1) Svítí mi při potkávačkách jen levé světlo, myslel jsem že je špatná žárovka ale zjistil jsem že tam nevede drát. Je to takhle schválně nebo tam mám ten drát napojit z druhý žárovky?
2) Občas se mi stane při řazení 6-ky že tam skočí falešnej neutrál. Stane se to pokud páku nedotlačim úplně dokonce, z převodovky se ozývaj různý pěkný zvuky a musim tam ten kvalt znova dokopnout. Normálně by se podle mě měl ten kvalt dořadit, ale nějak se mu tam nechce. Co s tim může bejt? Při zkušební jízdě jsem si toho nevšimnul, dá se to nějak lehce opravit nebo mu to mám hodit na hlavu?
3) Jak je možný že to nemá palivovej kohout? To má kohoutek otvíranej podtlakem?
4) K čemu jsou ty šroubky na zátkách v předních vidlicích? Tim se šteluje předpětí pružiny?
Díky za odpovědi.
Ad 1 - jo, je to normální, když se podíváš pořádně, tak i ty skleněné čočky mají jiný vzhled, prostě potkávačka je jen jedna a nasměrovaná tak, aby neoslňovala protijednoucí.
Ad 2 - mě jde řadit 6 normálně bez problémů. Čím to bude u tebe, nevím.
Ad 3 - kohout by to mít mělo (v origo stavu) po pravé straně pod nádrží, musíš sundat sedlo a pokud nemáš dlouhé šikovné prsty, tak i podsedlový plast.Co to nemá, je přepínání na rezervu. Prostě je to jen on-off, od rezervy máš na palubce palivoměr.
Ad 4 - šrouby na vršku vidlic jsou skutečně na předpětí.
O tom odcházejícím regulátoru vim, taky jsem si už měřil kolik to dobíjí a naměřil jsem 14,5 V. Zkoušel jsem na něj šahat po jízdě a nezdál se mi nějak horkej. Já myslim že ten můj má nějaký žebrování, takže to vypadá že asi neni původní. Nejvíc se bojim toho že mi ten regulátor odejde někde po cestě a já si toho nevšimnu, chtělo by to dodělat na přístrojovku nějakej budík kterej by ukazoval volty....
Jo mě jdou taky všechny kvalty v pohodě, jen se mi asi dvakrát stalo že jsem nedomáčkl páku a místo šestky tam skočil falešnej neutrál. Tak je to stará kusovka, asi s tim budu muset žít.
A ty štelovací šrouby přední vidlice. Teď to mám nějak nastavený a zdá se mi to měkký. Koukaj na tom šroubu dva zářezy, o moc to už asi nepůjde dotáhnout takže mě asi čeká oprava předních vidlic. Nebo kolik je na tom šroubu dohromady drážek - stupňů nastavení?
Po kolika kilometrech měníš svíčky? Koukal jsem na netu a jedna NGK stojí 260 kč....To je docela pálka a nerad bych je měnil každej rok.
Ten regulátor je asi sázka do loterie, ale standard Honda je úplně plochý, bez žeber, takže dost možná už to někdo řešil. Podmáznul jsem ho na styku s rámem teplovodivou pastou, jinak není ideálně plochý dotyk a ta vrstvička vzduch izoluje přenos tepla do rámu.
Teplota hrozně záleží na počasí a stylu jízdy, zkus to při těch třicítkách jezdit kolem 10tis. otáček a uvidíš
Svíčky měním tak příležitostně, mezi 12-15tis (u mně to znamená min. 2 roky, takže to přežiju), ale nikdy s tím nebyl problém, spíš jen jako prevenčka.
Takže endžoj!
Cestou domu jsem pořád povoloval zadek, byl utaženej skoro na max a mejch 70 kilo na to bylo málo. Na dírách furt odsakovalo zadní kolo a v zatáčkách to bylo o hubu. No mě se zdá že se ten předek při zatížení propadá docela dost, na Deauville se tolik nepropadal ale tam zase nebylo štelování. Zkusim okouknout jiný motorky a pak to případně přitvrdim.
Takže to kolísání teploty je normální? Já si myslel že je v prdeli termostat.
Takže ty bys ten regulátor vyměnil preventivně a starej vozil sebou pro případ nouze? Asi to tak udělám abych měl klid.
2) falesny neutral mezi 5, 6 se mi tam uz taky parkrat objevil (tak jednou za 1000 km ?), pod zatezi zase sam zaskoci... asi konstrukcni vlastnost prevodovky (jine motorky to taky obcas udelaji) - nekompromisni noha to spravi.
3) kohout by tam pod nadrzi byt mel (s ovladanim vlevo tusim), ale nemelo by se jednat o uzivatelsky ovladaci prvek (ja ho mam trvale otevreny)
4) zakladni nastaveni prednich tlumicu je, kdyz s prirubou licuje treti zarez (pokud nulty je vrsek se slicem na sroubovak nebo lepe petikorunu) odshora a je to nastaveni predpeti pruziny (tedy perovani, ne tlumeni - to zde nastavovat nelze)
teplomer byva pri bezne jizde hodne dole (kousek od spodni carky) - to je normalni. Nad polovinu to vyleze jenom v horkych dnech, pri popojizdeni v kolone, nebo na okruhu. Nejvic, co jsem tam kdy mel bylo tak neco mezi 2/3 a 3/4. Taky jsem si zpocatku myslel, ze je chyba v termostatu...
regulator mam Vape (uz ho menil nekdo prede mnou) a funguje dobre. Na ten originalni jsem slysel samou nechvalu, takze doporucuju spis vymenit nez to resit nekde na delsi ceste.
vrele doporucuji poridit si nasledujici dokumenty (mohu poskytnout - pis na PM):
Honda VFR 750F 95 - Owner's manual.pdf
Honda VFR 750F 95 - Service manual.pdf
ev. jeste:
Honda Common Service Manual.pdf
a nezapomen si na zimu taky vymenit chladic...
1 reakcí na tento příspěvek VFR 750 - pár dotazů.
To je docela síla, kvůli regulátoru vyhořelý sedlo nebo celá motorka. Taky bych měl přes zimu ten regulátor vyměnit.
1 reakcí na tento příspěvek VFR 750 - pár dotazů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 - pár dotazů.
c.j. píše: Mr.Dan> Naprosto normální stav.. Do poloviny jsem se dostal jen v letních vedrech..
Ok, díky. Nechtěl jsem trápit vlažnej motor... Ty volnoběžný otáčky si možná sednou s novym vzducháčem a benzínem a když ne, tak synchro, že?
1 reakcí na tento příspěvek VFR 750 - pár dotazů.
Meony píše: Volnoběh si nastavíš jakej ti vyhovuje šroubem na levé straně pod boční kapotáží jde vidět.
Ahoj, jojo, díky, zrovna včera jsem ho koumal. Akorát když ho povolím, tak při zavření plynu nedoklapnou šoupátka, takže to bude zřejmě chtít povolit štelovák vůle plynu u rukojeti. Prostě to nejspíš někdo pěkně rozhasil... Děkuju za reakce!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 | Honda_VFR | 14 | 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM |