Téma: FZS 1000 x FZ1 ??
4.9.2008 v 15:50
Kterou a proč??Má smysl si počkat na FZ1?? Je o tolik lepší? v čem? Díky..
1 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 x FZ1 ??
Motorka je pěkná ale já bych chtěl S. Právě proto si ji chci zkusit projet a tak ať mám vlastní posouzení. Po FZS jsem chtěl logicky do novější jen mě tady zarazily ty komentáře že to nejede a tak vůbec
lucas931> jasně je to 20V, logicky když se podíváš na motor, je to R1...dost otáčkovej motor, chce to trochu otáčky proti jiným nakedám, ale bavíme se kdy je na motorce origo převod, a ten fakt jezdí hrstka lidí. Já třeba mám variantu -1/+2, a jede dost slušně od spodku, maximálka kolem 260 ( dle brzdy), no moc lidí mě na jiném nakedu neujíždí, ba naopak. Když k tomu přidám QS tak R1 04-06 si dám k snídani do 220km/hod zcela v pohodě jinak jestli tě zajímá prlůběh, tak na moto jedu klidně 60km/hod na 6ku otočím a jedu fakt se toho neboj...jasně nebudeš mít v sérii spodek jak stater fazer, ale zase budeš mít lepší rám, lepší tlumení, ovladatelnost a novější motorku :) odpadá problém s karbecem a hlavně Fz1 je držák, tam se není čeho bát
Chce to trochu otáčky, kurva zkracenej převod, na 6ku klidně i 60 kmh - s fzs jezdíš na 6ku i 30, se sériovým převodem, a když přidáš plyn, tak se krásně rozjede... Lepší rám - ano tužší, při norm. jízdě rozdíl nula... Lepší tlumení - ano, pohodlnější fzs, tužší sportovní fz... Problémy s karbecem - žádný, nulový... Obě točí 12.000 ot., obě tam letí jako splašený a i na fzs si vodím bandu Tuon V4 i když zuby nehty - ale jen jedna z nich je současně i na pohodlný cestování...
2 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 x FZ1 ??
PS: a kdepak jsi nahnal těch 30 koní oproti sérii? Kolik úprav a peněz jsi do toho vrazil, že máš výkon i vyšší, než mnohem točivejší R1čka?
oxygen> já Ti to řeknu a ty pak budeš chtít prodat FZS no jde to docela snadno, vše je otázkou kolik v tom chceš utopit :) Už se mi popravdě nechce ani psát, napsal jsem zde na m.cz tolik informací k FZ1 že zasírat další vlákno je asi zbytečný
Hele proč bych prodával FZS, když mi stačí nastartovat S1000R? A jsem rázem ještě úplně, ale úplně jinde, než mít vytuněný FZ1... Mj. obě byly společně v Alpách a prvotní boj o báwo se od 2. dne změnil v boj o pohodu na FZS - který tam pak ve finále stejně dávalo všechny krom toho báwa a jedné Káti 1290...
1 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 x FZ1 ??
PS: těch 177 koní by mne zajímalo, jaks k nim došel... Bo všechny origo FZ1čky dávají na stolicích max. 147 ps a svodama, vačkou a naladěním získat dalších 30 koní tzn. bejt ještě o 4 koně silnější, než nejnovější Aprilia Tuono V4 1100 Factory -?
.... Sorry, ale velice nevěřitelný je to
.... Sorry, ale velice nevěřitelný je to
oxygen> co já vím, tak tady v ČR není ani jedna FZ1 s vačkou :) je tam vačka, full systém, hrdla sání Graves, tesnění pod hlavou, samo sebou načasování vačky, koprese jak u R1 (12,4:1) Lars box mod, jiný filtr, upravené sekundární klapky atd., uvěřitelné enbo neuvěřitelné, je to tam :) Mám gravy kde jsem tam měl full systém Arrow, dal jsem akrapa, protože to mělo víc pomoct, rozdím mezi systémem je 1nm a 4hp
Bez vačky nepřekročíš 170koní, ale zase se dá udělat pěknej krouťák, kdybych dal oem vačku, tak se dostanu někde kole 170+koní a hlavně třeba moment kolem 118 třeba...ale už do toho šahat nebudu, raději to prodám a koupím si SD1290r, enbo GT, to bych chtěl, kdyby nebyla FZ1.
Bez vačky nepřekročíš 170koní, ale zase se dá udělat pěknej krouťák, kdybych dal oem vačku, tak se dostanu někde kole 170+koní a hlavně třeba moment kolem 118 třeba...ale už do toho šahat nebudu, raději to prodám a koupím si SD1290r, enbo GT, to bych chtěl, kdyby nebyla FZ1.
No, tak pak poreferuj, každej soudruh má jiný preference. Já osobně jsem zvažoval výměnu FZS za FZ1, ale ten motor mě do 6000rpm prostě sral. Když jedeme s bandou, kde jsou buď nové nahaté litry, nebo dvouválce KTM tak nějak relativně v klidu a ostatní za to najednou zatáhnou, tak mi mizej, protože oni maj dole a ve středním pásmu všechno, kdežto FZS ne. A přitom je to pořád o řád jinde než FZ1. Když s tím počítám, jsou zas v prdeli oni, páč jim ty krámy daj s bídou 250
Prostě FZS je totální univerzál. Nic nedělá nejlíp, ale umí od každého hodně, i v dnešní době.
Prostě FZS je totální univerzál. Nic nedělá nejlíp, ale umí od každého hodně, i v dnešní době.
1 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 x FZ1 ??
Já fzs říkám Houpací kůň, mám na ňom nastavený odpružení naměkko a je to chvílema jak na enduru - pod plynem se trochu přizvedne a na brzdě zase potopí, ta motorka žije a ty to vnímáš... Na okruhovce je to obráceně, ale tam rozhoduje přesnost a klid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 x FZ1 ??
oxygen> Jo, houpačka to je velká, to je bez debat. Já dával tvrdší zadní pružinu, takže ten zadek jsem částečně eliminoval, na snížení potápění předku je dobrý držet se haksnama a nemít váhu na rukách. Jezdím spíš tvrdý nastavení.
Dobře byla ta měkkost podvozku vidět v originálním nastavení při slalomu mezi vodorovným dopravním značením. SS se ani nehly, nový nahatý litry decentně pružily a mě lítala prdel od dorazu k dorazu, až z toho kluci za mnou smíchy málem padali z motorek
Dobře byla ta měkkost podvozku vidět v originálním nastavení při slalomu mezi vodorovným dopravním značením. SS se ani nehly, nový nahatý litry decentně pružily a mě lítala prdel od dorazu k dorazu, až z toho kluci za mnou smíchy málem padali z motorek
1 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 x FZ1 ??
Já tu pružinu zas nechal, bo na to primárně rychlý cestování je krásně pohodlná... Samozřejmě že v Sosnový tě dycky vidim houpat se i na té tvrdší, hehe
oxygen> Hehe, zmetku, se ti to směje
Když vyjde počasí, tak 2.10. to jistí, nazul jsem S21, tak by to mohlo být zajímavý.
edit: Já tu originál vyměnil po tom, co jsem ve dvou na přejezdu narazil blatníček na podsedák. To už bylo prostě nepoužitelný.
Naposledy editováno 24.09.2019 14:47:50
Když vyjde počasí, tak 2.10. to jistí, nazul jsem S21, tak by to mohlo být zajímavý.
edit: Já tu originál vyměnil po tom, co jsem ve dvou na přejezdu narazil blatníček na podsedák. To už bylo prostě nepoužitelný.
Naposledy editováno 24.09.2019 14:47:50
3 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 x FZ1 ??
Tak jsem se vrátil z obhlídky a projížďky těch dvou zmíněných motorek a za sebe musím říct, že mi o hodně víc sedla FZS.
Krátce k tý FZ1 S. Vypadá na pohled líp, ale to je tak vše v čem je podle mě lepší. Motor se musí opravdu točit aby se něco dělo. Do 7 tisíc celkem nic, ale pak je to peklo to zase jo. Posed má trošku sportovnější, to by nevadilo, ale co mi vadilo nejvíc, že jsem se klouzal po sedle dolů k nádrži. No a podvozkově mě přijde o dost tvrdší
FZS táhne už pěkně od spoda, na sedadle jsem seděl jak přibitej a i trochu vzpřímeněji než na FZ1. A podvozek je měkčí a na ty naše silnice se hodí líp.
Ale je to jen můj pocit jakej z těch motorek mám a na to na co ji chci využívat, tj. spíš cestování v pohodovým tempu a občas se projet svižněji kolem komína mi vychází líp FZS 1000. Teď už jen najít nějaký solidní nevylítaný kus. Problém je, že se mi nejvíc líbí červeno-černá kombinace s černým motorem a ty se dělaly snad je ročník 2005 a je jich málo. No ale kdo si počká tak se dočká
Krátce k tý FZ1 S. Vypadá na pohled líp, ale to je tak vše v čem je podle mě lepší. Motor se musí opravdu točit aby se něco dělo. Do 7 tisíc celkem nic, ale pak je to peklo to zase jo. Posed má trošku sportovnější, to by nevadilo, ale co mi vadilo nejvíc, že jsem se klouzal po sedle dolů k nádrži. No a podvozkově mě přijde o dost tvrdší
FZS táhne už pěkně od spoda, na sedadle jsem seděl jak přibitej a i trochu vzpřímeněji než na FZ1. A podvozek je měkčí a na ty naše silnice se hodí líp.
Ale je to jen můj pocit jakej z těch motorek mám a na to na co ji chci využívat, tj. spíš cestování v pohodovým tempu a občas se projet svižněji kolem komína mi vychází líp FZS 1000. Teď už jen najít nějaký solidní nevylítaný kus. Problém je, že se mi nejvíc líbí červeno-černá kombinace s černým motorem a ty se dělaly snad je ročník 2005 a je jich málo. No ale kdo si počká tak se dočká
lucas931> No vidíš, my jsme ti to říkali Na červenočernou kombinaci jsem čekal taky, je dle mého nejhezčí. Nakonec jsem vzal zavděk modrou, byla kousek a ve slušném stavu. Verze s černým motorem maj už automatické zapínání světel, pro někoho plus, mě to moc nevyhovuje. Naposled jsem se kvůli tomu smál kamarádovi, když kvůli mizerné baterce a automatickým světlům už nenatočil RSV 1000
Jinak s tím nevylítaným kusem - těžko budeš shánět něco, co má pod 40tkm, s tím počítej. Sám mám už 41tkm i s mým ubohým ročním 3tkm nájezdem.
Jinak s tím nevylítaným kusem - těžko budeš shánět něco, co má pod 40tkm, s tím počítej. Sám mám už 41tkm i s mým ubohým ročním 3tkm nájezdem.
No s těma světlama mi to vadit nebude. Měl jsem to na FJR a nějak se to negativně neprojevovalo. S tím nájezdem to bude oříšek no uvidíme. Kousek od baráku mám jedno s 15 000 km doložitelných prý serviskou a výpis z TUV ale je modrá. A na motoinzerci je ta červeno-černá s 34 000 km ta nevypadá špatně. Nebo si počkám a přes zimu něco seženu. I když teď by se ještě jezdit dalo
Není to jen tvůj pocit ani názor, naprosto přesně i můj...FZ1 jede letí od cca 7mi do 12ti, pod tím tragédie. Ona i FZS nahoře letí, ale páč už odspodu, není to tak výrazný ... Posez lepší a v místě koulí je o nádrž zvedlý měkký sedlo, paráda. Na FZ1 sjízdíš koulema furt na tvrdou nádrž, po 30 km už mne to kurva sralo a delší cestování s tím je nesmysl... Na tom FZS jsem kdysi dal Pha - Chamonix a zpět tj. 2.530km (vč. 300 km tam v serpentinách) za dva dny a byl jsem naprosto v pohodě. Tolik k pohodlí
lucas931> To je tím, že hodně lidí prostě originál převod, prostě vyměníš menší kolečko a hned je to jiná motorka A to za pouhých 300,-Kč :D
FZS je jasně cestovnější bike, podle mě se na FZ1 tako moc nesvezeš pokud chceš cestovat, měl jsem doma FZS600, myslím že to bude dle pohodlí dost nastejno jak s velkou FZS FZ1 prostě nezapře motor z R1, proto mám udělaný motor tak jak mám, protože jsem chtěl taky zlepšit spodek, teď už si nestěžuju, ale zase hledám naopak něco cestovnější pro dva jinak bych ji nedal
FZS je jasně cestovnější bike, podle mě se na FZ1 tako moc nesvezeš pokud chceš cestovat, měl jsem doma FZS600, myslím že to bude dle pohodlí dost nastejno jak s velkou FZS FZ1 prostě nezapře motor z R1, proto mám udělaný motor tak jak mám, protože jsem chtěl taky zlepšit spodek, teď už si nestěžuju, ale zase hledám naopak něco cestovnější pro dva jinak bych ji nedal
2 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 x FZ1 ??
Hele dávat menší pastorek na FZS je píčovina, ta je už origo trefená přesně (stejně jako např. je origo převod perfektní na báwu S1R, zatímco u S1RR jsem ho dal a tomu to pomohlo). Jo a ta FZ1 nezapře původ motoru z R1 přesně stejně jako FZS nezapře svůj motor taky z R1... A reálný výkony pri měření na brzdách mívaly tyhle dvě 142-143 u FZS oproti 145-147 u FZ1, což rozdíl ve špičce 3-4 koně není nic... FZS bohužel nedala nikdy nikde víc, těch 150 ani náhodou. Je trochu lehčí, to jo, ale když bude mít v nádrži o třetinu víc benzínu, zas jsou na tom stejně...
Naposledy editováno 25.09.2019 11:41:06
Naposledy editováno 25.09.2019 11:41:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 x FZ1 ??
oxygen píše: Hele dávat menší pastorek na FZS je píčovina, ta je už origo trefená přesně...
Hele nemůžu s tebou souhlasit. Mám vzadu o tři zuby víc, jednička jde ochotněji na prdel, lehce stoupl fun factor, páč je to trochu dravější a maximálka zůstala stejná, jelikož teď se dostane na šestku do vyšších otáček. Jediná (papírová) nevýhoda, šlo do háje měřené zrychlení 0-100, páč už to na jedničku těch 100km/h nejede a musíš zařadit dvojku. Což třeba mě vůbec nesere
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 x FZ1 ??
Krovak> souhlasit nemusíš, ale je to tak. Je to primárně rychlej cesťák se supr akcelerací (naměřili 2,8-3,1sec na sto) a ta se s převodem už nezlepší... A na záda plynem proč, když si fzs snadno vyhodíš přes spojku? Teď v neděli jsem na ní najezdil krásně po zadním dohromady snad 2km, po vícekrát cca 200 metrů, abych ji nepřidřel - a i řadit přitom dvojku trojku jde krásně... Tak k čemu převod?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer | Lajos98 | 21 | 18.1.2024 v 15:31 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer | context | 11 | 28.8.2023 v 12:46 honza_biker |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |
Jak poznat, že se jedná o stejný mo... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 5 | 30.7.2023 v 17:40 Ozzy_ |