bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 750 1000 K4 K5 K6
15.8.2008 v 18:23
Zatim to berte hodne s rezervou, ale uvazuju o tom, ze si na pristi rok (mozna ze az na prespristi) poridim neco sportovnejsiho. Bude to Suzuki. Idealne by to byla 750ka, ale jak koukam po bazarech, tak jich moc neni, takze mozna sahnu po litru. V zasade ma uvaha, jak nazev napovida, obsahuje 6 motorek. Samozrejme, ze velkou roli ve vyberu roku budu hrat prachy, ale chci se poptat, ma nektery z techto 6ti stroju nejake veci, neduhy, ktere je potreba pri nakupu hlidat?
Předchozí
1 2
Následující

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

16.8.2008 v 12:08 | Nahoru | #1
Hoj nahoru Toz to fakt nic?

Naposledy editováno 18.08.2008 01:46:55

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 01:47 | Nahoru | #2
Toz hlaste chyby. Prosim prosim.

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 02:01 | Nahoru | #3
s tímto ti moc neporadím,páč s nima nemám zkušenosti,ale být tebou,jdu do K7

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 12:12 | Nahoru | #4
Kdylidne bych bral i K9, ale na to nemam

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 13:42 | Nahoru | #5
ty motky sů stejně všchny krásné od k3 nahoru,takže mosíš koupit pěknou a zachovalou a máš supr mašinu

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 14:33 | Nahoru | #6
No koukam bud po 750 K6 nebo litr K5 .... to jsou favoriti.

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 14:46 | Nahoru | #7
pěkné mašiny obě dvě takže je to na tobě,přeju štastnou ruku při výběru

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 14:49 | Nahoru | #8
Jestli to budu vybirat jako bandita, tak se maji prodavajici na co tesit DDD

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 15:01 | Nahoru | #9
Litr je tuctovka 750 je styl

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 15:05 | Nahoru | #10
u litru bych sel do k5/k6 oproti k3/k4 docela velkej skok v konstrukci... podle vsech co na nich neco nalitali je k5/k6 zatim z nich nejpovedenejsi... tzn i nez k7....

u 750 nevim jak se tam v prubehu modelu menili... ale tam bych asi bral to nejnovejsi na co staci penize

no a 750 vs 1000 vykonu je dost u obojiho, oboje ma trosku jinou image... ja bych sel do litra, na image prdim, ale ten vykon byl navykovej... a to jsem jezdil jen K2....

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 15:06 | Nahoru | #11
Jo a nevic si nemyslim, ze dokazu vyuzit schpnosti litru. No i u te 750 mi to chvili potrva.

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 15:07 | Nahoru | #12
krysot... no pochybuju ze dokazes vyuzit 12ku Bandita... proste muzes jezdit jak umis... ale to ze tam v poklidu drime dalsich 50 koni ... je dobrej pocit...

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 15:08 | Nahoru | #13

assassin>u litru bych sel do k5/k6 oproti k3/k4 docela velkej skok v konstrukci... podle vsech co na nich neco nalitali je k5/k6 zatim z nich nejpovedenejsi... tzn i nez k7....

u 750 nevim jak se tam v prubehu modelu menili... ale tam bych asi bral to nejnovejsi na co staci penize

no a 750 vs 1000 vykonu je dost u obojiho, oboje ma trosku jinou image... ja bych sel do litra, na image prdim, ale ten vykon byl navykovej... a to jsem jezdil jen K2....



U litru beru v uvahu ten K5 prave proto, ze je to "novej" model.....

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 15:08 | Nahoru | #14
me na to co umim a jak jezdim, by v pohode stacila SV650 ....ale proste tech par Nm a PS co jsou tady navic je prijemnej bonus...

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 15:11 | Nahoru | #15
jo a po tom co sem zkousel B6 ... tak sem se zdesil jak to nebrzdi, krouti se, nejede, plave... proste strasny... proti TL... tak stejnej pocit sem mel kdyz sem z gsxr1000 presedl na TL... takze v jizdnich vlastnostech te mile prekvapi kazda z nich a to uz od K1 generace.... motorove te po B12 asi pilis neprekvapi.. mozna ten litr tim ze pojede odspodu skoro stejne dobre...

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 15:12 | Nahoru | #16

assassin>krysot... no pochybuju ze dokazes vyuzit 12ku Bandita... proste muzes jezdit jak umis... ale to ze tam v poklidu drime dalsich 50 koni ... je dobrej pocit...



To bych si ani nedovolil tvrdit. Spis ted na tom zvysuju zadek, chci tam dat tlumic rizeni a nizsi riditka (primo na brejle) .... proste do sportovna, ale fakt je, ze mozna bude lepsi nervat do toho prachy, prodat jej a jit do neceho sportovniho, protoze at udelam cokoliv, tak furt to bude cestak .... a kdyz se mi ve 140 zavlni motorka pod prdeli, tak to fakt neni prijemny pocit.

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 15:12 | Nahoru | #17

Kryšot>Jo a nevic si nemyslim, ze dokazu vyuzit schpnosti litru. No i u te 750 mi to chvili potrva.


ale výkon máš pod sebou,

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 15:22 | Nahoru | #18

motomaniakGSX-R>Kryšot>Jo a nevic si nemyslim, ze dokazu vyuzit schpnosti litru. No i u te 750 mi to chvili potrva.
ale výkon máš pod sebou,



výkon má i 750 nebo ne? lol lol lol lol

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 15:49 | Nahoru | #19
stepos: jo tak dneska maj vykon i 6ky... jde o to jak o sobe dava vedet:)

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 15:50 | Nahoru | #20
krysot: hm tak to bude dobry banditisko... dyztak hod foto az bude ready... tak jasne na vlastnosti sporta se nedostanes... ale takova motorka ma taky neco do sebe... a B12 je dobrej tahoun

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 16:09 | Nahoru | #21
assassin> To je prave o tom, ze nevim, jestli se do toho poustet .... zvednuti zadku o par cm na fotkach moc nepoznat nebude a to bude jen vymenou kosti, takze investice par kacek. Ale udelat jine uchyty riditek, sehnat riditka, vyresit zrcatka .... to bude neco stat (jak cas, tak prachy) a tlumic rizeni taky. A jsem prave u toho .... investovat nebo ne? Kdyby se to nekroutilo, tak je volba jasna ..... po strance vzhledu muze jit GSX-R srat. A ten motor co ma B12ka taky neni spatnej. Ten kroutak tam je a koni taky par.

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 16:30 | Nahoru | #22
Kup si 750 K6,v tom roce se lámal model,mám ji třetí sezonu a nelituji.Jinak až bude nový litr K9 a jestli se mi bude líbit,tak je moje K6 na prodej.

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 17:10 | Nahoru | #23

stepos>motomaniakGSX-R>Kryšot>Jo a nevic si nemyslim, ze dokazu vyuzit schpnosti litru. No i u te 750 mi to chvili potrva.
ale výkon máš pod sebou,

výkon má i 750 nebo ne? lol lol lol lol


tak to kurwa že má

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

18.8.2008 v 20:47 | Nahoru | #24
Měl jsem 1000 k4 spokojenost do te doby než mě ji překazil pi..us v autě, proto jsem ji vyměnil za 1000 k7 a jakoby duše z k4 přešla do k7, prostě za 1A

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

19.8.2008 v 11:11 | Nahoru | #25
3 sezóny jsem strávil na litrový K5 a nebyl jedinej problém
Dneska už má najeto něco kolem 16ti a jen se jezdí, dolejvá, čistí a měněj spotřební záležitosti

Pokud to někdo hodně nerozstřelil a druhej nekoupí s doměnkou že je to nebouraný tak motorka nemá chybu

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

19.8.2008 v 18:17 | Nahoru | #26
No .... zatim mi tu rikate presne to, co chci slyset

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

19.8.2008 v 20:19 | Nahoru | #27
jestli tě nebaví jezdit furt palba a taháš toho bandita dost na krouťák a s tím gsxr to chceš taky tak, tak litra. jel sem teda jen na 750 K1, ale oproti litru K1 je to... hrozné. na litru si točím 2 - 6 tis a na 750 při stejném zrychlení atd je potřeba tak 5 - nevím... moc... prostě objem motoru ničím nenahradíš.

ty novější 750 už samo budou někde motorově jinde.

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

19.8.2008 v 20:42 | Nahoru | #28

Dolík ....>jestli tě nebaví jezdit furt palba a taháš toho bandita dost na krouťák a s tím gsxr to chceš taky tak, tak litra. jel sem teda jen na 750 K1, ale oproti litru K1 je to... hrozné. na litru si točím 2 - 6 tis a na 750 při stejném zrychlení atd je potřeba tak 5 - nevím... moc... prostě objem motoru ničím nenahradíš.

ty novější 750 už samo budou někde motorově jinde.



To si piš

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

19.8.2008 v 21:01 | Nahoru | #29
hudec> no, mě třeba dostalo předloni na MM sraz, když sme sprintovali a jel vedle mě borec na GSXR 600 asi nějaká K4 nebo co to bylo za rok a na jedničku sem mu moc neujel lol ale jak sem dal dvojku, tak zmizel. to jelo to pěkně. pak dal s přehledem blada 98 a to odstratoval hezky. jede to, no.. ale musí se to rvát.

GSX-R 750 1000 K4 K5 K6

19.8.2008 v 21:46 | Nahoru | #30

Dolík ....>jestli tě nebaví jezdit furt palba a taháš toho bandita dost na krouťák a s tím gsxr to chceš taky tak, tak litra. jel sem teda jen na 750 K1, ale oproti litru K1 je to... hrozné. na litru si točím 2 - 6 tis a na 750 při stejném zrychlení atd je potřeba tak 5 - nevím... moc... prostě objem motoru ničím nenahradíš.

ty novější 750 už samo budou někde motorově jinde.



Tak palbu jen tam, kde to znam
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 JesuaHamasia 19 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt


TOPlist