(reakce na) Suzuki 1500 Intr-Honda 1800 VTX- Yamaha Wildstar?
prtkin> přileju trochu ohně do debaty...Wildstara jsem měl 5 let a projel na něm Evropu křížem krážem.yamaha uvádí 130 Nm a 64 koní...tento údaj neodpovídá skutečnosti ( aspoň ne hodnotám naměřeným na zadním kole).Ve skutečnosti mají seriové Wildstary kolem 110 Nm a 50-ti koní.Měl jsem jeden z nejhezčích kousků v ČR-spousto doplňků(i rozšiřovaný zadní blatník),tuning ( v DK automotoracing Podolí),airbrush....po vyladění (Dynojet kit,KN filtr a výfuk Supertrapp) měl 130 Nm a 64 koní.Na této motorce je supr ,že má max.točáku dosáhneš už při 2250 ot/min (možná jsem se o pár otáček sekl).Je to klasika (jednou to stálo vedle Fat Boye a bylo zřejmé ,kdo s těch dvou byl opravdovou hvězdou :o).Poslední kvalt řadíš při 80 km/hod. a v 90 - tce se válce líně převalují...bum bum bum.Spotřeba užasná ( do 6,5 litrů).Nicméně fakt ,že Yamaha obsadila motor o velikosti 1600 ccm pouze jedním karbecem,přinášel trochu komplikace se studenými starty při naladění motoru...podtrženo sečteno.Naprosto nádherná mašina s malým výkonem (v originální verzy),což je eliminovatelné tuningovou úpravou za cenu 10-ti minutového čekání při start.Je to mašina ,která má sice měký podvozek a slabší brzdy ,ale totální držák dodávající jezdci pocit na naprosto báječném burácejícím stroji....Existuje jediný důvod ,proč jsem ji prodal....jmenuje se Kawasaki VN 2000 classic (funglovka za cenu 285 000 CZK)....není pravda ,že Kawa stojí 400-500 000 CZK ...už se dají běžně sehnat kolem 300 000 CZK...v pátek si pro ni jedu ,dal jsem za ni uplně všechny prachy co mám (přestože bydlím v podnájmu),ale seru na to ... z Vulcana zašílím....už v pátek HUUUUUURRRRRRAAAAAA