globalmoto_duben_nolan





Téma: GAS GAS 300, kde koupit nejlepe
1.9.2008 v 21:25
Zdravim
pls, kde nej koupit new GAS GAS 300, koukal jsem ze jsou ted dost cenove akce, a da se koupit nova kolem 120tis, coz je super cena.

Kdyz KTM EXC 300 nova stoji kolem 220 tis, ten GAS GAS ma lepsi podvozek v zakladni cene a jizdni vlastnosti take srovnatelne.

Poradte kde koupit, na co dat pozor.

Ma li nekdo napr rok, dva starou a udrzovanou GG 300 motorku, prodava, tak sem s tim:)

dikys

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

7.11.2008 v 19:45 | Nahoru | #91

ladiktm>ROZSAH převodovky ktm 300 je prakticky skoro stejnej (nebo o kousek větší) jako u GG300 .... trochu mi jen vadí ta díra mezi I. a II. přev. stupněm .... 6-ti kvalt tento problém nemá



to co tady pises je peknej nesmysl.... mezi jednickou a dvojkou neni zadnej skok. u ktm je vetsi rozestup mezi ctyrkou a petkou, ale to vubec nicemu nevadi protoze petku da clovek stejne jen na prejezdu.jednicku nepouzivam v podstate vubec... KTM ma dostatecnej kroutak , takze na dvojku se utahne i v zatackach kolem nohy.jestli mas skok mezi jedna a dve mas tam nejakej nevhodnej prevod.
ja jedu 14:52 a maximalka na petku je 140 km/h ,tak nevim jestli je to malo na petku,na sestku by to jelo asi 160 a k cemu to ? kdo vyuzije tuhle maximalku na krose nebo na rychlostce na enduru...
me petikvalt uchvatil, jedu krosovou trat na 2 kvalty a to neni zrovna pomala.hlavne prechod z jednicky na dvojku je na trati k nicemu,akorat si tam clovek dava neutraly.kdyz jsem se svezl na sestikvaltu 300 pripadal jsem si jak kdyz jsem se vrati na stopetadvacu....zase radit jako silenej :\

(reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

7.11.2008 v 20:41 | Nahoru | #92
Lenny55> mam 13:50 ( 14:52 jsem zkoušel a není vůbec špatný ale podle tratě) vyhovuje mě když bere dvojka všechno aniž by se muselo spojkovat.Pětka je pro přejezd "odskočená", na testu ji ani nezařadím a nemam moto na to abych využíval maximalku, je to offroad stroj
PS. jinak jsem porovnaval se šestikvaltem, o častým řazení na ani řeč

(reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

9.11.2008 v 13:13 | Nahoru | #93
Lenny55> Možná ty maximálky jsou,jak píšeš,ale když mám seřízený tacho podle radaru,který je nýčko na každém rohu,tak maximálky dost klesnou.U GG 250 mám asi necelých 130km/h při rozetě 42 zubů,původní byla 48 (kolečko je původní,myslím že 13 zubů,tím se nezabývám,protože prý jiné není).U Husqvarny jsem měl maximálku přes 130 km/h,převod 15:42,to už by na nějaké závody nebylo kvůli dírám mezi kvalty a dlouhé jedničce.Ale motor vydržel velmi dlouho.Dobrý převod byl s původní rozetou 15:48.Původní převod při koupi nové byl 13:48, ale ten byl vysloveně crossový,po silnici se s tím nedalo jet a v terénu zbytečné-stále řadit.Třístovka si určitě vše pobere lépe,takže si také myslím, že GG 300 s původním převodem musí být stálé řazení - a zbytečně. Když se dá menší rozeta,může to být ideální.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

9.11.2008 v 13:42 | Nahoru | #94

Lenny55>... mezi jednickou a dvojkou neni zadnej skok.... KTM ma dostatecnej kroutak , takze na dvojku se utahne i v zatackach kolem nohy.


díra mezi jedničkou a dvojkou opravdu je, ale faktem je že se projeví víc až při rychlejším převodu. Já jezdil 14/49 nebo 14/50 a ta díra tam byla. I s takovým převodem ale nebylo problém ve vinklu nechat trojku a jen ji trochu máznout, spíše to dělalo problémy v prudkých výjezdech
s převodem 14/52 asi ta díra není příliš citelná

dvojka je u 300 EXC oproti jedničce o 40% rychlejší a to je skok určitě dost velký

Naposledy editováno 09.11.2008 13:42:46

(reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

23.4.2009 v 12:11 | Nahoru | #95
Vana666> U GG 250 (nevím, jak jsou převody změněny oproti GG 300) není mezi 1 a 2 žádný velký skok, a to mám převod hodně dlouhý 13:42

(reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

23.4.2009 v 12:17 | Nahoru | #96
Vana666> Ještě mě napadá (páč je to GG a karburátor jsem seřizoval za velkého zatínání zubů a pěstí), že záleží také na seřízení, jak si to motor pobere. Mám to teď otryskováno tak, že stačí podle počasí regulovat airšroubem. To je opravdu sem tam vhodné, při změnách teplot, tlaku, a tak. GG je na to bohužel citlivější, alespoň moje 250 ano.

1 reakcí na tento příspěvek GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

23.4.2009 v 16:03 | Nahoru | #97
me to sileny razeni u gase stvalo taky, se seriovym prevodem clovek nedela nic jinyho nez macka spojku a radi- proto jsme dal taky 13-42 a zda se mi, ze tim mnohem lepe vyuzivas kroutak a razeni je mnohem prijemnejsi, maximalka 155 je dobra kvuli tomu, abys mohl jet 80-90 pianko prejezd a nemusel motorku zbytecne na silnici vytacet.. proste "overdrive"..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

23.4.2009 v 16:18 | Nahoru | #98
Troj11> Jo, třístovka si to určitě pobere lépe. Na 250 je to už celkem dost, ale s šestikvaltem i to jde. Myslím, že pro pohodové přejezdy a jízdu v terénu ten 6kv. je nutný. Na HQ WR 250 jsem také dal dlouhý převod, ale s tím crossovým pětikvaltem už to bylo o dost horší, i když motor byl silný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

23.4.2009 v 17:02 | Nahoru | #99
Itall> jaký převod si jezdil na WRku? Právě s tím laboruju, protože přejezdy na silnici jsou peklo, nad 70 km/h už se mě zdá že to zbytečně vytáčím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

23.4.2009 v 21:54 | Nahoru | #100
Laďa.s> Jestli tam máš původní 13:48, tak se ti nedivím, ten je tak na cross. Z toho jsem byl opruzen jen za jízdu od prodejce domů. Chvilku jsem s tím jezdil, než jsem sehnal 15z. kolečko. To je největší a 15:48 celkem jde i v terénu. Jenže já to chtěl ještě rychlejší na silnici a dal jsem 15:42 nebo 41, už nevím. I s tím jsem jezdil v terénu, ale tam, kde se dá jet. Jestli se s tím chceš plácat někde v potoce, což je oblíbená zábava enduristů (podle mě úchylná), tak tam nech ten původní převod. Páč tahle převodovka je crossová s dlouhou jedničkou a je škoda pálit spojku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

23.4.2009 v 21:57 | Nahoru | #101
Itall> no právě že většinou jezdíme takové ty "vyhnívací" místa - potůčky, roklinky, výjezdy atd, takže tam zatím asi dám 14z kolečko a uvidíme co dál.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 10:38 | Nahoru | #102

Itall>Laďa.s> Jestli tam máš původní 13:48, tak se ti nedivím, ten je tak na cross. Z toho jsem byl opruzen jen za jízdu od prodejce domů. Chvilku jsem s tím jezdil, než jsem sehnal 15z. kolečko. To je největší a 15:48 celkem jde i v terénu. Jenže já to chtěl ještě rychlejší na silnici a dal jsem 15:42 nebo 41, už nevím. I s tím jsem jezdil v terénu, ale tam, kde se dá jet. Jestli se s tím chceš plácat někde v potoce, což je oblíbená zábava enduristů (podle mě úchylná), tak tam nech ten původní převod. Páč tahle převodovka je crossová s dlouhou jedničkou a je škoda pálit spojku.


Zvyknul jsem si na sériovej převod, pak jsem dokoupil převod víc do rychla(o zub větší pastorek) a nakonec jsem se vrátil k sérii... Jinak co máš za rok že jsi tam narval 15 zubů proboha? Já měl na 04ce 14zubů a bylo to tip top s místem. Kamarádi řikali že na 07-08 už nejde ani těch 14Z narvat.
Jinak včerejší testík- 145 km/h standardní převod GG EC 300 2006 (z mírnýho kopce)

1 reakcí na tento příspěvek GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 10:55 | Nahoru | #103
Já když nad tím tak přemýšlím tak bych si na Géčko nasadil mega rychlej převod jak má Troj11. Dal jsem si tam akorát 14tku pastorek ale stejně mě to furt přišlo pomalý, já to nerad rvu do otáček a jezdím spíš na krouťák, a v takovým režimu častý řazení obtěžuje, přesně jak psal Lenny

Nicméně na GG fóru jsem četl že někteří si dávájí místo sériovýho 13-48 třeba 12-52.. to už jsou opravdu blázni, a nebo s tím jezdí trial.

Naposledy editováno 24.04.2009 10:57:56

(reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 11:18 | Nahoru | #104

Carlos.>
Zvyknul jsem si na sériovej převod, pak jsem dokoupil převod víc do rychla(o zub větší pastorek) a nakonec jsem se vrátil k sérii... Jinak co máš za rok že jsi tam narval 15 zubů proboha? Já měl na 04ce 14zubů a bylo to tip top s místem. Kamarádi řikali že na 07-08 už nejde ani těch 14Z narvat.
Jinak včerejší testík- 145 km/h standardní převod GG EC 300 2006 (z mírnýho kopce)


poridil sem si 14 kolecko, a mam takovej pocit ze se tam asi nevleze, uz takhle s tou 13 je to tip top (v praxi to vyzkousim az si dojedu pro ten rezez ) takze to spis vidim na o neco mensi rozetu. v pribalu je sice 49 a 40, ale 40 se mi zda malo a 49 sem tak chtel da v kombinaci s tou 14, takze to asi vidim ze tam koupim 44 a zkusim jezdit 13:44...

1 reakcí na tento příspěvek GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 11:23 | Nahoru | #105
Nasadil jsem teď na GG 300 14/49 a naprostá spokojenpost, spodek zůstal a není potřeba jí moc točit na cestách . Stačí trochu upravit spojkovou pumpu a 14ka tam jde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 11:32 | Nahoru | #106
Carlos.> Snad jsi nepřehlédl, že řeč není o GG, ale o Husqvarně WR250. Takže jsem tam nic nerval, měl jsem 04 a 15z. kolečko se tam vejde. Řetěz chodí asi necelé 2mm od kyvky. Jo, viděl jsem, od 15z. kolečka kyvku přibroušenou řetězem - u kluka, co měl ložiska v kyvce volná (zničená). To je ovšem jeho chyba, já tam za 8000 km neměl ani škrábnutí.

(reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 11:38 | Nahoru | #107
Laďa.s> No, to je asi rozumné.

(reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 11:45 | Nahoru | #108

Itall>Carlos.> Snad jsi nepřehlédl, že řeč není o GG, ale o Husqvarně WR250. Takže jsem tam nic nerval, měl jsem 04 a 15z. kolečko se tam vejde. Řetěz chodí asi necelé 2mm od kyvky. Jo, viděl jsem, od 15z. kolečka kyvku přibroušenou řetězem - u kluka, co měl ložiska v kyvce volná (zničená). To je ovšem jeho chyba, já tam za 8000 km neměl ani škrábnutí.


Jj, automaticky jsem počítal źe mluvíš jako majitel o Gasovi a nekouknul jsem se na příspěvek předtim, sorry

(reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 11:49 | Nahoru | #109
Vespa> Ten "mega rychlej" jako Troj mám i na GG250, a také to jde. Troj s tím jel Opařany, říkal, že celou trať (nejen hobby). Třístovka si to určitě pobere lépe. Koukal jsem po trati, že s tímhle převodem by se mi nechtělo trápit spojku, hlavně v potoce. Závod bych s tím na 250 nejel s ohledem na motorku i na sebe . Kdo jel vloni Opařany, toho obdivuju. Svezl jsem se po trati, a už jenom drkotat se po poli napříč brázdami docela unaví .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 12:36 | Nahoru | #110

PetrTM>Nasadil jsem teď na GG 300 14/49 a naprostá spokojenpost, spodek zůstal a není potřeba jí moc točit na cestách . Stačí trochu upravit spojkovou pumpu a 14ka tam jde.


co se mysli tim trosku upravit spojkovou pumpu?

GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 13:47 | Nahoru | #111
Teď jsem dal zkušebně 13/50 a docela spokojenost - jednička vyhrká trialové pasáže s citem a bez problému, dvojka pobere vše ostatní na pomalých místech nebo výjezdech a na trojku se dá zvládnout zbytek na trati mimo delších rovin.
Ale jezdím jen závody typu CC (ADT, Mahera...), občas trénink na MX trati - dlouhé přejezdy po silnici nebo off-rovině jen vyjímečně, takže maxilmálku neřeším.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 15:18 | Nahoru | #112
Uvalak> Opatrně odbrousit tu část co vadí řetězu. Materiálu je tam na to dost

(reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 15:19 | Nahoru | #113
PetrTM> díval ses i dovnitř toho pístku? Já jsem to rozdělaný neměl a jen jsem to risknul a vyšlo to

(reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 15:20 | Nahoru | #114

PetrTM>Uvalak> Opatrně odbrousit tu část co vadí řetězu. Materiálu je tam na to dost


Aby až praskne řetěz a namotá se u pumpy pak ten materiál nechyběl

(reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 15:35 | Nahoru | #115
Tohohle si nevšímejte, jen se učím pracovat s možnostmi editace .

Naposledy editováno 24.04.2009 22:25:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 15:35 | Nahoru | #116
PetrTM> 100 bodov. Že já dávám motorový olej do vidlic, to ti vadilo, že je to zrůdnost, nebo co. Ale brousit pumpu, to zrůdnost není. A to bych zase neudělal já. Proč tam, bohamária, nedáš menší rozetu? Že větší kolečko, než 13z., se nedává, vím od dovozce. To byla jedna ze dvou pravdivých informací, které jsem od něj dostal. Ta druhá byla, že každý motor je jiný. :\

GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 15:37 | Nahoru | #117
U CRF 450 X jsem chtěl dát dopředu kolečko 14 zubů a ono se mi tam nevejde.Jezdím s tím jen po silnici.Tak asi dám ještě menší rozetu?Máte s tím někdo zkušenost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 16:05 | Nahoru | #118
Laďa.s> Zbýšov u Čáslavi? Jezdíte pravidelně? Někdy bych se připojil:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 16:07 | Nahoru | #119
Itall> Raději smazáno,už jsem vychladnul

Naposledy editováno 24.04.2009 16:26:36

(reakce na) GAS GAS 300, kde koupit nejlepe

24.4.2009 v 18:20 | Nahoru | #120

M6>Laďa.s> Zbýšov u Čáslavi? Jezdíte pravidelně? Někdy bych se připojil:)



Zbýšov u Rosic (Brno)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 Norous123 4 10.1.2024 v 17:12 Metric

TOPlist