A souhlasím s qwertem, je to hodně o jezdci
Čau, Tom
Left>Dan GPZ> -jo a motor tě vozí,a táhne neskutečně a pořád,bez vibrací a od 1500otáček a taky se nepřehřívá jak LC8, které se v terénu větrák nezastaví.Na Sqwerův výrok bych reagoval takto - kromě motoru je KTM super, podotýkám,že ji mám doma.Vrtá mi v hlavě Tigr,na kterém by byl motor posunut v rámu o 10cm níž, což by umožnily svody natažené bokem, nikoli spodem jak je to z výroby - tak jak to měl dakarský Tigr Ivo Kaštna před pár lety.
Jj to mě čeká přes zimu svody pujdou bokem motoru a hned se světlost zvedne o 10 cm.Možná ještě udělám nástavce na přední tlumiče,ale to uvidím až jak udělám ty svody.Jinak napsal bych to asi takhle:nezáleží ani tak na motorce,ale na tom kdo na ní sedí.samosebou,že motorka ti jízdu terénem usnadní,ale to ostatní už musí zvládnou jezdec.Jediná nevýhoda je váha přeci jenom 240 kilo je 240 kilo.Ale na druhou stranu se s tím opravdu dá projet téměř vše.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i - zvládá terén?
restore>Pegos> Jenže jak zlegalizuješ změnu rozměru ráfku?Bez toho je průchod technickou těžký,nebo spíš nemožný. :\
máš pravdu,že je to u nás těžží,ale jde to.Stačí vyjádření ofiko dovozce,že záměna je možná a je to.Jinak já mám na předku také 21ku kolo a nikdy jsem při technické problém neměl.On se totiž žádný technik nikdy na rozměr kola nekoukal.A teď si nejsem jistý jestli náhodou starej Tiger nemá na předku 21.
Naposledy editováno 03.09.2008 20:45:30
Pegos>restore>Pegos> Jenže jak zlegalizuješ změnu rozměru ráfku?Bez toho je průchod technickou těžký,nebo spíš nemožný. :\
máš pravdu,že je to u nás těžží,ale jde to.Stačí vyjádření ofiko dovozce,že záměna je možná a je to.Jinak já mám na předku také 21ku kolo a nikdy jsem při technické problém neměl.On se totiž žádný technik nikdy na rozměr kola nekoukal.A teď si nejsem jistý jestli náhodou starej Tiger nemá na předku 21.
Hmm.Zajímavé info.Asi tady na ostravsku máme zodpovědnější techniky nebo co ,ale rozměry kol/pneu jsou jedny z prvních věcí ke kterým se na STK hnali.Kouknul jsem do starého katalogu a tam je psaná u starého Tigra 19".
restore>Pegos>restore>Pegos> Jenže jak zlegalizuješ změnu rozměru ráfku?Bez toho je průchod technickou těžký,nebo spíš nemožný. :\
máš pravdu,že je to u nás těžží,ale jde to.Stačí vyjádření ofiko dovozce,že záměna je možná a je to.Jinak já mám na předku také 21ku kolo a nikdy jsem při technické problém neměl.On se totiž žádný technik nikdy na rozměr kola nekoukal.A teď si nejsem jistý jestli náhodou starej Tiger nemá na předku 21.
Hmm.Zajímavé info.Asi tady na ostravsku máme zodpovědnější techniky nebo co ,ale rozměry kol/pneu jsou jedny z prvních věcí ke kterým se na STK hnali.Kouknul jsem do starého katalogu a tam je psaná u starého Tigra 19".
tak holt ještě jedno kolo a když jedeš na estka přehodíš a hurá.Já ostatně také uvažuji,že bych sehnal ještě jedny kola a budu je přehazovat.Páč na těch špuntech to děsně hučí když ho valíš po asfaltu.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i - zvládá terén?
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i - zvládá terén?
Ale na leftův speciál nemám...
Naposledy editováno 19.07.2009 10:07:32
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i - zvládá terén?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i | venceslaus | 31 | 22.7.2023 v 18:57 kratkej01 |
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i | čabry | 11 | 16.9.2022 v 14:05 jetam |
Regulátor dobíjení Triumph Tiger 955i | Medvědtigr | 12 | 10.7.2022 v 19:42 venceslaus |