V první řadě než jsi začal měnit věci,jsi měl zjistit jestli ten motor maže tak jak má.Velkým problémem hlavně starých jednoválců je,že už nahoře nemají dostatečný tlak oleje a prostě nedomažou.
slavek: jestli tam jde aspon trochu oleje tak neverim ze by to slo tak rychle do haje...
je to sice zvlastni, ale prisoudil bych to tomu ze si to seda... jak rika virago, jeste jednou bych je nastavil na OK hodnotu (sou tam sroubky na vahadlech asi co?) a az pak bych to schazoval znova :)
od roku 93 se najednou začla dělat hlava s dvojnásobným počtem nosů.
Jen tím chci říct že nemůžeš říct že všechny motory jsou bez chyby vymyšlený, co je to za blbost...
a že zrovny vačky a šálky odchází a rozhodně je to chyba šetření na materiálu
Ale já jsem tady psal o jednoválci,kterej má asi svoje odjeto a budou vůle kam se podíváš.Potom ta vačka odejde úbytkem tlaku nahoře,což zrovna u jednoválců je celkem častý.
A ted k duvodum. Za studena motor zjevne trochu maze, takze cerpadlo asi nepremava az s vyssi teplotou. To mi ovsem vubec nedoslo Ach jo... Tak aspon ze zdravi mi zatim sem tam slouzi...