viz www.prvnikozi.cz
V každém případě zvýšení výkonu = následné problémy s nikasilem.
Až budeš kupovat, nezapomeń si s sebou vzít budíka na měření kompresního poměru a podívej se,jestli nefouká z karteru do airboxu.
Mně v létě odešel motor na V35, přivezl jsem z Itálie půltóna Monzu za pár šupů a pohoda; první pokus byl ale neúspěšný ze shora uvedených důvodů.
Jarda
Co se dá vylepšít jsou vysokokompresní písty FBF, pořádně udělaná mapa, Carilla rozvodový tyčky a další... ale to je nárůst 3 koně za cenu několika Palackých...
Add powercommander, já ho tam mám hlavně proto že po instalaci KN filtru a Leo Vince SBK laufů (vřele doporučuji kdo slyšel tak ví) jsem měl neskutečně chudou směs. Na nádrž jsem ujel třeba 300km ostřější jízdy ale pak sem kouknul na svíčky, totálně bílý, kolem 3000 to brutálně střílelo do sání a kolem 5000rmp pod plným to cinkalo jak třiapůle.
Takže powercommander a mapa. První mapu sem přehnal a skončil na 9 litrech na 100 teď to mám tak akorát a protože jezdím docela rychle a zatáčky jezdím kolem 7-8 na 100km.
Tolik k výkonu.
Co je ale lepší než honit výkon:
Synchro klapek a TPS Balance
pořádně seřídit volnoběh a pravidelně štělovat ventily.
motorka se pak chová uplně jinak.
Co se týče ovladatelnosti a stability, někdo radí místo 180mm gumy používat 170mm, někdo zase o třeba 2mm popustit motku v brýlích, já říkám, pokud máš standartní černý vidlice, koukej tam dát tužší pružinu a pořádnej olej
Tož asi tak...
Na co si dej taky pozor je možná trošku převodovka bo to je asi nejslabší místo celý V11...
jo... a všechno info najdeš na www.v11lemans.com
tak ať to jezdí.
BTW, co nějaká V11 slezina :)
Medvěde vzhledem k mojí letošní změně zaměstnání a začínaní od píky,letos nezvládám téměř nic kromě svých soukromých kratších výletů...ani akce MGklubu Bohemia...prostě letos bída,ale v11 trefen hm...bylo by o čem pokecat... Někde na půl cesty,když by bylo počásko Proč ne...
lopata75>Medvěd ti odborně popsal to co já laicky a vpodstatě se připojuji i k těm dalším věcem... Tu mapu mám poladěnou ze stejnýho důvodu...
Medvěde vzhledem k mojí letošní změně zaměstnání a začínaní od píky,letos nezvládám téměř nic kromě svých soukromých kratších výletů...ani akce MGklubu Bohemia...prostě letos bída,ale v11 trefen hm...bylo by o čem pokecat... Někde na půl cesty,když by bylo počásko Proč ne...
právě :) 5-10 mašinek, lehčí výlet někam :) Musíme se dát do kupy bo 2010 (11) by v čechách mělo být World V11 Raid
a samotný čip by snad měl jít od Tritonu
http://www.powup.net/
Je to varianta místo commanderu za desetinovou cenu. Jestli budeš dávat propustnější filtr a otevřený výfuky, je přečipování téměř nutnost.
Já osobně bych pružiny neměnil. Slabinu vidím spíš v rámu který se ti občas rozvlní. Přesto můžu V11 vřele doporučit.
Hodně rozumů a rad najdeš taky na http://www.v11sport.de/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |