globalmoto_duben_nolan





Téma: KTM 200 EXC 08/09
8.10.2008 v 13:13
Jezdím CC 2,3,4 hodinovky a enduro a to na 450 EXC-r(celou dobu vlastně jen 4-T).Vážím 85kg a měřím 183cm.Tak zvažuji přikoupení 2-T,přeci změna je život jak tvrdil můj bývalý učitel občanky:"Chlap by měl vystřídat více různobarevných žen,ať má v důchodu co vyprávět!"Tu barvu již měnit nechci,bylo jich už dost a kdo ochutnal oranžovou tak ví o čem mluvím.
No zajímají mě KLADY a ZÁPORY a to skutečně jen od těch co jí sedlali/jí!
Slibuji si menší unavenost,rychlejší projetí trialových pasáží a sjezdů a v neposlední řadě jednodušší servisování,kdyby se to posralo hodně?Co mě hodně zajímá je kolik zajede v plném nasazení minut na jednu nádrž,startovatelnost po kotrmelci,výdrž komponentů,nutnost úprav,chování na rozličných terénech.Taky ještě připojím anketku 200/250/300 což v praxi je 34/37/44KW ,anebo taky 97/101/106(e)kg
Anketa: Větší vhodnost pro CC a enduro
200 exc
39%
29
250 exc
15%
11
300 exc-e
46%
34

1 reakcí na tento příspěvek KTM 200 EXC 08/09

9.10.2008 v 07:57 | Nahoru | #1
marko> já to už tady někde psal ale než bych to hledal tak zkusím znova. 250 jsem neměl tak srovnám 200 - 300 - 4504T všechno KTM EXC

200 - koloběžka, super v těžkém terénu, potůčky, les, klády, v prudkých sjezdech, nádherně brzdí, kraťoučká jednička na trialové úseky, super v blátě i na sněhu, v lese na jehličí se netrhá a bez problémů se rozjede. Přes hrbolaté úseky se skoro vznáší. Bez vibrací. Nikdy se nehřeje, nevaří. Nevýhody - na vyšší kvalty motor nebere vespod, musí se víc spojkovat, hůře se jedou rychlé úseky. Taky víc žere. špičková rychlost 120-130. V rychlosti neklidná

300 - sametová i divoká zároveň, podle plynu. V lese výrazně hrubší chování, snadno se utrhne na jehličí, v blátě i na sněhu. Ze sjezdu letí jak balvan, motor furt tlačí. Výrazné vibrace v řidítkách. Ve výjezdech někdy dělá problémy díra mezi jedničkou a dvojkou. Celkově drsnější chování, ale zátah ve vyšší rychklosti je plynulý, téměř bez spojkování. V pomalé rychlosti se hřeje, delší kličkování na jedničku i po rovině končí vývarem. Spotřeba menší tak o 20%, špičková rychlost kolem 160, V rychlosti taky ještě neklidná

450 - parní stroj, oproti 2T se člověku zdá že jede s autobusem. Veškerá manipulace citelně větší problém - otáčení na lesní pěšině, přejezd přes klády. Jízda celkově stojí mnohem víc sil. Při brzdění a ve sjezdech se řítí jako balvan, na hrbolech je těžkopádná. Na jehličí pokud je trochu mokro se trhá (i když záběr působí velmi plynulým dojmem). Zátah vespod citelně silnější i proti třístovce. Na sněhu vynikající, stejně tak výborná v táhlých rychlých přejezdech, rychlých zatáčkách apod. Těžko se zvedá proti svahu. Velké rozpětí převodovky - kvalty nikdy nechybí ani při pomalé jízdě, ani na asfaltu. Hřeje se, pomalá jízda jí stejně jako třístovce moc nesvědčí. špičková rychlost kolem 160 možná i víc, nezkoušel jsem. V rychlosti v terénu stabilní a klidná. Spotřeba proti 300 snad o 10-15% menší. Složitější údržba (oleje), citelně víc likviduje řetězy, obtížně se nastavuje pérování - buď je tvrdé, nebo chodí na doraz.

(reakce na) KTM 200 EXC 08/09

30.10.2008 v 18:44 | Nahoru | #2
300 jsem jěšte nevidel vařit zadelávám si jeden chladič aby se vubec zahřála pojedu klidne na 1 do prahy a vibrace jen na volnoběch při akceleraci necítím nic
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... KO_IN 4 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
20mm osa na 26mm ráfek KTM KTM EXC 200 18IsBack 8 2.5.2023 v 22:04 Kohlstein
Kolik foukat kola na KTM EXC KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 10 2.6.2022 v 15:44 doktorM


TOPlist