Naposledy editováno 20.10.2008 20:35:23
chapu ze zvuk nepotesi... z toho myho leze takovej mechanickej hluk ze sem myslel ze je to padeny na klice.... ale jezdi to tak uz skoro 40tis km... :) si casem zvyknes, pres helmu to neni slyset:)
1 reakcí na tento příspěvek Cvakání ventilů za tepla
1 reakcí na tento příspěvek Cvakání ventilů za tepla
StiefTomas>Mam stejnej problem jako asasin,taky mi to dela takovej pazvuk jakoby od kliky,ale nalitano na tom uz je taky dost.Holt mame suzuki no :) ale uz jsem si nato taky zvyknul.Mel jsem rozdelanou hlavu vse tam bylo ok tak se jen vymenil rozvodak,udelaly se vule a jezdim furt.
..ja nevim odkud to jde... to je takovej kraval ze to nepoznam:) mit seriove vyfuky tak je to prerve:) japoncici tu ducati okopirovali temer dokonale:)
1 reakcí na tento příspěvek Cvakání ventilů za tepla
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání ventilů za tepla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání ventilů za tepla
Věř mi,vím co píši z 10 GSX jich 8 klepe.Jsou to nesmrtelné motory.
Já používám do olejáků Motul 5100 ester 10W40 a jsem naprosto spokojen.
Zbytečně se v tom budeš vrtat a vyhazovat prachy
1 reakcí na tento příspěvek Cvakání ventilů za tepla
Poslední dobou jsem si všiml že moje kočka FZ1 když se opravdu prohřeje začne cvakat ventil nebo spíš podle mě hydroštel. Nevím když to vezmu logicky tak za studena je zvuk čistý za tepla cvaká po opětovném startu za tepla cvaká po přidání plynu stichne. Vše nasvědčuje na hydroštel. Co si o tom myslíte?
JaromírCBR píše: Oživím toto téma
Poslední dobou jsem si všiml že moje kočka FZ1 když se opravdu prohřeje začne cvakat ventil nebo spíš podle mě hydroštel. Nevím když to vezmu logicky tak za studena je zvuk čistý za tepla cvaká po opětovném startu za tepla cvaká po přidání plynu stichne. Vše nasvědčuje na hydroštel. Co si o tom myslíte?
...hydroštel? ...to asi ne...
Projev závady: cvakání z pravé strany ventilového víka, které je po zahřátí intenzivnější. A jelikož cvakání z motoru já beru jako závadu, tak jsem to začal řešit. Nechal jsem změřit ventilové vůle a všechny byly ve výrobcem udávané toleranci. Nicméně dohodli jsme se s mechanikem, že vzhledem k nájezdu km vymezíme vůle všech ventilů na minimální hodnotu kterou výrobce dovoluje a to na všech ventilech. Zároveň proběhla výměna rozvodu.
Výsledek: cvakání zmizelo a po ujetí 500km se zatím neobjevilo. Motor je krásně tichý.
Předem říkám, že nestojím o komentáře typu jestli nastavit vůle na minimální hranici je dobře, nebo špatně (ještě jednou upozorňuji, že na minimální hranici tolerance udávané výrobcem!), každý ať si dělá se svojí motorkou co chce .
Berte tento příspěvek pouze jako ukázku toho, že některé cvakání odstranit jde. A že tu dávám k dispozici jedno řešení, které mě pomohlo a ne pouze rady typu: je to normální, neřeš to.
Naposledy editováno 23.01.2022 19:16:01
Takze ak klepe a pri kontrole je niektory ventil na hornej tolerancii, bude to on. Treba to davat na stred a skratit dalsiu kontrolu povedzme z 25tis. Na 20.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 11 | 4.2.2024 v 07:50 Anti |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |