globalmoto_duben_nolan





Téma: BMW G450X
18.10.2008 v 22:11
Zdravím všechny, stroj je doma tak se pokusím průběžně zasílat informace a postřehy z provozu.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

BMW G450X

18.10.2008 v 22:12 | Nahoru | #1
jsem zvědav, přecejen proti bežné produkci se to trošku liší tak uvidime

1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X

18.10.2008 v 22:16 | Nahoru | #2
[URL=

BMW G450X

18.10.2008 v 22:44 | Nahoru | #3
peknej strojek

BMW G450X

18.10.2008 v 22:50 | Nahoru | #4
..tak at' chodí..,nebo spíš jezdí bez závad a dobře

1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X

18.10.2008 v 22:53 | Nahoru | #5
Mohli tomu teda udělat kolíbkovej rám, takhle na prvním větším šutru rozbiju motor.. jak Gerhard Forster na Romaniacích
Jinak se mě to líbí

(reakce na) BMW G450X

18.10.2008 v 23:45 | Nahoru | #6
el_tranviero> no, nějaké chyby tenhle stroj má, až mě to překvapilo, že na ně při výrobě zapomněli. Na druhou stranu jsem rád, že něco takového vzniká i od jiných značek. Uvidíme, uvidíme............

(reakce na) BMW G450X

19.10.2008 v 08:26 | Nahoru | #7

Vespa>Mohli tomu teda udělat kolíbkovej rám, takhle na prvním větším šutru rozbiju motor.. jak Gerhard Forster na Romaniacích
Jinak se mě to líbí


muzes si dokoupit montovatelnou kolibku s susplechem.. ale bude to ranec.. :\

1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X

19.10.2008 v 09:09 | Nahoru | #8
Ahoj, mam na tebe otazku, jak se na ni meni maly retezovy kolecko?? Co sem koukal tak je to zajimave reseny - prevody na jedny ose s ramem + kyvkou http://img.motorkar...0x800__type_jpg_.JPG :\

Diky

(reakce na) BMW G450X

19.10.2008 v 09:15 | Nahoru | #9

BMW G450X

19.10.2008 v 09:43 | Nahoru | #10
sem zvedavej piš jezdi piš jezdi piš

BMW G450X

19.10.2008 v 23:02 | Nahoru | #11
Startér je tam bez krytu, je to tam přesně připraveno na nějakej pěknej pařízek...Pro mě nevyužitelná motorka - vysoký a tvrdý sedlo, moc výkonu... ale ten tah odspodu je super! Žádnej ukňučenej dvoutakt. S tím čipem se to dodává sériově?

1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X

20.10.2008 v 12:00 | Nahoru | #12
el_tranviero: koukám na tu třetí fotku- neni ňák moc naplej řetěz? Na to bacha, jinak gratulace ke krásný hračce , ještě by mě zajímalo, vidlice je jaký značky? Vzhledově to šacuju na marzošku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 12:14 | Nahoru | #13

M6>el_tranviero: koukám na tu třetí fotku- neni ňák moc naplej řetěz? Na to bacha, jinak gratulace ke krásný hračce , ještě by mě zajímalo, vidlice je jaký značky? Vzhledově to šacuju na marzošku.


Však ten řetěz může bejt právě takhle naplej díky tomu, že je řetězový kolečko v ose kyvky. Tudíž i když zadek pujde nadoraz, řetěz bude stejně naplej jako v klidový poloze...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 12:30 | Nahoru | #14
Carlos.> Však on si dělal prdel, ..že jo .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 13:06 | Nahoru | #15

MikiberG>Carlos.> Však on si dělal prdel, ..že jo .



ne ne, nedělal, nevěděl jsem, zajimavý technický řešení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 16:48 | Nahoru | #16
a jaxe vlastně to kolečko mění ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 17:13 | Nahoru | #17
Vana666> And BMW claims that even though the front sprocket is more difficult to replace, it has twice the life.

One thing I don't like though is the fact that the swinging arm has to be removed to change the engine sprocket, although they say "it only takes 15 min."

(reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 17:18 | Nahoru | #18
Jira> uff

1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X

20.10.2008 v 17:54 | Nahoru | #19
Jíra> Třeba je ta kyvka na rychloupínáky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 19:33 | Nahoru | #20
taky by mě zajímalo jak se ta motorka řídí ve vzduchu, když se jí klika točí opačně. Co to vlastně udělá když se při skoku na nižší kvalt přidá plyn

Naposledy editováno 20.10.2008 19:33:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 20:20 | Nahoru | #21
Vana666> u mojí 250 se klika taky točí v protisměru

BMW G450X

20.10.2008 v 20:23 | Nahoru | #22
Schema řetězového kolečka:





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 21:20 | Nahoru | #23

kadlec>Vana666> u mojí 250 se klika taky točí v protisměru



a co to teda dělá ve vzduchu ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 21:24 | Nahoru | #24
Vana666> já si myslím že to bude mít vliv minimální protože hlavní rotující hmota je zadní kolo, a ani BMW není tak nekonvenční aby s ním točilo obráceně ;)

(reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 21:26 | Nahoru | #25

Vana666>taky by mě zajímalo jak se ta motorka řídí ve vzduchu, když se jí klika točí opačně. Co to vlastně udělá když se při skoku na nižší kvalt přidá plyn



rozumím správně, že narážíš na gyroskopický efekt? Já jsem si myslel, že má větší vliv otáčení zadního kola než "jenom" kliky, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 21:27 | Nahoru | #26

Vespa>Vana666> já si myslím že to bude mít vliv minimální protože hlavní rotující hmota je zadní kolo, a ani BMW není tak nekonvenční aby s ním točilo obráceně ;)



Mno, dvě minuty... S tím otáčením zadního kola je to taky zajímavý...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 21:46 | Nahoru | #27
hAjPR, Vespa> ne gyroskopický efekt ale obyčejná setrvačnost která se využívá ke sklopení motorky dopředu nebo dozadu

já teda taky sázím na rozhodující vliv zadního kola
ale třeba v diskuzích o novém husaberku všeci tvdili že největší vliv na chování motorky má setrvačnost kliky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 21:57 | Nahoru | #28
Vana666> co bude mit větší/menší vliv bude zaležet na momentu setrvačnosti rotujicího kola/ kliky a aktualních otáčkach kola/kliky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 22:05 | Nahoru | #29
ladiktm> proto jsem se kadlece ptal jak se to chová v praxi
já ani netušil že u ktm se klika taky točí nazpět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X

20.10.2008 v 22:14 | Nahoru | #30
Vana666> jj ja ventylovýho "čtvrtlitra" neznam, ale myslím že stará 150 zetka se točila taky obráceně (primar soukolim)
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bmw G 450 X BMW G 450 X Motomaniac27 11 22.5.2019 v 09:14 OndraRehor
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... motormichal 22 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz
BMW R17 1935 BMW G 450 X Cycleman 1 27.7.2015 v 15:35 ja1
BMW G450X [1, 2] BMW G 450 X JohnyT 39 2.6.2015 v 19:23 Kamyll


TOPlist