Jenze tahle firma je u nas v podstate neznama, par firem sice jejich motorky v Cechach prodava, ale myslim, ze to spis, tak, ze kdyz nekdo motorku chce, objednaji ji z Nemecka.
Nikde jsem ale nezjistil, co do toho davaji za motory apod. Sachs byl pred krachem, pak do podniku vstoupila Asie, takze je tu riziko, ze ten motor muze byt nejaka Cina (jako u Jawy), coz bych nerad.
Nevite nekdo neco? Diky moc :)
...má jen jednu chybu a tou je absence kontrolky rezervy = občas se projedu někam kde moje milá zrovna stojí a prdítko (jak mu říká) nevrčí-:)...
...jinak strojek je to dobrej a motory jsou opravdu z Číny, ale toho bych se dnes už opravdu nebál...
...takže mohu jen a jen doporučit...
Na MadAss s motůrkem 70 ccm jsem se povozil. Dost zklamání. Motor je stařičká Hondy Monkey (4 kvalty), váha "motorky" je o dost větší, než vypadá, posaz je jak na kole (dost natažený dopředu, dost vysoko sedlo), moc to nejede (125 bude lepší, ale většina číňanů mu to přesto tvrdě natře). Líbilo se mi to na fotkách i na pohled v reálu, ale po krátkém povození bych to nechtěl ani náhodou.
To už bych si ze srandy raději koupil buď maličkou repliku Hondy Monkey od Ivo Kaštana nebo Jawu New Pionýr a dal tam 125 ccm. A vyšlo by to levněji.
Uvadeji hmotnost 96 Kg, coz je o 20 - 30 kg min, nez vetsina 125, tak jsem si doufal, ze by to mohlo byt na jizdnich vlastnostech znat. Jinak souhlas, ze to je kolo, ale zase na jezdeni do prace a zpatky by to nemelo vadit. Naopak by to mohlo byt hodne mrstne. Na daleke cesty to neni a ani jsem to tak nemyslel.
Kontrolka rezervy je vtipna. Takze tam neni vubec zadny zpusob, jak zjistit, kolik mam paliva?
Ten test, kdy to tak od ocka bude? U cinanu by testy bodly, vazne nevim, co si o nich myslet. Jeden rika v pohode, druhy nebrat ani nahodou.
Naposledy editováno 12.06.2008 10:56:11
Já říkám nebrat, ale to je jedno. Test by měl vyjít příští týden. jinak je možnost se na tom povozit v těch říčanech, ten pán je velice ochotný
Pokud pominu absenci ulozneho prostoru (a zrejme nemoznost namotovat jakykoli box, coz mne netesi), tak je hlavni otazka, jak se na tom sedi.
Bracha, ktery to zkousel na Motocyklu rika, ze blbe, mne to neprislo, ale vazne to byla chvile. Skoda, ze je ten motor nema celych 125 ccm a petikvalt.
Na test jsem zvedav, uz aby to bylo :)
Naposledy editováno 12.06.2008 22:09:59
Pokud by byly nosice, bylo by to dobre. 6 kW neni, moc, kdyz vetsina 125 ma kolem 8 kW, ale pokud to rozumne akceleruje aspon do 70 km/h, do mesta to bohate staci.
Ty slecny jsou v zakladni vybave, nebo za priplatek? :D
...kamarád mi udělal držák na TopCase GOBI od Hepco Becker a má milá tak může jezdit klidně pro dvacet lahváčů do Budvaru - ale ještě sme to nezkusili neb se bojím, že pojede furt po zadním-:)...
...jinak 50tku od 125tky skoro nerozeznáš . liší jen úpravou sání a jinak je to shodné...
...ta kontrolka rezervy je fakt smolík...
Melo by to mit aspon tycku do nadrze, jako trabant.
Nevim kolik na tom mate nalitano, ale problemy s tim zadne nejsou? Jezdi to v pohode?
Prislo mi, ze by tech 6 kW nemuzelo byt na takoveho prcka malo, i kdyz to samozrejme neni moc. Nechybi tam paty kvalt?
Omlouvam se za vsetecne otazky, ale jsem rad, ze jsem narazil na nekoho, kdo MadAss uz nejakou dobu ma :)
21.6.2008 od 9:00 - 12:00 se stavte kdo máte chuť
Poznámka: benzínu bude dost a nealko piva taky
Jan Pikous
info@motorent.cz
Naposledy editováno 16.06.2008 06:48:01