globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pancéřové brzd.hadice vs. normal
 
5.10.2008 v 18:24
Jak velký je rozdíl po montáži pancéřovek místo origo brzd. hadic.Jde mi o to, zda se to za ty prachy vyplatí a dostaví se nějaký efekt. Mám Kawu Z750 r.v.07
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Pancéřové brzd.hadice vs. normal

5.10.2008 v 18:36 | Nahoru | #1
Jestli ti jde o to aby to lépe brzdilo tak to zapomeň, už z fyzikálního hlediska to není ani možný. Tlak je stejnej.
Maximálně propružení gumy což u nových hadic je skoro nulový..
Brzda bude spíš hůře dávkovatelná

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

5.10.2008 v 18:52 | Nahoru | #2
No, tlak sice zůstává stejný, ale průběh toho tlaku nikoli. Gumové hadice a to i ty nové se roztahují (proto se také pancéřové stále dávají) a ty pak páku jakoby promačkáváš hloub, pruží. Když máš pancéřovku, je brzda přesněji dávkovatelná. Osobně si myslím, ža na tvou kawu to nepotřebuješ, ale je to o pocitu z brzdy.

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

5.10.2008 v 19:25 | Nahoru | #3
No na moji moto z roku 2001 se to projevilo vyrazne.U takhle novych hadic treba efekt nepoznas.

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

6.10.2008 v 20:21 | Nahoru | #4
jistej si tím nejsem, ale nesporná výhoda pancířek je v tom, že klasická hadička při extrémních bržděních "měkne" vlivem vysoké teploty brzdové kapaliny. Pak se při tlaku více roztahuje a jak již bylo řečeno, pruží ... U testů moto, konkrétně jejich brzd se rozdíl pancířek oproti obyč pozná až po několikátém ostrém zabrždění z vysoké rychlosti. Pak je rozdíl znatelný.

Ale placebo efekt při použití v běžným provozu funguje 100% ...

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 08:45 | Nahoru | #5

Mates_RR>jistej si tím nejsem, ale nesporná výhoda pancířek je v tom, že klasická hadička při extrémních bržděních "měkne" vlivem vysoké teploty brzdové kapaliny. Pak se při tlaku více roztahuje a jak již bylo řečeno, pruží ... U testů moto, konkrétně jejich brzd se rozdíl pancířek oproti obyč pozná až po několikátém ostrém zabrždění z vysoké rychlosti. Pak je rozdíl znatelný.

Ale placebo efekt při použití v běžným provozu funguje 100% ...



No asi takhle ja pancerovy hadice, kamos originalni, jinak naprosto shodny motorky postaveny vedle sebe a pri porovnani na stojicich moto je to uplne, ale naprosto jiny, zmacknout jeho brzdu je jako mackat do hovna s odpustenim...

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 08:54 | Nahoru | #6
Mám panceřivé hadice a ani bych nic jinýho nechtěl. A divim se, že výrobci dávaj na nový supersporty pořád ty gumový sračky.

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 08:58 | Nahoru | #7

BigJohn>Mám panceřivé hadice a ani bych nic jinýho nechtěl. A divim se, že výrobci dávaj na nový supersporty pořád ty gumový sračky.



proto, abysme měli co vylepšovat a tunit

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 19:44 | Nahoru | #8
Hele kluci, ja to taky nechápu. Kdyby ty gumový hadičky byly takový srágory tak by to tam ty japonský inžinýři přece necpali! A určitě to maj dobře spočítaný- přece si nekoupím novej supersport a nepujdu na to druhej den dát pancíře? Ty gumový mají určitou trvanlivost a musej něco vydržet,nebo ne? Já chápu pancíře na závodění ale myslím že na normální ježdení je to uplně zbytečné. Nebo mě vyvedte z omylu Už vám někomu praskly??

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 19:47 | Nahoru | #9
Tak o tomhle sem premejslel dlouho, a lidi co tomu rozumi a delaj v tom rekli, ze se to nevyplati. Stalo by me to asi 13 tisic a rozdil prej minimalni. Mam si prej koupit dve sady gum

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 20:05 | Nahoru | #10
[quote]PetrVTR_new>Mates_RR>jistej si tím nejsem, ale nesporná výhoda pancířek je v tom, že klasická hadička při extrémních bržděních "měkne" vlivem vysoké teploty brzdové kapaliny. Pak se při tlaku více roztahuje a jak již bylo řečeno, pruží ... U testů moto, konkrétně jejich brzd se rozdíl pancířek oproti obyč pozná až po několikátém ostrém zabrždění z vysoké rychlosti. Pak je rozdíl znatelný.

Ale placebo efekt při použití v běžným provozu funguje 100% ...

No asi takhle ja pancerovy hadice, kamos originalni, jinak naprosto shodny motorky postaveny vedle sebe a pri porovnani na stojicich moto je to uplne, ale naprosto jiny, zmacknout jeho brzdu je jako mackat do hovna s odpustenim...

tak to je asi mrdka motorka ...

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 20:14 | Nahoru | #11

Hejnoptaku>Tak o tomhle sem premejslel dlouho, a lidi co tomu rozumi a delaj v tom rekli, ze se to nevyplati. Stalo by me to asi 13 tisic a rozdil prej minimalni. Mam si prej koupit dve sady gum



13 tisíc pancíře? Kdo ti to řekl. Kluci mi je udělali na míru a platil jsem bratru 2500,- Kč. Jinak mám motku 2001 a rozdíl je opravdu znatelnej Už bych tam gumový nechtěl

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 20:18 | Nahoru | #12
mě na okruhu brutálně vyměkli,to je kapalina v pici či ty hadičky by pomohly.
jo a po chvíli co to vychladlo to bylo OK

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 20:20 | Nahoru | #13

majkl31>Hejnoptaku>Tak o tomhle sem premejslel dlouho, a lidi co tomu rozumi a delaj v tom rekli, ze se to nevyplati. Stalo by me to asi 13 tisic a rozdil prej minimalni. Mam si prej koupit dve sady gum

13 tisíc pancíře? Kdo ti to řekl. Kluci mi je udělali na míru a platil jsem bratru 2500,- Kč. Jinak mám motku 2001 a rozdíl je opravdu znatelnej Už bych tam gumový nechtěl


Rekli mi to v Kawe, v Honde a pak jeste v jednom servise, shodli se na cene vsichni nezavisle na sobe, tak sem to neresil. Black ma DBS, tak je tam tech hadic trochu vic, ale ne aby to stalo 5x tolik...

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 20:26 | Nahoru | #14
hodtenějakej odkaz kde je prodávaj,nějak nemohu nic najít

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 20:29 | Nahoru | #15

Bidlo>mě na okruhu brutálně vyměkli,to je kapalina v pici či ty hadičky by pomohly.
jo a po chvíli co to vychladlo to bylo OK



jj .. to je ten důvod, o kterym sem psal... Kapalina se na okruhu ohřeje a gumový hadičky změknou ...

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 20:42 | Nahoru | #16

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 20:47 | Nahoru | #17
tak za 2500,- bych do toho asi taky šel ...

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 20:51 | Nahoru | #18
Tak to asi kazdej, ale ona ne kazda motorka bude stejna. Sada za 2500 na vasi moto. Az jim napisu co mam, vyvalej oci jako vzdycky a stejne mi reknou 10 tis...

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 20:52 | Nahoru | #19
JirkaR6> hehe mas zkreslene predstavy jak to v tom vyvoji chodi

Los Karlos> tezko rict jestli to na silnici poznas...pokud hodne brzdis, tak verim ze ano. Na okruhu jsou opletene hadice velmi platne, brzda tolik nemekne.

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 21:24 | Nahoru | #20
»dawe02« Jasně že vývoj jede dopředu, ale kdyby gumový nevyhovovaly tak by tam ty pancíře nacpaly už ve fabrikách. Minimálně na ty mašiny nad 170 kobyl ve stylu RR Fireblade,ZZR 1400,Busa a tak podobně co lítaj 300 z místa

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

7.10.2008 v 21:34 | Nahoru | #21

JirkaR6>»dawe02« Jasně že vývoj jede dopředu, ale kdyby gumový nevyhovovaly tak by tam ty pancíře nacpaly už ve fabrikách. Minimálně na ty mašiny nad 170 kobyl ve stylu RR Fireblade,ZZR 1400,Busa a tak podobně co lítaj 300 z místa


Nemyslel jsem to tak, ze by neopletene hadice byly dobre. Nejsou, ale osazeni lepsich hadic do seriove vyroby je otazka mnohem komplexnejsi nez posouzeni lepsi/horsi brzdny vykon. Definice "nevyhovovaly" je slozita, rozhoduje nakonec nekdo kdo ma na jedne strane naklady (a ty neplynou zdaleka jen z rozdilu ceny gumove/pancerove ale jsou to i kvalifikacni a validacni testy, FMEA) a na druhe strane ma prinosy.
Snad pochopitelne.

