globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vibrace VFR 750
29.7.2008 v 20:58
Chci si pořídit VFR 750 a zajímalo by mě jak je na tom véčkovej čtyřválec s vibracema. Teď mám véčkovej dvouválec a docela mě ty vibrace serou. Nemám se raději dívat po nějakym čtyřválci?

Vibrace VFR 750

29.7.2008 v 21:01 | Nahoru | #1
neboj se niceho a hlavne si na tom zajed. ja tehda taky prechazel z ntv (ale revere) na vfr.

Vibrace VFR 750

29.7.2008 v 21:02 | Nahoru | #2
na VFR ti ty vibrace téměř nejsou, chod je mnohem kultivovanější... já mám sice 800, ale kámoš má 750, výborný svezení, super spotřeba, zátah nahoře i dole, rozvod motoru je ozubenými koly, tzn. nikdy se nemění žádný řetěz v motoru.... atd. VFR je super motorka... koupíš dobrej kus... a už jí nebudeš chtít nikdy prodat... ale hlavně... svez se na nějaké, a uvidíš.... po netu radit, není ono....

Vibrace VFR 750

29.7.2008 v 21:07 | Nahoru | #3
Takže ty starý 750-ky maj rozvod přes ozubený kola? A od jakýho modelu to umí V-TEC? No já teď jezdim na Večku a nechci přijít o krouťák dole. A jaká je u toho spotřeba a jak se tam u toho Véčka pracuje? Kolik to má svíček na válec? Začalo to vibracema a už se ptám na všechno.

Vibrace VFR 750

29.7.2008 v 21:21 | Nahoru | #4
všechny VFR maj ozubený kola... až po V-tec.... takže všechny, krouťák dole je super... ale protáhneš to i na 12500 tis., což je potom raketa... spotřeba je u mojí osmistovky (stříkačka) do šesti litrů, jinak max. 7,5 při total palbě, a to laděný výfuk Vance Hines doplňuje krásně zvukem :) jinak ta sedm pade s karbecama jezdila za to samý... spotřebu neřeš... jinak dá se v klidu jezdit za 5,5 l.... žádný loudání..., jinak to má jen jednu svíčku na válec a samozřejmě až V-tec od roku 2002 má proměnlivé časování ventilů, tudíš do šesti a půl tisíc jede jen osm, a pak se přidá dalších osm.... takový nakopnutí, ale není to nic hroznýho, jak si někteří myslí.... je to lahůdka... mě se osobně V-tec nelíbí designem.... jinak bych ho bral všema deseti... ufff to je psaní :) co dál chceš vědět...? :)

Vibrace VFR 750

29.7.2008 v 21:34 | Nahoru | #5
To je škoda že jsem taková socka že si nemůžu V-TEC dovolit, ale tak nějak jsem tušil že V-TEC je až u těch osmistovek. Pak jsem si ještě všimnul že některý maj vzadu letmáč a některý ne. Kterej je potom novější model? A taky jsem si všimnul že někteří píšou VFR 750 a některý VFR 750 F, jakej v tom je rozdíl? Mě to připadá obě stejný. A jaká je suchá hmotnost? U toho véčka je snad jediná nevýhoda, opravy a přístup na řední válce nebo ne? Na NTV se na přední válec leze pěkně na hovno. Díky.

Vibrace VFR 750

29.7.2008 v 21:39 | Nahoru | #6
žádné vibrace neřeš, mám r.v. 93 a úplná pohoda, zatím ji nehodlám měnit. zbytek už popsali chachaři předemnou

Vibrace VFR 750

29.7.2008 v 21:44 | Nahoru | #7
letmák má až rc 36,takže asi od roku 92 jestli si dobře pamatuju
a jen pro doplnění,osmistovka se jede od roku 98,ale vtec je až od roku 02

Vibrace VFR 750

29.7.2008 v 21:47 | Nahoru | #8
takže 800 mám já, od roku výroby 1998 do 2002 je to bez V-tecu, pak V-tec... a je dražší... jinak letmý kolo maj všechny VFR od roku tuším 1990 nebo 1991, takže starší určitě kupovat nebudeš... a i kdyby, stejně to bude jezdit v pohodě... jinak životnost motoru u VFR - jakéhokoliv typu je přes 300 000 km bez GO - to znamená kroužky, výbrusy, ojnice atd. samozřejmě ventily a spotřební matroš po čase odchází... ale jinak je to motorka téměř nezničitelná... jinak zkus www.hondavfr.cz, tady najdeš odpovědi na všechny svoje otázky... já členem nejsem... ale je tam spousta info, takže taky občas pročtu... jinak VFR netrpí žádnými vážnějšími poruchami, odchází, jako na většině motorek - regulátor na pětí, zhruba kolem 2-3 tisíc Kč, ale pak vydrží dalších pět let, a jinak to jezdí, a jezdí, jen to žere zadní gumu... a vytahuje řetěz... no je to holt Véčko, ale fakt originální motor... a ten zvuk s laďákem... kdybys byl někdy poblíž Zlína... ozvi se... předvedu ti svůj stroj :) je to super motorka, kterou si každ zamiluje... a jinak na cetování.... po dlouhé štrece seš uplně v pohodě, nikdy mě z ní nebolela prdel, a ani kočku za tebou nebude.... je to prostě fajn stroj... na kterej je obrovský spolehnutí...

Vibrace VFR 750

29.7.2008 v 22:55 | Nahoru | #9
nechvalte tady vfr tolik nebo mi ji na jaře nikdo neprodá

recenze na všechny vfr je na www.edisk.cz/stahni/86771/recenze.rar_8.73MB.html

Vibrace VFR 750

30.7.2008 v 00:55 | Nahoru | #10

dave-lister>To je škoda že jsem taková socka že si nemůžu V-TEC dovolit, ale tak nějak jsem tušil že V-TEC je až u těch osmistovek. Pak jsem si ještě všimnul že některý maj vzadu letmáč a některý ne. Kterej je potom novější model? A taky jsem si všimnul že někteří píšou VFR 750 a některý VFR 750 F, jakej v tom je rozdíl? Mě to připadá obě stejný. A jaká je suchá hmotnost? U toho véčka je snad jediná nevýhoda, opravy a přístup na řední válce nebo ne? Na NTV se na přední válec leze pěkně na hovno. Díky.


no jestli novejsi je s letmakem nebo bez zarucene poznas. bez se delaly 86-89. vfr s vtecem je ble, at si kazdej rika co chce. a ze ji pak po 4 letech neprekopali honde neodpustim!

Vibrace VFR 750

30.7.2008 v 16:52 | Nahoru | #11
A maj všechny VFR hlavní stojan? Na obrázcích jsem ho zatim neviděl. Abych nemusel kvůlí přezouvání pneu do servisu.

Vibrace VFR 750

31.7.2008 v 14:37 | Nahoru | #12

dave-lister>A maj všechny VFR hlavní stojan? Na obrázcích jsem ho zatim neviděl. Abych nemusel kvůlí přezouvání pneu do servisu.


covece rekl bych ze jo, rozhodne ty rocniky o kterych premyslis. vfr nebyla zadna rozpoctovka. a zadni kolo se sundava paradne. jenom na stelovani retezu potrebujes spesl klic, presvedc se o tom, ze ho budes mit (da se kdyztak sehnat/vyrobit)

Vibrace VFR 750

1.8.2008 v 19:09 | Nahoru | #13
Jak vypadá ten speciální klíč na napínánířetězu? To nejde nějak udělat sikovkama? Případně kde se to dá koupit?

Vibrace VFR 750

1.8.2008 v 19:11 | Nahoru | #14
A schválil ti to Rimmer ?

Vibrace VFR 750

1.8.2008 v 19:26 | Nahoru | #15
Nemusí mi to schvalovat, protože odešel do jiný dimenze, převzal práci po ESO Rimerovi.

Vibrace VFR 750

1.9.2008 v 22:36 | Nahoru | #16
dave-lister> takhle vypada ten chain tool: http://cgi.ebay.com...mp;item=330266908225

daj se sehnat i jednodilny (ty se budou hur vozit s sebou v motorce). Sikovkama se k tomu otocnymu dilu mezi rozetou a kolem nedostanes, bejt tebou koupim tenhle dvoudilnej (stejne vypada i ten z originalniho naradi, akorat neni lestenej)

Naposledy editováno 02.09.2008 00:42:27

Vibrace VFR 750

2.9.2008 v 16:54 | Nahoru | #17
Tak já za sebe jestli můžu,mám teď druhou VFR a to 800 bez VTECu,teda model RC 46.Před tím jsem měl 750 RC24.Obě samozřejmě trochu vibrují do stupaček,je to konstrukcí véčkovýho motoru.Spíš bych řekl že 750 vibrovala míň ale je to takový neškodný vrnění,vůbec z toho neměj strach.Jinak upřesním ten link na VFRklub www.hondavfr.eu/

Vibrace VFR 750

2.9.2008 v 19:25 | Nahoru | #18
Ten nastavovací klíč jsem naštěstí dostal i s motorkou, ani neni potřeba ten nástavec, jde s tim hejbat i bez něj. Vibrace se mi zatim zdaj minimální, rozhodně menší než u dvouválce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist