1 reakcí na tento příspěvek Triumph Sprint ST 1050
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Sprint ST 1050
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Sprint ST 1050
Mohlo by to mít červený pásmo aspoň o 1000 otáček výš. Měl jsem Z1000, bylo to větší žihadlo, ale musel jsem jí kvůli rekonstrukci prodat. Dostávám se k červený moc rychle. Při předjíždění není moc dobrý muset řadit.
Je na mě dost těžká (174cm/80kg) snad mi nepadne, nemá žádnou ochranu. Budu muset pro jistotu dokoupit nějaké padáky.
Kurňa proč je sériový výfuk tak utlumený!! Vždyť do šesti tisíc to přede, jak šestka. Fakt mdlej zvuk. Brblání je fajn, ale mě to dělá pod 3t.ot./min. a tam už moc nejede.
Zrcátka se třesou, jak špatná kurva na tyči. Do toho místa, jak se sklápějí by to chtělo nějakou gumu. Asi je rozdělám a kouknu co se s tím dá dělat.
Analogový rychloměr, je fakt špatnej vtip od konstruktérů.
Brzdy / přední vidlice. Souvisí to spolu, trošku to hůř brzdí a přední vidlice, se tak divně trochu potopí.
Je fakt problém na to něco sehnat, ať třeba z bouraček, nebo i nové věci. Když už se to dá sehnat, je to kurva hodně drahý. Chtěl jsem si jí vymazlit, když jsem zjistil, že by mě věci na ní stály půlku ceny motorky, rozmyslel jsem si to. Nechám jí, tak jak je. Pro případné zájemce o koupi, se snažte dostat takovou motorku, která má vše co chcete (vzhledem k nabídce dost těžký úkol). Jinak se nedoplatíte. Naštěstí ta moje má aspoň vyhřívaný hefty a origo kufry.
Je jasný porovnávat to s Z1000 úplně nejde. Věřim, že na většinu věcí se dá zvyknout a ta motorka má i hodně předností. Určitě se těšim na kilometry a kilometry co spolu najedeme
Naposledy editováno 13.03.2014 22:19:24
Začal jsem si jí vymazlovat. Nakonec jsem neodolal a koupil laďák Trident skosenej a musim říct, že jsem nadmíru spokojený. Zvuk je bez vložky opravdu brutálně nádherný! Hlavně to pomohlo tomu udušenému spodku! Nyní se dá jet na pohodu i pod 3tis.ot./min a esteticky je taky naprosto jinde, než originál.
Dál jsem koupil vyšší plexi. Bylo prý poslední široko daleko. Už se nevyrábí. Mám toho v plánu mnohem víc. Hlavně, jelikož jsem zvyklý jezdit hodně sportovně chci vyměnit zadní tlumič. Asi komplet. Bude to taky raketa, něco mezi 10 - 15 tisíci :(, ale ten to chce. Do předku plánuji spíše jen vyměnit péra. Vyměnit sedlo za gelové a pěkně prošívané. No ty padáky a zadní blatníček. Vzhledem k tomu, že má teď najeto cca jen 19 tis.km, tak věřím, že při správném servise bude jezdit ještě dlouho a bude to opravdu raritní motorka.
Je to prostě bombastická motorka a už jen to, že jí jentak neuvidíte a každý se u ní zastaví je fajn pocit.
Neuslyšíte na ní tolik chvály, ale je to jen proto, že málokdo si měl tuhle motorku možnost osedlat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
rozsvietila sa oranzova kontrolka ... Triumph Sprint ST 1050 | zolino | 7 | 25.4.2023 v 17:18 udinar |
synchonizace škrtících klapek Triumph Sprint ST 1050 | zolino | 0 | 27.10.2022 v 09:51 zolino |
Konec června Itálie Chorvatsko s ba... Triumph Sprint ST 1050 | DEJVID1975 | 16 | 13.6.2022 v 18:04 Chess |
Triumph Sprint 1050 Nájezd, poruchy... Triumph Sprint ST 1050, Triumph Sprint GT | fatman | 2 | 7.2.2022 v 18:55 DEJVID1975 |
triumph st sprint 1050 sriela do v... Triumph Sprint ST 1050 | zolino | 3 | 18.7.2021 v 11:01 Kahan76 |