Neexistuje náhodou český klub?
Uvažujete někdo o pořízení?
Taky jsem viděl týpka, co na tom jel na srazu mezi normálníma mašinama. Nikdo se nekoukal na H-D, ale všichni na tuhle srandu.
Kdyby se mi PBR vešlo do kufru auta (MPV), tak to může být i užitečné.
Monkey se mi zdá už moc malý, DAX se mi moc nelíbí. Úžasná je Gorilla v úpravě od Ivo Kaštana. Tak možná tu.
Ale dříve, než vyhodím 30 - 40 tisíc, chtěl bych se na tom svézt a popovídat si s nějakým majitelem.
Já bych chtěl DAXe, ale určitě 110-125ccm, netušíte někdo, kolik teď tyhle dva typy zhruba stojí (Jincheng/Skyteam)? Všude jsou loňský ceníky a nevěřím, že vývoj koruny za poslední rok s koncovýma cenama nezahýbal... Předem díky za jakékoliv info :)
2 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
Motor 125ccm je úplně jiný.
Foto pošlu komukoliv třeba na mail (já mám lelak@azsatelit.cz) zkusím dát i sem až přečtu návod, díky za něj. Na článek si zatím netroufám na BMW GS mám 150 tisíc km ale na Gorille zatím 15 (km!).
Cestování - Ivo Kaštan byl ve Francii, Rumunsku, další člověk Chorvatsko, další Alpy, další celá Evropa, my plánujeme něco podobného, máme to proježděné na velkých motorkách tak teď to bude na Gorillách.
1 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
1 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
S tím číslem motoru jsi mne zmátnul. Když půjdu na technickou prohlídku, tak musím mít velký techničák a jedna z prvních činností na STK je kontrola čísla rámu a čísla motoru ...
DanGPZ: Jo, jezdím na stříbrné BMW R 1150 GS Adventure, kamarád má výroční bílou, takže jsme je udělali podle nich, takové bonzaje... Kamarád dnes vyrazil na zkušební cestu, prvních 300km se musí jet piánko, zatím volal že má za sebou 80km a je úúúplně hotovej jak je to super!!
Dám sem ještě fotku, ale jak to že ta první se nejdřív neukázala??
1 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
Teď po obědě jsem dal 40km a kamarád 80, zajíždíme, takže do 60km/h ale je to skvělý. Jasně, první pocity jsou trochu vratké, pomyslíš na zatáčku a už je to v ní složené. Posaz překvapivě komfortní a uvolněný, kupodivu jde měnit posaz a posouvat se takže člověk netvrdne v jedné poloze, nohy skrčenější než na GS ale méně než na sportovních motorkách. Zvuk jako pětistovka, skvělý zátah a velmi pružný motor. Podvozek na nerovnostech trochu drncavý ale to je zhýčkanost z GS, žádná díra Gorillu nerozhodí a už si zvykám je ignorovat. Plexi super.