paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia Caponord vs. Honda Varadero
Zdarec Lidi,nějak už mě omrzelo věčný magoření na Ninji a chci si teď užívat trochu cestování a pohody,jen si nemůžu rozhodnout mezi těmito dvěmi kráskami,poraďte
Díky

1.9.2008 v 19:10 | Nahoru | #1
koncepcí je mi bližší Capík a kdybych tak nespěchal s koupí Pegasa, už bych ho měl doma.

1.9.2008 v 19:14 | Nahoru | #2
Kámoš loni koupil varana,ale letos už byl u mě s caponordem a je rád,že se varana zbavil.Nejvíc si liboval v tom jak caponord jede a sedí v zatáčkách prý o 100% lepší stroj.

1.9.2008 v 19:37 | Nahoru | #3

1.9.2008 v 19:40 | Nahoru | #4
A co třeba KTM990

1.9.2008 v 20:01 | Nahoru | #5
Cus, mam Caponorda 02, kamarad ma Varadero 99. Honda je proste honda, spolehlive, vse funkcni presne jak ma. S Leo Vince ma nadhernej zvuk. Dily a vskerou potrebnou dokumntaci lehce sezenes.
Caponord je Ital se vsim vsudy, Motor je mechanicky hlucnejsi, vykon asi tak na stejno, jizdni vlastnosti take(dobre). No ale to zpracovani je o dost horsi nez Hodna.Ten muj capos je po nic moc majiteli, takze se ke kvalite zpracovani moc vyjadrovat nechci, ale sehnat nejakou dokumentaci ci dily neni jen tak. Skladem nic, starsi nic, vse objednat, vyrobit ci nahradit z jineho modelu.
Pres to vsechno mne vice sednul Caponord.
Byl jsem ted na dovolene s Caponordem a kamos s Varaderem jel semnou. Jsou to v podstate dve svym zamerenim identicke motorky, jen od jineho vyrobce. Mozek rekla Honda, srdce Apriliia. Prumerna spotreba na dovolene pri najetych 2,5tis Km byla u Varadera 5,9 u Caponorda 5,4 a u Fire Blade 5,0 na 100km.

2.9.2008 v 14:56 | Nahoru | #6
Díkes chlapi,ale pořád nevím.původně jsem byl už rozhodnutej pro Varana,ale pak jsem uviděl Caponorda a zakoukal jsem se do něho.Je mi jasný,že co se týče dílů a kvality zpracování je Honda jednička,ale Aprilka se mi líbí mnohem víc.Nevím co mám poslechnout,zda rozum či srdce. :\

2.9.2008 v 17:38 | Nahoru | #7
Byt tebou, urcite se projedu na obojim. Ja byl rozhodnutej pro Varadero a vubec jsem nepochyboval ani nepremyslel o jine motorce. Pak jsem se na Varaderu projel, a......nic mu vytknout nemuzu, ale bylo takove bezduche, proste mi to nesedlo. Mozna by byvalo pomohlo projet se na jienm, nebo jine nastaveni, nevim. Pak jsem se jel podivat jeste na jineho Varana a vedle nej stal Caponord. Bylo rozhodnuto. Takze mam v garazi Caponorda a nadavam na italy a hlavne na puvodniho majitele.

2.9.2008 v 21:12 | Nahoru | #8
Poviem Ti asi takto , Varadero predaš v podstate kedykolvek ale skus predať jazdený Caponord.Napríklad na SK je Caponord v skoro nepredajný

3.9.2008 v 17:43 | Nahoru | #9
No, tak s tou neprodejnosti bych byl asi opatrnejsi. Myslim ze prodejne je vse. Je to jen otazka ceny, kdyz je neco obtizne prodejne, tak to musi byt asi levnejsi aby se to prodalo, to ovsem znamena ze i levneji koupi. Takze to vlastne vyjde nastejno. Samozrejme beru v uvahu koupi ojetiny, u nove motorky uznavam ze propad varadera proti caponordu by byl podstatne priznivejsi.
Takze dle meho nazoru je jen o tom cim bude vybirat, srdcem nebo rozumem. Spis bych se bal provoznich investic ktere budou u Caponorda podstatne vyssi. Verim ze s Varaderem budes jen jezdit, ale je to jeste zabava jen jezdit a nemit kazdej sroubek z motoru nekolikrat v ruce?

5.9.2008 v 18:07 | Nahoru | #10
Máš to ke mně docela blízko, jestli budeš chtít, zastav se.

7.9.2008 v 09:50 | Nahoru | #11
PavelETV> Díky moc za dlouhý projev a moc rád bych přijal tvoji nabídku a dorazil,jen stačí říct,kdy máš čas.Nebo ti mám zavolat a domluvit se raději takhle?Díky měj se

14.9.2008 v 16:30 | Nahoru | #12

PavelETV>Také jsem v roce 2004 řešil, jaké velké enduro. Varadero - velká váha, litá kola, ale zase všude na světě je někdo, kdo umí spravit Hondu. Poslouží, ale nenadchne ani desingem ani výkony. Zkoušel jsem LC8, ale tam mi vadil ucukaný motor a hlavně dvě průměrně vzrostlé postavy mají problém se vejít. Pro jednoho ale skvělé! Jen ten servis.... Na BMW zatím nejsem schopen vstřebat ty "divně" uspořádané válce. Tak že pořád vedl Triumph Tiger 955, ale ty zas tehdy nebyli na trhu... Pak jsem narazil na Caponorda Rally Raid. Byl za "velmi zajímavých" podmínek jako mírně jetá předváděčka. I když jsem byl napřed na rozpacích z barvy a také to byla první italka po dvaceti letech na Hondách... Dnes mám najeto přes padesát tisíc. Projel se mnou od Korsiky, Alp, Chorvatska, Řecka po Rumunsko. Nikdy mně nenechal ve štychu a vždy to bylo pěkné svezení. Motor je velmi zábavný jde od 2000 do 8000 jak z praku, v zatáčkách si dává uječená šestikila ke svačině a v terénu můžeš jet "na brblačku" jako se šlapačkou. Mezi Rally Raidem a sériovkou je však dost rozdíl. Podvozek má delší zdvihy a je plně seřiditelný, má kratší jedničku a sekundární převod. Jedinný zádrhel jsem měl zatím se starovacím stykačem. Ve velkých vedrech se odčas zasekl. Nic dramatického, je přístupný pod sedlem a stačilo po něm ťuknout. Pak jsem ho nahradil výkonovým relé Siemens (170,-Kč, proti 2100,-Kč za originál) a je klid. Přední hadice jsem dal pancéřové a před pár kilometry jsem vyměnil přední kotouče (cca 8000,-Kč/ks originál proti cca 6000,-Kč za pár), oboje od Goldfrenu. Dnes řeším jiný problém. Co si mám pořídit dál? Na trhu momentálně v tomto segmentu není nic, co by mně oslovilo.... Tak že Caponorda se mnou čeká ještě pár let a pár desítek tisíc kilometrů...
Máš to ke mně docela blízko, jestli budeš chtít, zastav se.

Tu kratsi jednicku ti zavidim, ja kdyz se potrebuju courat v kolone po meste, tak si musim porad pomahat spojkou, jinak to furt leti dopredu jak splaseny. Mam seriovku a ne raida. Jakej mas prosim sekundarni prevod?
dik

5.12.2008 v 20:43 | Nahoru | #13
Taky jsem řešil dilema co po skvělém Pegasu 2000, jestli velký Strom, TDM nebo Caponord. Seděl jsem i na Varanovi, ale bojler neoslovil. Pohodlím, posazem, ergonomií, zátahem, výbavou, vzhledem, spotřebou, skoro vším - jedině Capo - zánovní z UK už je doma. S menším pastorkem(16)a sníženým plexi mu není co vytknout. I po 4 letech trochu voní novotou. Aprilie vůbec nejsou špatné nebo nespolehlivé motorky. A když někdo operuje výsledky zahraničních srovnávacích testů, měl by si je napřed sám přečíst. Pro běžného uživatele jsou rozdíly zanedbatelné a vůbec ne jednoznačné.

1.2.2009 v 08:22 | Nahoru | #14
Doky, ja mám capika 2 rok. Sledujem tvoje vyjadrenia na caponord a musím povedať, že píšeš blbosti.
Problém na Slovensku je ten,že Aprilia nemá zastúpenie a normálny servis a nie ako Ty píšeš o nespoľahlivosti.Niekde je chyba to je fakt. Veď ani Anglické autá u nás nemajú poriadny servis!!!
Že sa ťažko predávajú? Veď ich je málo! Pred dvoma rokmi si na webe našiel len paru motoriek značky BMW. Pozri sa teraz. Každá motorka má svoje problémy najme keď sa z toho spravý veľké haló. Ale od vlastníkov jap. motoriek nič iné ani očakávať nemôžem.
Slovensko je predávkované jap.predajcami motoriek.
Už je na čase, aby sa Honda prebudila a začala inovovať!
Keď poznáš Cagivu Canyion 500 tak Ti pripomeniem že som na nej najazdil 20000 km s tým problémom že som raz nastavil ventili a kupoval som ju keď mala najazdený 14000 km. Ešte dodnes jazdí cesty okolo Kežmarku. A predal som ju bez problémov!

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Caponord vs. Honda Varadero

19.2.2009 v 15:55 | Nahoru | #15
Zdravím Vás kolegové. Já mám Caponorda r.v. 2005, jezdím na něm rok. Po koupi jsem měl dva problémy. První byla stále svítící kontrolka ABS což jsem vyřešil asi do pul hodiny nalezením a koupí nové pojistky . Druhý problém byl trošku horší a spočíval ve vyteklém štelování předpětí centrálu. Tuto závadu se mi podařilo také velice rychle opravit. Stačilo jen vyměnit špatné O-kroužky, naplnit novým olejem a pohoda. Takže jako všude jinde platí zlaté české ručičky. Co se týče jízdy tak nemám výhrad spíše jsem velice překvapen jak to drží na silnici, zatáčky se s tím dají fakt pěkně řezat. Motor se nechá pěkně točit a hlučný mi tedy nepřijde asi proto že před tím jsem měl DR 650 . Motorku mohu porovnat s KTM LC8 Adverture S na které jsem měl tu možnost jet a musím říct že na cestování (po silnici) a pohodlí je Capo daleko lepší. Jsem individualista tak mám raději věci, které nejsou tak časté i proto jsem zvolil Caponorda. Varadero má kde kdo .Takže to je asi tak vše. Caponordům ZDAR!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Caponord vs. Honda Varadero

21.2.2009 v 12:55 | Nahoru | #16
otompotom>
cus, muzes mi dat nejake blizsi info o vymene tech o krouzku v serizovani predpeti zadni pruziny? Cekam me tataz oprava(asi vsechny caponordy). dik

(reakce na) Aprilia Caponord vs. Honda Varadero

26.2.2009 v 10:05 | Nahoru | #17
STRUCTOR>
Ahoj, no je potřeba sundat centrál se štelováním to je pohoda. Pak na centrálu je malinký imbus, který je potřeba povolit, tím je zajištěna hlava štelování předpětí proti otočení.

Celou hlavu drží ocelový drát v drážce tlumiče. Je potřeba tlumič otočit vzhůru nohama a zmáčknout pružinu a vyndat hliníkovou podložku. Sundat pružinu a hlavu. Hlava se skládá se dvou ocelových pístů. Větší je přímo v hliníkové hlavě a tam je i první O-kroužek bohužel nevím rorměry. Druhý o-kroužek je uvnitř velkého pístu v drážce. Kroužky vyrábí např Rubena. Složit vše dokupy. Po výměně je potřeba nějakým způsobem naplnit nádržku štelování. Buď brzdovkou nebo jako já hydraulickým olejem. Já to dělal tak, že jsem naplnil hlavu tlumice a hadičku až co to šlo aby tam nazůstal vzduch. štelovátko jsem úplně vyšrouboval a taky naplnil až po okraj. Přidělal hadičku a bylo hotovo. Plnění je hrozně špinavá práce. Takže to je asi celé. Pokusím se někde zjistit rozměry těch o-kroužků.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204