konkurence a nechtějí "opotřebovávat" materiál... Prostě pokud přesvědčí štokem v SBK že na to má, tak cíl je zkusit nějaký závody v MS štoků, případně něco z IDM... Každopádně to co předvádí je neskutečný
http://www.motorkari...uzivatel/?muid=62902
viz deník
Když zmiňuješ to IDM, včera jsem se díval na záznam z Oscherslebenu a to co předvedl Mates v té druhé jízdě, bylo unglaublich!!!!
Jooo a Kuba opět skvělé 1. kolo závodu...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 13.05.2012 16:20:40
Ovladatelnost? Celkem nic, ale logicky s širší bude stabilnější, větší styčná plocha, hůře ovladatelná, ale to jsou tak malé rozdíly si myslím, že to stejně nepoznáš
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35177 | Dnes v 16:05 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 530 | Dnes v 15:07 IvanDvoutakťák |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |