olej do auta má za úkol pouze snižovat tření
zatímco olej v moto s mokrou spojkou má v sobě přísady, které to tření právě kvůli té spojce ,,omezují"
takže s auto olejem bude spojka hodně klouzat,ale jinak by to motoru krátkodobě nemělo ublížit
Bago>HansB> motor auta a motor v motorce se většinou liší právě jen tou mokrou spojkou
olej do auta má za úkol pouze snižovat tření
zatímco olej v moto s mokrou spojkou má v sobě přísady, které to tření právě kvůli té spojce ,,omezují"
takže s auto olejem bude spojka hodně klouzat,ale jinak by to motoru krátkodobě nemělo ublížit
hmm přísady zvyšující tření ve spojce.. ty wole, že by to byl křemičitý písek? lol lol lol lol lol lol lol lol
Otasek>Bago>HansB> motor auta a motor v motorce se většinou liší právě jen tou mokrou spojkou
olej do auta má za úkol pouze snižovat tření
zatímco olej v moto s mokrou spojkou má v sobě přísady, které to tření právě kvůli té spojce ,,omezují"
takže s auto olejem bude spojka hodně klouzat,ale jinak by to motoru krátkodobě nemělo ublížit
hmm přísady zvyšující tření ve spojce.. ty wole, že by to byl křemičitý písek? lol lol lol lol lol lol lol lol
vím že nepoužívám zrovna nejlepší výrazy ale je mi to celkem putna...na takovym principu to pracuje a na slovíčkaření se tady nehraje
spojka pracuje právě na tom že mezi lamelami musí vznikat tření a olej pro auta tření odstraňuje
Teď, co mám druhého a novějšího, už to neřeším a Repsol 10W/40 se stal mou volbou. Nebudu to zbytečně pokoušet.
Jinak motoru se nestane nic, převodovce už vůbec nic, ta má mnohem menší nároky, jedině ta mokrá spojka může začít klouzat...
Pepa GSX-R>SniperFM> I auta jsou s mokrou spojkou a dává se tam běžný olej 10W40 ,a ten mogul bych stejně nedal ani do toho auta,natož do motorky
mel bys nejakej priklad auta s mokrou spojkou? ja jen ze takove neznam, tak by me to zajimalo...
jinak motocyklovej olej se lisi prave tim ze je urcen pro mokrou spojku... cim konkretne nevim, ale to evidentne ani nikdo s drive prispivajicich....
rozhodne bych tam lil co tam ma bejt, nevidim duvod proc tam lejt olej do auta...
Dnešní oleje ( i Mogul )jsou na takové úrovni, že se touto otázkou netřeba zabývat.
Jinak mas pravdu,dneska je nejlepší se dívat spíše na normu a specifikace a ty dnesni v pohode dodrzuje i mogul..nevim proc priplacet 50% ceny za nálepku castrol.
ale ja volim zlatou stredni cestu.
medved_bedrich>zlatá suchá spojka, oddělený mazání převodovky a motoru
Já na dvou motorkách oddělený mazání motoru a převodovky mám,a stejně dávám do převodky motorovej 4T olej. to samé do 2T převodovek,taky 4T motorák. No problém....
prackarr>medved_bedrich>zlatá suchá spojka, oddělený mazání převodovky a motoru
Já na dvou motorkách oddělený mazání motoru a převodovky mám,a stejně dávám do převodky motorovej 4T olej. to samé do 2T převodovek,taky 4T motorák. No problém....
to bude tim ze motorovej od prevodovyho se lisi prevazne tim ze ten motorvej je "kvalitnejsi" .. takze vlastne do prevodovky lejes neco lepsiho , nez co tam ma bejt...
p.e.p.a.>podle mě záleží na tom jestli je to sintetika polosintetika nebo mineral to ovlivnuje spojku a to zabranůje prokluzu takže většina motorek je dělaná na polosintetiku jinak v tom není rozdíl už jste někdy viděli 10W40 auto nebo 10W40 moto? to by se v tom nikdo nevyznal
ses uplne mimo... nazorna ukazka toho kdyz se hovori na tema o kterym nic nevim... sorry, nechci bejt hrubej, ale je to tak
Otasek>Bago>HansB> motor auta a motor v motorce se většinou liší právě jen tou mokrou spojkou
olej do auta má za úkol pouze snižovat tření
zatímco olej v moto s mokrou spojkou má v sobě přísady, které to tření právě kvůli té spojce ,,omezují"
takže s auto olejem bude spojka hodně klouzat,ale jinak by to motoru krátkodobě nemělo ublížit
hmm přísady zvyšující tření ve spojce.. ty wole, že by to byl křemičitý písek? lol lol lol lol lol lol lol lol
njn tak pojmenoval ADITIVA jako PŘÍSADY, jinak má pravdu, tak nevím, čemu se tlemíš?
assassin>prackarr>medved_bedrich>zlatá suchá spojka, oddělený mazání převodovky a motoru
Já na dvou motorkách oddělený mazání motoru a převodovky mám,a stejně dávám do převodky motorovej 4T olej. to samé do 2T převodovek,taky 4T motorák. No problém....
to bude tim ze motorovej od prevodovyho se lisi prevazne tim ze ten motorvej je "kvalitnejsi" .. takze vlastne do prevodovky lejes neco lepsiho , nez co tam ma bejt...
přesně tak. A protože ho mám za dobrý prachy,tak to neřeším.
A to co jsi napsal p.e.p.o.vi-
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
DOT 4 vs DOT 4 LV Suzuki GS 500E | Dejwidos | 16 | 12.3.2024 v 11:45 Radek2107 |
Dekarbonizace motoru - Kit od BG - ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 21 | 4.3.2024 v 22:50 KAWAHAB |
Teče vidle Suzuki GS 500E | Milekk | 24 | 27.2.2024 v 19:39 _Michal |
Suzuki GS500e vysoké otáčky na voln... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 4 | 27.2.2024 v 18:43 krokoš |
hledám parťáky Suzuki GS 500E | sendler | 2 | 24.2.2024 v 16:01 kokoška. |