globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR954RR nebo některou jinou ;)
30.1.2007 v 08:53
Zdravím všechny příznivce jedné stopy :cool:

JE to trošku delší text, ale mějte slitování :rolleyes:

Úspěšně JSEM před 14ti dny prodal svoji 6tku kawu a začal pokukovat po litru.

Nejprve jsem se zamiloval do jednoho RSV http://bazar.motork...mp;IDInzeratu=122124 , to už mě ale pustilo, protože to byla ještě 03ka a to prostě pořád vypadá staře, narozdíl od 04ek, ty jsou ale mimo moje finanční možnosti a přeci jenom bych asi ekonomicky dvouvál neuživil :)

Pak jsem se zamiloval do téhle devítky :
http://www.motoinze...nzerat.php?mid=49090

Borec co ji prodává je supr chlap, je vidět že se o ní naprosto supr staral a tak jsem z ní měl dobrej pocit, ale pak přišel tenhle mazlík http://bazar.motork...mp;IDInzeratu=123647 a já se asi finálně zamiloval.

Majitel mi ohledně moto sdělil následující info :

přivezl jsem si ho lehlého z německa,viz přiložené fotky.měl najeto 13.tisíc, viz servisní knížka,kterou mám k moto.,byl lehnutý na plasty a samozřejmě v lepším stavu ,než bývají motorky zde., vše je opraveno, až na 1cm dlouhý škrábanec na nádrži ,kvůli kterému jsem nechtěl nechat lakovat celou nádrž. nyní má moto 20188km, ,odjel jsem na něm Chorvatsko a slovinsko, .spotřebu má lepší než šestikilo, to mi žralo víc. na nádrž jsem najel 280km při jízdě cestovně do 160km/hod, s bagáží.na šestikilo taky stříkačku tak max 230km.

na okruh jsem nejezdil, pouze courání po čr.
namontoval jsem dopředu pancéřové hadice,origo. mám taky k dispozici, padáky(špunty), a již z německa má fároš LED blinkry, já jsem si dal tankpad Fireblade,ten je fakt super a hlavně ladí.
v září jsem měnil olej ,už jsem měl kiláky, Motul 5100 + filtr, na tom je najeto 400km,přední pneu má 80% a zadní tak 20 % a destičky předek 50%.a zadek 90%. , k motorce pokud máte zájem mam novou zadní gumu na zadek Michelin pilot sport a sadu destiček na předek, počítal jsem s tím na příští sezonu.,jo a řetěz má ještě tak 80%. životnost před s sebou.
výfuk je originál,jede ferfektně, krásně tichej motor.

jinak mám kopii DE techničáku,servisku, manuál v Němčině,tady jsem samo. první majitel.

jak jsem psal, lak opraven,i víčko alternátoru,nic jiného nebylo potřeba + ještě karbon folie na rám.,viz škrábanečky na foto 10 a 24.


Což mi přišlo jako naprostu upřímné info a utvrdilo mě to v rozhodnutí.

Vás bych chtěl požádát o názor co na ní říkáte a hlavně Vás, Odborníky přes CBR954RR o komentář k moto. Jestli se opravdu jedná o r.v. 2003 a tak vůbec :shy: .

Jinak tedy rozhoduji mezi těmito stroji :
http://bazar.motork...mp;IDInzeratu=123647
Pro nějž jsem na 99,9 procenta rozhodnut a v nedělu se na něj jedu mrknout a doufám i odvézt ;)

Ona zmiňovaná devítka :
http://www.motoinze...nzerat.php?mid=49090

Luxusní R1 :
http://bazar.motork...mp;IDInzeratu=123709

Mockrát díky za Vaše názoryy..

1 reakcí na tento příspěvek CBR954RR nebo některou jinou ;)

30.1.2007 v 08:56 | Nahoru | #1
Kua Jendo, jsem myslel že půjdeš mezi dvouválisty :) :) :)
Všechny motorky co tady ukazujes sou pekny, kup tu ktera se ti nejvic libi, ten popis k tomu fárošovi se mi zdá v poho *yes*

CBR954RR nebo některou jinou ;)

30.1.2007 v 09:35 | Nahoru | #2
Ta R1 vypadá dobře, ale asi bych šel taky do toho Fároše *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR954RR nebo některou jinou ;)

30.1.2007 v 09:54 | Nahoru | #3
Lada.s> Chichi ;) Tak to víš že jsem pokukoval nejdříf po dvouválech, ale ono není nic moc co koupit. TLka jsou už prostě starý stroje a ten zbytek je drahej :D

Ten fároš je prostě úžasnej ;)

CBR954RR nebo některou jinou ;)

30.1.2007 v 10:02 | Nahoru | #4
Myslím si,že barvy má fároš 02.

CBR954RR nebo některou jinou ;)

30.1.2007 v 10:04 | Nahoru | #5
taj na te prvni sem neco najezdil (RSV) jede pekelne....ale ma minusy cena je vysoka(a i tak na ni aliii tezce prodela:) a kapoty jsou karbonove ze starsiho modelu R coz asi odradi vyznavace 'tady je neorigo samolepka...to je urcite strasna slepovacka...nebrat' .....

ty ostatni jsou pekne, ale na muj vkus maji 2(3) valce navic :)))))))

jinak misto te RSV uz stoji v garazi huska SMR510...takze duvod prodeje je jasnej:))))))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR954RR nebo některou jinou ;)

30.1.2007 v 10:20 | Nahoru | #6
Jaký je vůbec rozdíl mezi CBR954RR 2002 a 2003 ? Já jsem na netu nikde nic nenašel.... A co se týče barev, tak tím se nemohu být jist, bo nikdy člověk neví, jestli ta fotka 02ky je opravdu 02ka...

CBR954RR nebo některou jinou ;)

30.1.2007 v 10:34 | Nahoru | #7
Ta 954 je rok výroby 02, poznáš to podle barev. Rozdíl mezi nima není žádnej, akorát je o rok starší. Jinak 954 sem odjezdil letos sezonu a taky ho prodávám, není to špatná motorka - říká se poslední supersport od Hondy, akorát slabiny jsou podvozek a když nemáš pancéřovaný hadice tak i brzdy docela rychle vadnou.

CBR954RR nebo některou jinou ;)

30.1.2007 v 11:03 | Nahoru | #8
Jestli ma najeto 20tis, tak nechapu ze ma retez jeste 80% pred sebou, spis bych to videl naopak. Me puvodni retez vydrzel 32tis a ted mam na dalsim uz 20tis, vypada porad ok a to ho drtim po zadnim, ale 80% nema. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR954RR nebo některou jinou ;)

30.1.2007 v 13:37 | Nahoru | #9
No ona situace se teda trochu zkomplikovala. Jeden clovicek mi psal po ICQ, ze se byl na tu motorku minulý rok podívat, ale že byla za 170 a že se mu vůbec nelíbila, že prý měla špatný ten nový lak a že byl špatně svařený podsedlák. Psal jsem tomu typanovi, on mi napsal, že podsedlovej rám vařenej není, že byl jen o 1 cm rovnanej. Vařený jsou akorát podsedlový kapoty a pak jsou profi lakovaný. Každopádně mě upozornil, abych se tak netěšil, ale i přesto se těším. Uvidíme.

Mám takovej dotázeček. Dá se na R1 r.v. 2003 nějak rozumě cestovat? Aspoň těch cca. 300 km ? Já jsem minulý rok najel na Sujově R1 tak 200 km a nepripadalo mi, že by to bylo nereálný.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

(reakce na) CBR954RR nebo některou jinou ;)

30.1.2007 v 13:41 | Nahoru | #10
Jenda84>Tak si přijed pro tu moji :thmubup:

CBR954RR nebo některou jinou ;)

30.1.2007 v 14:42 | Nahoru | #11
Budu si kupovat R1 ale jeste karburator. TA stříbrná se mi absolutně nelíbí. Fároš 954 je krásný ale má jednu vadu: je to HONDA. Super motorka ale málo emocí
Cestovat se dá na jakékoliv.Jen některé motorky jsou na to vhodnější ;)
Přesně tak kup si co se ti libi....

1 reakcí na tento příspěvek CBR954RR nebo některou jinou ;)

30.1.2007 v 15:13 | Nahoru | #12
Jenda84>Tak si přijed pro tu moji :thmubup:

:D

mam 03, modro cerna, 13tis km (7tis loni uz v CR po oprave), byla lehce borena na zadek, tam je vse vymenene za neposkozene dily (ram, plast), jen sme sehnali zluty podsedlak, tak se nechal nalakovat na modro, treba se ti bude libit vic :) nejaky kosmeticky vady se tam mozna najdou, jinak je bez vetsich investic, asi ji ceka olej a gumy ma sjety, ale to je taky par kacek

http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=48994

a jede pekne
http://bubrak.musich...deo/bubrak_954_2.avi

:D

a kamos na ni byl na dovoleny, 3000km po Slovensku a uplne v pohode

(reakce na) CBR954RR nebo některou jinou ;)

30.1.2007 v 17:54 | Nahoru | #13
Bubrak ZX9R> Díky za nabídku, ale ta BKova je přeci jen lepšejší a hlavně jsem se definitivně zamiloval ;) O víkendu jedu pro ten jeho skvost. Ale díky za nabídku. :thmubup:

(reakce na) CBR954RR nebo některou jinou ;)

30.1.2007 v 19:17 | Nahoru | #14
Jenda84>Zdravim,taky prodavam 954 v modro-cerne barve,r.v.2003,tech je tady pomalo :cool: Jinak spotreba je super,v poho se vejdu do 6,5-litru.Jinak retezovce bych veril,muj Faros ma najeto 21500km a retez jsem napinal pouze jednou :cool: Coz jsem sam docela koukal.

1 reakcí na tento příspěvek CBR954RR nebo některou jinou ;)

31.1.2007 v 00:02 | Nahoru | #15
Jenda84: jo mozna bude lepsejsi, uz nevim co s ni ma vsecko resp. nema :D ta moje je dobra, bez problemu

JirkaCBR: a nebo ti tvoje 954 jede nejak min a nebo za to malo tahas :) je fakt, ze ja mam po 20tis teprve u druhe znacky (z asi 7mi) a to fakt jezdim hodne po zadnim, ale myslim,ze potom kolem 25tis uz to pude rychle, taky zalezi na typu, mozna tam ma Faros nejakej pevnejsi z vyroby, ale nema 80% pred sebou pri 20tis, to by najel 100tis na jeden retez, tak malo zas Faros netahne :D :D

(reakce na) CBR954RR nebo některou jinou ;)

31.1.2007 v 20:41 | Nahoru | #16
Bubrak ZX9R>No to mas pravdu je blbost aby to vydrzelo tolik km ale zatim jsem fakt napinal jenom jednou.Mozna ze po tech cca25 000km to uz bude rčychlejsi ale zatim v poho a rozhodne jsem tu motorku nesetril a po zadnim taky jezdim docela hodne :D Pred tim jsem mel CBR 600,r.v.2002 a tam sel retez dohaje po 25-tisicich km. uplna katastrofa jako kdyby byl z blata *no*

2 reakcí na tento příspěvek CBR954RR nebo některou jinou ;)

1.2.2007 v 01:36 | Nahoru | #17
JirkaCBR: ok, to by me fakt teda zajimalo, kolik puvodni retez na 954 najede, ony ty 954 nejsou jeste tak stary aby mely ke 30tis i kdyz uz jsem nejake videl ..... ja menil u sebe pri tech 32tis na ZX9 a to byl uz fakt extremne spatnej, napinani tak na 90% te delky, napinal sem co 400km, nerovnomerny, vule na rozete hrozna a min. jeden valecek byl pryc, takze pocitam, ze normalne bych ho mel menit treba pri 28tis km

(reakce na) CBR954RR nebo některou jinou ;)

1.2.2007 v 10:33 | Nahoru | #18
Bubrak ZX9R>V manuálu je 20 tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR954RR nebo některou jinou ;)

1.2.2007 v 12:37 | Nahoru | #19
Bubrak ZX9R>Ja videl 954 co mela najeto 45-tisic km a retez byl jeste origos a s napinanim byl mirne za pulkou...ale jak na tom jezdil majitel agresivne nevim.Asi taky hodne zalezi na udrzbe a mazani.Jinak co jsem vypozoroval z drivejsiho mota tak jak jsem jednou sahnul na retez uz jsem napinal co 400-500km.....asi je lepsi nechat retez trosicku volnejsi...tak na hranici pruhybu doporuceneho vyrobcem a moc ho nepruzit.Zvlast kdyz jezdis hodne po zadnim tak si myslim ze se v naklonu retez musi dostatecne dopnout.

(reakce na) CBR954RR nebo některou jinou ;)

1.2.2007 v 13:40 | Nahoru | #20
JirkaCBR: tak to je teda hustarna 45tis :) mozna je tam fakt origo nejakej lepcejsi

ja jsem vcera cetl ten clanek tady o retezech CZ a psali tam, ze kdyz je retez novej, tak se nema moc namahat asi 100km, aby si v klidu nejprve sednul ..... to jsem nevedel.... a navic ze zacatku trochu nejprve povoli,takze to pocatecni castejsi napinani je normalni, ja taky napnul asi 3x casteji a ted naposled uz to bylo snad po 6tis

pravda je, ze jsem se musel naucit nechavat retez vic proveseny, mel jsem tendenci ho nechavat proveseny malo a to asi vic trpi, ale zase kdyz se zveda na zadni, tak je lepsi mit retez napnutejsi (pro to samotne zvednuti)....... rika se, ze trpi min, kdyz je prilis volny, nez kdyz je prilis napnuty

1 reakcí na tento příspěvek CBR954RR nebo některou jinou ;)

4.2.2007 v 09:26 | Nahoru | #21
Tak jsme ho teda nakonec s Jendou vzali. :D
Fároš měl teda hnutou podsedlovku a to bylo zezadu docela vidět i když nám BK tvrdil,že si toho nevšiml :puke:
BK promiň,ale jestli jsi na ní jezdil celou jednu sezonu a nevšiml sis hnuté podsedlovky,nebo nějakej tvůj kamoš jedoucí za tebou,tak to pěkně kecáš. :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR954RR nebo některou jinou ;)

4.2.2007 v 10:00 | Nahoru | #22
Suya>To teda nevšiml, kdybych si toho totiž všiml ihned bych to nechal v Hondě srovnat - já to teda okem neviděl, tvrdil si to akorát ty. ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR954RR nebo některou jinou ;)

4.2.2007 v 10:21 | Nahoru | #23
BK>
Hele v pohodě,to se nic neděje.Ta podsedlovka je srovnaná během hodinky :thmubup: ......a chybějící podložkou,nebo vůbec podložkama to určitě není :D
Jen pak budu doufat a přát si,aby se tam nenašlo ještě něco jinýho :)
Jenda je fakt dobrej kámoš a nechtěl bych,aby s tím měl nějaký problémy.Nevím jak daleko jste spolu byli ohledně info o motorce,ale já prostě(omlouvám se)ale lidem nevěřím.
....ale to je dneska asi normální. *yes*

(reakce na) CBR954RR nebo některou jinou ;)

4.2.2007 v 10:47 | Nahoru | #24
Suya> TO je v pohodě, já mu řekl všechno co sem věděl, jestli chce být detailista, tak si může kdykoli zavolat do Hondy v ČB, tam sem jí koupil a tam ji taky servisoval-nevím co už bych měl udělat víc. Já s váma jednal narovinu a nemusím mít špatný svědomí. ;)

(reakce na) CBR954RR nebo některou jinou ;)

4.2.2007 v 15:30 | Nahoru | #25
Jenda84>..no je to dilema vybiras mezi samyma hezkyma..ta R1 vypada atraktivne ale Farosa jsem nenasel..zalezi uz jen ke ktere znacce Te to tihne..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist