Rozmýšlím se mezi koupí Ducati Monster S2R 1000 a retro Ducati GT 1000. Přiznám se, že jsem nováček, ale 'jalová' léta mám již za sebou (to jest, jízda pro mne není jen o rychlosti). Máte někdo zkušenosti s těmito stroji (hlavně GT 1000)? Četl jsem si testy obou strojů ale stále se nemohu rozhodnout. Rád si nechám poradit.
Díky
Miner
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster S2R 1000 vs. Ducati GT 1000
Můj názor je ten, že pro tvoje potřeby je ideální GT1000...
Jinak přeji šťastný výběr a doufám, že až pořídíš, tak že se přidáš k nám do Ducati Owners na mojí www.desmomania.wz.cz ....
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster S2R 1000 vs. Ducati GT 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster S2R 1000 vs. Ducati GT 1000
Nejlepší je, že jsem do Ducati zblbnul i svýho bráchy a ten už má na cestě Monster S2R. Tak do 14 dni by mo měl mít doma v garáži Je to předváděčka z Ducati Prague.
S tou spojkou máš sice pravdu, ale to by v mém případě byla tak trochu výhoda (ta uživatelská přívětivost).
Hodně zvažuji dvoubarevné provedení. Dodává to GT 1000 ještě na zajímavosti.
Jinak moc dík za názor.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster S2R 1000 vs. Ducati GT 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster S2R 1000 vs. Ducati GT 1000
Je mi 'lehce' přes třicet, takže spíše bych měl asi tíhnout k Monsteru. Ale o věku to přece není. Proč uvažuji o GT 1000 je ze stejného důvodu proč mi spíše učaruje Paříž než jakékoli jiné velkoměsto nebo proč bych nesáhl po jiném skútru než je Vespa. Je to prostě o pocitu, o určté grácii.
Zatáčku na GT rozhodně neprojedu rychleji než na Monstru, ale možná s o to větší elegancí a vnitřně hezčím pocitem. Nadto, po Monstru se ohlídne 9 z 10, po GT tak 1 z 10, ale zato opravdový fajnšmekr.
S Monstrem mám ještě jeden menší problém - měřím 190 cm a mám dlouhé nohy. Mám pocit, že se i nevejdou dost dobře do vybrání na nádrži.
Co se týká Moto Guzzi Sport 1200 - je to opravdu nádherný stroj. Byl jsem se podívat u dealera (spíše jen ze zvědavosti). Po pravdě řečeno, je to na mě příliš velká a těžká mašina - s přihlédnutím k dosavadním skoro nulovým motorkářským zkušenostem. Na Ducati je super, že jsou lehoučké skoro jako pírko. To mi dává trošku větší jistotu, že to na nich zvládnu. A pak, Ducati je prostě Ducati.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster S2R 1000 vs. Ducati GT 1000
hochu hochu...třeba se z toho dostaneš :|
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster S2R 1000 vs. Ducati GT 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster S2R 1000 vs. Ducati GT 1000
řešil bych neřešitelné s někým s kým to nemám zapotřebí... :)
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster S2R 1000 vs. Ducati GT 1000
Pokud máte potřebu dohadovat se o tom 'kdo ho má delšího', tak si na toto téma založte samostatnou diskuzi. Přece se tu nebudete hádat jako malí Jardi.
Otázka zní 'Ducati GT 1000 vs. Ducati Monster S2R 1000' ... nic víc, nic míň. Takže se těším na vaše komentáře k věci.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster S2R 1000 vs. Ducati GT 1000
ale ta GT1000 je nádherná. Jemná, schovaná retro elegance která si na nic nemusí hrát. Přijde mi ale drobet malá :(
Jinak, pokud se ti líbila Guzza 1200 tak se koukni na Guzzí V11. Maj tam v Aspiritu poslední modely nových V11 za 275000 :)
a guzzi, guzzi drží a nesype se :)
ono taky není jednoduššího motoru. Dva válce, dva ventily, kardan. Kdo má víc?
PS: takze neco k veci mne nakonec napadlo - dokud by mi nebylo aspon neco pres 40 (mozna 45), tak bych sel do S2R - to GT1000 je pro starsi lidi (nikoliv vsak ty, co maji vice let.. blbe se to popisuje)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster S2R 1000 vs. Ducati GT 1000
Osobne bych taky sel asi spis do GT, kdyz Monstera, tak S4.
ale ještě sem neviděl thread kde by se psalo jen k věci..
ale to je jedno *yes* :D
jinak podle toho co o sobě píšeš...ber GT
Monster mi nebyl pro mou výšku doporučen, já jsem si mlel svou a chtěl jsem ho, nakonec jsem ale zakotvil u SS a rozdíl tam je docela velký... Je to sice divné, ale po přesednutí z SSka na Montyho mi Monster opravdu přijde hrozně malej - SS má totiž vyšší sedlo a stupačky zhruba ve stejné výši jako Monster, takže pohoda a nelituju...
Dvoubarevné GT je perfektní...
Pro dovysvětlení: u litrových motorů od Duc člověk logicky očekává suchou spojku, někdo jí přímo vyžaduje, takže mi přišlo dobré se zmínit o tom, že GT má "olejničku" - nemyslel jsem to jako nevýhodu... *yes*
a) Monster S2R 1000 - má sportovnější posaz, tzn. nižší sedlo, skrčený kolena, více váhy na rukou. Určitě vhodnější pro menší postavy, pro habány jako ty je trošku malá. ALE! Ačkoli mají stejný motor, u mostera je vyladěný na větší výkon (nerozhoduje ani tolik tabulková hodnota, jako spíš průběh výkonu a krouťáku) a tudíž je ta motorka o dost živější. Oproti GT má štítek nad budíky, který je docela účinný.
b) GT 1000 - skvělá ergonomie pro jakkoukoli postavu, padne prostě každýmu. Jestli chceš jezdit ve dvou, je to určitě lepší než moster (to asi každá motorka ;) Bohužel má nulovou ochranu před větrem, protože sedíš docela vysoko (mimochodem rám je převzatý z SS) a za budíky se neschováš + široký řidítka, takže pohodlně se jede tak do 130, pak už musíš zalehnout. Mě osobně se nelíbí nízko a hlavně doširoka osazený výfuky, přišlo mi to takový divný.
I když jsem seděl na obou, osobní delší zkušenost nemám ani s jednou z nich, ale jenžto jsem asi před půl rokem řešil ten samý problém, vytáhnul jsem z Papežíků (v Praze i Brandýsku) snad všechny možný informace. Dozvěděl jsem jsem to, co jsem napsal výše, což by se dalo shrnout asi takto - monster pro menší sportovnější a výhradně single jezdce, GT pro větší postavy, kterým na nějakým tom koníku nesejde a chtějí motku pro každodenní vyjížďku ve dvou, aniž by řešili stav českých silnic. GT je taková "páprďovská" motorka.
Tak přeju šťastnou ruku při výběru, ať si koupíš tu a nebo druhou, nebude to špatná volba.
P.S. Nakonec jsem koupil ojetou ST4s :cool:
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster S2R 1000 vs. Ducati GT 1000
moc díky za vaše názory (zvláště pak peckovi a s4r). Pomohlo mi to utřepat si pár myšlenek v hlavě a ujistit se, že moje pocity z obou motorek nejsou úplně mimo.
Ve chvíli, kdy se počasí trošku zlepší a bude možné se na obou strojích projet, tak si je porovnám naživo. Na obou jsem již seděl, ale nejel.
Možná předtím ještě provětrám Monster S2R, kterou by měl mít můj brácha za pár dnů v garáži.
Uváhy o Moto Guzzi jsou sice hezké - ale jsou to na mě moc těžké stroje. S4Rs je motorka, kterou bych určitě dost těžko jako začátečník zvládal ---> první strom by byl můj.
Mějte se
Miner píše: Chlapi,
moc díky za vaše názory (zvláště pak peckovi a s4r). Pomohlo mi to utřepat si pár myšlenek v hlavě a ujistit se, že moje pocity z obou motorek nejsou úplně mimo.
Ve chvíli, kdy se počasí trošku zlepší a bude možné se na obou strojích projet, tak si je porovnám naživo. Na obou jsem již seděl, ale nejel.
Možná předtím ještě provětrám Monster S2R, kterou by měl mít můj brácha za pár dnů v garáži.
Uváhy o Moto Guzzi jsou sice hezké - ale jsou to na mě moc těžké stroje. S4Rs je motorka, kterou bych určitě dost těžko jako začátečník zvládal ---> první strom by byl můj.
Mějte se
s tou váhou máš pravdu, je drobet vyšší, ale jen když to stojí. V11 do zatáčky nutit nemusíš, stačí pomyslet a ona zatočí sama. Inženýři v Mandellu to vychytali do poslední chybky. Pro mě je V11 Le Mans Nero Corsa vrchol krásy a poezie...
Hodně štěští s Ducati a Ahoj na Italmotu :)