Nebo jak píšeš - enduro. Já jsem po Jawe 350 přesedlal na Suzuki DR800 Big, a na naučení taky dobrá motorka po jawě, a v neposlední řadě na naše silnice idál.
Jinak SVčko je dobrá volba pokud se ti líbí a chceš dvouvál a nebo to řeš jako já
Hlavní je moc neexperimentovat např. s italkama nebo s modelama kterejch tady moc nejezdí...
Co se týče výkonu, tak ten je takový, jaký je, na druhou stranu tě motorka nepustí do většího nebezpečí a na svižnou jízdu provozem i předjíždění na okreskách výkon bohatě stačí. Na dálnici bez štítku není problém držet cestovku 110-120, při 130 už vcelku nepříjemně fouká a je potřeba alespoň částečně zalehnout.
A ještě na konec- pětistovku jsem kupoval na vyježdění se s tím, že ji po pár sezonách prodám, je blbost si koupit něco slabšího a myslet si, že ten výkon bude stačit...nebude
HY_33>Cus, minulej rok sem stal pred podobným problemem co si koupit po ČZ 250/471 ... nejdřív sem přemyslel o 500 , pak o 600 a nakonec sem skoncil u 750 ccm ... koupil sem Suzuki Inazuma a muzu zodpovedne rict, ze to byla dobra volba! ... takze doporucuji tuhle
Ja kdyz se rozhodoval po NSR 125R tak fireblade byla jasna volbaNěmec>kua proč oni se ty 500 v zahraničí tak prodávaj a proč jsou tak oblíbený a proč u nás to jsou z pohledu všech nevýkonný jebky? to nějak nechápu.. lol lol
proč se vůbec vyráběj?? lol
bo u nas se jezdi pro imidž a tam pullitr muze jen těžko stačit lol
JirkaFM> no jestli chce jezdit po dálnici 110-120 to si může nechat tu jawu na té sem to jezdil taky
Němec> to nevím proč se v zahraničí tak prodávají (možná do zácpy ve městě..) ale myslím že pokud člověk vybírá s tím že na tom chce občas vyrazit i někam dál jak za humna (třeba po dálnici že, zrovna na Prahu bych chtěl vidět jak se někdo trápí 120 v pravým pruhu ve kterým se v podstatě nedá jet páč to skáče jak koza na těch panelech vyglajdanejch vod kamionů) tak přijde záhy na to že 5tikilo je nepoužitelný...
Petr_VFR>ja sel z 350 na VFR800, do penez se asi vlezes (idealni jsou asi rocniky 00-01), pokud jsi spis na cestovani, neprohloupis (a vylozene pomala, kdyz potrebujes zrychlit, taky neni). Jen ze zacatku bacha na plyn, ten vykonovy skok tam je, tak to chce vice pouzivat hlavu
Presne muj pripad, ale tusim, ze wins VFR nechce
Ovsem pro me ta nej motka
Mno jeden z nazoru tady je ze: "myslím si, že se mi volba vyplatila, protože nedávno jsem se přesvědčil, že se mám stále co učit, když jsem motorku lehce položil v zatáčce. Naštěstí, díky malé rychlosti, byla škody nulové, kdyby se ale jednalo o kapotovanou motorku, nejspíš by se kapoty poškodily, z toho důvodu bych jako první motorku(na vyježdění) pořídil radši naháče"
A to ja si teda vubec nemyslim pac na necem podobnym jak je R1 bys v te situaci nespad. Nevim presne o co slo, ale pokud jde o ujeti gumy v zatacce tak ty papuce co tam vetsinou byvaj proste neujedou jako treba moje 190/645 rezanej megalepivej soft slick = plastelinajakcyp lol . Tomu ze jeste jezdim hodne vdecim tem gumam, vydrzi sice max 3000km, ale za litr guma zase tak do penez neleze. Pokud clovek klopi nejaky petikilo se 150tkou max. vzadu tak hodi tlamu to je jasny... tot muj nazor velmi nezkuseneho jezdce co zacinal na R1 (po fechtlu)
lordmaso>Stráťa> me de spis o ten rozmer... siroka guma te v zatacce udrzi... Na R1 mas v prudsi zatacce pri 80km/h nechutnou rezervu, na tom petikile s uzkyma gumama sebou lisknes...
no to nemohu potvrdit, protože jawu jsem klopil echt a pneu neujela ani jednou, naproti tomu ten můj pád se stal z několika příšin a těmi byly mastné pneu s nezajetými okraji, navíc jsem zatáčku projel příliš pomalu, nebudu se vymlouvat, prostě chyby začátečníka a to je další důvod začít na něčem slabším, než er1 Nicméně tvůj názor ti neberu, je to všechno o hlavě, na druhou stranu jsem osobně zastáncem klasického motocyklového vývoje
lordmaso>Stráťa> me de spis o ten rozmer... siroka guma te v zatacce udrzi... Na R1 mas v prudsi zatacce pri 80km/h nechutnou rezervu, na tom petikile s uzkyma gumama sebou lisknes...
Lol, proč teda závodní 125 a 250 nejezděj široký papuče? Široký gumy se používaj proto že širší guma má větší styčnou plochu pokud není motorka nakloněná takže dokáže líp přenýst těch 150 koní a taky kvůli vzhledu, v okamžiku kdy to nakloníš tak je výhodou kulatější profil uzké gumy protože v tu chvíly sou plochy kterejma se guma dotýká stejný.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |