globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavenie predzapalu na jawu
 
3.6.2008 v 16:09
mam taký problém, že keď zložim z motorky hlavu a chcem nastaviť predzápal tak v hornej úvrati piest nechodý až úplne na koniec vložky, je trochu nižšie(2mm), mám mať hodnotu predzápalu 4mm tak mám ten piest nastaviť na 6mm??? vopred ďakujem za radu

Nastavenie predzapalu na jawu

3.6.2008 v 16:24 | Nahoru | #1
Pochopil jsi to dobře.jen mi není jasné proč jsi ji sundaval.Jo a použij k tomu nějakou žárovku ať to máš přesný.4mm. neni to moc?

Nastavenie predzapalu na jawu

3.6.2008 v 19:34 | Nahoru | #2
Pokud máš jednoválec, tak se to dělá hodně jednoduše. Nastavíš nějaký předstih a buď to o ty 2 mm snížíš (6 mm) a nebo nejlepší je to podle sluchu a akcelerace.

Nastavenie predzapalu na jawu

3.6.2008 v 19:55 | Nahoru | #3
košťál>
hlavu som dal dole aby som to mohol odmerať posuvným meradlom, podľa mňa to je tak presnejšie

Nastavenie predzapalu na jawu

3.6.2008 v 22:09 | Nahoru | #4
Píst nejde až nahoru.Mělo by to být 4mm před horní úvratí.V tvém případě je to těch 6mm.

Nastavenie predzapalu na jawu

3.6.2008 v 22:09 | Nahoru | #5
Já mám třindu a dělal dělal jsem to na papírek a ve válci jsem měl drát do kola a jezdí jak dráha ...jen vyndej svíčku

Nastavenie predzapalu na jawu

4.6.2008 v 13:30 | Nahoru | #6
vem starou svíčku, vydlabej vnitřek a pak tam strč plastovej kolíček s ryskama po 1 mm. Najdešhorní úvrať, potom proti směru otáčení zastočíš klikou a v okamžiku pžedstihu (tj. ty 4mm níž) se ti rozpojí kontakty na přerušovači.

Nastavenie predzapalu na jawu

4.6.2008 v 18:03 | Nahoru | #7
krtek86> jak poznáš podle sluchu na stojícím motoru(jak seřídíš při běžícím )předstih,který je nevhodnější pro provozní otáčky?možná tak provizorně.Jinak podle benzínu(dřív normalpro jawinku,ted natural) , zvýšit předstih tak o 0,5 až 1 mm,ještě jsem snížil hlavu o 0,4mm Jawka běhá perfektně

Nastavenie predzapalu na jawu

4.6.2008 v 23:58 | Nahoru | #8
sajosa>Při stojícím slyšíš, zda jde plynule či ne (předpokládám, že směs měl seřízenou dobře a volniběžné otáčky taky). Zrychlení zjistíš při přidání plynu. Pokud bude vrnět bez "větších" vibrací, tak bych to jel projet. Pak zjistíš pravdu. Podle toho pak po zastavená přidáš či ubereš na předstihu.

Nastavenie predzapalu na jawu

5.6.2008 v 00:01 | Nahoru | #9
sajosa> Při běžícím těžko, ale dá se to. (u panelky to šlo, ale musíš dávat bacha na ruce). Lepší je ale motor vypnout a posunout. Jinak ještě bych mu doporučil, zda nemá někde zářez. Většinou se předtsih značil nějakým zářezem či škrábancem. Potom stačí nastavit zářez na zářez a je tam dokonalej předstih-pokud tedy někdo nehýbal s kladívky atd.

Nastavenie predzapalu na jawu

5.6.2008 v 09:04 | Nahoru | #10
normalne to serid od oka,nikdy sem nepoznal rozdilu jestli je lepsi 2mm nebo 4mm pred HU a to sem se predstihu naladil,normalne natoz v HU udelej odtrh 0,4 strc sroubovak do valce pres svicku a pootoc zpet na tech slavnych 0,05mm mezi kladivkama a uvidis kolik sroubovak cca zajede,popr pootoc zapalkem dopredu (snizis) dozadu (zvetsis) pokud se motor toci doprava

Nastavenie predzapalu na jawu

5.6.2008 v 09:22 | Nahoru | #11

BrkoZ750>normalne to serid od oka,nikdy sem nepoznal rozdilu jestli je lepsi 2mm nebo 4mm pred HU a to sem se predstihu naladil,normalne natoz v HU udelej odtrh 0,4 strc sroubovak do valce pres svicku a pootoc zpet na tech slavnych 0,05mm mezi kladivkama a uvidis kolik sroubovak cca zajede,popr pootoc zapalkem dopredu (snizis) dozadu (zvetsis) pokud se motor toci doprava



přesně tak, sundávat hlavu je zbytečné protože stejně to za pár tisíc km zas bude rozhozené....dělal jsem to tak jak ty, s tím šroubovákem...nastavoval jsem cca 3 mm a jawka šlapala pěkně...

Nastavenie predzapalu na jawu

6.6.2008 v 07:54 | Nahoru | #12
krtek86> asi máš pravdu ,motor ti pojede,jen se ptal jak nastavit předstih,pravděpodobně co nejlíp,ne jen od "oka",jen bych chtěl dodat ,že vím o čem mluvím

Nastavenie predzapalu na jawu

6.6.2008 v 08:00 | Nahoru | #13
hh klasicky kladiva byly porod na dvou valcich na jednom to slo.jinak dycky sem stloval podle zavitovky misto svice.. zavit mi slouzil jako dobrej odhad mm.a ze sem se toho nasteloval nez sem dal bezkontakt lol

Nastavenie predzapalu na jawu

6.6.2008 v 08:05 | Nahoru | #14
BrkoZ750> celkem klasický postup ,jen velikost předstihu je daná (výzkum)výrobcem(upravit podle paliva,víc oktanů,větší)a odtrh(vzdálenost kontaktů)měřit na vrcholu vačky,ne v horní úvrati(změna úhlu sepnutí)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist