globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Slick vs. běžná guma
 
16.6.2008 v 17:39
Zajímá mě váš názor, co je lepší na supersporta do běžného provozu, jestli slick nebo standartní guma. Je mi jasný, že řeknete normální guma. Vím že slick má pracovní teplotu o hodně výš a že ho není možné v provozu ohřát. Přesto mi spousta známých co supersporty mají tvrdí, že slick lepí podstatně víc a že normální gumy jsou tvrdé a kloužou a jsou prostě na nic. Jakože těch co na nich jezdí znám dost. Vím, že v případě kolize to obseru já, protože ta guma nemá na cestě co dělat, ale chci vědět od někoho, kdo se fakt vyzná jak to je.. dík
Předchozí
1 2 3
Následující

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 17:44 | Nahoru | #1
kecy,slick se na silnici zahřeje stejně jako normální guma, a i studený je měkčí než většina bežných gum. Jezdím řezané slicky na VTR a úúplně v pohode, jen je potřeba dávat pozor na mokru, a za studeného počasí.

Jo a hlavně sadu koupím za 1500kč, a vydrží v pohodě 3-4 tis km...

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 17:45 | Nahoru | #2
Já vím těď o dvou co díky nezahřátému sliku položili..tak nevím..

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 17:47 | Nahoru | #3

Indigo>Já vím těď o dvou co díky nezahřátému sliku položili..tak nevím..



tak samozřejmě se slickem nevyjedu z garáže a nebudu hned dávat kolínka...

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 17:50 | Nahoru | #4

Lada.s>Indigo>Já vím těď o dvou co díky nezahřátému sliku položili..tak nevím..

tak samozřejmě se slickem nevyjedu z garáže a nebudu hned dávat kolínka...


čau...a jak to řešíš s orgánama?nemyslím tvýma

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 17:52 | Nahoru | #5

COMATIK>Lada.s>Indigo>Já vím těď o dvou co díky nezahřátému sliku položili..tak nevím..

tak samozřejmě se slickem nevyjedu z garáže a nebudu hned dávat kolínka...
čau...a jak to řešíš s orgánama?nemyslím tvýma



díky tomu že to má vzorek jako běžná guma tak zatím nikdy nebyl problém...

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 17:54 | Nahoru | #6
Lada.s> tak to potom je jiná...nemám s tím zkušenosti takže zatím jedu Dunlop 207 a pak se uvidí

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 18:03 | Nahoru | #7
na prorezavanym slicku bych v zivote nevyjel!!Normalni pneu na silnici te bohate staci!!Jenom si musis umet vybrat!!

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 18:08 | Nahoru | #8
Jezdil jsem na slickách s řezaným vzorkem celou loňskou sezónu (asi měsíc ) a neměl jsem pocit, že by klouzaly, naopak jsem měl pocit, že fakt slušně lepí. Faktem je, že jsem pak z jedné zatáčky vyletěl (proto jsem měl sezonu jen měsíc), ale to myslím nebylo gumama, ale neschopností řidiče a neznalostí trati...
Jinak slicky můžu doporučit, jezdilo se mi na nich fakt dobře...
No a když jsem z té zatáčky vyletěl, tak policajti ani nepoznali, že tam mám obutí nezpůsobilé provozu na PK. Dokonce si ani nevšimli, že mám propadlou technickou... (ale je fakt, že to byla nehodovka, možná běžná silniční kontrola dělá důkladnější prohlídku)

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 18:26 | Nahoru | #9
Aaaaa, opet kazdorocni debata. tak opet prispeju svou troskou do mlyna a at si to kazdy prebere.

Normalni guma udrzi i pri tvrdsi sportovne cestovni smesi daleko vic nez je 99% jezdcu vubec schopno v provozu jet. To vse bez toho aniz by mela nevyhody slicku.

Slick, pokud se citis na to, ze ho udrzis v teplote tak prosim, nicmene placebo efekt funguje vzdy a vsude.

Ti kdo lehaj vetsinou nelehaj kvuli gume, ale kvuli tomu, ze to tezce pretahli, blbe odhadli brzdeni, nevsimli si co za bordel lezi na silnici nebo zazmatkovali.

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 18:37 | Nahoru | #10
presne tak Tomulli normalni pneu se zahreje daleko drive nez slick to je fakt!!

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 18:49 | Nahoru | #11
jezdím taky řezané slicky mohu jen doporučit lepijou jak cip samozřejmě 10 km zahřívačka žádná palba hned z garáže! v dešti mi to přijde stejné jak u super sportovní gumy samozřejmě jedu pomaleji ale žádné podklouznutí jsem ještě nezaregistroval a s těma šveskama to taky není tak moc pravda minulí týden mě zastavila dopravka a jediné na co koukal bylo kolik tam mam vzorku! a né jaká je to guma jediná nevýhoda je že hrozně rychle ubívají 2000km a je po nich 6mm vzorku( vzadu) sadu seženeš za 1500kč tak není co řešit

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 18:54 | Nahoru | #12
Slick na silnici je blbost.Studenej nefunguje a před každou jízdou nazouvat ohřejváky mi přijde směšný,navíc udržet je v optimální teplotě na silnici - no nevim. Pokud chceš lepivky pořiď supercorsy

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 18:55 | Nahoru | #13
Je blbost, že by slicky klouzali. Slick je náhodou perfektní guma i do provozu, ale prořezanej slick. Hladkej je hodně vo držku zvlášt na mokru. Jinak jeho výhodou je přilnavost daleko lepší než civilní gumy, ale zase je daleko rychleji sjedeš než normální. Já bych bral dragon slicky od pirelli. Good žvejkačky

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 19:13 | Nahoru | #14
slicky noc neber je to zbytečné, páč civilní gumy dneska vydrží až nechutné zatížení.(většinou víc než dotyčný pilot) lol zkus RACE ATTAK medium od continetalu jedzím to už druhým rokem takovým stylem, že je ta guma dorvaná jak cigánské hračky a nestalo se že bych měl někdy vážnější problém

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 19:19 | Nahoru | #15
no ja se mam rad a tak si radeji koupim nove letosni pneu..sada se da sehnat za 5000kc takze ani neusetrim a mam nove..zadny sjety slick a rezany vubec ale to pozna kazdy sam jo a Fidel uz jsi mel nekdy jak pises super sportovni pneu vubec na motorce ze pises takove blbosti?A pri nehode to muzes pekne odsrat protoze mas neschvalene pneu!!Takze to muzes taky vsechno zaplatit.Ale to je tva volba,

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 19:21 | Nahoru | #16
sice nejezdim zmrzliny, ale vpredu mam d208rr, vzadu metzeler rennsport, nic z toho co ja vim slick neni a na okruhu s tim rezu zatacky ze stupacky na stupacku a drzi to... tak nevim proc kupovat slicky...

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 19:28 | Nahoru | #17
Pro ty, co nepochopili, proc lidi kupuji rezane slicky:
sada stoji 1500, vydrzi tak 2000km a drzi zhruba stejne, jako normalni guma, ne-li lepe.
Tedy, neni to o ani tak o lepivosti nebo image (i když znám i takové), ale o penězích...

Ze sem se zrovna ja rozmazl neni o slicku, ale o tom ze jsem jel jako idiot do 180 stupnove zatacky...

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 19:33 | Nahoru | #18

Rizla Tele 5:05>Pro ty, co nepochopili, proc lidi kupuji rezane slicky:
sada stoji 1500, vydrzi tak 2000km a drzi zhruba stejne, jako normalni guma, ne-li lepe.
Tedy, neni to o ani tak o lepivosti nebo image (i když znám i takové), ale o penězích...

Ze sem se zrovna ja rozmazl neni o slicku, ale o tom ze jsem jel jako idiot do 180 stupnove zatacky...



No tak nevím , jestli se to vyplatí ?? Mi pneu vydrží min. 10 000 km a stojí 7200 ,- vč . přezutí!! Ty zaplatíš 1500 x 5 = 7500 + 5 x přezutí !!Nějak mi to nevychází , že bys ušetřil??!!! A to nepočítám stracený čas !!

Naposledy editováno 16.06.2008 19:33:49

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 19:35 | Nahoru | #19
Ja se obvykle do tohoto tematu nezapojuju, ale ono je docela legracni jak vsichni pisou o slicku a pritom neni slick jako slick... Michelin Sxx46A, Sxx45A apod. maji pevny kord a smes se prohriva dost podobne jako silnicni gumy, maji i pozvolnejsi profil, naproti tomu Bridgestony YCZ,YCY,YCX nebo dokonce YDC maji kord tenoucky, subtilni a chovaji se naprosto jinak za studena, jsou nachylne k odlupovani za tepla. Dunlopy KR jsou zase jine... Pirelli asi taky....

To vse se neda shrnout pod oznaceni slick. Maji samozrejme spolecne charakteristiky , ale takove globalizovani zavani povrchnosti.

Slick vs. běžná guma

16.6.2008 v 19:40 | Nahoru | #20
Dina-1> Min 10.000km? lol
Nic proti, ale me gumy vydrží tak 4-5.000 max.
Kdyby mi vydržely pneu 10.000km, tak to samozřejmě má logiku, ale to se mi ještě nestalo...

Slick vs. běžná guma

17.6.2008 v 06:54 | Nahoru | #21

Rizla Tele 5:05>Dina-1> Min 10.000km? lol
Nic proti, ale me gumy vydrží tak 4-5.000 max.
Kdyby mi vydržely pneu 10.000km, tak to samozřejmě má logiku, ale to se mi ještě nestalo...



asi tak..nevím co Dina jezdí za gumy ale asi nějaké cestovní když mu vydrží 10 000 km, protože sportovní guma na VTR vydrží tak jak píšeš...max 5 000 km a je mrtvá....

Takže než koupit za 7200 kč sadu na 5000 km, tak radši koupím za 1500 kč sadu sliků která mě vydrží 3000 km....a to už se vyplatí ne?

Slick vs. běžná guma

17.6.2008 v 06:54 | Nahoru | #22

Dina-1>Rizla Tele 5:05>Pro ty, co nepochopili, proc lidi kupuji rezane slicky:
sada stoji 1500, vydrzi tak 2000km a drzi zhruba stejne, jako normalni guma, ne-li lepe.
Tedy, neni to o ani tak o lepivosti nebo image (i když znám i takové), ale o penězích...

Ze sem se zrovna ja rozmazl neni o slicku, ale o tom ze jsem jel jako idiot do 180 stupnove zatacky...

No tak nevím , jestli se to vyplatí ?? Mi pneu vydrží min. 10 000 km a stojí 7200 ,- vč . přezutí!! Ty zaplatíš 1500 x 5 = 7500 + 5 x přezutí !!Nějak mi to nevychází , že bys ušetřil??!!! A to nepočítám stracený čas !!



co jezdíš za gumy že ti vydrží 10 000 ??

Slick vs. běžná guma

17.6.2008 v 09:27 | Nahoru | #23
No tak to se dalo čekat, polovina by si koupila jen slick a polovina klasiku z krámu. Jen k tomu jak drží podle mě... Měl jsem loni ZXR400 a než jsem pořídil ContiRoadAttack, tak jsem měl na předku slick od Michelinu, řízlej, nevím typ. Loni v lednu jsem se jel projet když byly -3°C (nemohl jsem vydržet ) a guma držela jak přibytá, žádnej náznak podklouznutí.. No a na to někdy v březnu jsem zakoupil sadu výše zmíněných gum Continental. Jeli jsme se projet, venku tak 15°C. V jedné z vesnic byla ostře řezaná vesnická pravotočivá zatáčka, jel jsem ji tak 50, na ten úhel celkem svižně a nejednou jsem zjistil, že mě předjíždí zadní kolo. Vyfotit to někdo tak vteřinu před pádem, tak to byl mega drift Analyzoval jsem příčinu pádu a na nic jsem nepřišel Gumy zánovní, měly už min 100km odjeto, v době kolize tak 25km v kuse a přesto pád. Motor tak 5000 ot/min, v tom režimu 0 krouťáku a stejně zadek podjel. Asfalt byl na naše poměry celkem luxusní a žádné stopy po nějaké mastnotě. Byla sice trochu kosa možná, nicméně na tu zatáčku celý den pralo slunce, chvíli předtím jsme jely tak 5km lesem, kde nesvítilo slunko, samé překlápěčky a držela. V tom momentě pro mě ty gumy ztratily důvěru a jízda v pravé zatáčce už tuplem, pravé zatáčky nesnáším, nesedí mi. Jediné co mě napadá je, že jsem najel na kraj gumy, kde je ještě ten maz z formy a na tom to uchcalo, ale to nevím jistě. Kámoš co má R1 měl seriové gumy a říkal, že mu v zatáčkách kloužou, tak buď je tak dobrej a cití že ty sériový gumy nedrží nebo mele kraviny, ale jezdí kupu let a dost dobře.

Slick vs. běžná guma

17.6.2008 v 10:29 | Nahoru | #24

DN>No tak to se dalo čekat, polovina by si koupila jen slick a polovina klasiku z krámu. Jen k tomu jak drží podle mě... Měl jsem loni ZXR400 a než jsem pořídil ContiRoadAttack, tak jsem měl na předku slick od Michelinu, řízlej, nevím typ. Loni v lednu jsem se jel projet když byly -3°C (nemohl jsem vydržet ) a guma držela jak přibytá, žádnej náznak podklouznutí.. No a na to někdy v březnu jsem zakoupil sadu výše zmíněných gum Continental. Jeli jsme se projet, venku tak 15°C. V jedné z vesnic byla ostře řezaná vesnická pravotočivá zatáčka, jel jsem ji tak 50, na ten úhel celkem svižně a nejednou jsem zjistil, že mě předjíždí zadní kolo. Vyfotit to někdo tak vteřinu před pádem, tak to byl mega drift Analyzoval jsem příčinu pádu a na nic jsem nepřišel Gumy zánovní, měly už min 100km odjeto, v době kolize tak 25km v kuse a přesto pád. Motor tak 5000 ot/min, v tom režimu 0 krouťáku a stejně zadek podjel. Asfalt byl na naše poměry celkem luxusní a žádné stopy po nějaké mastnotě. Byla sice trochu kosa možná, nicméně na tu zatáčku celý den pralo slunce, chvíli předtím jsme jely tak 5km lesem, kde nesvítilo slunko, samé překlápěčky a držela. V tom momentě pro mě ty gumy ztratily důvěru a jízda v pravé zatáčce už tuplem, pravé zatáčky nesnáším, nesedí mi. Jediné co mě napadá je, že jsem najel na kraj gumy, kde je ještě ten maz z formy a na tom to uchcalo, ale to nevím jistě. Kámoš co má R1 měl seriové gumy a říkal, že mu v zatáčkách kloužou, tak buď je tak dobrej a cití že ty sériový gumy nedrží nebo mele kraviny, ale jezdí kupu let a dost dobře.



nové ještě "mastné" gumy... okolo středu byly třeba "ojete",ale na krajich byly uplně nove-kluzka guma-pad...

Slick vs. běžná guma

17.6.2008 v 12:07 | Nahoru | #25

Lada.s>Dina-1>Rizla Tele 5:05>Pro ty, co nepochopili, proc lidi kupuji rezane slicky:
sada stoji 1500, vydrzi tak 2000km a drzi zhruba stejne, jako normalni guma, ne-li lepe.
Tedy, neni to o ani tak o lepivosti nebo image (i když znám i takové), ale o penězích...

Ze sem se zrovna ja rozmazl neni o slicku, ale o tom ze jsem jel jako idiot do 180 stupnove zatacky...

No tak nevím , jestli se to vyplatí ?? Mi pneu vydrží min. 10 000 km a stojí 7200 ,- vč . přezutí!! Ty zaplatíš 1500 x 5 = 7500 + 5 x přezutí !!Nějak mi to nevychází , že bys ušetřil??!!! A to nepočítám stracený čas !!

co jezdíš za gumy že ti vydrží 10 000 ??



Michelin 2CT- a to si myslím , že nejezdím žádnou kochačku!!!

Naposledy editováno 17.06.2008 12:09:49

Slick vs. běžná guma

17.6.2008 v 13:46 | Nahoru | #26
Dina-1> Asi máš cit v ruce...
Já ne, mě opravdu gumy nevydrží. A možná je to i charakterem motoru - FZ1 smetanově jemný čtyřvál, TL-R hrubá a neotesaná mrcha... To samé asi platí i pro VTR...

Slick vs. běžná guma

17.6.2008 v 21:05 | Nahoru | #27

Rizla Tele 5:05>Dina-1> Asi máš cit v ruce...
Já ne, mě opravdu gumy nevydrží. A možná je to i charakterem motoru - FZ1 smetanově jemný čtyřvál, TL-R hrubá a neotesaná mrcha... To samé asi platí i pro VTR...



v tom V2 asi bude zakopanej pes

Slick vs. běžná guma

17.6.2008 v 22:28 | Nahoru | #28
na předek jedině silniční gumu, nejlíp nejetou na okruhu. je to strašně znát, i "kulatější" silniční guma je líp ovladatelná než do špice orvaná "okurhovka". na zadek je to fuck, rozhoduje cena.

Slick vs. běžná guma

18.6.2008 v 00:10 | Nahoru | #29
To jsou nazory.

Slick vs. běžná guma

18.6.2008 v 09:46 | Nahoru | #30
HAMLET> sem čekal, kdy si přijdeš ohřát polívčičku...
A co kdybys přidal taky nějaký názor a ne jen reklamu?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist