Co se velikosti týče, já mám zkušenosti jen s CBR a ZZR - při mých 182cm obojí naprosto v pohodě *yes*
O kawě jsem zas slyšel, že jim hnijou kyvky, že po 20t km je na výměnu celý řazení,.. Týkalo se to sice starších modelů, a co je na tom pravdy nevím, ale..
..ale opět musím konstatovat, že dle mého názoru nevyjížděj z linky ani vadný CBRka, ani vadný ZX-6R:)
Jinak jsem taky toho názoru, že Ninja bude sportovnější :)
u ZXR tak do roku 92 byly potize s klikou a kawa mela horsi povest, ale myslim ze po roce 92 uz je to celkem v pohode, Honda ma povest dobrou, ale ne uplne beze ztraty kvetinky, jak se nekdy snazi lidi tvrdit, prave viz to rele
Je to dobrý stroj, na který si rychle zvykneš, ale kvůli té univerzálnosti přestane brzy mnohé bavit.
Poruchovost bych moc neřešil, stejně asi nejvíc záleží jak se o motorku starali majitelé před tebou a když jí ty dáš co potřebuje tak ti to vrátí.
Hodně štěstí při koupi!
Cebro od r.v. 99 - opět novější model, poprvé s hliník. rámem, brzdy vynikající čtyřpístky (pak je dávali i na RR a SP1/2), poslední karburátorová CBR šestka, lehká, ovladatelná , spolehlivá, ...pod sedačku toho moc nedáš. ...měl jsem tři ;)
nicméně chybu neuděláš ani zs jednou z nich, vždy je to o stavu konkrétní motorky a halvně o tom, kam tě srdce táhne :o) bo z motorky musíš mít hlavně RADOST!