Děkuji a hezký den bez nehod.
Blatotlacil>RudaSS> kluk u nas ho ma ,a je to prej hodne liny,takovej dragstar 1100,to je jiny kafe proti tomu.
Jel jsi na tom někdy??? Já jsem měl 11ctku drakouše a to se nedá srovnávat wilda jede moc pěkně hlavně ten krouťák to je maso drak proti tomu byl zdechlina...
Ale teď s pořádnou motorkou to je teprve něco FATBOY ten jede jako kráva...
PetrXX>sscout> nejel jsi vcera (patek 18.) pres Bruntal? Mavli jsme si s protijedoucim borcem, mam dojem ze to byl Indian na cem jel
Ja urcite ne...Sice tim smerem obcas jezdim na chalupu, ale Chief je u mechanika(ze by to byl on lump? :\ )
Davam tam jine sani, ape hangery a par dalsich drobnosti...
Mel bych vyjet az pristi vikend....
sscout>PetrXX>sscout> nejel jsi vcera (patek 18.) pres Bruntal? Mavli jsme si s protijedoucim borcem, mam dojem ze to byl Indian na cem jel
Ja urcite ne...Sice tim smerem obcas jezdim na chalupu, ale Chief je u mechanika(ze by to byl on lump? :\ )
Davam tam jine sani, ape hangery a par dalsich drobnosti...
Mel bych vyjet az pristi vikend....
az to budes mit hotovy, hod fotecky, rad se pokocham jinak ja dnes krasnych, pohodovych 250 kilasku.. ruce mi vibrujou jeste ted
Znamej z Brna fox.vtx co ji ma jezdi taky za 7L...mas snad dojem ze je to hodne na ten obsah??????????
Tvy kamosi co te informuji o prasacke spotrebe jezdi nonstop 200km/h, kdy je opravdu spotreba nad 10L??
btw: Mrkni treba na oficialni test VTX 1800, kde ji porovnavaji s VTX 1300 a spotreba je stejna, protoze 1300 je klasika karbec a 1800 je strikacka, takze tu rozsirujes jen totalni blaboly.
www.automotorevue.cz/moto/clanek/542/jednovajecna-dvojcata/
Jo a to ze se nevyrabi je taky nesmysl, pouze se nedovazi do Evropy a to je dost rozdil.......
Porad doporucujes VTX 1300 a ani nevis ze ma slaby brzdy, na CR silnice spatny vidle, neni strikacka a rozdil v jizdnich vlastnostech. Doporucoval bych ti trosku si zjistit o cem pises a potom az delat chytreho......
Ovsem brutus argument o tom jak je VTX 1300 lepsi = proto se jeste porad vyrabi a VTX 1800 je dost spatna = proto je ukoncena vyroba, me dost rozesmal.....
Mezi jizdnima vlastnostma VTX 1800 je proti WildStaru tak propastnej rozdil, ze bych si ji znovu koupil i kdyby zrala pres 10L.
Jinak tady je odkaz na srovnavaci test nekolika powercruiseru, kdy teda novejsi Kawasaki Mean Streak 1600 bohuzel dost propadla.
www.motorcycle-usa.com/Article_Page.aspx
Naposledy editováno 04.08.2008 22:04:50
Píšou tam o nudné zádi, menším výkonu, dělají si prdel z jména atd. ale že by zase tak propadl? z těch všech je nejdostupnější a nejlevnější. já bych taky šel do vtx 1800 ale nemám za stejný ročník 50 litrů navrch. proč sis koupil vtx 1800 když jezdíš do 120kmh. sis mohl koupit VT 600 a ješte bys ušetřil. neber to zle ale moc hezky s nám tady vynadal tak ti to vracím. mě to žere 7,5 a jezdím po městě a po dálnici 150.
Jinak pokud by jsi pozorne cetl, psal jsem: "v pohode se vejdu do 7L/100km i kdyz jedeme ve dvou cestovni rychlosti do 120km/h". To znamena jenom a pouze to, ze pokud jedu se svou mladou, tak jedu opatrne do 120km/h a k tomu se vztahuje spotreba 7L.
Sam jezdim max do 150km/h, rychleji jezdit nepotrebuju a ani moc nechci, protoze uz to diky vetru neni nic moc pozitek a nejakym otresnym plexim ji rozhodne nechci hyzdit. Navic nemam VTX kvuli jeji maximalni rychlosti, ale kvuli zcela jinym vlastnostem.
Mimochodem jsem se o tebe vubec neotrel a ani nemam potrebu tady nekomu nadavat, tak si to neber osobne. Jen me unavuji strasny zvasty typu jedna pani povidala.....atd, proto jsem to musel uvest na pravou miru
Naposledy editováno 04.08.2008 22:02:09
sved>Pánové když čtu ty koníky a rychlosti - to už není ani chopper . Myslím ,je na čase koupit super sport.Tenhle styl není vovovotomhletom. Pak si vás nestačí na ulici pořádně nikdo prohlídnout .
Zdravim kolegu na vl 800.Jsem puvodem z Revnicova.
Jak jsi spokojen s vl.
Jinak ted maji v Primotorbike slusnou cenu na vtx 1300
Ale taky uvazuju ze bych ji prodal a koupil neco jineho,ne ze by me nevyhovovala ale jak sam pises"znas to".
Tak uvidim jestli si ji necham nebo prodam.
Cus
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki 1500 Intr-Honda 1800 VTX- Yamaha Wildstar?
Nedávno jsem se také rozhodoval jestli koupit VTX 1300 a nebo 1800. Díky podobným názorům jako tu prezentuješ ty, jsem málem také koupil o třídu horší 1300. Naštěstí jsem potkal lidi co tomu rozumí a dnes jsem spokojený.
Proto jsem chtěl, aby tu byl i objektivní názor nějakého majitele.
Jinak k té spotřebě: tak nevím, ale koncem týdne přimo v autorizovaném servisu, mi bylo při výměně oleje řečeno, že se moje spotřeba ještě sníží na zhruba 6L po najetí 6000km, kdy si motor konečně pořádně sedne. Samozřejmě jsem se ptal, proč kolují ruzné názory o dramatické spotřebě. A odpověď je vcelku logická:
90% majitelů jako první úpravu podniknou výměnu originálů za laděné výfuky + KN filtru. Řídící jednotka vstřikování se s tím bez problémů srovná, ale za cenu zvýšené spotřeby. Je potřeba koupit Power Commander III, kdy ovšem nastačí jeho zapojení, ale je potřeba na brzdě pomocí testování provést jeho optimální nastavení přes PC. Potom je možné počítat i s mírnou úsporou paliva. Osobně si myslím, že tento případ bude platit všeobecně pro všechny motorky s elektronickým vstřikováním paliva.
V opačném případě bez nastavení nejsou ničím zvláštním u VTX 1800 spotřeby přes 10L, kdy ovšem nárust hluku neodpovídá nárustu výkonu.
V praxi to znamená jediné, pokud mám seriové VTX 1800 bez úprav, průměrná spotřeba nepřesáhne 7,5L, což v ohledu k objemu a výkonu je směšná položka.
Pokud to někomu žere mnohem víc, je potřeba uvést všechny neodborné úpravy jako příčinu.
Sem se teda rozepsal. Stejně už samotná debata a argumentování nekupovat VTX kvůli spotřebě je nesmysl. Věřím tomu, že se málokdo z majitelů o spotřebu zajímá.
Naposledy editováno 10.08.2008 11:05:51
Zrovna včera jsem si na tebe myslel.
Nevím přesně kolik dělá litrů v nádrži rezerva, ale jakmile se mi rozsvítí rezerva, natankuju po hrdlo 14 litrů. Včera jsem jel s přítelkyní na Buchláky, natankoval jsem plnou a vynuloval trip na displeji. Rezerva se rozsvítila přesně po ujetí 230 kilometrů, což mi vychází na spotřebu 6,1L/100km. A to musím dodat, že jsem se teda určitě nijak neloudal, už mám zajeto a můžu za to fest tahat.
Mimochodem na Buchláky včera dojela parta třech párů ze Zlínska na dvou VTX 1800R a jedné VTX 1800C, dovoz USA rok výroby 2003 - 2004, najeto cca do 8000 mil. Měli je dost ověšené doplňkama: kufry, opěrky, padáky, kryt chladiče atd. Všichni tři měli laďáky s upraveným sáním (Cobra, Hard Krome a Vance Hines) a samozřejmě s Power Commanderem. Schválně jsem se šel zeptat a maximální spotřeba do 7,5L.
Naposledy editováno 11.08.2008 10:58:01
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 | radekigi | 1 | 6.4.2024 v 09:05 kokoška. |
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 | ferabill | 18 | 5.4.2024 v 16:22 Obdélník |
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 | 1Bandit | 4 | 23.11.2023 v 19:46 1Bandit |
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 | Kritix | 22 | 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK |
honda VTX 1800 zvažovaná koupě Honda VTX 1800 | Longorn | 2 | 5.9.2023 v 20:20 padr |