globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...
 
15.9.2008 v 14:21
Je tu nějaký majitel takového minimotocyklu?
Neexistuje náhodou český klub?
Uvažujete někdo o pořízení?
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

15.9.2008 v 19:47 | Nahoru | #1
Já jsem o něčem takovém uvažoval. Monkey je ale docela nedostupná ( respektive drahá ), tak jsem pak začal pokukovat o DAXu a nebo třeba CY 50. Tyto a podobné stroje se prodávají za cenu 500 - 2000 E. Také by mě zajímaly nějaké postřehy konkrétního majitele.

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

15.9.2008 v 21:41 | Nahoru | #2
co vím tak Ivo kaštan neco takovýho prodával

edit:
Není správný formát url.
www.ivokastan.cz


Naposledy editováno 15.09.2008 21:42:01

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

15.9.2008 v 21:44 | Nahoru | #3
Mám Monkey od Lifan, jezdím na ní a repliky prodávám.

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

19.9.2008 v 09:25 | Nahoru | #4
Mně se nejvíc líbí to PBR - viděl jsem fotky, na kterých je upravený jako supersport, jako monster, ... Prostě děsná sranda za málo peněz.
Taky jsem viděl týpka, co na tom jel na srazu mezi normálníma mašinama. Nikdo se nekoukal na H-D, ale všichni na tuhle srandu.
Kdyby se mi PBR vešlo do kufru auta (MPV), tak to může být i užitečné.
Monkey se mi zdá už moc malý, DAX se mi moc nelíbí. Úžasná je Gorilla v úpravě od Ivo Kaštana. Tak možná tu.
Ale dříve, než vyhodím 30 - 40 tisíc, chtěl bych se na tom svézt a popovídat si s nějakým majitelem.

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

24.9.2008 v 19:45 | Nahoru | #5
Jé, konečně si těchle skvělejch strojků začíná někdo všímat!
Já bych chtěl DAXe, ale určitě 110-125ccm, netušíte někdo, kolik teď tyhle dva typy zhruba stojí (Jincheng/Skyteam)? Všude jsou loňský ceníky a nevěřím, že vývoj koruny za poslední rok s koncovýma cenama nezahýbal... Předem díky za jakékoliv info :)

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

4.11.2008 v 17:26 | Nahoru | #6
Mám Jincheng Gorilla od Ivo Kaštana, vlastně máme s kamarádem dvě, dokončujeme přestavbu na cestovní verzi. Jezdil jsem na tom, je to o zvyku ale jede to neuvěřitelně. Skyteam znám jen povrchně ale osobně bych šel do Jincheng, které prodává Ivo Kaštan, ten člověk moc dobře ví co dělá, má úžasné zkušenosti a umí poradit. A kromě toho je Jincheng jediná firma, která má koupenou licenci přímo od Hondy.

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

4.11.2008 v 17:37 | Nahoru | #7
Dělali jsme test Monkey 50 od Lifana
Test Monkey
dost dobrá motorčička.

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

4.11.2008 v 20:11 | Nahoru | #8
Právě jedu z garáže kde jsem na Gorille dělal poslední úkony, zbývá teploměr oleje a udělat plotnu a vyztužit nosič na velké bágly. Četl jsem testík Monkey od Lifana, dobrý, jen já s Martinem jsme blázni, kteří na Gorillách chceme cestovat protože na velkých motorkách už máme nacestováno dost. Takže BMW GS na opravdu daleké cesty a Gorilla a pouhé Slovensko, možná Rumunsko a tak..

2 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

4.11.2008 v 20:25 | Nahoru | #9
Mimochodem, koupili jsme Gorilly s 90ccm motorem od Ivo Kaštana, moc nám pomohl a poradil. Je to oficiální licence Hondy ale přesto Číňan na delší cesty nevhodný, takže byla přestavba: motor 125ccm (9 koní místo původních 3), karb.Mikuni, chladič oleje, jiný výfuk, kola, zadní kyvka, zadní stavitelné tlumiče, úprava předních, jiný tachometr, teploměr oleje, jiná elektrika včetně aku, našlapovačka, řadička, čalounění sedla, lak, plexi a to není všechno. Taky GPS, zásuvka 12V atd. Úpravy zvedly výkon a spolehlivost a dramaticky zlepšily jízdní vlastnosti. Na tenhle Jincheng pasují tuningové díly jako na originál Hondu a japonská firma Takegawa jich dělá spoustu. Nevím jak se sem dávají fotky, dal bych sem nějakou..

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

4.11.2008 v 22:14 | Nahoru | #10
IvanGS> a na kolik vás jeden takhle upravenej stroj vyšel?
a motor se z 90 na 125ccm mění kitem, nebo výměnou za jiný kus?

(reakce na) Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

4.11.2008 v 22:23 | Nahoru | #11
IvanGS> návod na foto

(reakce na) Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 08:18 | Nahoru | #12
IvanGS> mohl bych požádat o nějaká fota a článek, dal bych to na ten web s testem monkey test a taky mne zajímají ty cesty gorillama

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 09:04 | Nahoru | #13
Ahojda, takže postupně. Gorilla vyšla s 90ccm motorem na 26.000,- vč.DPH a asi by byla v pohodě po drobných úpravách. Ale zadní tlumiče jsou jen pružiny atd. atd. takže kompletně vyšla motorka na nějakých 75 tisíc, jsme blázni. Ale díly Takegawa jsou super kvalitní a jak jsem již napsal, je to úplně jiná motorka. Přestavba trvala 5 týdnů ale jen po večerech a v úplném klidu. Vím o cestovatelských Gorillách s méně úpravami a tedy i nižší cenou.
Motor 125ccm je úplně jiný.
Foto pošlu komukoliv třeba na mail (já mám lelak@azsatelit.cz) zkusím dát i sem až přečtu návod, díky za něj. Na článek si zatím netroufám na BMW GS mám 150 tisíc km ale na Gorille zatím 15 (km!).
Cestování - Ivo Kaštan byl ve Francii, Rumunsku, další člověk Chorvatsko, další Alpy, další celá Evropa, my plánujeme něco podobného, máme to proježděné na velkých motorkách tak teď to bude na Gorillách.

1 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 09:09 | Nahoru | #14
monkey se mi libi... ale bal bych se replik a original je drahej:(

(reakce na) Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 09:57 | Nahoru | #15
assassin> No replika není tak kvalitní jako originál, ale i s kompletní přestavbou přijde levněji než originál a po přestavbě je kvalita a vhodnost pro cestování vyšší než u originálu, jsem o tom přesvědčen.

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 10:17 | Nahoru | #16

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 10:20 | Nahoru | #17
Sakra, stále nevidím ten obrázek, v návodu je sice tohle uvedeno jako výsledek snažení, ale foto nevidím..

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 10:34 | Nahoru | #18
[img]

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 10:35 | Nahoru | #19
Ivánku - je to ten správný obrázek?

Je to fakt krasavice. Ale co výměna motoru a policajti?

1 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 11:12 | Nahoru | #20
Fotka není celá, chybí zadek, pošli mi mail a pošlu Ti jich víc. Č motoru není na TP, jen ve velkém je typ. K přihlášení NOVÉ motorky ji nikdo ani nevidí, stačí čistopis TP a faktura, ani evidenční kontrola není třeba.

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 11:50 | Nahoru | #21
Krasavice, priopmina mi moje GS

(reakce na) Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 12:21 | Nahoru | #22
IvanGS> Fotka je celá - stačí na ni kliknout.

S tím číslem motoru jsi mne zmátnul. Když půjdu na technickou prohlídku, tak musím mít velký techničák a jedna z prvních činností na STK je kontrola čísla rámu a čísla motoru ...

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 12:33 | Nahoru | #23
Neee, číslo motoru ve velkém TP NENÍ!!! Jen typ motoru. Dneska se dá měnit motor jak se Ti zachce ale měl by být stejného typu. Navíc na první STK jdeš při koupi nové motorky za 4 roky. No a kdyby náááhodou, tak původní motor mám doma a přehodím je za 20 minut...).
DanGPZ: Jo, jezdím na stříbrné BMW R 1150 GS Adventure, kamarád má výroční bílou, takže jsme je udělali podle nich, takové bonzaje... Kamarád dnes vyrazil na zkušební cestu, prvních 300km se musí jet piánko, zatím volal že má za sebou 80km a je úúúplně hotovej jak je to super!!
Dám sem ještě fotku, ale jak to že ta první se nejdřív neukázala??

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 12:35 | Nahoru | #24
[img]

1 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 12:45 | Nahoru | #25
Na fotkách ještě není zapojený chladič a taky budeme zesilovat nosič, mám na něj textilní kostku Cargo z Bikers Crownu, dá se vytáhnout do výšky snad na 50 litrů a na ní se dá přivázat ještě lodní vak. Na nádrž pasuje minitankvak Lojzo. Chtěl jsem boční kufry, koupil jsem Givi E21 ale není to ono (kdo by je chtěl, jsou úplně nové, za 3000,- i s montážní sadou - stály 3580,- a mám to na dvě motorky), viděl jsem i Gorillu s hliníkáči tak uvidím, možná že vystačím bez nich.

(reakce na) Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 14:05 | Nahoru | #26
IvanGS> Krasa, co dodat .. Je pravda, ze jsem o podobne prestavbe Monkey / Gorilla premyslel.. a taky jsem do toho chtel cpat dily od Takegawa.. Ted jsem nove koupil 1150 GSA, tak spis casem

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 14:32 | Nahoru | #27
To je krásná ptáááákovina

Přeju spoustu spokojených kilometrů.

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 14:47 | Nahoru | #28
zdravim, fakt best goriky . mohl bych poprosit o par fotecek na formis.ml@centrum.cz ????

Naposledy editováno 05.11.2008 14:56:48

Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 15:56 | Nahoru | #29
FORM: Máš tam fotky.
Teď po obědě jsem dal 40km a kamarád 80, zajíždíme, takže do 60km/h ale je to skvělý. Jasně, první pocity jsou trochu vratké, pomyslíš na zatáčku a už je to v ní složené. Posaz překvapivě komfortní a uvolněný, kupodivu jde měnit posaz a posouvat se takže člověk netvrdne v jedné poloze, nohy skrčenější než na GS ale méně než na sportovních motorkách. Zvuk jako pětistovka, skvělý zátah a velmi pružný motor. Podvozek na nerovnostech trochu drncavý ale to je zhýčkanost z GS, žádná díra Gorillu nerozhodí a už si zvykám je ignorovat. Plexi super.

1 reakcí na tento příspěvek Monkey, Dax, PBR, Gorilla, ...

5.11.2008 v 21:02 | Nahoru | #30
super diky a kolik by t melo mit tak maximalku???? hrozne se mi to libi a premeslim ze bych si mozna v pristim roce koupil
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist