bbg_listopad_2





Téma: FZS 1000 x FZ1 ??
4.9.2008 v 15:50
Kterou a proč??Má smysl si počkat na FZ1?? Je o tolik lepší? v čem? Díky..
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

FZS 1000 x FZ1 ??

4.9.2008 v 17:11 | Nahoru | #1
jezdim jen fzs 1000, fz1 jsem se nesvezl, svez se na obou uvidíš , nikdo ti nic lepšího neporadí, někomu vyhovuje stříkačka někdo říka že je lepší karbec + exup, lepší zátah, těžko říct, pak dej vědět jak dopadlo srovnání, samotnýho by mě to zajímalo

FZS 1000 x FZ1 ??

5.9.2008 v 23:46 | Nahoru | #2
poznam chalana, co mal fzs1000 a teraz ma fz1 - tusim 2007 - ta uz ma odstraneny problem so striekackou (trhanie)
Hovori ze je to pozitivna zmena k lepsiemu, lepsie to sedi - istejsie. samozrejme troska vyssi vykon atd.

FZS 1000 x FZ1 ??

6.9.2008 v 12:21 | Nahoru | #3
Tak osobní zkušenost bohužel žádná, jen mě říkal kamoš že majitel od kterýho on koupil FZS 1000 si koupil FZ1 a tluče se do hlavy, prej ho prodává a chce zpět starý FZS 1000. Jinak fakt nevím. Pak jen co jsem slyšel že první ročníky FZ1 prej sebou škubaly, prej stříkačka. Já o této změně přemýšlím taky hodně. FZS 1000 prodávám a co bude příští sezónu zatím nevím, ale dost možná FZ1. Jo a ještě má kamoš FZ1N a podle něj je starej lepší na cestování, novýho musíš prej víc točit ale, zase jede jinak, líp. Ale říkám, je to jedna babka povídala.
Asi nejlepší kouknout na stránky fazerclubu.

FZS 1000 x FZ1 ??

6.9.2008 v 13:15 | Nahoru | #4
pro mne vede fzs1000,jediný co mi sere,tak to je trubkovej rám,dural by byl pevnější a lehčí...
ale zase nechcu stříkačku,karburátor má měkčí chod,než jakákoliv stříkačka...,mam simetrickou kyvku a ne ten banán co je na fz1,dplněnej tím hnusným laufem... :\

FZS 1000 x FZ1 ??

9.9.2008 v 14:39 | Nahoru | #5
No FZS znám docela dobře, ale FZ jsem nejel...jedině sehnat nějakou předváděčku...uvidime

FZS 1000 x FZ1 ??

9.9.2008 v 14:58 | Nahoru | #6
Měl jsem FZS600, teď mám FZ1 N. Na FZS1000 jsem nejel, tak to nemůžu objektivně srovnat. Pokud ale FZ1 N (07) srovnám s FZS600 karb., nepociťuji nějaký přílišný rozdíl v plynulosti (měkkosti) chodu, v podstatě žádný (pominu-li větší sílu).

Proč FZ1? U mě to bylo jednoduché, fazer s novou maskou se mi nelíbí a tím pádem i FZS 1000 nebyla top kandidátem, no a pak jsem viděl prvně FZ1-N a bylo rozhodnuto, zamiloval jsem se do ní a nebylo co řešit, odpustil bych jí i víc - a ten výfuk se mi naopak velmi líbí .

FZS 1000 x FZ1 ??

9.9.2008 v 23:28 | Nahoru | #7
FZ1N vyzera super, o tom niet pochyb, ale k tomu agresivnemu looku by sa viac hodil neposlusny a ostry dvojvalec, nez barankovity R4...

FZS 1000 x FZ1 ??

9.9.2008 v 23:38 | Nahoru | #8
Když FZ1 tak ročník 2007 a výše.
Jezdí se mi na ní výborně, nemám co vytknout. 800km za den se na tom dá v pohodě zvládout (mám naháče).
Sptřeba, asi vzhledem k to, že je to naháč a vzhledem k výkonu, je v normálu.
Srovnat s FZS1000 nemůžu.

FZS 1000 x FZ1 ??

10.9.2008 v 14:11 | Nahoru | #9
tak chlapi, teď přichází "odborník"
vloni jsem sháněl rychlýho cesťáka a v jeden den jsem si sjezdil FZ1, FZ1Fazera a potom i FZS1000. Peníze nehrály roli, chtěl jsem na cestování pohodlnou a přitom hodně rychlou motku, co se s ní dá i krásně po zádech.
No a mám v garáži skoro nejetou FZS1000, bylo to jednoznačný a doteď nelituju. A udržím se i mý bandy střelců s gsxry a R1čkami při ostrejch vyjížďkách...
Důvody? U těch novejch stříkaček FZ ani tak nevadila tvrdší reakce na plyn, to si člověk zvykne. Ale mít u litra do 6,5 tisíc ot. sílu bídný šestistovky a nad tím pak do 12ti všechno? To si rovnou můžu koupit ještě silnější R1, která má stejně tuhej podvozek a po sedle aspoň nesjíždím furt koulema na nádrž
A FZS1000? Podvozek plyšovej, v základním setupu (ale je plně nastavitelnej) spíš měkkej. Pobere skvěle všechny díry a i v tomhle nastavení se s motkou dá vyloženě letět. Přední brzda skvělá u všech, je z R1, zadní u FZ už nevím, ale u FZS akorát. Naprosto pohodlnej posez a skvělý jednodílný sedadlo - velkej rozdíl oproti šikmýmu dělenýmu u FZ.
Ale ten motor! Sametovej a silnej zátah už odspodu, předjíždět se dá i na šestku od dvou tis. ot. Naprosto plynulej nárůst výkonu a to manko 7PS nahoře (oproti FZ) je minimální. Po zadním (i s řazením) taky jedna báseň. Normální jízda zkrátka radostnej relax.
Samozřejmě má FZS horší vzhled a žádnej Alu rám, ale po rozjetí je tohle rázem jedno
Od loňska se na něm svezlo dost známejch - a z nich čtyři (!) prodali, co měli a už ho maj teď doma taky... Tož tak

FZS 1000 x FZ1 ??

10.9.2008 v 14:34 | Nahoru | #10
Dobry srovnani...jen me napada..proc mas v profilu gésiksero?

FZS 1000 x FZ1 ??

10.9.2008 v 14:38 | Nahoru | #11

sprg>Dobry srovnani...jen me napada..proc mas v profilu gésiksero?



Spíš JENOM gsxero... Kvůli blbý závisti
Páč ho mám i v garáži. I tu předokolku z avataru a i motárda a i... to stačí radši

FZS 1000 x FZ1 ??

10.9.2008 v 15:05 | Nahoru | #12
Toš to ja....jo a já říkám gésiksero..

FZS 1000 x FZ1 ??

10.9.2008 v 17:10 | Nahoru | #13
oxygen> konečně někdo rozumnej

FZS 1000 x FZ1 ??

10.9.2008 v 18:48 | Nahoru | #14
jak to tak citam, tak mam lutovat, ze som predal :)

FZS 1000 x FZ1 ??

10.9.2008 v 19:40 | Nahoru | #15
matuS> byl si snad nespokojen?

FZS 1000 x FZ1 ??

10.9.2008 v 21:55 | Nahoru | #16
no, v terene to nebolo ono

FZS 1000 x FZ1 ??

11.9.2008 v 06:26 | Nahoru | #17
Jak to tady čtu tak mi to spíš vychází na FZS...??

FZS 1000 x FZ1 ??

11.9.2008 v 12:16 | Nahoru | #18

oxygen>tak chlapi, teď přichází "odborník"
vloni jsem sháněl rychlýho cesťáka a v jeden den jsem si sjezdil FZ1, FZ1Fazera a potom i FZS1000. Peníze nehrály roli, chtěl jsem na cestování pohodlnou a přitom hodně rychlou motku, co se s ní dá i krásně po zádech.
No a mám v garáži skoro nejetou FZS1000, bylo to jednoznačný a doteď nelituju. A udržím se i mý bandy střelců s gsxry a R1čkami při ostrejch vyjížďkách...
Důvody? U těch novejch stříkaček FZ ani tak nevadila tvrdší reakce na plyn, to si člověk zvykne. Ale mít u litra do 6,5 tisíc ot. sílu bídný šestistovky a nad tím pak do 12ti všechno? To si rovnou můžu koupit ještě silnější R1, která má stejně tuhej podvozek a po sedle aspoň nesjíždím furt koulema na nádrž
A FZS1000? Podvozek plyšovej, v základním setupu (ale je plně nastavitelnej) spíš měkkej. Pobere skvěle všechny díry a i v tomhle nastavení se s motkou dá vyloženě letět. Přední brzda skvělá u všech, je z R1, zadní u FZ už nevím, ale u FZS akorát. Naprosto pohodlnej posez a skvělý jednodílný sedadlo - velkej rozdíl oproti šikmýmu dělenýmu u FZ.
Ale ten motor! Sametovej a silnej zátah už odspodu, předjíždět se dá i na šestku od dvou tis. ot. Naprosto plynulej nárůst výkonu a to manko 7PS nahoře (oproti FZ) je minimální. Po zadním (i s řazením) taky jedna báseň. Normální jízda zkrátka radostnej relax.
Samozřejmě má FZS horší vzhled a žádnej Alu rám, ale po rozjetí je tohle rázem jedno
Od loňska se na něm svezlo dost známejch - a z nich čtyři (!) prodali, co měli a už ho maj teď doma taky... Tož tak


No nevím..v 6,5 tis. otáčkách má FZ1 90 koní a přes 60 Nm což je sice podobné šestce, ale rozhodně v otáčkách blížících se omezovači.
Zajímalo by mě jaké hodnoty jsou v těchhle otáčkách u FZS 1000, grafy napoví více

FZS 1000 x FZ1 ??

11.9.2008 v 15:02 | Nahoru | #19
FZ1 - jednoznačně - bohužel FZS je už zastaralá mašina a málokdy narazíš na nezhuntovanou mašinu a opravdu zachovalou. Ty roky vývoje jsou opravdu znát (brzdy,rám).
A že to cuká?! No mě to sice tolik necuká jak píšete, ale je to věc názoru a citu v rukách - co třeba takový Tuono to je teprve cukadlo lol

FZS 1000 x FZ1 ??

14.9.2008 v 01:59 | Nahoru | #20
Tuono (model 07, 08) znam - na dvouval je prave prekvapive jemny na plynu. A na rozdil od FZ ma s rostoucima otackama pekne linearni zatah - zadny "dole skoro nic, az od pulky". Taky se krasne vodi (i radi) po zadnim. Brzdej oboje podobne, ale podvozkove je Tuono znatelne jistejsi...

... ja totiz furt nevim, k cemu maj ty FZ litry slouzit? Na dlouhy rychly pohodlny cestovani to neni, na strelbu je spousta lepsich masin ssp litru (pocinaje R1) a jako streetak (chybi kroutak) je tu taky dost lepsich... Ale hezky jsou, to jo

PS: a grafy, ty jen napovi. Realita je jina: nechte si, panove, na FZ1Fazer ve meste pred sebou v provozu par metru mezeru, klapnete tam dvojku a dejte v 50km/h plnej plyn - zmeni se zvuk, motka se pozvolna rozjizdi, ale ono se toho zas tak moc nedeje, co? Na dvojku! ... A pak si tam dejte zpatky puvodni trojku, ctyrku nedejboze petku - a zkuste svizne predjet. Hruza
A pak si totez zkuste na FZS - a tam je ten velikej rozdil v motorech

Naposledy editováno 14.09.2008 23:55:15

FZS 1000 x FZ1 ??

14.9.2008 v 12:27 | Nahoru | #21

oxygen>Tuono (07 i 08) je na dvouval prave prekvapive jemny na plynu. A na rozdil od FZ ma s rostoucima otackama pekne linearni zatah - zadny "dole skoro nic, az od pulky". Taky se krasne vodi (i radi) po zadnim. Brzdej podobne, ale podvozkove je Tuono znatelne jistejsi...

Ja totiz furt nevim, k cemu maj ty FZ litry slouzit? Na dlouhy rychly pohodlny cestovani to neni, na strelbu je spousta lepsich masin ssp litru (pocinaje R1) a jako streetak (chybi kroutak) je tu taky dost lepsich... Ale hezky je, to jo

PS: a grafy, ty jen napovi. Nechte si, panove, na FZ1Fazer ve meste pred sebou v provozu par metru mezeru, klapnete tam dvojku a dejte v 50km/h plnej plyn - zmeni se zvuk, motka se pozvolna rozjizdi, ale ono se toho zas tak moc nedeje, co? ... Na dvojku! A pak si tam dejte zpatky puvodni trojku, ctyrku nedejboze petku - a ted zkuste svizne predjet
A pak si totez zkuste na FZS - a to je velkej rozdil



No hele dvouvál samozřejmě tahá od spodu to je jasný proto to je dvouval že ale jezdi si s Tuonem po městě v koloně! Nemožný strašně velkej zátah od spodu a musíš pořád řadit jedna,dva,jedna,dva - to je lepší čtyřvál zařadíš dva a popojíždíš - a pak i z té dvojky jsem vždy rychlejší jak kterýkoliv auto a vo to jde.

FZS 1000 x FZ1 ??

14.9.2008 v 22:33 | Nahoru | #22
Lyer> než auto ano...ale do 100 km/h je jednoznačně na zrychlení lepší H9 než FZ1

myslel jsem, že vyměním H9 za Fazera...pak jsem se projel na FZ1 a motorově mě strašně zklamal (částečně i kvůli nesmyslně dlouhému celkovému převodu)
podvozek je sice jistější (tak do 160), ale stupačky strašně nízko (i oproti H9)
ve 160 jsem začal mít pocit, že otočím řídítkama o 360 stupňů a nic se nestane

navíc se mi nesedělo příjemně, má širokou nádrž

zkrátka než FZ1, tak FZS

teď doufám, že pan Honda vymyslí polokapotovaného CB1000R

FZS 1000 x FZ1 ??

14.9.2008 v 22:41 | Nahoru | #23
jel sem jen na fzs 1000 a pecka. jede to jak sviňa od volnoběhu a ty brzdy bych chtěl mít na gsxr.

FZS 1000 x FZ1 ??

14.9.2008 v 23:45 | Nahoru | #24
tak. správná řeč, chlapi
jo a taky mi přijde, že to "zastaralý" FZS brzdí líp, než GSXR K5,6... akorát nechce na přední, zmetek jeden dlouhej lol

Naposledy editováno 14.09.2008 23:49:46

FZS 1000 x FZ1 ??

15.9.2008 v 10:31 | Nahoru | #25
FZS je určitě super motorka, ale FZ se mi líbí fakt hodně.Že bych neřešil peníze se říct nedá. Jednoho FZS jsem na jaře prodal, a že by o něj byl nějakej extra zájem se říct nedá..Mi prostě příjde, že každej už radeji šáhne po FZ..Páč vypadá tak jak vypadá..Jestli je to stím výkonem tak jak říkáte, tak mě to trochu znepokojuje..ikdyž si rozhodně nemyslím, že by mi spodek na FZ nestačíl (nejsem žádnej střelec). Taky jsem slyšel že hodně udělaj laděný svody a výfuk..ale to je jedna paní povídala, takže to nemám ověřený..Prostě teď řešim otázku, jestli skočit hned do fakt pěknýho FZS, nebo počkat na jaro a vzít FZ...Je fakt že kupovat moto teď před zimou se mi nechce..

FZS 1000 x FZ1 ??

15.9.2008 v 11:42 | Nahoru | #26
mam fzs ale pokud bych ted kupoval znova, rozhodne jdu do fz1(podvozek, strikacka, vzhled a celkem priznivy ceny). Mimochodem ten pokles ceny u fzs je za posledni rok, dva celkem brutus, ale to je asi u vsech motorek stejny

FZS 1000 x FZ1 ??

15.9.2008 v 14:38 | Nahoru | #27
Také jsem před koupí FZ1 váhal mezi FZS1000. Obě jsem zkoušel a výsledek byl takový, že FZS1000 je bezvadnej sametovej cesťák s pohodlným podvozkem a příjemným nástupem výkonu motoru, tak jak tomu u motorů s karburátorem bývá.

FZ1 je více sportovně založený posazem jezdce i výkonem motoru se vstřikováním. V nižších otáčkách se to chová jak šestka, ale když potřebuješ a zatáhneš, tak jede jak z praku, že ti rve motorku z rukou.

FZ1 06' má tu zmíněnou vlastnost trhavého plynu stříkaček, resp. když zavřeš plyn, zavře se i přívod paliva ve stříkačce, tak že když pak plyn otevřeš tak to mírně škubne. To se dá řešit buď doplněním řídící jednotky (Ignitech, Power Commander) nebo za 250$ dokoupit tzv. Fuel Cut Eliminator, který toto cukání odstraní.
FZ1 07-08' již tuto vlastnost nemají.

FZS 1000 x FZ1 ??

15.9.2008 v 19:24 | Nahoru | #28
Taky sem na jare vaha jestli FZS 1000 nebo FZ1 Fazer a nakonec sem se rozhodl pro FZ1 Fazer a sem max spokojenej

FZS 1000 x FZ1 ??

15.9.2008 v 19:53 | Nahoru | #29
Jezdil jsem FZ1 N 2007, spodek mi dostačoval, sametový průběh od 50 km/hod i na šestku, a nad 7 tis. fakt pěkný zátah. Na zadní se mu moc nechtělo ale brzdy nadprůměrný. Když ho v zimě seženu do 130 tis. tak jasná volba. když ne tak řešim Dylema FZS 1000 či VFR 800.

FZS 1000 x FZ1 ??

29.9.2008 v 15:16 | Nahoru | #30
Já teď po necelejch 2 dnech navrátil s Fazerem FZS 1000 z okruhu:

Praha - Mont Blanc a okolní průsmyky - Praha (tj. CZ, D, CH, I, F, I, CH, D, CZ):

ujetá vzdálenost: 2.480km +-
čas: 46 hodin (necelý dva dny)

a ještě jsem si pak odpoledne doma šel zablbnout na motardu. Z tý ukrutně dlouhý cesty nebolí ani netlačí nic (prdel v pohodě), snesitelná cestovní rychlost je ještě 200-210 km/h (se třemi kufry), ochrana před větrem tak akorát, spotřeba 5,5 až 8 litrů - dle způsobu jízdy, předjede se v mžiku všechno všude, z vraceček jetejch skoro krokem na jedničku odpálí a i po zadním se každou chvíli dá (i s těmi kufry). Zkrátka je to vynikající motorka na rychlý a přitom zábavný cestování...
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorová brzda / power tester Yamaha FZ1 Fazer Davecherokee 12 1.11.2019 v 13:19 assassin
Chladící kapalina (nelze doplniť) Yamaha FZ1 Fazer markracko 5 6.10.2019 v 20:05 MiMi83
motor Yamaha FZ1 Fazer manxt6 5 4.9.2019 v 19:23 manxt6
Speneny olej Yamaha FZ1 Fazer zeze399 6 4.9.2019 v 09:15 cuir
Moto na dloooooouhé cesty [1 ... 4, 5] Honda VFR 800, Yamaha FZ6 Fazer, Honda XL 650V Trans... Rado_ 146 2.9.2019 v 20:18 manxt6

TOPlist