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

8.10.2008 v 10:15 | Nahoru | #22
kdyz si koupis komponenty a sesroubujes si to sam tak to vyjde na 1500 kacek

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

8.10.2008 v 10:27 | Nahoru | #23
jirka: cena. dela se spousta veci doplnkovejch na moto, co funguji lip nez origo... ale jsou drahy.. takze se na produkcni stroj daj veci co vyjdou s nejlepsim pomerem vykon/naklady....

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

8.10.2008 v 11:38 | Nahoru | #24
Přesně jak píše assassin.
Náklady versus prodejní cena a užitná hodnota.
Já je např. teď asi budu muset koupit taky, protože jsem dal jiná řídítka. K tomu jsem musel koupit i jiný mechanismus přední brzdy a ta má jinačí krok než ta původní a brzdu mám měkčí, takže musím koupit i pancíře, protože jsou jednak užší a tvrdší, takže tlak po stisku páčky nerozloží tolik po svém povrchu.
Proto se ty pancéře dávají. Ale asi záleží kus od kusu motorky.

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

8.10.2008 v 13:57 | Nahoru | #25

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

9.10.2008 v 22:09 | Nahoru | #26
ja mam Z1000, měl sem origo hadice...takže byly starý, dal sem pancíře, páčka pěkně ztvrdla...a prostě lip se mi s tím brzdí...na letišti sem tak dvakrat z 200 brzdil na 0 a páčka total měkká.ted uz se to nemuze stát.2500 není moc, klidně bych do toho sel

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

13.10.2008 v 15:04 | Nahoru | #27
Tak ja jsem daval pancerovky letos a popravde temer zadna zmena.. Pokud chces lepsi brzdnej ucinek tak si kup vicepistkovy tremy a mas vyhrano..
A ta cena 2500 je myslim dost zavadejici.. Za to pancerovky nesezenes..

(reakce na) Pancéřové brzd.hadice vs. normal

13.10.2008 v 18:34 | Nahoru | #28
Jurawood> Souhlasím s tím že origo hadice nejsou o nic měkčí než pancéřovky, jediný efekt je to že vypadají lépe.Další nevýhoda je v namontování hadic na brzdový "benža" kde to prostě ať chceš nebo ne začne za chvíly téct(a můžeš to utáhnout sebelíp),když už pancéřovky,tak jedině na míru střižené a zalisované.Takže pokud ti nejde o to jak to vypadá ale funguje, tak se na to vykašli,jen vyhazuješ prašule.

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

13.10.2008 v 18:39 | Nahoru | #29
Matesák: já ale neřek nikdy že sou stejně měký.
Taky to je jedinej rozdíl mezi nima, jen sem řek že to brzdí stejně=stejná brzdná dráha=rychleji nezastavíš. Když se lekneš a víc za to vemeš deš na hubu.
Sám mám pancíře

1 reakcí na tento příspěvek Pancéřové brzd.hadice vs. normal

17.3.2009 v 18:24 | Nahoru | #30
Co bych dodal pancerove hadice= gumova+ kovovej oplet + buzirka na vrchu dle prani v barve a samozdrejme nerez holendry(lidove srouby)nikdy ne hlinik!. Ucinek opleteni zastavi v mire pohyb hadice kdyz je zahrata kapalina + lepe to opleteni odvadi teplo.Pancerovky jsou dobra investice protoze je vlastni gumova hadice dobre chranena pred okolnim prostredim.
K pouziti na supersport je to spise na okruh jezdeni.
Na otazku proc se to nedava uz ze serie je presne FMEA(Failure Mode and Effect Analysis) jde o to ze se to nevyplati slozitejsi montaz atd coz by melo v dusledku vyssi cenu motocyklu a horsi konkurence schopnost.(a taky musi bejt co tunit ne?)
Cena presne dle modelu a poctu hadic bezne zadni + predni 2000-2500 da se i hadice na spojku udelat, udelaj vam klidne i k akvarku hadice jdou na vse jen kdyz se to zaplati.

Naposledy editováno 17.03.2009 18:25:20
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist