globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ladak a vata v nem a tlak v pneu
 
28.7.2008 v 10:34
borci mam dotaz, tedkaj sem si kupil ladacek od RP a musim kazdou 10tku jezdit na prevatovani tak me zajima treba v origo laufu neni zadna vata ze se nemusi prevatovavat jen tam sou ty blbe tlumici prepazky ? nebo kdyz si kupite ladak z netu homologovany nejaky arrow nebo tak nejak tak kde to nechate prevatovat ? jo a jeste sem se chtel optat bo kazdy rika neco jineho se me zda, ma se foukat na predepsane 2.2 a 2.5baru za studena nebo pri zahratych gumach protoze prece pri zahrati se tlak zvetsi. dik

Ladak a vata v nem a tlak v pneu

28.7.2008 v 10:47 | Nahoru | #1
záleží, jak jemný jsou díry v té průchozí trubce případně obal. u jednoválce jsou ale dost velký rázy ve výfukových plynech tak vata víc trpí
[img] bych spíš za studena

Ladak a vata v nem a tlak v pneu

28.7.2008 v 11:46 | Nahoru | #2
tlak se meri za studena

Ladak a vata v nem a tlak v pneu

28.7.2008 v 13:49 | Nahoru | #3
karf> no jo trpi vic ale i tak by se to melo nekdy vymenit i u 4valu :)

Ladak a vata v nem a tlak v pneu

28.7.2008 v 13:51 | Nahoru | #4
Při zahřátých a musíš to násobit koeficientem - 0,834521697564312547 - tak je to nejpřesnější

Ladak a vata v nem a tlak v pneu

28.7.2008 v 13:53 | Nahoru | #5
u ctyrtakt jednovalce ta vata vylita celkem rychle..u 4 valce to nebude o moc vic...ze uz je spatna vata poznas tak ze se ti zmeni zvuk..bude takovej dutej...a nebo se to dela tak ze kdyz si nalepis nejakou nalepku do vyfuku a ta nalepka shori tak uz je vata taky v pr...

Ladak a vata v nem a tlak v pneu

28.7.2008 v 13:54 | Nahoru | #6

Dina>Při zahřátých a musíš to násobit koeficientem - 0,834521697564312547 - tak je to nejpřesnější

myslim ze na konci je 6....zkontorluj si to jeste..

Ladak a vata v nem a tlak v pneu

28.7.2008 v 13:56 | Nahoru | #7

Woko_O>Dina>Při zahřátých a musíš to násobit koeficientem - 0,834521697564312547 - tak je to nejpřesnější myslim ze na konci je 6....zkontorluj si to jeste..



Dle EURO 4 tam musí být od letoška 7 !!

Ladak a vata v nem a tlak v pneu

28.7.2008 v 13:58 | Nahoru | #8

Valmont>karf> no jo trpi vic ale i tak by se to melo nekdy vymenit i u 4valu :)


po 40tisících kdyby to byl 2,6litr lol

Ladak a vata v nem a tlak v pneu

28.7.2008 v 14:09 | Nahoru | #9
S vatou v laďáku ti neporadím, ale tlak v gumách se má dle všech manuálu apod. měřit "na jízdou nezahřatých pneumatikách" - asi tak...

Naposledy editováno 28.07.2008 14:09:41

Ladak a vata v nem a tlak v pneu

28.7.2008 v 15:32 | Nahoru | #10
Valmont>Hlavně abys tam měl na tý perforovaný trubce ještě tu síťku proti výlítávání té vaty.

Ladak a vata v nem a tlak v pneu

28.7.2008 v 17:40 | Nahoru | #11
Zdenek.FZS600> a jak to je kdyz jezdim pro rafkach.??

Ladak a vata v nem a tlak v pneu

29.7.2008 v 07:08 | Nahoru | #12
Woko_O> kdyz jezdis po rafkach tak si deb...

Ladak a vata v nem a tlak v pneu

29.7.2008 v 07:45 | Nahoru | #13
Woko_O> Tak to je taky podobné - měřit tlak vzduchu na jízdou nezahřátých ráfkách lol lol lol

Ladak a vata v nem a tlak v pneu

29.7.2008 v 08:35 | Nahoru | #14
ale stejne mi tu vlastne nikdo poradne neodpovedel na prvni otazku (az na karfa) jen furt sama blba sranda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist