1 reakcí na tento příspěvek Pancéřové brzd.hadice vs. normal
Maximálně propružení gumy což u nových hadic je skoro nulový..
Brzda bude spíš hůře dávkovatelná
Ale placebo efekt při použití v běžným provozu funguje 100% ...
Mates_RR>jistej si tím nejsem, ale nesporná výhoda pancířek je v tom, že klasická hadička při extrémních bržděních "měkne" vlivem vysoké teploty brzdové kapaliny. Pak se při tlaku více roztahuje a jak již bylo řečeno, pruží ... U testů moto, konkrétně jejich brzd se rozdíl pancířek oproti obyč pozná až po několikátém ostrém zabrždění z vysoké rychlosti. Pak je rozdíl znatelný.
Ale placebo efekt při použití v běžným provozu funguje 100% ...
No asi takhle ja pancerovy hadice, kamos originalni, jinak naprosto shodny motorky postaveny vedle sebe a pri porovnani na stojicich moto je to uplne, ale naprosto jiny, zmacknout jeho brzdu je jako mackat do hovna s odpustenim...
Ale placebo efekt při použití v běžným provozu funguje 100% ...
No asi takhle ja pancerovy hadice, kamos originalni, jinak naprosto shodny motorky postaveny vedle sebe a pri porovnani na stojicich moto je to uplne, ale naprosto jiny, zmacknout jeho brzdu je jako mackat do hovna s odpustenim...
tak to je asi mrdka motorka ...
Hejnoptaku>Tak o tomhle sem premejslel dlouho, a lidi co tomu rozumi a delaj v tom rekli, ze se to nevyplati. Stalo by me to asi 13 tisic a rozdil prej minimalni. Mam si prej koupit dve sady gum
13 tisíc pancíře? Kdo ti to řekl. Kluci mi je udělali na míru a platil jsem bratru 2500,- Kč. Jinak mám motku 2001 a rozdíl je opravdu znatelnej Už bych tam gumový nechtěl
majkl31>Hejnoptaku>Tak o tomhle sem premejslel dlouho, a lidi co tomu rozumi a delaj v tom rekli, ze se to nevyplati. Stalo by me to asi 13 tisic a rozdil prej minimalni. Mam si prej koupit dve sady gum
13 tisíc pancíře? Kdo ti to řekl. Kluci mi je udělali na míru a platil jsem bratru 2500,- Kč. Jinak mám motku 2001 a rozdíl je opravdu znatelnej Už bych tam gumový nechtěl
Rekli mi to v Kawe, v Honde a pak jeste v jednom servise, shodli se na cene vsichni nezavisle na sobe, tak sem to neresil. Black ma DBS, tak je tam tech hadic trochu vic, ale ne aby to stalo 5x tolik...
JirkaR6>»dawe02« Jasně že vývoj jede dopředu, ale kdyby gumový nevyhovovaly tak by tam ty pancíře nacpaly už ve fabrikách. Minimálně na ty mašiny nad 170 kobyl ve stylu RR Fireblade,ZZR 1400,Busa a tak podobně co lítaj 300 z místa
Nemyslel jsem to tak, ze by neopletene hadice byly dobre. Nejsou, ale osazeni lepsich hadic do seriove vyroby je otazka mnohem komplexnejsi nez posouzeni lepsi/horsi brzdny vykon. Definice "nevyhovovaly" je slozita, rozhoduje nakonec nekdo kdo ma na jedne strane naklady (a ty neplynou zdaleka jen z rozdilu ceny gumove/pancerove ale jsou to i kvalifikacni a validacni testy, FMEA) a na druhe strane ma prinosy.
Snad pochopitelne.
Náklady versus prodejní cena a užitná hodnota.
Já je např. teď asi budu muset koupit taky, protože jsem dal jiná řídítka. K tomu jsem musel koupit i jiný mechanismus přední brzdy a ta má jinačí krok než ta původní a brzdu mám měkčí, takže musím koupit i pancíře, protože jsou jednak užší a tvrdší, takže tlak po stisku páčky nerozloží tolik po svém povrchu.
Proto se ty pancéře dávají. Ale asi záleží kus od kusu motorky.
1 reakcí na tento příspěvek Pancéřové brzd.hadice vs. normal
K pouziti na supersport je to spise na okruh jezdeni.
Na otazku proc se to nedava uz ze serie je presne FMEA(Failure Mode and Effect Analysis) jde o to ze se to nevyplati slozitejsi montaz atd coz by melo v dusledku vyssi cenu motocyklu a horsi konkurence schopnost.(a taky musi bejt co tunit ne?)
Cena presne dle modelu a poctu hadic bezne zadni + predni 2000-2500 da se i hadice na spojku udelat, udelaj vam klidne i k akvarku hadice jdou na vse jen kdyz se to zaplati.
Naposledy editováno 17.03.2009 18:25:20