a s homologacema nepocitej :)
mateSAS>CarrierOfDeath> mno .... az ti nekdo z nich odpovi, tak se ozer ... pac to bude oslava ... a pokud ti nekdo rekne kdy bude tvuj vyfuk vyroben a expedovan, tak to oslav jako dalsi narozeniny :D
a s homologacema nepocitej :)
Super no ,v případě ,že mi neodpoví do koupi motorky ,ten Hexagon je super . MOŽNÁ by měl přednost před tím ovalem ,ale to chce okoukat ještě co půjde .Je to dlouhá doba přece jen a možná se ještě pár věcí změní . Každopádně pro dnešek končím ,páč mě čeká zítra ranní a tam si budu užívat práce Každopádně díky za radu ohledně těch výfukových systemů .
koudr> Jinak GL s tím výfukem a vůbec se zajížděním na motorce . To Fko umí být poslušný ,ale taky se dokáže trošku "nasrat" Dneska s ní dělám jiný "prasárny" než když jsem ji dovezl ,ale hlavně předvídej . Párkrát mi to zachránilo prdel
assassin>karf:
z meho pohledu je nejvetsi zlo pro motor prave KN filtr, sice se vyrobci tehle performance filtru dusuji ze to filtruje stejne nebo lip nez origo... ale moc tomu neverim, bavlnena tkanina na nich pouzita nefitruje jako papir... proto se tam taky strika olej kterej ma pobrat ty nejmensi necistoty... jasne pri laboratornich testech kolik a ceho projde to treba vyhovi.. ale tam je filtr cerstve naolejovanej, navic clovekem od te firmy atd....
cim propustnejsi a vic "race" filtr, tim dostava motor vic nazrat dobrot...
Přesně tak to bohužel je, KNko -s dírama jak špendlíkový hlavičky- pouští prach do motoru, když se dělaly analýzy oleje tak byl vždycky vyšší obsah křemíku... že to třecím plochám nesvědčí je jasný. A když se pořádně naolejuje, tak zas ztratí výhodu většího průtoku vzduchu.. prostě nejde mít oboje..
Sice jsem si zatím na každou motorku KN dával, ale na tu poslední už ne..
dynojet na ovzdusi sere a motoru preje lol
ladak pri serizeni na brzde bych taky nepovazoval za snizujici zivotnost
ladak na lidi sere na buchty bere lol
filtr to je docela osemetny,myslim si ze KN je lepsi nez papirak ale asi stejne nebo horsi nez klasika molitan(aspon to tak vypada ...)
vzduch to bere limity sere lol
co bych rekl ze hlavne ovlivnuje je udrzba - vymena oleje, mazani lanek, serizovani karbecu a podobny kravovinky v servisnich intervalech - a hlavne jak stim jezdis
lol lol lol
Naposledy editováno 23.08.2008 02:07:47
koudr>a když dám jen ladák s dynojetem tak to asi bez propustnějšiho filtru bude dělat bordel co
ne e ... proc by melo? v Dynojetim kitu mas dycky nekolikero trysek ... podle toho jak mas upravenou motorku tak podle toho to osadis ...
Něco málo v angličtině.