globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Triumph Tiger 955i - zvládá terén?
17.7.2008 v 18:52
Rozcházejí se názory na to, jak je nebo není Triumph Tiger 955i v terénu popř.po úpravách použitelný v terénu, máte k tomu kdo co dodat?Úpravou se rozumí 21"kolo,podvozek,ochrana motoru,...
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

17.7.2008 v 19:18 | Nahoru | #1
zeptej se varaderistů,váhově si asi budou podobné.ale u těhle strojů to bude hodně o jezdci..

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

17.7.2008 v 20:11 | Nahoru | #2
Urcite si po upravach v terenu poradi, ale proste musis pocitat s tim, ze to je motorka tezka jak hovado, takze na naky vyslovene terenni zbesilosti to nebude ..ale projedes toho urcite dost..

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

18.7.2008 v 08:32 | Nahoru | #3
Vzpominam si, ze pred par lety jsem se tu na foru ptal na srovnani KTM LC8, GS1150 a Tiger 955i.. Dostal me sqwer svou odpovedi - na te anglicke mrdce je dobrej akorat motor lol

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

18.7.2008 v 09:51 | Nahoru | #4
S touhle otázkou jdi na Pegose. Ten jezdí Tigra v terénu a má vpředu 21 kolo a dekl pod motorem. A co mi posílal fotky, tak s tím v terénu jde jezdit docela dobře. Srovnal bych to s BMW R GS, jen podvozek bude jinej. Já to sice zkoušel, ale mám silniční gumy a mino asfalt sem byl jen párkrát. Ale jde to
A souhlasím s qwertem, je to hodně o jezdci

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

18.7.2008 v 13:37 | Nahoru | #5
Je to taky hodně o gumách, si myslím :o

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

31.7.2008 v 09:47 | Nahoru | #6
Dan GPZ> -jo a motor tě vozí,a táhne neskutečně a pořád,bez vibrací a od 1500otáček a taky se nepřehřívá jak LC8, které se v terénu větrák nezastaví.Na Sqwerův výrok bych reagoval takto - kromě motoru je KTM super, podotýkám,že ji mám doma.Vrtá mi v hlavě Tigr,na kterém by byl motor posunut v rámu o 10cm níž, což by umožnily svody natažené bokem, nikoli spodem jak je to z výroby - tak jak to měl dakarský Tigr Ivo Kaštna před pár lety.

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

31.7.2008 v 11:10 | Nahoru | #7
Left>Sám jsem na něm nejezdil, ale s Pegosem jsem v terénu už něco projel a zvládal na tom totéž co zbytek party - směs Afrik, Supertenérek, HP2 a Elefant. A s těma úpravama - přesně jak psal Daliss, hodně pomůže přepletení předku na 21" - to se dá zmáknout za 3 tisíce, nutnej je plech pod motor - Pegos má upravenej z Afry no a teď ještě vymejšlí jak tu motorku celou zvednout - ty svody spodem jsou fakt na prd. A motor výbornej, jen v těžkejch úsekách je trochu náročný dávkovat plyn - rádo to hrabe.
Čau, Tom

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

31.7.2008 v 16:57 | Nahoru | #8

Left>Dan GPZ> -jo a motor tě vozí,a táhne neskutečně a pořád,bez vibrací a od 1500otáček a taky se nepřehřívá jak LC8, které se v terénu větrák nezastaví.Na Sqwerův výrok bych reagoval takto - kromě motoru je KTM super, podotýkám,že ji mám doma.Vrtá mi v hlavě Tigr,na kterém by byl motor posunut v rámu o 10cm níž, což by umožnily svody natažené bokem, nikoli spodem jak je to z výroby - tak jak to měl dakarský Tigr Ivo Kaštna před pár lety.


Jj to mě čeká přes zimu svody pujdou bokem motoru a hned se světlost zvedne o 10 cm.Možná ještě udělám nástavce na přední tlumiče,ale to uvidím až jak udělám ty svody.Jinak napsal bych to asi takhle:nezáleží ani tak na motorce,ale na tom kdo na ní sedí.samosebou,že motorka ti jízdu terénem usnadní,ale to ostatní už musí zvládnou jezdec.Jediná nevýhoda je váha přeci jenom 240 kilo je 240 kilo.Ale na druhou stranu se s tím opravdu dá projet téměř vše.

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

2.9.2008 v 10:07 | Nahoru | #9

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

3.9.2008 v 11:47 | Nahoru | #10
hele kup si ho vyhoď předni vidle a zadní centrál.Nandej tam z LC8 a svody od vyfuku dej podél motoru.A pak natrhneš prdel v terénu i LCkům

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

3.9.2008 v 12:10 | Nahoru | #11
Tak tohle je krása pánové

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

3.9.2008 v 17:48 | Nahoru | #12
jj to máš pravdu to je právě výhoda,že starej Tiger má jinak svody a tudíž má větší světlost.A na této je vidět že má i jiné přední vidle a zadní centrál.

Naposledy editováno 03.09.2008 17:50:24

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

3.9.2008 v 17:53 | Nahoru | #13

dawka>Tak tohle je krása pánové



No ty vole.Tohle se dělat v sérii,tak prodávám bawce a jdu pro to. Nádhera

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

3.9.2008 v 18:30 | Nahoru | #14

restore>dawka>Tak tohle je krása pánové


No ty vole.Tohle se dělat v sérii,tak prodávám bawce a jdu pro to. Nádhera


tohle postavíš za pár tisíc páč rám a motor zůstal stejný trochu upravené plasty ve předu to má vidle z LC4 a na zadek dáš nějaký slušný centrál

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

3.9.2008 v 20:13 | Nahoru | #15
Pegos> Jenže jak zlegalizuješ změnu rozměru ráfku?Bez toho je průchod technickou těžký,nebo spíš nemožný. :\

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

3.9.2008 v 20:43 | Nahoru | #16

restore>Pegos> Jenže jak zlegalizuješ změnu rozměru ráfku?Bez toho je průchod technickou těžký,nebo spíš nemožný. :\


máš pravdu,že je to u nás těžží,ale jde to.Stačí vyjádření ofiko dovozce,že záměna je možná a je to.Jinak já mám na předku také 21ku kolo a nikdy jsem při technické problém neměl.On se totiž žádný technik nikdy na rozměr kola nekoukal.A teď si nejsem jistý jestli náhodou starej Tiger nemá na předku 21.

Naposledy editováno 03.09.2008 20:45:30

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

3.9.2008 v 21:31 | Nahoru | #17

Pegos>restore>Pegos> Jenže jak zlegalizuješ změnu rozměru ráfku?Bez toho je průchod technickou těžký,nebo spíš nemožný. :\
máš pravdu,že je to u nás těžží,ale jde to.Stačí vyjádření ofiko dovozce,že záměna je možná a je to.Jinak já mám na předku také 21ku kolo a nikdy jsem při technické problém neměl.On se totiž žádný technik nikdy na rozměr kola nekoukal.A teď si nejsem jistý jestli náhodou starej Tiger nemá na předku 21.



Hmm.Zajímavé info.Asi tady na ostravsku máme zodpovědnější techniky nebo co ,ale rozměry kol/pneu jsou jedny z prvních věcí ke kterým se na STK hnali.Kouknul jsem do starého katalogu a tam je psaná u starého Tigra 19".

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

3.9.2008 v 22:20 | Nahoru | #18
žáleží, čemu říkáš zvládat terén. na gsxr sem taky dojel v orlických orách k nějakému bunkru po lesní cestě, písku, šutrech a sjížděl sem mokrou bahnitou cestou... to je tak, když někde jede na DR Big sraz.

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

4.9.2008 v 20:59 | Nahoru | #19

restore>Pegos>restore>Pegos> Jenže jak zlegalizuješ změnu rozměru ráfku?Bez toho je průchod technickou těžký,nebo spíš nemožný. :\
máš pravdu,že je to u nás těžží,ale jde to.Stačí vyjádření ofiko dovozce,že záměna je možná a je to.Jinak já mám na předku také 21ku kolo a nikdy jsem při technické problém neměl.On se totiž žádný technik nikdy na rozměr kola nekoukal.A teď si nejsem jistý jestli náhodou starej Tiger nemá na předku 21.

Hmm.Zajímavé info.Asi tady na ostravsku máme zodpovědnější techniky nebo co ,ale rozměry kol/pneu jsou jedny z prvních věcí ke kterým se na STK hnali.Kouknul jsem do starého katalogu a tam je psaná u starého Tigra 19".


tak holt ještě jedno kolo a když jedeš na estka přehodíš a hurá.Já ostatně také uvažuji,že bych sehnal ještě jedny kola a budu je přehazovat.Páč na těch špuntech to děsně hučí když ho valíš po asfaltu.

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

11.9.2008 v 08:32 | Nahoru | #20
dawka> Paráda, něco takového bych v budoucnu rád uskutečnil, mohlo by to být konečně moto co zcela naplní slova jak cestovní, tak enduro, jen dnes asi už vyjít z 955i

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

11.9.2008 v 08:36 | Nahoru | #21
restore> Protechnickou i pro použití na západní evropu si nechat 19" tzn.mít dopředu 2 kola.Anebo chodit jinam na technickou...

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

18.7.2009 v 22:55 | Nahoru | #22
Tohle téma jsem otevřel a tak ho nakonec asi i ukončím.Po úpravách na mém Tigerovi 955i, které stöjí dost starostí i korun můžu konstatovat asi tohle.Terén znamená pro každého něco jiného, v oblasti velkých endur s více jak 1 válcem a objemem nad 750ccm je tiger rozhodně dobrou volbou a nedoceněným strojem.Pokud nechcete koupit nejdražší ojetinu XRV 750, XTZ 750 z nějkého důvodu odmítáte a ani nechcete obětovat úspory za BMW HP2,1150 GS nebo F800GS,dostanete za bratru nějakých 90 - 120 tis, stroj, který vás překvapí při dlouhých cestách svým výkonem,zátahem od 1300 ot.a zároveň dravostí supersportu při pohodlí cesťáku.Není problém na 6 projet 40-50km/h vesnicí a pak zrychlovat až nad 200, vše bez jediného zacukání.V terénu je třeba počítat s vyšším těžištěm, ale po přitvrzení podvozku na většině povrchů zvládnete rozhodně to co s 1150 GS, na měkkém povrchu pak má tiger váhovou výhodu,pozor však na těžiště,hodně je samozřejmě o jezdci.Běžný terén, nikoli pouze polní cesty však Tiger rozhodně zvládne , jen při zdvihání se pronese

(reakce na) Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

19.7.2009 v 05:55 | Nahoru | #23
Left> tož s tím někdy přijed at to otestujem.. libavskými hvozdy se ještě nikdy neozval řev tigra.

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

19.7.2009 v 10:07 | Nahoru | #24
qwert> náhodou, už jsem to tam lehce šimral, na okrajích... Ale je fakt, že do vnitrozemí sem nešel
Ale na leftův speciál nemám...

Naposledy editováno 19.07.2009 10:07:32

(reakce na) Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

19.7.2009 v 10:12 | Nahoru | #25
Daliss> a už si ho viděl? hodil sem nějakou fotku? bych se rád kouknul..

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

19.7.2009 v 10:14 | Nahoru | #26
Zatím ne, teda takhle, já ho viděl v pulupravě v dobáh, kdy ho měl ještě Pegos. Ale pamatuju se, co mi o něm Pegos říkal . I když Left má v popisu další kupu úprav

Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

19.7.2009 v 10:15 | Nahoru | #27
.

Naposledy editováno 19.07.2009 10:16:37

(reakce na) Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

19.7.2009 v 10:53 | Nahoru | #28

Pegos>hele kup si ho vyhoď předni vidle a zadní centrál.Nandej tam z LC8 a svody od vyfuku dej podél motoru.A pak natrhneš prdel v terénu i LCkům

to mě rozesmálo..

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

19.7.2009 v 11:01 | Nahoru | #29
qwert> proč? Tak je známo, že WP jsou jedny z lepších. A motor je zas fajn u Tigra..

(reakce na) Triumph Tiger 955i - zvládá terén?

19.7.2009 v 11:39 | Nahoru | #30
Daliss> no je vidět že nevíš proč je lc8 v terénu tak výborná..a v čem je v terénu tigrův motor lepší než lc8?
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i čabry 11 16.9.2022 v 14:05 jetam
Regulátor dobíjení Triumph Tiger 955i Medvědtigr 12 10.7.2022 v 19:42 venceslaus


TOPlist