globalmoto_duben_nolan





Téma: Tankpad
 
9.7.2008 v 16:38
k čemu jsou dobrý ty nálepky nebo je to jen frajeřinka

Tankpad

9.7.2008 v 16:39 | Nahoru | #1
dost často aby jsi si bundou (zipem, páskem, ...) nepoškrábal nádrž.. ale je to jen můj názor

Tankpad

9.7.2008 v 16:47 | Nahoru | #2
ochrana laku a frajeřina

Tankpad

9.7.2008 v 17:01 | Nahoru | #3
tuning nene, prakticky jen ochrana proti poškrábání laku.

1 reakcí na tento příspěvek Tankpad

9.7.2008 v 17:13 | Nahoru | #4
Je to tuning - to zalomení průhledného plastu na krajích soustřeďuje sluneční paprsky na nádrž, ta se více zahřívá a zvyšuje nitronádržový tlak - ten pak působí větším tlakem do sacího systému motocyklu.. prostě dělá to bohatší směs a moto pak víc jede...

Tankpad

9.7.2008 v 17:16 | Nahoru | #5
Dalos76> a pak ses probudil a měl si ruku ve vysoké peci že

Tankpad

9.7.2008 v 17:25 | Nahoru | #6

Dalos76>Je to tuning - to zalomení průhledného plastu na krajích soustřeďuje sluneční paprsky na nádrž, ta se více zahřívá a zvyšuje nitronádržový tlak - ten pak působí větším tlakem do sacího systému motocyklu.. prostě dělá to bohatší směs a moto pak víc jede...



Ale to plati enem u karbcovych motorek , bo střykačky to tam vali pod svojim tlakem !! Takže u střykaček maš tankpad akorat na dvje vjecy - ny chuja a na nic !!

Tankpad

9.7.2008 v 17:27 | Nahoru | #7

Dina-1>Dalos76>Je to tuning - to zalomení průhledného plastu na krajích soustřeďuje sluneční paprsky na nádrž, ta se více zahřívá a zvyšuje nitronádržový tlak - ten pak působí větším tlakem do sacího systému motocyklu.. prostě dělá to bohatší směs a moto pak víc jede...

Ale to plati enem u karbcovych motorek , bo střykačky to tam vali pod svojim tlakem !! Takže u střykaček maš tankpad akorat na dvje vjecy - ny chuja a na nic !!


No tož to je jasne jak cyp, ne? Bo na to musiš mit čopera, jinak ti to nesviti na nadrž.

Tankpad

9.7.2008 v 17:29 | Nahoru | #8

Dina-1>Dalos76>Je to tuning - to zalomení průhledného plastu na krajích soustřeďuje sluneční paprsky na nádrž, ta se více zahřívá a zvyšuje nitronádržový tlak - ten pak působí větším tlakem do sacího systému motocyklu.. prostě dělá to bohatší směs a moto pak víc jede...

Ale to plati enem u karbcovych motorek , bo střykačky to tam vali pod svojim tlakem !! Takže u střykaček maš tankpad akorat na dvje vjecy - ny chuja a na nic !!


na střykačky se to děla tak, že si daš na zada černy bagl, přes kery vedeš sani - a jak se to slunkem ohřiva, tak se to tlači do valcu pod tlakem - takove solarni turbo.

Tankpad

9.7.2008 v 17:30 | Nahoru | #9

lormil>Dalos76> a pak ses probudil a měl si ruku ve vysoké peci že


to ne, ruky strkam zasadně do kapes bo tam mam kapesni kulečnik

Tankpad

9.7.2008 v 17:37 | Nahoru | #10

lormil>Dalos76> a pak ses probudil a měl si ruku ve vysoké peci že



He , co ty možeš mluviť o vysoke peci , tys ju tak mohl vidět akorat z ponorky a to byla kalna voda a ešče ti chcala žaba na okno !!

Tankpad

9.7.2008 v 18:16 | Nahoru | #11
Dina-1> tak to máš teda pravdu chlope

Tankpad

10.7.2008 v 00:34 | Nahoru | #12
Žádná frajeřina kurvajs-se mi to minulý týden v tom vedru odlouplo a druhý den jsem si to pěkně odřel zipem od kombi,do boha. A už jsem mazal pro novej.

1 reakcí na tento příspěvek Tankpad

10.7.2008 v 00:59 | Nahoru | #13
Dalos76> Je to tuning - to zalomení průhledného plastu na krajích soustřeďuje sluneční paprsky na nádrž, ta se více zahřívá a zvyšuje nitronádržový tlak - ten pak působí větším tlakem do sacího systému motocyklu.. prostě dělá to bohatší směs a moto pak víc jede...

:) pekny to je jako kdyz mi borec f plechovce 1.2HTP (hovno to pojede) na dotaz na co ma nadech v kapote odpovedel.
To je chlazeni turba pico !

Naposledy editováno 10.07.2008 01:00:03

Tankpad

10.7.2008 v 12:08 | Nahoru | #14

Emp>Dalos76> Je to tuning - to zalomení průhledného plastu na krajích soustřeďuje sluneční paprsky na nádrž, ta se více zahřívá a zvyšuje nitronádržový tlak - ten pak působí větším tlakem do sacího systému motocyklu.. prostě dělá to bohatší směs a moto pak víc jede...

:) pekny to je jako kdyz mi borec f plechovce 1.2HTP (hovno to pojede) na dotaz na co ma nadech v kapote odpovedel.
To je chlazeni turba pico !


No to ja se vubec nedivim, sicek tam musiš zvednut hlavu, aby nebyla taka brutalni komprese, ale pak to zas jede jak cyp.

(reakce na) Tankpad

6.5.2011 v 07:48 | Nahoru | #15

Dalos76 píše: Je to tuning - to zalomení průhledného plastu na krajích soustřeďuje sluneční paprsky na nádrž, ta se více zahřívá a zvyšuje nitronádržový tlak - ten pak působí větším tlakem do sacího systému motocyklu.. prostě dělá to bohatší směs a moto pak víc jede...



Fajn. A jak ho z nádrže sundat, když už to paprsky neláme a moto nejede?

(reakce na) Tankpad

6.5.2011 v 07:52 | Nahoru | #16

Emp píše: Dalos76> Je to tuning - to zalomení průhledného plastu na krajích soustřeďuje sluneční paprsky na nádrž, ta se více zahřívá a zvyšuje nitronádržový tlak - ten pak působí větším tlakem do sacího systému motocyklu.. prostě dělá to bohatší směs a moto pak víc jede...

:) pekny to je jako kdyz mi borec f plechovce 1.2HTP (hovno to pojede) na dotaz na co ma nadech v kapote odpovedel.
To je chlazeni turba pico !



Tak seš trubka, páč 1,2 HTP znamená High Turbo Presure. Tak je jasný, že tam ten nádech musí být...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist