globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Z750
 
5.9.2007 v 17:51
Nazdárek lidičky,
promiňte že tu zase otravuju,ale jsem v koncích :/

Pořád jsem tu přemýšlel na CBR 600F/RR,R6 atd...
Ale poslední dobou sem si to nějak rozmyslel. Zkusil bych něco lepšího...pro mě jako skoro začátečníka.
Myslel jsem na horneta nebo bandita....ale poslední dobou mi učarovala Z750.
Myslíte že by to bylo vhodnější?(skoro začátečník,190 cm,85 kg)

1 reakcí na tento příspěvek Z750

5.9.2007 v 19:20 | Nahoru | #1
tady u těch mašin je to jedno...klidně z750 klidně r6. Mě osobně se z750 líbí hodně moc, ale někdo psal že má shit podovozek, ale znáš to "někdo psal"

Z750

5.9.2007 v 21:59 | Nahoru | #2
stačí hledat je tu hodně témat o Ztku :) jinak jestli si uplnej začátečník a máš to v hlavě srovnaný tak proč ne...ale musím říct že ta motorka umí pěkně potahat když si nedáš pozor, no a podvozek je prostě Ztko není dokonalej

Z750

5.9.2007 v 22:26 | Nahoru | #3
PROHLEDEJ FÓRA Z 750 se tu řeší...no jestli budeš vozit mozek v helmě, tak Zeda 750, proč ne?!?!, ale jestli jsi: 1) lekavý 2) neurotický 3) labilní typ, tak si kup něco slabšího, nahatýho...začátečník, nebo starý biker - občas každému zatrne...
Rozmašlit se můžeš koneckonců i na Babetě...
tady je fórum:
http://forum.motorka...ewtopic.php?id=21273
Sefo>>
Ten podvozek spíš zaráží ostřílený Fazeráky, banditáky a Horne´táky...hold neni tolik cestovní ale spíš hooodně sportovní...taky má motor z Ninji 9ky....podle recenze je podvozek jednim s největších plusů motorky společně s motoer a oproti ostatním Naked na ní "prej" nikdo nemá v zatáčkách atd....

Z750

5.9.2007 v 22:38 | Nahoru | #5
jdi do ní a už to neřeš :D
má jí kámoška,je majinká,má z ní strach,pořádně nedostane, ale jezdí tak proč by to kua nedokázal náký chlapák.... :) no né? samo s přirozeným respektem... ;)
blahi>to sme řešili..motorově je to super..podvozek je - je to divočejší na jízdu proto to zraží lidi co sou zvyklí na fazery a hornety atd.. má to kourták kterej je znát i ve větších otáčkách takže v náklonu jak dáš plnej tak se ti to trošku roztancuje pod prdelí, ale mě to baví :)

(reakce na) Z750

6.9.2007 v 07:41 | Nahoru | #7
jetam>jo dyk já to všeobecně beru že ne každýmu to sedne a prostě někd je zvyklej na to svoje, nebo podobnej styl což tohle trochu ruší..je to jinčí :)

Z750

6.9.2007 v 11:08 | Nahoru | #8
Podvozek Z-ka rozhodně dokonalej není, ale celkově k motorce sedí. Chtělo by to ještě nastavitelnou přední vidlici - na průměrný český silnice je základní nastavení celkem ok, ale na lepším povrchu trošku ztrácí. Ze začátku jsem myslel, že budu muset pořídit tlumič řízení, ale zvyk sem si a rozklepaný řidítka beru jako adrenalinovej bonus *yes* . Jízdní vlastnosti můžu srovnat s FZS600 a to šlo snadněji pokládat do zatáček, ale hodně dělali užší gumy (když sem zkoušel Z1000, kde je vzadu 190-ka, tak mne překvapilo, jak se s tim musim docela prát), stabilita v zatáčkách a pevnost rámu je porovnatelná - na CBR to ale rozhodně mít nebude.
Řekl bych, že pro začátečníka není u Z-ka náročnější ani tak výkon motoru, jako brzdný účinek, kterej je oproti 4válcovejm šestkám přece jen větší a někdy trochu zbrklej nástup motoru (stále srovnávám s FZS), ale začít se na tom dá.

2 reakcí na tento příspěvek Z750

6.9.2007 v 12:06 | Nahoru | #9
Pokud by to měl bejt model 07, tak bych neváhal. Všechny masařky loňskýho modelu tomu vychytali: výkon a krouťák dává v celém pásmu od nejnižších otáček, výrazně eliminovali vibrace novým způsobem uchycení motoru, podvozek je špička - nově plně nastavitelná přední vidlice i zadní kyvka (předpětí, tl. odskoku). To tovární nastavení je na street a fun ride na okrskách. V 90 sedí do zatáček jak přibitá. Pokud z nějakých úchylných důvodů někdo furt tahá naháče na okruhy, tak si to předpětí holt přitvrdí - asi 10 min. práce i pro takový lemro jako jsem já ;)
Já šel do litrovýho Zeda a opravdu hodně času jsem věnoval porovnávání i ježdění a mezi SV1000(zavrhnul jsem skoro hned) a FZ1 Fazerem mi přišel o tolik lepší, že sem zvolil bez jakýchkoli pochybností a zaváhání. Bohužel jsem musel zkousnout ještě další měsíc než mi ho milostivě přivezli, ale čekání se vyplatilo :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Z750

6.9.2007 v 12:06 | Nahoru | #10
Mam Z taky. Rozhodně bych jako začátečník tlumič řízení rovnou nedával. Tim, že je motorka trochu neklidná je aspoň čitelná. Já jsem se jí už tak trochu naučil poznávat. Pak jsem sednul na R6 s tlumičem, která byla tak klidná, až mi to bylo divný .

Wolf Zed píše: Pokud by to měl bejt model 07, tak bych neváhal. Všechny masařky loňskýho modelu tomu vychytali: výkon a krouťák dává v celém pásmu od nejnižších otáček, výrazně eliminovali vibrace novým způsobem uchycení motoru, podvozek je špička - nově plně nastavitelná přední vidlice i zadní kyvka (předpětí, tl. odskoku). To tovární nastavení je na street a fun ride na okrskách. V 90 sedí do zatáček jak přibitá. Pokud z nějakých úchylných důvodů někdo furt tahá naháče na okruhy, tak si to předpětí holt přitvrdí - asi 10 min. práce i pro takový lemro jako jsem já ;)
Já šel do litrovýho Zeda a opravdu hodně času jsem věnoval porovnávání i ježdění a mezi SV1000(zavrhnul jsem skoro hned) a FZ1 Fazerem mi přišel o tolik lepší, že sem zvolil bez jakýchkoli pochybností a zaváhání. Bohužel jsem musel zkousnout ještě další měsíc než mi ho milostivě přivezli, ale čekání se vyplatilo :thmubup:


čau, o kolik je prosimtě znát ten výkon mezi 750 a 1000?...a eště nevíš jaký sou mezi nima jiný rozdíly?? asi už nejsou ne?

(reakce na) Z750

6.9.2007 v 16:20 | Nahoru | #12
Shane>>
Jo ja bych taky tlumic nedaval, mam najeto na Z750 10000km a jeste se mi nestalo, ze by se rozkmitaly riditka ..... Jeste kdyz das za kvalitni tlumic od 9000Kc vys.
blahi>>
Přiznám že jsem 750 až tak moc nezkoumal a měl jsem ji půjčenou jenom na chviličku (na cca 10km). V jízdních vlastnostech prakticky žádný rozdíl, jen ta 1000 mi přišla ještě taková tvrdší, sportovnějc laděná. Rozdíl v akceleraci byl ale dost cejtit (zřejmě kvůli cca 20k a 20Nm navíc při 2kg rozdílu váhy). Jinak jsou prakticky stejný, liší se jen v detailech jako výška, rozvor, rozměry zadního kola a další prkotiny. Stejně ale doporučuju, pokud máš šanci, si obě půjčit a projet je. To ti žádný "rady" a doporučení nenahradí :)
Wolf Zed>>
Přiznám že jsem 750 až tak moc nezkoumal a měl jsem ji půjčenou jenom na chviličku (na cca 10km). V jízdních vlastnostech prakticky žádný rozdíl, jen ta 1000 mi přišla ještě taková tvrdší, sportovnějc laděná. Rozdíl v akceleraci byl ale dost cejtit (zřejmě kvůli cca 20k a 20Nm navíc při 2kg rozdílu váhy). Jinak jsou prakticky stejný, liší se jen v detailech jako výška, rozvor, rozměry zadního kola a další prkotiny. Stejně ale doporučuju, pokud máš šanci, si obě půjčit a projet je. To ti žádný "rady" a doporučení nenahradí :) [/quote]
jo to jo já jen že o ní s tátou přemýšlíme ale skočil bych na ní hned ze 125, chceme zatim teda tu 750 o toho litra se jen tak zajímám jako jaký tam sou rozdíly jestli je divočejší atd....ale díky *yes*

(reakce na) Z750

6.9.2007 v 16:48 | Nahoru | #15
blahi>hele výkon není o moc větši u litru od 750 ale je znát krouták a fakt to táhne...já pokud přelezeš ze 125 na Z 1000 tak budeš asi hodně překvapenej co to dělá ;)
blahi>Dvě otázky... Zvládneš litra? Seženeš v 25kW?
Fidži>>
no jen mě to tak napadlo...neřikám ani že bych ho zvládnul ani že ne...jen sem se tak zajímal...podle mě osobně je to houpost jít hned do litra...ta sedmpade je tak tak....a škrtící sada na ní kolem 2K takže pohoda...
blahi>Co vlasně řešíš naháče, jdi do R6 :P
Wolf Zed>no vidiš to a já s dost ostatních lidí schledal jako neduhy než plusy u novýho Zeda 750 jak se sklidnilo a stalo se sterilní :/ mě Ztko baví protože se s tím musím trošku poprat

(reakce na) Z750

6.9.2007 v 17:06 | Nahoru | #20
Fidži>>
no vzhledem k tomu že sme uvážili že motorka bude nejen moje ale i tátova a SS neni na cesty a naše silnice dělaný tak sme uvážili (myslim že správně) spíš Naked a Z se mi líbí protože je z nich nejvíc sportovní....no ta R6 byla spíš taková euforie..i když se mi líbí pořád ale musim to brát z pohledu našich silnic a toho co chci s motorkou absolbovat
blahi>>
Záleží jaká seš nátura a co od toho očekáváš. Dost často se setkávám s tím, že se jde do kompromisu a koupí se "mezistupeň" ze kterého je dotyčný ze začátku odvázaný ale třeba už po roce ježdění se dostane na jeho limity a už kouká jak se toho slušně zbavit aby koupil něco silnějšího. Každopádně z tý Aprilky na tu 750 to je 7 mílový skok a mělo by ti to vydržet dýl ;)

(reakce na) Z750

6.9.2007 v 17:12 | Nahoru | #22
Wolf Zed>jo to si myslim taky....já jenom že sem na litrovýho Zeda slišel dost chváli a 750 nemá tolik lidí tu O7ku...tak proto ty rozdíly...asi bych si na litra netrouf

(reakce na) Z750

6.9.2007 v 17:28 | Nahoru | #23
jetam>>
Svým způsobem to chápu, ta určitá nedokonalost dává tý mašině tvář a duši, na druhou stranu spousta lidí má jizdu na motorce jen jako jednu z aktivit na odreagování a chce co nejmíň komplikací včetně vyšších nároků na svý řidičský dovednosti.

(reakce na) Z750

6.9.2007 v 17:35 | Nahoru | #24

pilnik píše: Nazdárek lidičky,
promiňte že tu zase otravuju,ale jsem v koncích :/

Pořád jsem tu přemýšlel na CBR 600F/RR,R6 atd...
Ale poslední dobou sem si to nějak rozmyslel. Zkusil bych něco lepšího...pro mě jako skoro začátečníka.
Myslel jsem na horneta nebo bandita....ale poslední dobou mi učarovala Z750.
Myslíte že by to bylo vhodnější?(skoro začátečník,190 cm,85 kg)


příští sezonu do ní jdu tak sem si založil topic na toto téma,tady na serveru.
jinak přečti:
http://www.idragons....sloclanku=2007031101

http://superbike-onl.../testy/kawasaki-z750
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist