bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..
 
19.8.2008 v 21:55
Má nějaký vliv na životnost motoru dynojet a podobné úpravy které zvyšují výkon? Co myslíte a máte je na svých motorkách?
Předchozí
1 2 3
Následující

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 23:34 | Nahoru | #61
a bo pak mas jeste moznost od Akrapa ten jejich HEXAGON ... v titanu bo karbonu ... www.akrapovic.com

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 23:37 | Nahoru | #62
mateSAS> Tak mají maila na US stránkách . Doufám ,že tam bude sedět někdo ochotnej co bude znát homologace aspoň pro US

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 23:39 | Nahoru | #63
CarrierOfDeath> mno .... az ti nekdo z nich odpovi, tak se ozer ... pac to bude oslava ... a pokud ti nekdo rekne kdy bude tvuj vyfuk vyroben a expedovan, tak to oslav jako dalsi narozeniny :D

a s homologacema nepocitej :)

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 23:44 | Nahoru | #64

mateSAS>CarrierOfDeath> mno .... az ti nekdo z nich odpovi, tak se ozer ... pac to bude oslava ... a pokud ti nekdo rekne kdy bude tvuj vyfuk vyroben a expedovan, tak to oslav jako dalsi narozeniny :D

a s homologacema nepocitej :)



Super no ,v případě ,že mi neodpoví do koupi motorky ,ten Hexagon je super . MOŽNÁ by měl přednost před tím ovalem ,ale to chce okoukat ještě co půjde .Je to dlouhá doba přece jen a možná se ještě pár věcí změní . Každopádně pro dnešek končím ,páč mě čeká zítra ranní a tam si budu užívat práce Každopádně díky za radu ohledně těch výfukových systemů .

koudr> Jinak GL s tím výfukem a vůbec se zajížděním na motorce . To Fko umí být poslušný ,ale taky se dokáže trošku "nasrat" Dneska s ní dělám jiný "prasárny" než když jsem ji dovezl ,ale hlavně předvídej . Párkrát mi to zachránilo prdel

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 23:50 | Nahoru | #65
CarrierOfDeath> sak v poho .... se zeptej az to bude aktualni ... ten Hexagon od akrapa primo na busu jsem ejste nevidel, ale jinak Hexagony od akrapa jsou super ...

dobrou .)

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

22.8.2008 v 10:10 | Nahoru | #66
Klasický trojboj tedy Dynojet, ladák a KN filtr nesnižují životnost motoru ani promile

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

22.8.2008 v 15:12 | Nahoru | #67

assassin>karf:
z meho pohledu je nejvetsi zlo pro motor prave KN filtr, sice se vyrobci tehle performance filtru dusuji ze to filtruje stejne nebo lip nez origo... ale moc tomu neverim, bavlnena tkanina na nich pouzita nefitruje jako papir... proto se tam taky strika olej kterej ma pobrat ty nejmensi necistoty... jasne pri laboratornich testech kolik a ceho projde to treba vyhovi.. ale tam je filtr cerstve naolejovanej, navic clovekem od te firmy atd....

cim propustnejsi a vic "race" filtr, tim dostava motor vic nazrat dobrot...



Přesně tak to bohužel je, KNko -s dírama jak špendlíkový hlavičky- pouští prach do motoru, když se dělaly analýzy oleje tak byl vždycky vyšší obsah křemíku... že to třecím plochám nesvědčí je jasný. A když se pořádně naolejuje, tak zas ztratí výhodu většího průtoku vzduchu.. prostě nejde mít oboje..

Sice jsem si zatím na každou motorku KN dával, ale na tu poslední už ne..

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

22.8.2008 v 21:49 | Nahoru | #68
a filtr DNA bude asi to stejny jak KN co

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

23.8.2008 v 02:01 | Nahoru | #69
no pokud je napr. samostatny dynojet tak to bych rekl ze se spis prodlouzi zivotnost pokud to hodis na brzdu - motor bude od vyroby nastavenej na nejaky limity eura2 a podovny kravoviny

dynojet na ovzdusi sere a motoru preje lol

ladak pri serizeni na brzde bych taky nepovazoval za snizujici zivotnost

ladak na lidi sere na buchty bere lol

filtr to je docela osemetny,myslim si ze KN je lepsi nez papirak ale asi stejne nebo horsi nez klasika molitan(aspon to tak vypada ...)

vzduch to bere limity sere lol

co bych rekl ze hlavne ovlivnuje je udrzba - vymena oleje, mazani lanek, serizovani karbecu a podobny kravovinky v servisnich intervalech - a hlavne jak stim jezdis
lol lol lol

Naposledy editováno 23.08.2008 02:07:47

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

23.8.2008 v 12:23 | Nahoru | #70
nemyslim že v 93 byly nějaky normy euro2

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

23.8.2008 v 13:57 | Nahoru | #71
koudr> jasny to byl priklad ale urcite tam bude nejaky omezeni - to by pak ovzdusi vypadalo!

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

25.8.2008 v 19:33 | Nahoru | #72
a když dám jen ladák s dynojetem tak to asi bez propustnějšiho filtru bude dělat bordel co

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

25.8.2008 v 20:36 | Nahoru | #73

koudr>a když dám jen ladák s dynojetem tak to asi bez propustnějšiho filtru bude dělat bordel co



ne e ... proc by melo? v Dynojetim kitu mas dycky nekolikero trysek ... podle toho jak mas upravenou motorku tak podle toho to osadis ...

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

24.4.2015 v 19:51 | Nahoru | #74
http://www.bobistheo...rfilter/airtest3.htm
Něco málo v angličtině.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist