bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Poraďte: Podvozek 749
 
8.8.2007 v 10:43
Zdravím Ducatisty. Pořídil jsem po SS900 a Monsterovi s4 letos 749ku ´05. Bohužel nejsem spokojený s podvozkem. Asi to nebude nastavením, protože už jsem to nechával několikrát různě přenastavovat lidma, co to umí. Obávám se, že to bude tím Sachsem, protože kámošovo 749 "S" na Showách pohlcuje všechny nerovnosti - prostě funguje líp. Poraďte.Dík
Předchozí
1 2
Následující

Poraďte: Podvozek 749

8.8.2007 v 11:09 | Nahoru | #1
a tovární nastavení jsi zkoušel taky?
je moc tvrdej nebo měkej?
odskakuje ,nebo já nevim co , napřed napiš co to dělá, nebo nedělá

edit: gumy máš nový? rozměry co tam patří? gumy co doporučuje výrobce, nebo jiný?

Poraďte: Podvozek 749

8.8.2007 v 13:24 | Nahoru | #2
Mám fungl nové Pilot Powery, tlak kontoluju před jízdou. Ve srovnámí s kámošovým 749eSkem to míń pohlcuje nerovnosti terénu a jakoby mě to nakopává do zadku. Mysleli jsme, že je to přetlumené. Tak mám změkčenou pružinu i útlum a pořád na prd. Na kvalitním povchu je to v poho, ale na nerovnostech o ničem.Navíc se teď na kvalitním povrchu projevuje negativně ono změkčení. Jel jsem i na několika 999 a přišli mi lepší.
Mám strach, že to bude rozdílem Sachs vs. Showa. Na druhou stranu si říkám, že to nejde, aby Fabrika ošidila komponenty, byť se jedná o základní model. Každý nemá hrachy kupovat S...

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte: Podvozek 749

8.8.2007 v 14:22 | Nahoru | #3
když jsem přitvrdil zadní pružinu a nesahal na zbytek (dělal jsem to pro jízdu ve dvou) , tak ve dvou to bylo ok jak na horším , tak na lepším povrchu (nerovnosti) , jak jsem jel sám , tak to do zadku kopalo a jezdil jsem jak na houpačce, dycky mě nakopl zadek a zatlačil předek. po povolení pružiny na tovární nastavení to bylo ok.

zkusil bych tovární nastavení , pokud to nebude lepší tak bych zkusil povolit jen pružinu (líp nastavit na svou váhu a nejen zadek) a pak pomalu zkoušet útlumy, vycházel bych asi z továrního nastavení

víc tady:
http://forum.motorka....php?id=1171&p=1

(reakce na) Poraďte: Podvozek 749

8.8.2007 v 14:27 | Nahoru | #4
ještě mě tak napadá, nikdy nebudeš mít univerzální nastavení na všechny povrchy a gumy, tak si musíš rozmyslet co přesně chceš , jestli cestovat , nebo se povozit na okruhu (nebo na pěkné silnici)
já zvolil to druhý , a tak když vidím kočičí hlavy vzpomenu si na středověk :) a modlím se ať už je to pryč

3 reakcí na tento příspěvek Poraďte: Podvozek 749

8.8.2007 v 17:05 | Nahoru | #5
Caues!Konečně se tu dovídám něco o 749,prave na tento model bych rad přestoupil po monsteru.Muzete mi prosim někdo odpovědět na pár otázek?...:Co servis,je to každých 10000km 10000kč? Když me to chytne a budu chtít jet s tlupou cestovních endur do alp,mam si pořídit náhradní zápěstí,zadek...? Setkali jste se s nějakou tipicky italskou zavadou? :) Díky!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Podvozek 749

9.8.2007 v 13:34 | Nahoru | #6
Jirka 22>bejt tebou Jiříku.... jdu do ní :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Podvozek 749

9.8.2007 v 13:49 | Nahoru | #7
Jirka 22> no s tou cestou do Alp a náhradním zápěstím jsi to trefil. Nejvíc jsem zatím absolvoval něco lehce přes 500 km a rehabilitace probíhala několik dní ;) ale prý je to o zvyku :thmubup: navíc nepohodlí je jen jedna z maličkostí, kterou jí velmi rád odpustíš za to vše ostatní co nabízí :cool:

(reakce na) Poraďte: Podvozek 749

9.8.2007 v 14:38 | Nahoru | #8
Jirka 22>
pro kancelářsky vyzáblé pastelky je to utrpení
nicméně sska a retro krom gt jsou ještě radikálnější

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte: Podvozek 749

10.8.2007 v 13:30 | Nahoru | #9
Dík za radu, zkusím ještě to tovární nastavení a uvidíme. Jestli se naseru tak si koupím Ohlinse a bude klid

(reakce na) Poraďte: Podvozek 749

10.8.2007 v 13:31 | Nahoru | #10
To Jirka 22: Pohodlí na sportovní motorce nehledej....to najdeš s pivem na gauči u telky

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte: Podvozek 749

10.8.2007 v 16:57 | Nahoru | #11
Zdarec,diky za reakci!Chci se omluvit,ze jsem se naboural Leovi do temata=>SORRY! ;)
No a jinak,nehledam na sportovním biku pohodlí,jen me zajímá jestli 749 umí jen a pouze okruh nebo esi se dá přežít i vetší výlet.Kdybych chtěl jen okruhovku nebudu se tu ztrapnovat nesmyslnejma otazkama!!!

(reakce na) Poraďte: Podvozek 749

10.8.2007 v 17:20 | Nahoru | #12
Michal_F6>Caues!To jsi napsal moc hezky ;) S Monsterem jsem po vsech tech japoncích dlouho nemohl najít spolecnou rec,kdyz tu náhle... :cool: Vsichni pořád tvrdili,jak je to vyjimecna masina,jak se to ani nehne,tuhej rám a já nevim co vsechno.No a kdyz jsem si ho koupil byl jsem nestastnej...neustálá fackovaná od řidítek,poskakování na hrbolech a ve spodních otackach vibrace motoru jak u starý Jáwy.
Jedno slunného dne :D ,jsem se fakt namíchnul a hrbol nehrbol,díra nedíra,zacal jsem tahat za heft co se dalo.V tu chvíli mi to doslo.Tej masine to vlastne az tak neva,fakt pořad drzi,kam to namíříš tam to jede...za doprovodu toho chlapáckýho barytonu je to
fakt uzasny svzení,takze jsem smířen s tím že u Ducati mas vždycky neco za něco,jen nechci obětovat obcasný výlety.
Tak to by byla,,my first little story with Monster S2R" Dík!

(reakce na) Poraďte: Podvozek 749

10.8.2007 v 17:28 | Nahoru | #13
alda82> :thmubup: Když se vobjeví...tak po ní půjdu.Když ne,tak půjdu do CééBééeRky,6tiklíště,páč ta je jako fááákt hustááá! :puke: Uz se vidím jak stojím s CéBRkem u nějaký Diskotéky....JO! :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Podvozek 749

12.8.2007 v 14:51 | Nahoru | #14
Jirka 22>je to radikálnější motorka, jak polohou jezdce, tak tloušťkou sedla ( o výhřevnosti výfuků pod sedlem ani nemluvím :D ), ale že by se nedala použít na vyjížďku po běžných silnicích, to zese ne. Naposledy jsem na ní ujel za odpoledne cca 300 km a nedá se říci, že bych byl zralí na invalidní vozík. Nicméně mohu jen doporučit, má charisma a dělá přesně to co chceš. Co se týče zmiňovaných potíží s základním odpružením SACHS, tak sám za sebe musím říci, že nemám nejmenší problém. Určitě tě nadchne a vezme za srdce :thmubup:

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Podvozek 749

12.8.2007 v 17:20 | Nahoru | #15
Boblbee>Caues,takze topí!Toho jsem se bál.Měl jsem možnost svézt se na kámošovo RSV a ta topí tolik,že po projíždce nelze udržet ruku na rámu :rolleyes: Ale co,jednou chce clovek sportovat,tak holt nesmí bejt žádná bábovka ;) Už jsi dělal servis?Za kolik do toho človek spadne?A jaký servisní interval se vlastně musí dodržovat?
THANX *yes*

(reakce na) Poraďte: Podvozek 749

13.8.2007 v 09:33 | Nahoru | #16
Jirka 22> no vzhledem k tomu, ze RSV nema lauf pod prdeli, tak to bude jeste pohoda ;) ale nevim, jel jsem ji jenom kousek, tak nemuzu soudit. Kazdopadne u Duc ten valec mezi nohama a svody pod prdel - je to maso. Bez koz. kombi na to v lete nelez.

Poraďte: Podvozek 749

13.8.2007 v 12:06 | Nahoru | #17
To je pravda v riflích mi hoří na 749 stehna...

2 reakcí na tento příspěvek Poraďte: Podvozek 749

13.8.2007 v 21:51 | Nahoru | #18
No,takze se dá říci,že další vráskou na kráse týhle svérázný italky je to,že se automaticky nedodává s azbestovou komboškou a chladičem mezi nohama.Nechce se mi,ale musim uznat,že japonskej bike je mnohem vyspělejší :P Takze co vl.dostanu,když tohle všechno spolknu?Krásný italský kamna?Kamna co ti v každym metru jízdy pumpujou závodní adrenalin do palice!Jdu do ní..... :cool:

(reakce na) Poraďte: Podvozek 749

14.8.2007 v 09:20 | Nahoru | #19
Jirka 22> tohle ale není žádná piha na kráse. Co zdá zpočátku jako opruz se při 15° mění v big advantage. Nebo kolik znáš mašin s integrovaným topením ;) (pravda, trošku pokulhává regulace) :cool:

(reakce na) Poraďte: Podvozek 749

14.8.2007 v 13:40 | Nahoru | #20
Jirka 22>....a co to cébéerko šestiklíště?piruletky před diskárnou ve Snopoušovech.Co?Honit se s italkou po okruhu mi přijde jako plýtvání času,peněz,i energie! :P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Podvozek 749

14.8.2007 v 13:43 | Nahoru | #21
Jirka 22> zdarec, tak heleď RSV jsem měl taky - ještě letos, než mne ta mrcha ve vinglu vyčutla a já pak nemohl skoro 4 dny chodit, jak jsem se tím highsaiderem proletěl vzduchem a plesknul s sebou o zem :( .........ale nebyla to vůbec špatná motorka - měl jsem jí moc rád. Ovšem Ducati 749 je zcela jiná - v porovnání s RSV je to hubeňoučká kočička, ale o dost tvrdší, jak jsem již jednou psal. Ale taková je DUCATI :D . Co se týče té výhřevnosti výfuků, tak jsem nechtěl aby to vyznělo jako že je to hotové peklo, ale pravdou je, že hřejou dost........ale je to i dáno tvarem a vedením svodů výfuku - když se tak na tu motorku podíváš, zjistíš, že vše je podřízeno stavbě motocyklu - díky dvouválci do L mají konstruktéři daleko větší možnosti umístit motor do optimální polohy a zajistit tak co nejlepší těžiště celé stavby motocyklu...........výfuk ti jde prakticky pod stehnem a stáčí se pod podsedadlák. S tvrzením, že lézt na to bez kombinézy je holý nesmysl, zcela souhlasím.............páč ten bajk tě nutí jet rychle :thmubup: . Oproti RSV je dojem z rychlosti ( rychlosti - ne ze zrychlení ) dost nečitelný. Abys správně chápal: na DUCATI jedeš, všechno ti krásně ubíhá, motorka v rychlosti funguje na jedničku, ale když se koukneš na tachometr zjistíš, že jedeš 180 - 200km. U RSV jsi 180 km/hod cítil ............ a to dost znatelně. Je to dost možná dáno i ergonomií podle mne krásných budíků, když na motorce jedeš/ležíš ;) vidíš prakticky jen velký otáčkoměr, na digitální rychloměr nevidíš, musíš sehnout hlavu, aby ses podíval jakou rychlostí jedeš - a to tě kolikrát překvapí. Možná někteří odvětí, že to může býti závislé i od výšky jezdce......je to možné, sám měřím cca 178 cm a z této pozice to vnímám já. Každopádně jestli chceš ryze sportovní motocykl, pak tě tahle kráska rozhodně nezklame - jak jsem již psal, mohu jen doporučit :thmubup:

(reakce na) Poraďte: Podvozek 749

14.8.2007 v 13:50 | Nahoru | #22
Boblbee> souhlasím, pocitově jedeš pomaleji než je realita a někdy o dost.. ta motka jako by Ti říkala, jeď ty sračko, stejně mé vlastnosti využiješ tak max z 20 %.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Podvozek 749

14.8.2007 v 13:51 | Nahoru | #23
Jirka 22>a co se týče toho servisu: pakliže chceš dělat servis u autorizovaného servisu DUCATI, mrkni na jejich stránky www.ducati-czech.cz a v odkazu servis si najdeš cenové relace servisních služeb. To je jedna varianta :rolleyes: , pakliže ti ale nezáleží na tom jestli budeš mít razítko v servisní knize, nebo motocykl již není v záruce a budou se ti zdát ceny příliš vysoké můžeš motorku servisovat u jiných servismanů, kteří mají s Ducati taky bohaté zkušenosti. Když tak přemýšlím, napadají mne asi tak 4 osoby co znám, nebo mi byli doporučeny...............ale to si musíš zvolit sám. *yes*

Poraďte: Podvozek 749

15.8.2007 v 08:12 | Nahoru | #24
Ach jo!Cítím se ted jak kocka po proměně v človeka v Machovi a Šebestový,když povídá:Krende pende!A to už jako nebudu kočka nebo có!...Chci říct,že díky tomu co mi tady píšete mi dochazí,že cestování s touhle Duc je asi stejně dobrej nápad,jako běhat sprint v kanadách :rolleyes: jde to,ale zatraceně blbě!A to ještě vlastně budu mít bike,kterej degraduje veskerý moje střelecký shopnosti na minimum.Mimochodem už i na S2R jsem mel pocit,že motorka může vždycky ještě trochu víc :shy: A to je Ducati...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Podvozek 749

15.8.2007 v 11:01 | Nahoru | #25
Boblbee>>
Nemáš kontakt na nějakého servisáka na jižní moravě ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Podvozek 749

20.8.2007 v 12:10 | Nahoru | #26
_max_>promiň, dlouho jsem tu nebyl, tak píši až teď. Heleď mrkni na http://www.motopete.cz/ a zkus Petemu zavolat. Sice se spíš zajímá o Superbiky, ale Ducati, jako Ducati............má dílnu kousek od Tišnova tuším. Je to v pohodě týpek, párkrát jsem s ním mluvil, je ochotný, tak mu zavolej a třeba se domluvíte. :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Podvozek 749

20.8.2007 v 15:24 | Nahoru | #27
Boblbee> Díky , byl jsem se poptat v dmotu , čekačka asi měsíc a půl . tak proto sháním i jiné kontakty :) .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Podvozek 749

20.8.2007 v 15:50 | Nahoru | #28
_max_>>
D-Moto....to je všechno špatně :)

(reakce na) Poraďte: Podvozek 749

22.8.2007 v 12:41 | Nahoru | #29
medved_puzzle_bedrich>no čéče kluci, ono je to dost individuální....ten říká to a ten zase tohle. Znám lidi, kteří využívají služeb DMOTA a nemají sebemenší problém, pak jsou ti, kteří mají určité výtky a podobný názor jako Vy. Názory se různí, ale takové téma tu už bylo nespočetněkrát. Já například nedám dopustit na zkušenosti a přístup mechaniků DUCATI v Praze v Sokolovské ulici. A mýty ohledně cen dílů DUCATI je věc druhá, zkuste si třebas jen sehnat kvalitativně stejnou řetězovou sadu na Ducati z druhovýroby - kolikrát jsou i držší, než originály, napřiklad simering přední vidle u 749 je cena cca 420,- Kč ( z toho se asi většina z nás věšet nebude ), servisní intervaly po 10.000 km a v neposlední řadě hodinové sazby 400,- Kč / hodinu.............což je tady v Praze dá se říci podprůmerem ( např. Honda MCH má sazbu 490,- Kč / hod ). Tím rozhodně nechci říci, že servis ducati nepatří díky tomu, že si na té motorce málo co uděláte sami mezi nejdražší, ale oproti letům dřívějším se toho hodně zlepšilo i co se týče cen motorek. Čísla prodaných motorek DUCATI oficiálním zastoupením stoupají, což je pozitivní i z hlediska výběru ojetin atd. Prosím berte má slova jako mé zamyšlení se nad touto debatou, každý ať nasbírá co se týče servisu a dílů co nejvíce zkušeností ( přeji hlavně kladných ) a pak se rozhodne pro něj nejlepší variantu - která mnohdy nebývá variantou nejlevnější, drtivá většina z nás ocení obvzlášť přístup......ten totiž potěší. No a při příští diskuzi na podobné téma může doporučit dle vlastních zkušeností. Každopádně Viva, Viva Ducati :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte: Podvozek 749

22.8.2007 v 12:43 | Nahoru | #30
Forza Italia!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist