bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 690 Enduro
15.6.2008 v 16:05
nějak o tomto stroji vázne diskuse. Tak snad se někdo chytne s vlastními zkušenostmi.

Zatím jsem vyčmuchal toto:

http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8

http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

14.12.2008 v 14:04 | Nahoru | #121
Tak aktuální várka fotoze mojeho tunění (i když je hnusně a zrcadlo jsem zapůjčil kolegovi, tak aspoň takhle - až bude pěkně updatnu to ať to trochu vypadá)

Aktuální se zvednutýma řídítkama (8cm nahoru) + rám na motor + rám na kufry + detaily:







Detailně nástavec na řídítka:



Detailně komplex ochrana spodku a boku moto:



Detailně ochrana pumpy nožní brzdy:



Detailně ochrana před spálením od koncovky:



P.S.: na tom fóru co posílal ROBERT bylo někde psáno že ty origo KTM rámy na kufry jsou nahovno, že jsou tenčí a že to prd vydrží. Nevím co testovali, ale ty moje co jsem koupil od KTM mají stejný průměr jako TT a rozhodně jsou dostatečně pevné. Samo že od TT jsou v nerezu a se stupačkama a ještě vystuženější vpředu, ale mě se zas víc líbí ty KTM a navíc drží pevně i zadní blatník, a spolujezdce/kyni nehodlám tahat.

Naposledy editováno 14.12.2008 14:28:32

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

14.12.2008 v 14:19 | Nahoru | #122
k tomu lanku od spojky, vyfotil jsem koncovky (+rozměry závit 10, stoupání 1, matka 11), poslal na http://www.goldfren.cz/ s dotazem jestli umí dlouhou 112cm a zakolik, napsali že do 10ti dnů za 1200,- i s tím gumovým krytem a nebylo co řešit.

Jediné co je jinak, je že ta hadice je hrubší a že matice na koncovkách jsou nesmyslně 14tky, ale vejde se bez problému (stejně jsem musul tu pumpu z motoru sundat, lépe se to odvzdušňuje.

K ovzdušňování asi toliko (dělali jsme to se servisákem, takže poděkování za postup pište jemu):

Nutno sehnat minerální olej (bacha, necpat do toho dle rad jiných brzdovku nebo něco jiného, je to MAGURA a ne BREMBO) Já použil schválený MOTOREX Hydraulic Fluid 75 Mineral Oil 100ml za 140,- (koupil jsem kupodivu v místním cykloshopu). Sundal jsem pumpu z motoru, nasadil hadici ke spojce (vrch nechal volně a pěkně kolmo držet hadici nahoru. Velkou injekční stříkačku (nejlépe 50ml) do které jsem nabral olej, vytlačil bulbinky, nasadil skrz bužírku na ovzdušňovák u pumpy (ten samo že povolil). Pak pěkně pomaličku vytlačit olej hadicí až nahoru, pak namontovat hadici do pumpy na páčce (+sundat krytku), a pomalu tlačit dál (v nádržce u páčky uvidíte jak polezou bublinky - nespěchat). Nahoře jsem druhou stříkačkou odsával přebytek. Když už nešly bubliny tak namontování dolní pumpy na motor utažení dolního ovzdušňováku, a zapumpovat páčkou (nepumpujte dřív než máte dole namontováno a utažený ovzdušňovák) a ještě pár bublin poleze. Obsah kapaliny do celého systému je cca 30ml, tím pádem zbyde i v "dolní" stříkačce. Spojku jsem v podstatě ani nemusel štelovat, šlape stejně jak od výroby.

Naposledy editováno 14.12.2008 14:26:44

(reakce na) KTM 690 Enduro

14.12.2008 v 15:38 | Nahoru | #123
XarlieN> Dik za radu moc bobré.
Pokusim se přiložit fotku jak jsem odlehčil ( odmontoval )to prodloužení zadního blatníku s blinkry a dal nové Led.....

Nejde mi to ??? jak sem dáváš ty fotky.

KTM 690 Enduro

14.12.2008 v 20:47 | Nahoru | #124
Bohužel, fotky cpu na vlastní hosting a dávám jen link na ně. Být nás ještě tak o 5 kusů víc, tak na to založím vlastní web.

(reakce na) KTM 690 Enduro

15.12.2008 v 08:15 | Nahoru | #125
XarlieN> Hezkýýý,a na tacho koukáš tou dírou v tom lešení... P-H.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

15.12.2008 v 09:15 | Nahoru | #126
Petr Huska: Ty koukáš na tacho ? Já teda sleduju jen občas točkoměr (přeci jenom jsem ještě v záběhu) jinak já tam v poho vidím vrchem. Vzhledem k tomu že celý kokpit budu předělávat by mě to netrápilo i kdybych tam neviděl nic.

Pro mě je primárně důležité jak se mi na tom jezdí ve stoje a ne jestli vidím na tacho. Si možná někdo poklepe na hlavu, ale já už kutím jak to ještě tak o 2cm zvednout. Ale to až asi po předělání kokpitu a masky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

15.12.2008 v 14:28 | Nahoru | #127

XarlieN>Petr Huska: Ty koukáš na tacho ? Já teda sleduju jen občas točkoměr (přeci jenom jsem ještě v záběhu) jinak já tam v poho vidím vrchem. Vzhledem k tomu že celý kokpit budu předělávat by mě to netrápilo i kdybych tam neviděl nic.

Pro mě je primárně důležité jak se mi na tom jezdí ve stoje a ne jestli vidím na tacho. Si možná někdo poklepe na hlavu, ale já už kutím jak to ještě tak o 2cm zvednout. Ale to až asi po předělání kokpitu a masky.



Ufff...sice vím, že mi asi 3 cm na zvednutí řídítek stačit nebudou, ale zatím jsem je tam nechal dát. Ta tvá opičárna je na mě moc Chci, aby to bylo použitelný i v sedě (samozřejmě ovládání ve stoje je priorita) a na moje čut čut po lese a přesuny budu ve stupačkách max 50% (a to si možná hodně fandím).

Jinak jestli je chceš zvednout o další 2 a plánuješ do budoucna tlumič řízení, zkus dát držáky na tlumič. Myslím, že je dělají 2 a 3 cm

Naposledy editováno 15.12.2008 14:29:36

(reakce na) KTM 690 Enduro

15.12.2008 v 15:30 | Nahoru | #128
Tak pro všechny co chtěj dávat nahoru řidítka.................
Včera jsem to měřil a bez výměny lanek a spojkové hadice za delší to jde zvednout max o 50 - 53 mm. Další lze natáčením řidítek nahoru nebo jinak tvarované, ale to už ty bovdeny vyjdou levněji.

Neví někdo co udělá třeba těch 80 mm s geometrií řízení .........páka nad brejlema řidítka jinak oproti krku řízení apodobně

Naposledy editováno 15.12.2008 15:39:13

2 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

15.12.2008 v 21:00 | Nahoru | #129
2mariano ad opičárna: Co na to říct. Jsou holt lidi kteří si nechají pro image a aby nevybočovali z davu koleno vrtat, já mezi ně rozhodně nepatřím. Je mi fakt ultraputna jak to vypadá, mě zajíma jak se na tom jezdí. Držím se toho co mi řekl Martin Macek když jsem se ho ptal na jeho setup: "Kašli na to co mají jiní a nebo co ti tvrdí, udělej si to podle toho jak to vyhovuje tobě". Můžu říct, že v sedě je to absolutně v poho, ve stoje je to bomba (a ještě dva centimetry bych unes, nebo vidle s větším zdvihem). Šak se někdy stav, dám ti svézt a uvidíš.

Já su prostě na tyto typy moto výškový extrém (oni to vyrábí na prcky kolem 175cm), tak potřebuju extrémní řešení ale LC8 si kvůli tomu kupovat nehodlám. Váha a obladatelnost u LC4 mi vyhovuje. Kdo chce se může tím řešením inspirovat i když nebude potřebovat tolik cm nahoru, a o to v těch fotkách šlo.

2robert.adv: trošku jsem z toho řízení měl strach, ale po cca 200km (cca 70 v terénu kde mi to fest rvalo předním kolem i rukama) mi přijde, že to točení je stejné. Nikde se nic nekroutí, je to poctivý kus hliníku a není tam žádná vůle.

Naposledy editováno 15.12.2008 21:07:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

16.12.2008 v 17:15 | Nahoru | #130

XarlieN>2mariano ad opičárna: Co na to říct. Jsou holt lidi kteří si nechají pro image a aby nevybočovali z davu koleno vrtat, já mezi ně rozhodně nepatřím. Je mi fakt ultraputna jak to vypadá, mě zajíma jak se na tom jezdí. Držím se toho co mi řekl Martin Macek když jsem se ho ptal na jeho setup: "Kašli na to co mají jiní a nebo co ti tvrdí, udělej si to podle toho jak to vyhovuje tobě". Můžu říct, že v sedě je to absolutně v poho, ve stoje je to bomba (a ještě dva centimetry bych unes, nebo vidle s větším zdvihem). Šak se někdy stav, dám ti svézt a uvidíš.

Já su prostě na tyto typy moto výškový extrém (oni to vyrábí na prcky kolem 175cm), tak potřebuju extrémní řešení ale LC8 si kvůli tomu kupovat nehodlám. Váha a obladatelnost u LC4 mi vyhovuje. Kdo chce se může tím řešením inspirovat i když nebude potřebovat tolik cm nahoru, a o to v těch fotkách šlo.



tak na vzhled se nejezdí, to bych měl zmrzlinu a nagelovaný vlasy že bych propichoval škopek

svezl jsem se jen v létě v pískovně na předváděcí 690 bez jakýchkoli podložek...
už měsíc na mě čeká moje 690, až si ji vyzvednu...není čas. tak jsem zadal, ať mi tam nabastlí pár drobností (šusplech, zvednutí řídítek, podložka pod víčko nádrže, drapáky s haltry, neopreny, atp.) a v sobotu startuju na akci přímo z prodejny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

16.12.2008 v 17:31 | Nahoru | #131
mariano> Jsi odvážný muž...máš špunty?

...do uší?

(reakce na) KTM 690 Enduro

16.12.2008 v 19:04 | Nahoru | #132
Petr 11> budeme brodit? nemám rád vodu v uších...

btw. třinec se odkládá na pátek (což mě těší o to víc, že jsem měl mít volno), tak bych zítra měl stihnout

(reakce na) KTM 690 Enduro

17.12.2008 v 10:04 | Nahoru | #133
XarlieN> Ten nádstavec je vcelku hardcore. Vypadá to, když člověk přimhouří oči, jak Sobi . Hlavně, že ti to sedí. Já bych do takového extrému asi nešel a ne kvůli tomu co říkají ostatní. Mám 181cm a chybí mi cca 2-3cm na mém exc, i když na druhou stranu je pravda, že jsem dlouhoruký

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

17.12.2008 v 16:13 | Nahoru | #134
2HILL: Njn HC řešení na moji HC 195cm postavu (a asi krátké ruce). Podle mě všichni moc koukáte na tu samotnou fotku toho bazmeku kde to hodně zkresluje, jako celek to je v poho.

Jinak EXC má vpředu zdvihy o 5cm delší což dělá celé šavle o cca 10cm delší. To je pak něco jinýho.

Naposledy editováno 17.12.2008 21:32:16

(reakce na) KTM 690 Enduro

20.12.2008 v 15:04 | Nahoru | #135
Prodám na KTM 690 Enduro ( nebo SMC )original výfuk s vyoperovaným katalizátorem. Operaci prováděl odborník ( řezání / vaření nerezu ) a na výfuku není oproti oryginálu poznat žádný rozdíl.
Výhody .....táhne víc odspodu a s nahraným softem od Akrapa ( mohu zařídit ) to je znát / je tam docela rozdíl.
Nevýhody ... jiný zvuk
Důvod ... koupil jsem Akrapa takže nepotřebuji výfuky dva.
Cena ... pouze za práce spojené s operací katu = 2890,-.
K odběru ihned na okraji Prahy.
Tel : 602 228 452 Robert.

Naposledy editováno 20.12.2008 15:12:11

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

20.12.2008 v 18:16 | Nahoru | #136
ok, já prodám plastový kryt pod motor

(reakce na) KTM 690 Enduro

20.12.2008 v 18:30 | Nahoru | #137
XarlieN> máš to pěkně vymóděný

KTM 690 Enduro

21.12.2008 v 18:42 | Nahoru | #138
vypadá to zajímavě ale co ovadatelnost v terénu když si dal řídítka o 8 cm vejš ?? to nedáváš na přední kolo žádnou váhu ne ?? pošli to do KTM.at

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

21.12.2008 v 21:13 | Nahoru | #139
Wario: no me prijde ovladatelnost v terenu minimalne o tridu lepsi, protoze kdyz se neuveritelne hrbis tak tu motorku skoro neovladas, a jezdit s polopokrcenyma nohama dve hodiny proste neni fyzicky mozne. Nerikej mi ze kdyz ma nekdo EXC kde jsou savle o 10CM delsi, ze taky nedava na predni kolo vahu jakou davat ma. (ferove musim priznat ze netusim jakou presne vahu davam na predni kolo, ja se ridim prirozenosti a pro me je prirozeny postoj zaklad, kdyz jsem zhrbeny tak ze si cucim na predni kolo tak je to o nicem)

(reakce na) KTM 690 Enduro

23.12.2008 v 22:18 | Nahoru | #140
POZOR na Adv. rider jsem našel zajímavou - nutnou opravu uchycení plastového krytu chladiče. Plastový kryt chladiče je chycen v horních rozích šroubem do pouzdra zalisovaného přes díru dovnitř chladiče. Při pádu a velkém nárazu do krytu chladiče hrozí že se pouzdro vytrhne a z chladiče přes vzniklou díru vyteče chladící kapalina.
Oprava je následující .....šrouby se sundají a plastový kryt se v horní části přitáhne stahovací plastovou páskou.
Hned jsem to šel udělat protože z lesa bych to domu tlačit nechtěl.
Více tady ADV Rider - řešení chladiče

Naposledy editováno 23.12.2008 22:32:34

KTM 690 Enduro

24.12.2008 v 09:24 | Nahoru | #141
Ty vado, tak to musím co nejdříve napravit. V tomto marastu se bude padat víc

Že by kluci z KTM počítali s rámem na chladič?

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

25.12.2008 v 14:04 | Nahoru | #142
2robert.adv: Díky za super tip. Vcelku jednoduchý patch, jo kdyby všechny problémy šly suprově vyřešit čtyřma stahovacíma páskama.

Jinak nechci obhajovat techniky KTM, obavám se ale, že jejich testovací jezdci prostě s mašina práskají jinak než my obyč. smrtelníci. Tudíž by se chlapci měli chytit za nos a udělat z nás testovací jezdce (i když já zas neotestuju spousty jiných věcí, ale mašinu jim umím v malé rychlosti položit 100x jinak).

btw: updatnul jsem fotky (viz. výše, je třeba na zimu vystrčit drápky - Mitas C12/C17 winterfriction), od teď už to budu jen zasírat marasem a otloukat. Jo a taky jsem si tam šoupl padáky co se mi vícekrát osvědčili na 660SMC. viz.:



Naposledy editováno 25.12.2008 14:06:28

(reakce na) KTM 690 Enduro

25.12.2008 v 16:42 | Nahoru | #143
XarlieN> sice chápu, že chceš minimalizovat škody, když s tím praštíš, ale děláš takovou protitankovou verzi o hmotnosti AT

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

25.12.2008 v 19:59 | Nahoru | #144
Může mi někdo POLOPATICKY popsat jak se sem vkládá fotka

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

25.12.2008 v 20:42 | Nahoru | #145
2mariano: šak taky píšu, že z toho dělám adventure a ne krosku, mě osobně to kilo navrch nezabije (myšleno max kilo oproti rámům a tuningu třeba od TT). Pořád to bude fest lehčí než Tenerka v základu (ono to možná bude lehčí i s plně naloženýma kuframa).

Naposledy editováno 25.12.2008 23:08:58

(reakce na) KTM 690 Enduro

25.12.2008 v 22:12 | Nahoru | #146

robert.adv>Může mi někdo POLOPATICKY popsat jak se sem vkládá fotka



musíš mít obrázek na nějakým volně přístupném serveru a vedle odpovídacího okna máš odkaz na přímý link, do kterého vetkneš adresu obrázku

(reakce na) KTM 690 Enduro

26.12.2008 v 10:06 | Nahoru | #147
XarlieN> pravda nějak jsem se neuvědomil že na EXC mám řídítka vejš. taky jsem dával o 10mm výš ,více to s origil lankama a hadicí nešlo. jinak upravy luxusní

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

26.12.2008 v 10:13 | Nahoru | #148
2wario: Diky. Muzes mi prosim zmerit jak dlouhe jsou savle na te EXC (komplet dole od osy az nahoru nad bryle) ? Jen abych mel jasno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

28.12.2008 v 12:02 | Nahoru | #149
XarlieN> Tak vidle jsou dlouhý 95cm od osy po vrchní brýle , na osu úchytu řídítek je to 100cm.

nevíš kde sehnat tenhle kryt na spojku ?


Naposledy editováno 28.12.2008 12:34:34

KTM 690 Enduro

28.12.2008 v 19:29 | Nahoru | #150
Vidíš, já mám vidle 88cm, což v základu při nezatížené moto dělá solidní rozdíl 7cm. Kdyby ty EXC vidle nebyly tak drahé (nebo si někdo odkoupil ty moje) tak si je koupím.

Jinak ta fotka podle mě není z 690Enduro. Já k tomu, že to je dost na ráně taky mám docela výhrady. Pokud mě napadne nějaké řešení, dám to sem. Ale i tak mám obavu že dobře sedlý šutřík ti to stejně v plných točkách urve sakumprdum.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 53 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R pospa5 18 14.6.2023 v 20:11 tucnak66
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 28 11.6.2023 v 18:44 Matess727x
Repas tachometra KTM 690 Enduro KTM 690 Enduro čilipanda 4 30.5.2023 v 22:44 čilipanda


TOPlist