bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co koupit po jawce 350
17.9.2008 v 23:53
Ahoj pomalu se rozmýšlím co si pořídit po nynější jawce a tak vás zkusím poprosit o radu. Nejsem nijak extra závislej motorkář o víkendu se rád svezu můj najezd za sezonu by byl do 6000 a chci spíše něco nenaročného nemusí to trhat asfalt a spíše silničního charakteru.Max cenu mám stanovenou na 80000 dlouho sem byl rozhodnut pro ER5 ale hodně lidí mě odrazuje měřím 188cm a vaha 100 prej bych na tom vypadal jak na hračce. Zvažuji tedy SV650 a spíše novej model 03 vejš což bude problem za ty peníze sehnat nebo mi doporučíte něco lepšího? Pokud by měl někdo zajímavej nápad s cestovním endurem asi byh se nechal taky zlákat předem díky za názory
Předchozí
1 2 3
Následující

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 00:04 | Nahoru | #1
No záleží jakým "směrem" tě to táhne, zda silnice nebo enduro. Ta SV650 je dobrý volba, neboj se ani staršího ročníku. Další možnost je třeba Bandit, Fazer, Hornet...výber je velikej.

Nebo jak píšeš - enduro. Já jsem po Jawe 350 přesedlal na Suzuki DR800 Big, a na naučení taky dobrá motorka po jawě, a v neposlední řadě na naše silnice idál.

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 00:07 | Nahoru | #2
Jo řeším přesně ten samej problém a vyhrává to honda 600 cbf.

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 00:25 | Nahoru | #3
No staršího ročníku se nebojím stejně je víc reálnej kvůli penězům , ale jsem detailista a motorka se mi musí v první řadě líbit což se o prvním modelu s polokapotáž moc říct nedá. Zatím tedy tak sonduji trh poslouchám vaše příspěvky a uvažuji. Jawka byla jasná měl jsem kývačku 250 a ostatní třindy navíc to je mrzký peníz oproti nynější motorce... Fakt nevím dneska je těch modelů tolik na výběr je to k zbláznění nemít ta erka powěst stroje na 1 sezonu tak si ji zfleku pořídím ,protože se mi líbí , ale zase každej říká 37 kw to tě přestane hned bavit... Tak dávejte zajímavé typy a pomoozte mi neprohloupit..

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 00:27 | Nahoru | #4
jawu 351..

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 00:37 | Nahoru | #5

39616>jawu 351..



to bylo z toho slabšího soudku moc se nemsěju

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 01:08 | Nahoru | #6

winsblack>39616>jawu 351..

to bylo z toho slabšího soudku moc se nemsěju


musis vedet sam co by ti nejlepe sedlo... v tom ti nemuze nikdo radit sedej na vsechny motorky a ta co ti padne jako ulita to je ta prava...

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 01:42 | Nahoru | #7
:o

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 01:58 | Nahoru | #8
Něco kol 100koníků, výše bych být tebou asi nešel.
A na blbé kecy kolem tvé výšky se vyser.
Já mám o 14cm víc

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 02:19 | Nahoru | #9

aifel202>Něco kol 100koníků, výše bych být tebou asi nešel.
A na blbé kecy kolem tvé výšky se vyser.
Já mám o 14cm víc


Chlope ty tez nespis, to neni mozne

Vzhledem k tomu, ze winse znam osobne, do 100k bych se nepoustel :o

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 07:39 | Nahoru | #10
Já sem z Jawičky přesedlal na Hondu CBR 600F a mohu jen doporučit. Stejně nakonec skončíš u cestovního skoroendura

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 08:16 | Nahoru | #11
Transalp a budeš spokojenej..

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 08:30 | Nahoru | #12
Jak už tady někdo řekl, to je věc ve které ti nikdo moc neporadí a nakonec si stejně budeš muset vybrat sám, nic méně některá doporučení se můžou hodit. Třeba jako ZAPOMEŇ na jakýkoliv pětikilo, pokud ho nechceš po půlce sezóny zase prodávat a znova stát před touhle otázkou...
Jinak SVčko je dobrá volba pokud se ti líbí a chceš dvouvál a nebo to řeš jako já
Hlavní je moc neexperimentovat např. s italkama nebo s modelama kterejch tady moc nejezdí...

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 08:44 | Nahoru | #13
dannythreefifty> Co máš proti italkám? Nevidím jedinej důvod proč by si nemohl pořídit něco italskýho.

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 09:09 | Nahoru | #14
Já jsem si nedávno, po třistapadesátce jawce, pořídil Géeso 500, a to hlavně z toho titulu, že se mi ta motorka ve všech směrech líbila a taky proto, že na jawě jsem toho moc nenajezdil. A myslím si, že se mi volba vyplatila, protože nedávno jsem se přesvědčil, že se mám stále co učit, když jsem motorku lehce položil v zatáčce. Naštěstí, díky malé rychlosti, byla škody nulové, kdyby se ale jednalo o kapotovanou motorku, nejspíš by se kapoty poškodily, z toho důvodu bych jako první motorku(na vyježdění) pořídil radši naháče.
Co se týče výkonu, tak ten je takový, jaký je, na druhou stranu tě motorka nepustí do většího nebezpečí a na svižnou jízdu provozem i předjíždění na okreskách výkon bohatě stačí. Na dálnici bez štítku není problém držet cestovku 110-120, při 130 už vcelku nepříjemně fouká a je potřeba alespoň částečně zalehnout.
A ještě na konec- pětistovku jsem kupoval na vyježdění se s tím, že ji po pár sezonách prodám, je blbost si koupit něco slabšího a myslet si, že ten výkon bude stačit...nebude

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 09:42 | Nahoru | #15
Cus, minulej rok sem stal pred podobným problemem co si koupit po ČZ 250/471 ... nejdřív sem přemyslel o 500 , pak o 600 a nakonec sem skoncil u 750 ccm ... koupil sem Suzuki Inazuma a muzu zodpovedne rict, ze to byla dobra volba! ... takze doporucuji tuhle

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 09:44 | Nahoru | #16

HY_33>Cus, minulej rok sem stal pred podobným problemem co si koupit po ČZ 250/471 ... nejdřív sem přemyslel o 500 , pak o 600 a nakonec sem skoncil u 750 ccm ... koupil sem Suzuki Inazuma a muzu zodpovedne rict, ze to byla dobra volba! ... takze doporucuji tuhle

Ja kdyz se rozhodoval po NSR 125R tak fireblade byla jasna volba

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 09:55 | Nahoru | #17
kua proč oni se ty 500 v zahraničí tak prodávaj a proč jsou tak oblíbený a proč u nás to jsou z pohledu všech nevýkonný jebky? to nějak nechápu.. lol lol
proč se vůbec vyráběj?? lol

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 10:08 | Nahoru | #18

Němec>kua proč oni se ty 500 v zahraničí tak prodávaj a proč jsou tak oblíbený a proč u nás to jsou z pohledu všech nevýkonný jebky? to nějak nechápu.. lol lol
proč se vůbec vyráběj?? lol



bo u nas se jezdi pro imidž a tam pullitr muze jen těžko stačit lol

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 10:15 | Nahoru | #19
TDM

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 10:18 | Nahoru | #20
asi bych mrknul po fzs600 starsi sezenes za 70 a na prechod an velky motorky je to v pohode

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 10:24 | Nahoru | #21
ja sel z 350 na VFR800, do penez se asi vlezes (idealni jsou asi rocniky 00-01), pokud jsi spis na cestovani, neprohloupis (a vylozene pomala, kdyz potrebujes zrychlit, taky neni). Jen ze zacatku bacha na plyn, ten vykonovy skok tam je, tak to chce vice pouzivat hlavu

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 11:42 | Nahoru | #22
Stráťa> proti italkám celkem nic výraznýho nemám, akorát myslím že sou to motorky pro ostřílený jezdce, kteří už přesně ví co chcou a hlavně ví že nechcou japonce (k čemuš lze dospět pouze po určitým duševním vývoji) a hlavně sou smířeni s půl sezónním čekáním na díly a super drahým servisem a dalšíma věcma s tím spojenýma. No prostě rozumem italku nevybereš a na to aby si vybíral srdcem má ještě hodně málo naježděno...

JirkaFM> no jestli chce jezdit po dálnici 110-120 to si může nechat tu jawu na té sem to jezdil taky

Němec> to nevím proč se v zahraničí tak prodávají (možná do zácpy ve městě..) ale myslím že pokud člověk vybírá s tím že na tom chce občas vyrazit i někam dál jak za humna (třeba po dálnici že, zrovna na Prahu bych chtěl vidět jak se někdo trápí 120 v pravým pruhu ve kterým se v podstatě nedá jet páč to skáče jak koza na těch panelech vyglajdanejch vod kamionů) tak přijde záhy na to že 5tikilo je nepoužitelný...

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 12:27 | Nahoru | #23

Petr_VFR>ja sel z 350 na VFR800, do penez se asi vlezes (idealni jsou asi rocniky 00-01), pokud jsi spis na cestovani, neprohloupis (a vylozene pomala, kdyz potrebujes zrychlit, taky neni). Jen ze zacatku bacha na plyn, ten vykonovy skok tam je, tak to chce vice pouzivat hlavu



Presne muj pripad, ale tusim, ze wins VFR nechce
Ovsem pro me ta nej motka

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 13:00 | Nahoru | #24
se divim ze jeste nikdo nenapsal erjednapycovole lol
Mno jeden z nazoru tady je ze: "myslím si, že se mi volba vyplatila, protože nedávno jsem se přesvědčil, že se mám stále co učit, když jsem motorku lehce položil v zatáčce. Naštěstí, díky malé rychlosti, byla škody nulové, kdyby se ale jednalo o kapotovanou motorku, nejspíš by se kapoty poškodily, z toho důvodu bych jako první motorku(na vyježdění) pořídil radši naháče"
A to ja si teda vubec nemyslim pac na necem podobnym jak je R1 bys v te situaci nespad. Nevim presne o co slo, ale pokud jde o ujeti gumy v zatacce tak ty papuce co tam vetsinou byvaj proste neujedou jako treba moje 190/645 rezanej megalepivej soft slick = plastelinajakcyp lol . Tomu ze jeste jezdim hodne vdecim tem gumam, vydrzi sice max 3000km, ale za litr guma zase tak do penez neleze. Pokud clovek klopi nejaky petikilo se 150tkou max. vzadu tak hodi tlamu to je jasny... tot muj nazor velmi nezkuseneho jezdce co zacinal na R1 (po fechtlu)

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 14:13 | Nahoru | #25
lordmaso> Lepivý gumy se daj koupit i na 500 a R1 rozhodně není mašina co by se dala do začátku doporučit.

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 14:17 | Nahoru | #26
dannythreefifty> K rozhodnutí že nechceš japonce se dá dojít dost rychle, mám něco kolem 10000km na jawce a už vím že radši budu o sezónu dýl jezdit na jawce než kupovat nějakýho hodně rozšířenýho (a tím i levnějšího) japonce (i když i tam bych si našel pár vyjímek, třeba XJR je krásný).

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 14:25 | Nahoru | #27
Stráťa> me de spis o ten rozmer... siroka guma te v zatacce udrzi... Na R1 mas v prudsi zatacce pri 80km/h nechutnou rezervu, na tom petikile s uzkyma gumama sebou lisknes...

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 14:32 | Nahoru | #28

lordmaso>Stráťa> me de spis o ten rozmer... siroka guma te v zatacce udrzi... Na R1 mas v prudsi zatacce pri 80km/h nechutnou rezervu, na tom petikile s uzkyma gumama sebou lisknes...



no to nemohu potvrdit, protože jawu jsem klopil echt a pneu neujela ani jednou, naproti tomu ten můj pád se stal z několika příšin a těmi byly mastné pneu s nezajetými okraji, navíc jsem zatáčku projel příliš pomalu, nebudu se vymlouvat, prostě chyby začátečníka a to je další důvod začít na něčem slabším, než er1 Nicméně tvůj názor ti neberu, je to všechno o hlavě, na druhou stranu jsem osobně zastáncem klasického motocyklového vývoje

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 14:39 | Nahoru | #29
jako je jasny ze slaba motorka = jednodussi spadnout, nasledky minimalni. Silna mrcha = moznost padu mala, pokud uz spadnes, ses mrtvej. Se slabou taky vetsinou delas vetsi kraviny, takze casteji padas... ale to jen tak... hlavne ofafrne

Co koupit po jawce 350

18.9.2008 v 15:01 | Nahoru | #30

lordmaso>Stráťa> me de spis o ten rozmer... siroka guma te v zatacce udrzi... Na R1 mas v prudsi zatacce pri 80km/h nechutnou rezervu, na tom petikile s uzkyma gumama sebou lisknes...



Lol, proč teda závodní 125 a 250 nejezděj široký papuče? Široký gumy se používaj proto že širší guma má větší styčnou plochu pokud není motorka nakloněná takže dokáže líp přenýst těch 150 koní a taky kvůli vzhledu, v okamžiku kdy to nakloníš tak je výhodou kulatější profil uzké gumy protože v tu chvíly sou plochy kterejma se guma dotýká stejný.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist