globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada začínajícímu
 
3.9.2008 v 09:22
Zdarec ,chtěl bych se zeptat zda je vhodná Yamaha Virago 535 pro začínajícího motorkáře a popřípadně bych si dovolil se zeptat kde hledat nejlépe tuto ojetou motorku a na co si dát pozor
Děkuji všem za radu.

Rada začínajícímu

3.9.2008 v 09:35 | Nahoru | #1
Ahoj, má kamarádka na ní začíná a nemůže si jí vynachválit (vlastní zkušenost nemám), ale kde hledat a na co si dát pozor, to nevim

Rada začínajícímu

3.9.2008 v 09:51 | Nahoru | #2
Má jí kámoš, ma najeto cca 70000km a bez problému.Neni to nijak živý, ale do začátku bych řek ideální.

Rada začínajícímu

3.9.2008 v 12:25 | Nahoru | #3
ja sem na ni neco najel a rekl bych ze pro zacatek tezka a neobratna, volil bych neco lehciho a obrtnejsiho...ale je to pohodovka

Rada začínajícímu

3.9.2008 v 12:33 | Nahoru | #4
jsou to predrazene a vetsinou dojebane stroje. obsah 500 je do zacatku v klidu a at uz zvolis jakoukoli vem sebou BORCE ktery tomu opravdu rozumi a dovede poradit. at na to mrkne, jinak do toho nasypes kasu.

Rada začínajícímu

3.9.2008 v 12:44 | Nahoru | #5

pravnik>jsou to predrazene a vetsinou dojebane stroje. obsah 500 je do zacatku v klidu a at uz zvolis jakoukoli vem sebou BORCE ktery tomu opravdu rozumi a dovede poradit. at na to mrkne, jinak do toho nasypes kasu.



Dojebaný chopper? Tak to by ho musel mít fakt intelektuál. Tyhle mašiny většinou jsou v ohodně lepším stavu než vylítané silnice a naháče. Málokdy to někdo položí, nebo někde rozstřelí, na tom jezdí krajinkáři. Viraga bych se nebál, že do něj vrazíš ranec peněz. Ale i to se může stát jako u všeho.

Rada začínajícímu

3.9.2008 v 12:53 | Nahoru | #6
Myslím, že to je - díky nízkému posezu - docela vhodná motorka pro začínajícího chopperáka (já sám k téhle kategorii mám výhrady, ale nebudu ti to vymlouvat - mášu musíš milovat, a to není věc rozumu).

Známý má už druhou a narazil na problém. Ta první (a starší) měla podstatně lepší výkon, než ta druhá dotažená z Německa. Prý existují ve více výkonových variantách. Ale na to si raději založ nové vlákno s názvem Yamaha Virago 535, které přiláká majitele těhle leštěnek. Tady ti budou radit většinou neznalci týhle mašiny, jako jsem já. A to je k ničemu.

Rada začínajícímu

3.9.2008 v 14:33 | Nahoru | #7
Díky moc

Rada začínajícímu

3.9.2008 v 15:01 | Nahoru | #8
Ano, je to o vztahu k ní.
Když ji miluješ, není co řešit!
Ale pokud chceš tuhle motorku, tak skutečně nespekuluj a ber až od 750 výš. Za rok můžeš litovat, že jsi si nevzal rovnou silnější. Věř mi.

Rada začínajícímu

3.9.2008 v 15:01 | Nahoru | #9
HOFA: Pro začátečníka bych řekl - ideální stroj. Hlavně proto, že odpoustí i hodně hrubé chyby, proto se na nich často učí jezdit holky

650ccm: Starší modely měly opravdu o něco větší výkon. V Yamaze se postupem času rozhodli posunout krouťák k nižším otáčkám, takže přicpali výfuky. Díky tomu to působí ve vrchním spektru otáček línějším dojmem, než první ročníky, ale líp to táhne dole. Další důvod pro snižování maximálního výkonu byly rostoucí požadavky na emisní limity.

Rada začínajícímu

3.9.2008 v 17:26 | Nahoru | #10
Já už bych měl i možná vybráno jen tak nějak nejsem chytrej z toho r.výroby 88 nebo 98 ?

Rada začínajícímu

3.9.2008 v 17:27 | Nahoru | #11

Rada začínajícímu

3.9.2008 v 20:20 | Nahoru | #12
HOFA: Je to opravdu rok 1988, takže těm kilometrům bych příliš nevěřil. To ale nevadí, u 535 na nich až tak nesejde, ale zavání to neseriózností. Tyhle první ročníky nejlíp jely, ale jinak mají dost nectností - tankuje se pod sedlem, takže když na tom máš brašny nebo jiné bágly, musejí na benzínce dolů. Navíc je ta nádrž fakt mrňavá a jezdíš od pumpy k pumpě. Od roku 1990 už se tankuje normálně do poctivé horní nádrže.
Kousek na fotce je navíc překopaný - nejsou tam původní řídítka ani zadní světlo. To jednodílné sedlo taky není moc pohodlné, u novějších ročníků ho změnili. A když přišetříš a koupíš novější, máš šanci chytit lepší kousek s víky motoru a brzdového bubnu v chromu místo v laku.

Rada začínajícímu

3.9.2008 v 20:55 | Nahoru | #13
Zkus se podívat taky na SUZUKI SAVAGE LS 650,je malá,lehká dobře ovladatelná jako stvořená pro začátečníka/ci/.Je to jednoválec, má řemen,prostě bomba.Jezdila jsem jí 3 roky a krom rozvodů a oleje nebylo nutno nic víc.

Rada začínajícímu

3.9.2008 v 21:10 | Nahoru | #14
Je otázka kolik na to máš.. ale do viraga bych se určite nebál jít a vesměs pořídil co nejnovější .. v ramci moznosti samozrejme

Rada začínajícímu

4.9.2008 v 06:38 | Nahoru | #15
jÁ JSEM PRÁVĚ tyhle dvě zvažovat Savage a Virago ,nakonec zvítězilo Virago pro kardan a dvouválcový motor no a taky pro design.

Rada začínajícímu

4.9.2008 v 06:40 | Nahoru | #16

1100Virago>HOFA: Je to opravdu rok 1988, takže těm kilometrům bych příliš nevěřil. To ale nevadí, u 535 na nich až tak nesejde, ale zavání to neseriózností. Tyhle první ročníky nejlíp jely, ale jinak mají dost nectností - tankuje se pod sedlem, takže když na tom máš brašny nebo jiné bágly, musejí na benzínce dolů. Navíc je ta nádrž fakt mrňavá a jezdíš od pumpy k pumpě. Od roku 1990 už se tankuje normálně do poctivé horní nádrže.
Kousek na fotce je navíc překopaný - nejsou tam původní řídítka ani zadní světlo. To jednodílné sedlo taky není moc pohodlné, u novějších ročníků ho změnili. A když přišetříš a koupíš novější, máš šanci chytit lepší kousek s víky motoru a brzdového bubnu v chromu místo v laku.



A díky moc Virago za vyčerpávající zhodnocení
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist