bmw_r1300gs_cartec

Téma: Cestopis Julské Alpy, aneb vabank s deštěm (4 dny)
edit ze dne 12.2.2009: cestopis je zde

Tak jsem se dnes vrátil, byli jsme se s kámošem na 4 dny projet přes některé Alpské údolí a sedla, fakt mám plno zážitků, počasí bylo místy.... divoké, zažili jsme i ledové krupobití, do přilby to třískalo jak sviňa, ještě že tam byl most pod který jsme zajeli, ale jen na kraj, protože to tam bylo zatopené, kousek dál to vyhodilo hlínu a kamení na cestu, no dalo se to projet (já vím, chtělo by to enduro), pak jsme se zas pařili u moře, pak zas mokli, vedro, zima, střídající se počasí, krásné údolí, hory, sedla, panoramata, krásné zatáčky.... no jeďte si to projet sami

Jinak podrobnější popis cesty a fotky budou až v cestopisu, který sepíšu do.... (nechci slibovat )

Tak něco přihodím...

že bych vyměnil stroj?

takovéto pohledy tam byly pořád...

v Itálii u moře

tady jsme se koupali, řeka Soča, město Kanal

Julské Alpy

Naposledy editováno 12.02.2009 20:14:57
1 2

3.8.2008 v 21:02 | Nahoru | #1
uz se tesim na foto Tise zavidim.

3.8.2008 v 21:04 | Nahoru | #2
taky tise zavidim .)

3.8.2008 v 21:05 | Nahoru | #3
slovinsko planuju uz 2 roky a ted konecne mam na to i motorku ,)

3.8.2008 v 21:24 | Nahoru | #4
stačí se nabalit a vyrazit
jinak neberte si příklad z těch 4 dnů a jeďte to na týden

3.8.2008 v 21:28 | Nahoru | #5
Roman2bk> mňamka pro oči

3.8.2008 v 21:31 | Nahoru | #6
krásný.. závidím, ale jen trošku

3.8.2008 v 21:37 | Nahoru | #7
tobig> no musím se tím probrat, nafotil jsem něco přes 400 fotek. Bohužel ale na pár místech bylo dost zataženo, fotky nevyšly nebo nevypadají dobře a nebo začalo pršet a to jsem foťák schoval. Jinak jsme to dali zase na divoko. To se pak projeví v těch deštích vůle člověka

Lucka- já taky, když vidím jiné cestopisy a těším se někdy na Dolomity a další části Alp

3.8.2008 v 21:45 | Nahoru | #8

3.8.2008 v 22:49 | Nahoru | #9

tobig>Roman2bk> žes na Viláku nebeknul o těch Julských Alpách Slovinsko je v plánu asi až příští rok, letos to už nedám
muselo to být krásné... i s deštěm

no... zaprvé to nebylo jisté, nejdříve se mělo jet na více dnů.... a zadruhé od jisté doby se nerad s něčím dopředu chlubím, protože to nemusí vyjít, že jo ale tohle vyšlo. Jinak Julské Alpy jsou lehce dosažitelné, co by šutrem člověk dohodil. Klidně by to mohl jet i člověk sám. Zato to Skotsko, to chtělo už přípravy předem, více času a více peněz (i když ne zas moc, jak jsi říkal), tak to bych taky někdy chtěl projet. Teď jsem ale rád, že mi mašinka pořád šlape jako hodinky a že jsem se někam byl mrknout.

3.8.2008 v 23:41 | Nahoru | #10

3.8.2008 v 23:50 | Nahoru | #11
krása

kolik jste najeli apod...?

3.8.2008 v 23:51 | Nahoru | #12

tobig>
muselo to být krásné... i s deštěm

jeli jsme neco podobnyho, o neco vic dni, porad prselo az na jeden den - a to jsme si paradne pojezdili ve slovinsku. prset i tenhle, tak z cele dovolene nic moc nemam (kultuuura se da pestovat i v cechach).

4.8.2008 v 00:01 | Nahoru | #13

3X>Romane super , jsem zvědavý na další fotky a popis. My jsme Alpy ve stejném termínu kvůli počasí odložili a jeli do SK.

jo jo, šak Refi mi to říkala, že jste změnili plán. Jeli jsme tam s tím, že může všechny 4 dny pršet, takže když nám nakonec pršelo jen "trošku" tak to byla pohoda. Párkrát jsme si vybrali i vedlejší údolí podle toho jak šly mraky a kdy bylo více černo a většinou to vyšlo. Jediný ústupek jsme nakonec udělali v tom, že jsme nazpět nejeli přes Wildalpen a Mariazell, tam bylo opět černo, ale už tak nějak údolím přímo na sever. Celkově jsem nadšen.

naprc - necelých 2 tisíce, asi 1960 km

Peacemaker - když začalo pršet, tak jsme třeba mírně upravili směr, pokud jednou cesotu bylo moc tmavo a druhou světleji, ale navlekli jsme nepromoky a jeli dál. Jasně že pomaleji, ale jeli, protože vždy jsme dojeli někam, kde už nepršelo a nebo taky často svítilo slunko

4.8.2008 v 00:04 | Nahoru | #14
jo a pár úseků mě překvapila, sepíšu to, kde se jelo dobře i třeba rychle a bez provozu, kde byly super serpentyny a který úsek bych jel kterým směrem

4.8.2008 v 00:05 | Nahoru | #15
paráda romčo, jsem moc ráda, že vám to vyšlo a to jste ani neměli řízky ode mně

4.8.2008 v 00:07 | Nahoru | #16

Roman2bk>

to mate dobry, my jsme tomu proste ujet nemohli. treba prestalo prset na jednom useku, ale uz jsi vjizdel do dalsiho. sem tam cast presunu byla bez deste, to bylo fajn. lidi co chteli videt gross z neho nic nemeli - prselo a mlha ze nic neslo videt. kolem cortiny zase dest, pri presunu takovej lijak, ze jsem nevidel na cestu. pak kamarad crashnul zx9. co me zase dostalo bylo slovinsko. pri presunu prestalo prset, druhej den bylo az do vecera hezky, takze jsme stihli videt dost veci. a pak totalni slejvak kterej porad neprestaval, az nekde tusim cestou zpatky u vidne. ja pak jel primo jeste na tyden na slovensko a hadej co? jo, zase prselo. pak primo za luckou do rybi a nasledujici den na vilak. a jak ze bylo? jo, prselo! grrr. zitra (teda vlastne dneska) uz jdu do prace a na motorku se hned tak nedostanu. a jak je? sileny vedro slunicko azuuuro. ja uz vodu nechci ani videt.

4.8.2008 v 00:21 | Nahoru | #17

refi>paráda romčo, jsem moc ráda, že vám to vyšlo a to jste ani neměli řízky ode mně

no vidím že nespíš, to tam tu "rekreaci" (ehm, teda zotavení ) pěkně flákáš, šup šup, běž už spát!
Jinak jo jo, tam jak jsi nás obdarovala těmí fajnymi řízky, tak jsme se rozhodovali. V sobotu odpoledne. Nakonec z toho byl největší ústupek, řekli jsme si že dešťů už bylo dost... a dali přednost svěltejší obloze před námi před tamvou černi nad Wildapen. Jinak zítra se ti ozvu, kdy ti hodím tu flashku (pro případné rýpalisty - flash paměť, ne flašku! )

Peacemaker - příznám se že jsem si díval na různé předpovědi, po regionech těch 3 států a vždy někde pršelo a jinde ne, Rakousko na tom bylo nejhůř a dole u moře to bylo samé slunko, tak jsme s tím počítali že by se mělo dát vždy ujet a celkem to i vycházelo. Jinak při delší cestě jsem měl i domluveného kámoše, když byla krize, tak stačilo napsat kde jsme a kam chceme jet a podíval se na net jak to vypadá s počasí v okolí.

4.8.2008 v 01:00 | Nahoru | #18
Kanal, Soča..pamatuju z loňska.. Ta Soča je dobrej mazec, hlavně barva..a okolí, parádní - a navíc ty super cesty všude kolem..kua hned bych jel zas..

[img] Brno - SR: Malacky - Pezinská baba - Gabčíkovo (prohlídka vodního díla Gabčíkovo) - Maďarsko: Györ (prohlídka města) - Vesprzém (spaní - penzion) - Balaton (koupání) - kolem pobřeží - Slovinsko: Lendava - Ormož (spaní - na divoko kus od města) - Celje - Ljubljana (prohlídka města ) - Koper - Piran (pobyt 2 noci, spaní - hotel) - Chorvatsko: Umag (prohlídka města) - cca 10-20 km pod Umagem zastávka na koupání a otočka směr sever - Slovinsko: Nova Gorica - Tolmin - Trenta (spaní - kemp) - výjezd na Mangart - sedlo Vršič - Bled (spaní - kemp) - Velenje - Dravograd - Gornja Radgona (spaní - na divoko kus od města) - Maďarsko: Szombathély - Csorna - SR: Bratislava - ČR: Brno..

4.8.2008 v 08:23 | Nahoru | #19
Rod> jo jo, barva je úžasná

4.8.2008 v 08:32 | Nahoru | #20
Roman2bk> Hele indiáne, za pár dní vyrážím, tak bych potřeboval nejaké info(i od ostatních) Triglav už mám trochu projetý, ale zajímá mě slušný kemp u moře. To znamená když sjedu nejblíž dolů. Itálie a nebo Slovinsko. Klidně ujedu pár kiláků navíc, jen at to tam trochu vypadá. Dík.
No a udělej cestopis at vím co neminout.

4.8.2008 v 08:59 | Nahoru | #21
WALTR> no... asi tě zklamu, ale spali jsme na divoko, jel jsem tam i řed rokem s přítelkyní, ale s tou taky na divoko a v kempu až na Istrii (a tam se mi moc nelíbilo), takže o kempu v té oblasti ti neřeknu ani slovo.
A zajímavé místa - moc jsme to dopředu neřešili, tentokrát šlo spíše o projetí se a zastavoali jsme když jsme něco viděli. Zkusím ale večer napsat pár míst, kde se mi líbilo víc, než jinde

16.8.2008 v 12:03 | Nahoru | #22
Tak k moři jsme nedojeli, a raději se motali po Triglavu s jedním výjezdem na Ten jeskyní hrad...a tam byla cesta...to se nedá ani popsat. Představte si 50km Harmance bez provozu, z jedné strany skála z druhé řeka za ní hory. Houby Harmanec, to je prd, je tam série rychlých krátkých do kterých je vidět, totalně vykrojených kdy už si říkáš že jedeš dokola, odčas planina a na ní rychlé klopené..a všude vidíš.

16.8.2008 v 14:23 | Nahoru | #23
WALTR> to jsi neměl ani říkat, jeduuu se tam hned podívat

16.8.2008 v 14:36 | Nahoru | #24
Krása,nádherné fotky,nádherná příroda.

15.12.2008 v 11:40 | Nahoru | #25
tak jen info, dnes jsem dopsal cestopis (konečně! ), poslal tady na server motorkáři ke zveřejnění, ještě dodám fotky v dané velikosti. A až to zveřejní, připíšu sem odkaz na to.

No a teď bych už mohl začít psát o tom Turecku

15.12.2008 v 20:21 | Nahoru | #26
tvoe, ty hory, ta mista,.. tvoe, no proste... chce se mi brecet
Ma slova nedokazou popsat mou zavist
Moc pekne
Uz se tesim na cestopis

Naposledy editováno 15.12.2008 20:22:22

12.2.2009 v 10:30 | Nahoru | #27
Tak kdo si chcete přečíst cestopis, tak můžete, dnes je na titulní stránce www.motorkari.cz

popř. přímý odkaz Julské Alpy, aneb vabank s deštěm

1 reakcí na tento příspěvek Cestopis Julské Alpy, aneb vabank s deštěm (4 dny)

12.2.2009 v 13:36 | Nahoru | #28
tak jsem to dočetl a fakt super napsáno
mě vždycky potěší, když na konci je sečteno jak km, tak utracené peníze, protože tohle je docela podstatná informace

(reakce na) Cestopis Julské Alpy, aneb vabank s deštěm (4 dny)

12.2.2009 v 20:11 | Nahoru | #29
naprcal> jo jo, předtím než jsem někam poprvé vyjel, tak jsem se taky zajímal o to, na kolik který výlet vyjde. Holt prachů není moc a tak jsem rád, že i levně se dá cestovat a že i za levno může člověk vidět "kus země"

1 reakcí na tento příspěvek Cestopis Julské Alpy, aneb vabank s deštěm (4 dny)

12.2.2009 v 20:43 | Nahoru | #30
Super, Romane Tou cestou cez more sme sli v roku 2007, pekny zazitok a ta fotka toho ostrovceka so smrekmi v jazere

Tak uz len to Turecko
1 2
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville OldCrow 3 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp