Naposledy editováno 20.07.2009 19:56:37
1 reakcí na tento příspěvek VOR SM 503/530
1 reakcí na tento příspěvek VOR SM 503/530
Jinak kámoš má Vora 530, jede to pěkně, tlumiče paráta a samá vychytávka
Na mě jen dost vybruje do stupaček, přišlo mě že mam řídítka pomalu až v břiše a asi bych se bál u Vora servisu :\
Každopádně ať slouží
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR SM 503/530
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR SM 503/530
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR SM 503/530
A fabrika se přejmenovala na Vertemati a vyrábí stále.Ale kdo ví kde sehnat fitr ať napíše prosím jsou tam i Champion filtry asi.
2 reakcí na tento příspěvek VOR SM 503/530
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR SM 503/530
Lion>v Itálii je Vorů stále dost s tou fabrikou je to sporné... Vor a Vertemati jsou bratři a myslím že každý si jel svoji výrobu ať v rodinném podniku nejedná se o tutéž značku...
mel jsem tu cest setkat se s panem vertemati osobne u nej ve fabrice (spis teda v kulne) motorky se u nich vyrabeli ve dvou mistnostech o velikosti garaze avsak cina je polozila na lopatky A ted k veci Vertemati byl vyvojovy podnik, Vor vyrobni podnik po financnich problemech zustalo jen vertemati (je to levnejsi platit dane jen za 1 fabriku)jak jste si mohli vsimnout tak motor vor a motor vertemati jsou si podobne ale ne identicke, motory vertemati jsou vlastne inovovane vory kompletne predelane, mrzi me ze se nemuzou prosadit pod kridly vetsi fabriky by mely tyto motory dobry uspech, a aby ste si nemysleli ze tech 10 zamestnancu vertemati nic nedelaji tak vam muzu rict ze 50% komponentu v motorech italskych znacek se kreslilo a vyvijelo u vertemati (aprilia, husquarna, piaggio)
1 reakcí na tento příspěvek VOR SM 503/530
1 reakcí na tento příspěvek VOR SM 503/530
Moto stále jede krom oděrek . Sem párkrát spadl no :\ . Zadní guma už je druhá od uživatele Rod . Ale je tvrdá či co páč se nesjíždí a ještě se mě ji nepodařilo utrhnout ani na mokru . Krom těsnění pod hlavou zatím vše ok, předchozí majtel dotáhl špatně hlavu nejspíš a malou dírkou to profukovalo... Chytá vždy na první šlápnutí když se ví jak na to . Investice zatím 2 500,- kč za tekoucí vidlice(gufera,olej,pouzdra + práce). Při rozborce motoru bylo zjištěno že píst,ojnice a válec jsou fungl nový a kartery zevnitř taky vypadaj pěkně . Nejspíš to asi bylo poskládaný z novejch dílů a zasazený do starýho rámu...
edit. jinak se uvidí co zapalování...na starším motoru (pod 03) se dvoje spálili...ale tam je světelný Keihin?!?
Naposledy editováno 18.07.2009 00:16:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR SM 503/530
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR SM 503/530
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR SM 503/530
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOR SM 503/530
1 reakcí na tento příspěvek VOR SM 503/530
Jinak už jsem odeslal přesně 89 emailů po ČR a Itálie.Z Vertemati jsem získal kontakt na chlapa v Itálii co dělá Vory a na výrobce těsnění Athena co dělá i Vory. Kdo umí anglicky tak si pokecáte už jsem si to vyzkoušel taky.
Pánové snad se to povede a budu jezdit..... Petr
[img]
Lion- nevíš jaké by tam mohlo ještě pasovat ? Prý ho zkoušel to z Husaberga a nic .... radči si zajdu ještě dneska do Husaberga sám se zaptat ale jinak pak už opravdu nevím............
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přestavba VORu s 250ccm motorem nec... VOR MX 530 | Smokerx | 2 | 18.8.2017 v 17:59 Smokerx |
Náhradní díly VOR VOR EN 450, VOR MX 530, VOR EN 503, VOR 530 EM | Daniel_cz | 11 | 19.7.2015 v 16:31 Daniel_cz |
Problém s elektrikou VOR MX 530 | vacul | 10 | 14.2.2011 v 23:15 laďa prášil |