1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900
Naposledy editováno 11.12.2008 23:39:58
1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900
1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Triumph trophy 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Triumph trophy 900
Takže ad plastovej kohout je skutečně na benzín a nabízí přehršel funkcí. ON - otevřeno, ale jen pokud vznikne podtlak od karburátorů (otevře přes membránu jehlový ventil v kohoutu), RES - rezerva, PRI - benzín teče pořád, což je super, pokud máš sucho v karbcích, poněkud horší pokud ti netěsní plovákové ventily, takže používat jen pokud jsi například pozdě přepnul rezervu a motorka chcípla, nebo když po delší době nejde nastartovat. požadovaná funkce jest navolena, pokud je daný nápis jakoby proti tvému kolenu. Má to myslím aretaci, takže je cítit zapadnutí jednotlivých poloh.
Chcípání na stojánku - no ono se to má tak, pokud máš zařazenou rychlost, a vyklopenej boční stojánek, tak je zapalovaní blokováno spínačem -tudíž se zařazenou rychlostí a vyklopeným stojánkem nenastartuješ - je to pro tvé dobro , aby jsi hned nemusel řešit opravu kapot po pádu.
Manuál pošlu do konce týdne - je to na CD a pkud to nevadí ,tak bych ti to poslal na dobírku za 100 Kč (15 korun CD a zbytek je pošťákům)
Poslední věc - drtit baterku přes kabely je takové nehezké - nová baterie vyjde i s elektrolytem do 1000,- (Top Lite od ELIT) a opravdu může způsobovat to chcípání a navíc ti ještě může odejít regulátor napětí a ten je v altíku a nevím jak bys to opravoval. Pokud to nepomůže, tak přes zimu si to rozdělej, vyčisti karbce a palivovou soustavu, popř vyměň svíčky (DPR8 EA 9 - taky nejlépe ELIT) a udělej/nech si udělat synchronizaci karburátorů.
Naposledy editováno 05.11.2008 15:59:53
1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900
No to je teda pech.. A zkteré strany to teče?? Válce jsou vložky vložené do karteru a jsou přitlačeny hlavou, pokud to teče vpravo vepředu, nebo vzadu, možná by pomohlo zkontrolovat dotažení těch 3 torxů, co jsou na pravé straně bloku, mají hlavy dolů a jsou zašroubovany do hlavy válců. mě se takhle povolily 2 a začal tudy prolínat olej, zrovna, když jsem ji chtěl prodat, te-´d je to dotáhnuté a těsní to dál. Pokud by musel motor ven je to dost náročné a musí rozebrat skoro celá motorka. a sundat jenom hlavu taky není sranda.
No snad to dotáhnutí by i pomohlo. Ale pokud je to takhle masivní, že to teče jak ven, tak i dovnitř, bylo by lepší nové těsnění. (do oleje se voda může dostat přes válce, ale pravděpodobnější je průsak na pravé straně mezi stěnou oddělující rozvody a vodu. Záruku bych určitě zkusil, ale spíš si nech proplatit náklady na opravu. Kolik tě to přišlo?? Zajímala by mě cena, za kterou se to prodat.
1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900
1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900
1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900
1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Triumph Trophy 1200 SE Triumph Trophy 1200 | MaaYa | 12 | 22.4.2024 v 22:06 MaaYa |
Zkušenosti s airbag vestou Alpinest... [1, 2] Triumph Trophy 1200 Alpinestars Tech-Air5 | Niki76 | 32 | 5.3.2024 v 15:11 Niki76 |
Cesta Mojkovac na Žabljak nebo Plevju Triumph Trophy 1200 | Niki76 | 13 | 3.3.2024 v 20:30 Niki76 |
USB s hudbou se odpojuje při akcele... Triumph Trophy 1200 | Niki76 | 14 | 10.8.2023 v 13:13 Niki76 |
Servisní manual Triumph Trophy 1200... Triumph Trophy 1200 | Niki76 | 4 | 2.7.2023 v 19:32 Gahan37 |