globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Griso - dilema
6.9.2008 v 22:21
Zdravim,chci koupit Grisso.Nevim jestli 850,nebo1100 ? Poradte. Mate nekdo zkusenosti ? Dik Anton
Předchozí
1 2
Následující

Griso - dilema

6.9.2008 v 22:43 | Nahoru | #1
Záleží asi na co ho chceš. Jestli na ježdění po městě a občas kosek dál tak stačí 850ka, kterou mám já.
Ale ten výkon je tam menší a víc jak 197 se mi z něj vyždímat nepovedlo, a od cca 170 to tam lezlo co vteřina to kilometr.
Normální cestovní rychlost po dálnici tak 150-160.

Jinak je to srdcovka, nádherná, krásně poslouchá, ale je dost nepraktická. Nulovej odkládací prostor, zadní sedlo pro spolujezdce skoro nouzovka, bez držadel...

Mimochodem ho budu prodávat

Griso - dilema

6.9.2008 v 23:13 | Nahoru | #2
1200 8V

Griso - dilema

7.9.2008 v 08:24 | Nahoru | #3
Bráška má MG 1200 Sport a můžu jen doporučit ...
http://www.motoguzzi...php?model=1200_sport

Griso - dilema

7.9.2008 v 10:20 | Nahoru | #4
kdyz griso tak 1200

Griso - dilema

7.9.2008 v 11:51 | Nahoru | #5
NaaR> No, co jsem mluvil s mechanikem v Aspiritu, tak quttrovalvoli už není to nesmrtelý OHVčko, mluvil o výrazně menší životnosti. Jý bych volil mezi 850 a 1100.

Mimochodem Sport má stejnej motor jako já v Norgi, čili pouze mírně upravená 1100ka.
1200 Griso je čtyři ventily na válec, úplně jinej motor (je fakt, že to teda jede jak píchlá svině), ale po rozhovoru s mechanikem jsem rád že mám starý dobrý OHVčko.

1 reakcí na tento příspěvek Griso - dilema

7.9.2008 v 12:30 | Nahoru | #6
Joyrider> Tenhle názor jsem taky slyšel, ale je otázka jestli se to časem skutečně potvrdí. Ten čtyřventil se objevil teprve loni a kritický objemy kilometrů se zatím nestihly najet. Servis ale bude náročnější, to jo
Na druhou stranu, pokud chce někdo sportovní svezení, tak nový Griso je to nejlepší co Guzzi nabízí. Samozřejmě nepočítám Corsu, která je ale 2x tak drahá a jenom na okruhy.

Naposledy editováno 07.09.2008 12:31:33

Griso - dilema

7.9.2008 v 17:00 | Nahoru | #7
Nevím jak griso, ale svezl jsem se na Brevě 850 a bylo to prima, ale pro sebe bych určitě chtěl 1100. 850 je možná až trochu moc pohodová. Záleží co už máš odjeto a co od toho čekáš. Jestli už jezdíš nějaký ten pátek, tak 1100 . Mimochodem parádní moto

Griso - dilema

8.9.2008 v 08:18 | Nahoru | #8
Joyrider> Zdravim , mozna by zajem byl.Proc prodavas ?

Griso - dilema

8.9.2008 v 14:42 | Nahoru | #9
helbi> Původně jsem ho chtěl i na delší výlety, dokonce jsem si na něj koupil držáky a tašky, ale ta motorka pak vypadala jako porsche s rámem vepředu, vůbec se to k ní nehodilo.
Tak jsem rezignoval a koupil jsem si motorku na delší cesty (1200 Norge) s tím, že Griso budu jezdit ve městě. No, a zjistil jsem, že s užšíma řidítkama a jiným posazem se mi po městě jezdí líp s Norgem, takže Griso je pro mě pořád jedna z nejkrásnějších motoek vůbec, ale momentálně jaksi navíc.
Kromě toho, když jsem si zvykl na dynamiku 1200ky, tak mi ta 850 připadá líná, navíc bez odkládácích prostor a jezdit pořád s batohem se mi nechce...

1 reakcí na tento příspěvek Griso - dilema

8.9.2008 v 15:11 | Nahoru | #10
850 musíš točit...

1100 jede jako traktor, prostě na cokoliv

jinak Griso, pro jednoho fajn, pro dva vůbec, bagáž na to moc nedáš ale zase ty boční brašny nejsou moc ošklivý takže tak půl napůl. Dá se s tím jet neskutečná střelba, v motoškole v Brně na tom jezdil Pepa Sršeň a bylo to dost dobrý

Griso - dilema

13.9.2008 v 10:30 | Nahoru | #11
Joyrider> Mozno poslat foto na inhe@seznam.cz ? Jaka bude cena ? Dik

Griso - dilema

13.9.2008 v 17:45 | Nahoru | #12
helbi> Už to mám v inzerci tady, fotky musím nafotit, dokopu se k tomu snad zítra...

Griso - dilema

13.9.2008 v 22:36 | Nahoru | #13

ilMedvědGuzzini>850 musíš točit...

1100 jede jako traktor, prostě na cokoliv


Já bych to upřesnil. 1100 se musí točit aby jela a 850 se musí točit aby vůbec jela

Griso - dilema

14.9.2008 v 01:36 | Nahoru | #14

Dunric>ilMedvědGuzzini>850 musíš točit...

1100 jede jako traktor, prostě na cokoliv

Já bych to upřesnil. 1100 se musí točit aby jela a 850 se musí točit aby vůbec jela



No, nevím, kolik jsi toho s 850 najel, ale zas takovej rodíl jak píšeš to není. Je to prostě rozdíl 10 koní a 20 Nm.

Griso - dilema

15.9.2008 v 10:36 | Nahoru | #15
Joyrider> Ono to není zdaleka jen o rozdílu mezi max. výkonem, ale o tom kdy je k dispozici a vlastně o celým jeho průběhu. Mezi 1100 a 850 bude ten rozdíl v krouťáku a potažmo ve výkonu v těch nižších a středních otáčkách ještě větší. Grafy z dynojetu jsem sice neviděl, ale pocitově mi přišla ta 850 předváděčka jako daleko zdechlejší a to ta jedenáctka taky ruce netrhá

Griso - dilema

15.9.2008 v 12:22 | Nahoru | #16
Dunric> Asi jde hlavně o to, na co je člověk zvyklej a z čeho na to jde. Když jsem vrátil RSV, tak mi i ta 1200 připadala jak totální lemra

Griso - dilema

15.9.2008 v 12:23 | Nahoru | #17
tak rsv je ale taky trošku jiná kapitola :)

Griso - dilema

16.9.2008 v 20:57 | Nahoru | #18
záleží co od toho člověk očekává.když sportovněji tak si trochu přišetřit a 1200 sport.to jsem mel též udělat.I když se 850 dá taky pěkně potahat.Pokud cestování tak tu 1100.Rovnou si k tomu dokoupit plexi štítek.To samé chci také udělat.ale je to nadhera pak v tom sedle sedět

Griso - dilema

17.9.2008 v 14:18 | Nahoru | #19
No, já mám 850 a jsem maximálně spokojenej. Nikam daleko se s tím nechystám, jezdím jen na kratší výlety, které zvládnu za den. Spolujezdce nevozím. Na jízdu je griso strašně fajn, výkon mi většinou bohatě stačí, líbí se mi, že se to ve vyšších otáčkách rychleji rozmotává, než 1100. Ta zas ale jede logicky víc odspodu. Mně se na 850 líbí barevná kombinace se stříbrným motorem a koly a černým rámem, což u mojí žluté barvy vypadá luxusně. Za ty peníze...

Griso - dilema

17.9.2008 v 22:32 | Nahoru | #20
Objem ničím nenahradíš...

Griso - dilema

7.10.2008 v 22:30 | Nahoru | #21

hansell>Objem ničím nenahradíš...



A je potřeba ho něčím nahrazovat?

Griso - dilema

7.10.2008 v 22:53 | Nahoru | #22
Na fungl nove griso sem vcera dostal cool nabidku - moc se mi libi , ale hledal jsem novou motyku na cestovani a to primarne ve dvou lidech a na to se asi Griso 1100 moc nehodi - je to skoda, protoze ta motorka na mne udelal opravdu dojem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Griso - dilema

9.10.2009 v 22:03 | Nahoru | #23

illMedvědGuzzin>850 musíš točit...

1100 jede jako traktor, prostě na cokoliv

jinak Griso, pro jednoho fajn, pro dva vůbec, bagáž na to moc nedáš ale zase ty boční brašny nejsou moc ošklivý takže tak půl napůl. Dá se s tím jet neskutečná střelba, v motoškole v Brně na tom jezdil Pepa Sršeň a bylo to dost dobrý



Medvěde, dá se na tom cestovat i ve dvou...letos jsem projel Dánsko, Švédsko a kus Norska. Popravdě, kdybych měl více dovolené, tak bych dal kafé i na Nordcapu. Snad to vyjde příště Jinak Griso 11ka je úžasná motorka, jak jsi psal...je to traktor, na kterém se dá jet střelba, ale i cestovat. Max jsem dal za jeden den 800km ve dvou, ale ideální je tak kolem 500km. Můžu vřele doporučit!!!

(reakce na) Griso - dilema

10.10.2009 v 01:10 | Nahoru | #24
Stadakk11> 800km? To jsi teda taky dobrý cvok A co na to říkal batůžek, neodsekávali vás pak z toho? A jak jsi na to naskládal věci pro dva? Já bych dal tak max. 500 a to sám, ve dvou nevím asi by byly protesty A navíc teda bych to ve dvou spíše bral vše výletním stylem, tedy někam dojet projít se - podívat se po městě, krajině atd. Pouhé přemisťování z bodu A do B by mě asi nebavilo.
Jinak griso se mě líbí už co se začlo vyrábět. Jen cena odradila a až teď se začínají obejvovat nějaké info od lidí co s tim jezdí aby se vědělo jak to šlape Zatím jsem zvolil BTčko a spokojenost, griso v 11tce bude třeba po něm ale zatím měnit ani nehodlám - bulldoček je co jsem tak nějak hledal a našel

Griso - dilema

10.10.2009 v 18:14 | Nahoru | #25
Bulldog je parádní motorka Já rád a hodně cestuju a paradoxně jsem se rozhodoval mezi BMW GS 1200, nebo Guzzi. Vyhrála Guzzi, má to sice svoje mušky, ale dokonalé není nic. Šel jsem do ní s tím, že už zůstane doma. Možná jí pak přikoupím sestřičku, ale to až za hooodně dlouho Říkal jsem až na Grisu najedu 100tis.km a více
Jinak, kdybys šel do Guzzi tak podle mého názoru do 1100ky dvouventil je pohodový 12ka se musí víc točit. Já jsem spíš na ty traktory

1 reakcí na tento příspěvek Griso - dilema

11.10.2009 v 00:49 | Nahoru | #26
Přesně tak, OHV 2V je sqelá věcička a v Grisu jedinečná! Jen si říkám že 7-7,5 l/100km .. to jsi jezdil jak Za 5l/100 se dá jet taky v pohodě, ale tak se dá jezdit, jen když se rozsvítí kontrolka rezervy paliva Jinak spotřeba je v průměru tak asi 6,2l/100km co ty na to?

Naposledy editováno 11.10.2009 00:52:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Griso - dilema

12.10.2009 v 08:04 | Nahoru | #27
palo.siki> Tak velkou spotřebu jsem měl do první garančky, když jsem zajížděl. V té době jsou prý nastaveny větší vůle ventilů...Už asi jezdím jako důchodce pořád se motám kolem těch 5litrů. Jinak ale když jedu město, tak to pápne víc. Jo, tak mě napadá otázka...jak přesně Ti ukazuje pal.počítač spotřebu? Mě kecá tak o 0,4-0,5litru víc. Zjistil jsem to letos na dovolené. Ale stejně je to krásná spotřeba. Když jsem měl VTR, tak jsem jezdil za 8litrů, a to jsem kolikrát zajel i za 10 Kámoš měl TL 1000 S a jezdil v průměru za 13

(reakce na) Griso - dilema

13.10.2009 v 20:57 | Nahoru | #28
Stadakk11> Na palubním počítači ukazuje 5,9-6,2, jak kdy, (čím rychleji, tím menší spotřeba paradoxně) myslím že to tak i sedí pak ve skutečnosti (rozdíl počítače max. + deci L/100), ale ještě jsem to nezkoušel na dlouhých trasách, zjistil bych to přesněji. Mně se líbí hodně XJR, o kterém jsem uvažoval hodně, ale zkušenosti osttaních byly, že je to žrout velkej, tak Guzzina vyhrála na plné čáře po všech stránkách.

Griso - dilema

17.10.2009 v 21:02 | Nahoru | #29
Kup si 11OO, protože když koupíš 850, tak další sezonu budeš čumět po 1100 a 850 prodáš a jen na tom zbytečně proděláš. a tak to je a tak to bývá.

(reakce na) Griso - dilema

29.10.2009 v 00:30 | Nahoru | #30

Dunric>Joyrider> Tenhle názor jsem taky slyšel, ale je otázka jestli se to časem skutečně potvrdí. Ten čtyřventil se objevil teprve loni a kritický objemy kilometrů se zatím nestihly najet. Servis ale bude náročnější, to jo
Na druhou stranu, pokud chce někdo sportovní svezení, tak nový Griso je to nejlepší co Guzzi nabízí. Samozřejmě nepočítám Corsu, která je ale 2x tak drahá a jenom na okruhy.



....já s Corsou jezdím i na normálních silnicích za plného provozu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nastavení zadního tlumiče Moto Guzzi Griso 1100 dzarmil 16 17.11.2023 v 15:53 fidooo
Utahovací moment Moto Guzzi Griso 1100 Kalut 3 25.6.2023 v 20:20 Kalut
Problém se startováním Moto Guzzi Griso 1100 Kalaš 13 21.10.2022 v 12:59 Kalut
Mazání kardanu a drážkového hřídele... Moto Guzzi Griso 1100 Tentum 18 10.4.2022 v 19:37 catmanPV
Moto Guzzi Griso 1100 Moto Guzzi Griso 1100 dzarmil 22 29.8.2020 v 04:48 Kubajzz

TOPlist