bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Speedtriple zkusenosti
27.9.2007 v 22:47
Premyslim o koupi speedtripla tak okolo roku 2000 chtel bych se zeptat na co si dat pozor a s cim byvaji problemy.
Předchozí
1... 7 8 9 10
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

11.9.2012 v 12:37 | Nahoru | #271
nutně potřebuju to znám
pravděpodobě ti tady nikdo nic solidního z vlastní zkušenosti neřekne, motorka R-ko je nová a za ranec, zkušenosti s verzí no-R mám, ale porovnání s R-kem bohužel ne
už se opakuju - jediný kdo to porovnání může popsat je Sršen, napiš mu zprávu na facebook, já mu psal o nějaké zkušenosti právě s převodovkou, brzdama atd. v pohodě vždy odpověděl
že by R-ko mělo jinak seskládanou převodovku ani nevím, nikde se o tom hlavně ze začátku nepsalo až teď vyskočilo pár informací
mapa je dostupná i tak, servis v Olomouci ji naleje do origo řídící jednotky, moc šikovný kluk to tam vede, přes množství zájemců to bohužel časově nestíhá, jo jak je někdo dobrej tak je zájem nicméně motorky z ofiko sítě v ČR mají u něj přednost a dokáže termín nabídnout defakto dle potřeby zákazníka
co jsem kde o tom četl tak bych viděl rozdíl kola a podvozek
potkat se můžem - nemám to daleko

Naposledy editováno 11.09.2012 12:38:16

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

11.9.2012 v 12:42 | Nahoru | #272
RBK> nepsal jsem mu, na jeho FB je zmínka o tom, že porovnání R a nonR chystá, ale zatím tam není, jen hemzy k fotkám...

Speedtriple zkusenosti

11.9.2012 v 12:58 | Nahoru | #273
tak to vyzkoušej, normální zprávu ne jen komentář třeba k fotce, písni, že se rozhoduješ mezi verzema co on na to
řešil jsem s ním i brzdy - jo vidíš R-ko má to oproti standartní verzi ve předu monoblocky,
co za destičky, převodovku, protože prvních 1600km se mi to moc nelíbilo, při řazení 5-6 měla převodovka trochu jinou odezvu jak u ostatních kvaltů - napsal odjezdi 2000km uvidíš bude to OK a měl pravdu dneska odezva stejná a spokojenost

Speedtriple zkusenosti

11.9.2012 v 20:58 | Nahoru | #274
R verze má i úplně jinou převodovku, ale nevím, jestli se tato změna dotýká i 2012 non-R modelů.
Jinak to "potřebuju" chápu, dneska jsem zrovna v Praze koukal na R verzi a jo, prostě jo, je to kurva kterou potřebuješ ... problém ale už je cena, která se nebezpečně blíží SF-S...

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

11.9.2012 v 21:40 | Nahoru | #275
hmm mám mezery ve vzdělání o převodovce jsem nevěděl
poseděl jsem a okoukl R-ko na výstavišti a pak v Praze v šourůmu, možná bude ke shlédnutí i teď na srazíku Triumphů

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

11.9.2012 v 22:23 | Nahoru | #276
RBK> ta převodovka a mapa je zmiňovaná na anglických webech...jen mi není jasný, jestli srovnávají R a neR, nebo R se starší verzí 2010-. U dealerů neví... USA weby už nečtu, protože když si na US webu přečtu rencenzi, kterou píše člověk, který má 252 liber, tj. cca 130 kilo..? počítám to správně? a podle fotky na morotce nesedí, ale má sedlo zaražený v gigantické prdeli, tak proč to číst..? Mě nadchl motor 3V svou pružností a univerzálností. Ani neuvažuju o jakýmkoli dalším 2V, kde bych se trápil s citlivostí při dávkování výkonu, zejména v nízkých otáčkách, ale i s tupostí při změnách z vysokých otáček atd... 3V mi přijde daleko pružnější..ale je to možná "poblázněnost a zblbělost" z nadšení po jízdách na 3V. Leta jezdím jen na různých 2V...a je fakt, že např Aprilia RSV 1000RR 2007 byla nesrovnatelně supr pružná proti KTM 1190RC8 2008. Ted prostě nutně potřebuju TST R. Přijde mi, že na většinu výletů po čr silnicích je motor supr a na občasný svezení na okruhu pořád supr. Jde mi o poměr typuju 95% slnice a 5% na okruh. K tomu podvozek, žádná kompromisní řešení, ale R. Tak o tom uvažuju...

Naposledy editováno 11.09.2012 22:51:36

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

11.9.2012 v 22:33 | Nahoru | #277
Tak jasně, každej to má jinak. Ten 3V motor má rozhodně něco do sebe, o tom žádná, nicméně ta R verze se pouští do teritoria SF-S a to si dovolím říct, že motorově to je jiná liga. Jestli to někdo využije nebo ne je věc jiná a individuální, řeč peněz je ale jasná. Ten 1050 motor je prostě už starej a nikam dál s ním jít zřejmě už nelze.
Pro mě by bylo těžký rozhodování mezi S3R a SF-S a nakonec by to stejně byla Ducati. A to ještě Aprilia neuvedla V4 Tuono Factory, ale zase to je čtyřválec...no nic, sunu debatu jinam.

Já jsem četl, že převodovka je změněná u verze R ve srovnání s 2011 modelem. Mám za to, že jsem někde četl že S3R má novou převodovku a stejnou budou mít všechny S3 včetně non-R verze od 2013. Je to ale jedna paní povídala ...
Co se týká mapy, vzhledem k úplně stejnými motoru je to 15min přehrání v ECU.

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

11.9.2012 v 22:39 | Nahoru | #278
Attim> at počítám, jak počítám, tak SF je o kilo dražší, ne..? kde má být ta srovnatelnost v ceně..? SF je navíc hyzďák... pocitově subjektivně - 130 koní bohatě stačí, raději ta ohromná pružnost na úkor vyššího výkonu, ktrej už by byl tupěji ovladatelnej...mi přijde...to zachvíli sklouzneme do do street tripla

Naposledy editováno 11.09.2012 22:50:36

Speedtriple zkusenosti

11.9.2012 v 23:09 | Nahoru | #279
jen pro doplnění dávám tabulku porovnání z anglického testu

Speedtriple zkusenosti

11.9.2012 v 23:28 | Nahoru | #280
Já jsem neřekl že je to srovnatelné, ale že se to blíží ... a myslím tím realitu, tedy kdybych šel nakoupit teď, mám na výběr S3R 2012 a dejme tomu bez problému sehnatelný nový SF-S model 2010 max do 400k ... o tom mluvim, ne o wish-price co mají dealeři na webu :)

K tomu testu - je to možný, četl jsem to; akorát to nic neříká o jizdních dojmech. Kdo z vás na SF-S jezdil ? Já jo, proto říkám, že bych se rozhodl pravděpodobně pro SF-S...

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

12.9.2012 v 00:11 | Nahoru | #281
já ne tak mlčím
ještě oskenuju grafy s průběhem výkonu

Speedtriple zkusenosti

12.9.2012 v 08:18 | Nahoru | #282
jde o překlad anglického testu časopisu Bike kde se jim speed líbil jako nejvíc použitelná motorka, ale podle grafů na okruh a svižným jezdcům jasně Tuono a Stretfighter
Speed triple vhodnější víc na běžné ježďění, rychlíkům po krátkém čase nebude výkonově stačit

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

12.9.2012 v 08:19 | Nahoru | #283
RBK> pošli mi celej test...nebo odkaz Ď

ceny jsou 350/470..ne? nevim jestli je na SF instalovaný ABS, pak by byly obě holé verze v cenách 370/470...ale to není tak důležitý. Mě nadchl motor 3V svou pružností a univerzálností.

o převodovce jsem se dočetl, že je "jiná", že snad vyměnili 8 z 12 kol či co...nicmnéně jak konkrétně je jiná, tj. jak se projevuje, to se nepíše.

starej motor je co..? na D S2R1000 jsem měl vzduchem chlazenej motor, kterej měl základ v 70letech...a instaloval se ještě po r2000, a dobrý... (nemohl sem v příhradovině Monstra zkousnout chladič...). Tj.3V S3 je starej nebpo zastaralej čím..? Že se dá udělat novej s větším objemem je jasný, ale třeba KAWASRAKI do Z 1000 dělá taky litr.. A proč do takovejch motorek cpát furt větší motory? Bude to větší, težší, vetší točivý díly, tj. setrvačnosti na úkor pružnosti..? Pak to skončí jako Yamaha V-Max ..? Bude to mít obludnej výkon, ale co s ním? Na sprinty..? možná přeháním..? Ale v čem je motor S3 zastaralej..?

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

12.9.2012 v 08:32 | Nahoru | #284
mám ho na papíře tak chvilku počkej, to naskenuju
k zastaralosti motoru bych jen dodal, že nepůjde o podstatu konstrukce jako takové, ale možná o výbavu, nemá to možnost elektronických nesmyslů jak si "moderní doba žádá" např. ukazatel zařazeného kvaltu na přístrojovce a další věci, které není na motoru na co napojit chybí snímače a pičičandy
menší motory na streetu jsou novější a tam třeba už ukazatel kvaltu na přístrojovce je
tj. taky čekám, že se v další verzi objeví nějaká inovace v podobě přepínatelných map, kontroly trakce atd. zatím zůstal Speed tak nějak klasickým naháčem bez elektronických pomocníků
na ducati už všechno navěšené je

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

12.9.2012 v 08:45 | Nahoru | #285
RBK> tak tím spíš to "nutně potřebuju"!! že to není napajcovaný čipovýma srágorama a bude se to "doopravdy" řídit

Naposledy editováno 12.09.2012 08:50:50

Speedtriple zkusenosti

12.9.2012 v 09:58 | Nahoru | #286
test v PM

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

12.9.2012 v 11:28 | Nahoru | #287
Tím stářím motoru myšlen fakt, že jde o převrtanou 955 a potenciál motoru už je u konce. S3R se pouští do třídy supernakedů a tady prostě nestačí (nechme stranou anglický test )
Právě že S3 je nejpoužitelnější motorka, tak jí chybí právě ty bodíky tam, kde je třeba SF-S prostě lepší a teď jde o to, kdo to ocení, to je celé.

Co se elektroniky týká, klasicky jsou dva tábory, jeden zastoupený hardcore jezdci kteří to považují za nesmysl a druhý, který to vítá jako pomocníka. Nevím jak ostatní, já někdy dělám chyby a potom se ABS a kontrola trakce šikne ... moje příští moto určitě bude s elektronikou tohoto rázu, ABS jako minimum, čímž nevylučuji S3 nebo S3R současné generace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Speedtriple zkusenosti

12.9.2012 v 12:28 | Nahoru | #288
Attim> jak se znám, tak už mi S3R stejně nikdo nerozmluví

Naposledy editováno 12.09.2012 12:28:21

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

12.9.2012 v 21:37 | Nahoru | #289
GrisoRSV> je to suprovej motor Nenech si to rozmluvit nějakejma řečma o SF
Chtěl bych vidět kdo z místních přispěvatelů dovede na silnici motor speeda držet delší dobu pěkně pod krkrem

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

12.9.2012 v 21:49 | Nahoru | #290
Ale o to přece vůbec nejde - když bys to dovedl ad absurdum, tak nikdo nedrží pod krkem delší dobu ani 600ccm, tohle není argument.
Já bych ale doporučoval se na SF-S svézt před tím, než padne rozhodnutí, minimálně pro to porovnání. Nikdo netvrdí že ten motor je špatnej, nicméně jsou na světě jiné, které třeba mají některé lepší vlastnosti a jiné zase horší a jde o to komu co sedne.
Mě S3 úžasně vyhovuje, nemám de facto zásadnější výhrady, ale taky nejsem slepej a, pravda, nejsem zarytej příznivce Triumphu (ač aktuální S3 je hodně povedenej).

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

13.9.2012 v 11:50 | Nahoru | #291
Attim> z MCN: The Speed Triple R has the same 133bhp, 1050cc, inline-three cylinder engine as the standard model, but uses a new-design gearbox, which will feature on the next generation of Triumph’s 1050cc triple engines. 10 of the 12 gears have been redesigned with new shafts, selector drums and selector shafts. There are now five, instead of four dogs on each new gear and the new shape and material offer a claimed increase in strength over the old design. Shaft spines are new and are formed instead of cut, reducing friction. The 6th gear ratio is now 3.4% lower. The motor has loads of grunt, the power delivery is linear and easy to use and there’s enough oomph to easily see the naughty side of 150mph. On-track, the fuelling mid-corner at low speeds is a little snatchy.

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

13.9.2012 v 15:47 | Nahoru | #292
Hele šlo o to že málo kdo dovede využít potenciál motoru speeda naplno, speed je aspoň podle mě nojpoužitelnější motorka mazi naked na běžný ježdění, a klidně i na okruh, kde ovšem chybí trošku nahoře v porovnání se sportama. Co se týče komfortu jízdy, není taky vůbec špatnej. Pokud máš trošku slušnej asfalt není žádnej problém. Neříkám že někomu nemusí líp sednout nějaká jiná motorka. Momentálně mám doma Kawu ZZR a taky si nemůžu stěžovat

Naposledy editováno 13.09.2012 16:15:18

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

13.9.2012 v 16:14 | Nahoru | #293
Od Ducati by mě mohla bavit tahleta

[/quote]

Co se týče SF, tak ten začína tam kde Speed končí, a to zanmená že bys na něm měl lítal pořád naplno, protože v nízkejch otáčkách je dost nesvůj, a to na našich silnicích prostě nejde, takže spíš na okruh.

Za mě Speed

Naposledy editováno 13.09.2012 16:15:58

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

13.9.2012 v 18:22 | Nahoru | #294
Já tomu rozumím a v podstatě souhlasím, jen prostě mi přišel SF víc hardcore a je to možná to, co já hledám. Ješte chci vyzkoušet aktuální Tuono. Zatím je na to čas, taky je třeba se svézt na novém S3, což se mi ještě nepoštěstilo.

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

13.9.2012 v 20:37 | Nahoru | #295
Attim> harcore sem měl na KTM 1190RC8 (2008)...a to mě nechytlo. Z 2V se mi líbil Moster S2R1000(2008) a Aprilia RSV1000RR factory (2007)...blahé paměti... 3V je ohromnej, zítra ne něm vyrazim. Snad už nebude chcanec

Speedtriple zkusenosti

14.9.2012 v 14:53 | Nahoru | #296
ta RC8 by mě docela zajímala, hezká mašinka a zdá se že by to mohlo i dobře jet, ale prej tam byly ze začátku nějaký problémy, třeba olej v airboxu?

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

29.12.2018 v 18:42 | Nahoru | #297
Hansell> ahoj, mužů se zeptat kde byl nakonec problém? Mám teď to samé
Předchozí
1... 7 8 9 10
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple blážič 11 7.4.2024 v 13:49 JMan
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple vr46. 4 3.4.2024 v 22:44 Valve
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple ST4Marc 47 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík
Triumph Speed Triple 1050, rv2006 v... [1, 2] Triumph Speed Triple ST4Marc 44 10.3.2024 v 16:10 ST4Marc


TOPlist