bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: EXpert NA ZX -9R
 
28.6.2008 v 23:38
Přátelé zdravím vás! .. chtel jsem se jen zeptat, jestli tu není nejaký expert na ZX-9r .. chtel bych koupit neco z let 2000-2003 a koukal jsem ze nekteré mají madla spolujezdce a nektere nee .. a take ze nektere motorky maji 4 pistky a nekteré 6 pistky .. nevíte jak sla ta geneze nebo pro kterou se rozhodnout ? .. Jinak tenhle stroj jsem zvolil protoze rad cestuji a prijde mi ze je to dostatecne velka a pohodlna motorka .. jen nevim jak je na tom ze spotrebou ... a jestli netrpi nejakou typickou vadou .. proste jestli ten motor neco vydrzi za kazdy nazor budu moc vdecny .... Predem diky ... Berry

EXpert NA ZX -9R

28.6.2008 v 23:42 | Nahoru | #1
je tady takovy clovek, ktery ti o ni rekne asi hodne ;)
budto pockej, az se sam ozve nebo dej do vyhledavani "Bubrak"

EXpert NA ZX -9R

29.6.2008 v 01:36 | Nahoru | #2
yeuop> Ok dikyza typ .. snad se ozve sam .. kdyz tak se ho zeptam primo :o)

EXpert NA ZX -9R

29.6.2008 v 08:15 | Nahoru | #3
nebo na kawa.cz - si najdi forum, tam taky najdeš užitečný rady

EXpert NA ZX -9R

29.6.2008 v 10:42 | Nahoru | #4
2000-01 měla 6 pístky a madla,02-03 4 pístek a vyztuženou kyvku,madla už tam nejsou.
Jinak bezvadná motorka i na delší jízdu. Já s ní za dva roky žádný problém neměl. Akorát si dej pozor na drobné praskliny na rámu.

EXpert NA ZX -9R

29.6.2008 v 20:22 | Nahoru | #5
0.0.7.> Clovece ty me desíš ! ..Nevis prosim te kde se ty prasklinky nejčastěji vyskytuji ? .. nechtel bych letet pres 250 na motorce s prasklinama na ramu :o/

EXpert NA ZX -9R

29.6.2008 v 21:28 | Nahoru | #6
berry78> Co jsem koukal když jsem kupoval tenkrát svoji tak jich dost mělo prasklinku na levé straně rámu zezhora ve sváru,nebyla nijak velká,asi jako vlas. U modelu 02-03 ale žádný takový nález nebyl

Naposledy editováno 29.06.2008 21:32:00

EXpert NA ZX -9R

30.6.2008 v 00:57 | Nahoru | #7
Cus, pistky presne nevim, asi jak pise 007, i s tema madlama. Ja mel 98 mezi 22 a 65tis km a ta motorka se proste povedla. 98-99 mela horsi prevodovku (falesny neutraly), zrala trochu oleje (0.6 na 3tis km), oboji se od 00 vychytalo. Je to vetsi a tezkopadnejsi motorka, ale o to lepsi na cestovani. Motor je na devitku uzasnej, spraska na sprintu R1 i 954RR, spolehlivost maximalni a spotreba nejnizsi ze vsech superbiku. Turistiku nalozenej (kufr, brasny, tankvak) ve dvou do 160kmh 5.0-5.5, s chudsi smesi i 4,57 (vzdy prumer na nadrz!!), kdyz sem ji daval zabrat, tak to neprelezlo 8, pri litacce tak 6-7, 250kmh po dalnici do 7. Brzdy jsou spis prumerne (i s tim sestipistkem, mozna ten ctyrpistek bude i lepsi), R1 i 954 je maji ostrejsi, ale treba podobne jsou GSXR prvni roky (edit: tady myslim od 00+ jakoze K0,K1 750/1000, sorry ).

O prasklinkach jsem uz taky slysel ale ja zadny nemel a to jsem to koupil po bouracce s rovnanym ramem.

Naposledy editováno 30.06.2008 09:53:57

EXpert NA ZX -9R

30.6.2008 v 07:02 | Nahoru | #8
Mno já měl 02 a v poho, od 02 vizuální změny v předním blatníku, třmeny 4 pístky, zadní plast a madla. Jak říká Bubrak, je to motka jak na cestování, tak na prasení. Je teda drobet větší, ale to jí právě přidává na cestovnu. Za ty peníze nic lepšího než 9ku neseženeš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist