globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

KTM LC4 640 Adventure

24.8.2014 v 16:06 | Nahoru | #8551
Neválí se někomu náhodou doma náhradní větrák na LC4 ?

KTM LC4 640 Adventure

27.8.2014 v 20:32 | Nahoru | #8552
Stenby:na S bazaru prodava lc4 na nahradni dily kouni na to

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

7.9.2014 v 20:23 | Nahoru | #8553
Mám v zimě dělanou spojku.Tři měsíce se nic nedělo,ale teď se mě sama rozštelovává vůle.Když vyjíždim,tak jí musim trochu zvětšit a po pár kilometrech je zas hrozně velká.Je to normál,nebo se mám začít strachovat?Dík za radu zkušenějším kolegům

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.9.2014 v 07:50 | Nahoru | #8554
kozak30> Ahoj, taky si toho v poslední době všímám, myslel jsem že by to mohly být už unavené pružiny, které když se zahřejou jou ještě unavenější Mám najeto 55 tisíc. Měnil jsi lamely nebo celou spojku?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.9.2014 v 18:24 | Nahoru | #8555
dawka> Kromě plechů jsem dával všechno.Mám nějakem mezityp,takže tam mám ještě nějaký spešl podložky.Volaljsemještě do Ktm do Vlašimi a prej je to normál.Je tam prej ještě pod spojkovim košem tyčka skrz motor a tou se to taky nechá štelovat.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

16.9.2014 v 20:31 | Nahoru | #8556
zdravicko,

hledam dosud nevygooglenou odpoved na otazku kolik vydrzi motor 640 LC4 do generalky? mate o tom nekdo realnou predstavu? chci prumer, nepotrebuju slyset ze zalezi na tom jak se k tomu kdo chova, to je jasne...

jo a jeste ktere rocniky se vyplati a nevyplati koupit

Naposledy editováno 16.09.2014 20:45:08

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.9.2014 v 20:55 | Nahoru | #8557
Daart> no hele, rolny jsou za cca 1500, kdyz si je udelas sam, volnobezku jsem zatim nedelal a namotano mam pres 35tkm a zrovna ji moc nesetrim ... generalku zatim neresim

KTM LC4 640 Adventure

9.10.2014 v 16:49 | Nahoru | #8558
Potřebuju poradit. Když jsem se projel na novějším advíku (rumasovim) v terénu tak chování podvozku mi přišlo mnohem lepší. Stabylnější a jistější jízda.
Jediný co jsem našel je to že moje přední vidle mají o 20mm větší zdvih a opačnou konstukci (novější mají upside down). Je tedy možné že konstrukce tlumiče udělá opravdu tka velký rozdíl ? Nebo to je s největší pravděpodobností jen špatným nastavením mých vidlic.

Popřípadě ví někdo jaké jiné vidlice pasujou na advíka ?

Naposledy editováno 09.10.2014 17:02:20

KTM LC4 640 Adventure

10.10.2014 v 07:18 | Nahoru | #8559
S největší pravděpodobností to bude rozhozený tlumení. Nech seřídit předek i zadek, popřípadě zrepasovat. Jak dlouho máš od poslední repase? Trochu to můžou dělat i gumy (typ, tlak) případně ložiska v kolech.
Dobře seřízený klasický vidle za USD zase tolik nezaostávaj, alespoň pro naše ježdění.

Naposledy editováno 10.10.2014 07:19:42

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

10.10.2014 v 10:24 | Nahoru | #8560
Vidle jsem si nechával serizovat na vlastni váhu a styl ježdění, zároveň to byla i repase. Je to cca 9000km zpět. Ale i po te repasi se mi nezdálo že by to byl nějaký velký rozdíl.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

10.10.2014 v 11:08 | Nahoru | #8561
Štemby> věříš tomu kdo tu repasi dělal? 9 000 je dost (o to víc v terénu), při špatným uložení můžou být už futra znovu na výměnu...
Ještě na to může mít vliv stav ložisek v krku.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

10.10.2014 v 14:39 | Nahoru | #8562
ten komu sem to dával je vyhlášenej v tomto oboru. Napadlo mě skusit dát třeba progresivní pružiny ale na můj ročník je nikde nemůžu najít.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

10.10.2014 v 19:46 | Nahoru | #8563
Štemby> 9000 km na motorku, která jezdí v terénu je hodně. To je tak 2-3 roky. Nejvyšší čas vyměnit olej. Že by ti někdo seřídil vidle podle toho kolik vážíš a co jezdíš. To by musel být odborník jasnovědec. Teda jestli ti repasoval vidle bez namontování a projetí.
Když je to takovej odborník tak se mu svěř. Poradí ti nejlíp. Když máš zdvihu 3 prdele tak ty progresivní pružiny budou akorát vyhozený peníze.Je třeba aby se na tebe někdo díval za jízdy co ti to dělá a pomohl ti to seřídit. Protože sám sebe těžko vidíš a bez zkušeností to sám nenaladíš, když ani přesně nevíš jak to má fungovat.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

11.10.2014 v 11:22 | Nahoru | #8564
Skusim se zaměřit na ložiska v tom krku plus repasi tlumicu, a uvidim co to udělá. Díky za rady

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

11.10.2014 v 21:44 | Nahoru | #8565
Štemby> jo, progresivni pruziny asi nejsou potreba, ale ty USD vidle podle me trochu rozdil delaj (ale to je jen muj subjektivni nazor, protoze jsem zkusil staryho advika jen jednou a chvilku na polnacce).... zkusil bych ale treba i postelovat treba jen o 5mm dat niz vidle v brejlich, nezkousel jsi tohle? (nebo naopak vys, pokud to jde)

Jo a olej urcite vymen + picoviny okolo :)

KTM LC4 640 Adventure

12.10.2014 v 14:15 | Nahoru | #8566
už nic

Naposledy editováno 12.10.2014 16:23:22

KTM LC4 640 Adventure

28.10.2014 v 14:40 | Nahoru | #8567
Ahoj, mam problem s blinkrama, nesviti mi totiz ani kontrolka na palubce, nemate prosim napady co kde zkontrolovat? Pojistky jsem prosel a jednu podezrelou vymenil. Na ovladaci na riditkach voltmetrem namerim u blinkru velky kulovy, respektive asi 0,05V. Mozna jedina stopa je, ze zadni blinkry jsou jakoby zapareny jak se tam dostala voda. Dik za tipy

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

9.11.2014 v 20:12 | Nahoru | #8568
Zacla mne velmi casto praskat zarovka v zadnim svetle. Praskat myslim, ze se prerusi vlakno v zarovce a svetlo nesviti. Koupil jsem i LED zarovku, ale ta taky nevydrzela. Odchazi ovsem jen "potkavaci" svetlo, brzdovy ne. I u te LEDky to tak bylo.
Dnes jsem meril napeti, ktery tam jde pri ruznych otackach motoru a bylo to v poradku - maximum 13,5 V.
Kde muze byt problem? Vibrace? Nekvalitni zarovka?

Neresili jste nekdo podobny problem?

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

9.11.2014 v 22:51 | Nahoru | #8569
Hoši, neměl by někdo na půjčení tankvak? Myslel jsem, že koupím, ale chtěj za to strašný prachy Díky

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

12.11.2014 v 19:00 | Nahoru | #8570
Nazdar LC4káři, poradíte mi jak na posunutí zadní brzdový páky o něco níž ?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.11.2014 v 19:10 | Nahoru | #8571
Rumas> Mám originální KTM, jestli chceš půjčím, stejně s ním nejezdím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.11.2014 v 19:28 | Nahoru | #8572

_SHIFT_ píše: Nazdar LC4káři, poradíte mi jak na posunutí zadní brzdový páky o něco níž ?


Ta zakrouzkovana matka je jen na nastaveni vule v pedalu, nastaveni polohy je pomoci imbusu kousek vpravo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.11.2014 v 14:57 | Nahoru | #8573

scathe píše: Ta zakrouzkovana matka je jen na nastaveni vule v pedalu, nastaveni polohy je pomoci imbusu kousek vpravo.



No já myslím, že ten imbus je jen horní doraz a poloha pedálu se nastavuje za/vyšroubováním táhla. Ta zakroužkovaná matka je kontra na jeho zajištění.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

13.11.2014 v 15:07 | Nahoru | #8574




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.11.2014 v 07:08 | Nahoru | #8575
scathe> a už v tom máte jasno. ještě, že neumim anglicky.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.11.2014 v 09:08 | Nahoru | #8576

Hun píše: scathe> a už v tom máte jasno. ještě, že neumim anglicky.



Scathe is right, ...

Naposledy editováno 14.11.2014 09:10:55

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.11.2014 v 09:41 | Nahoru | #8577

Hun píše: No já myslím, že ten imbus je jen horní doraz a poloha pedálu se nastavuje za/vyšroubováním táhla. Ta zakroužkovaná matka je kontra na jeho zajištění.


Táhlem nastavíš jen vůli na páce, ale jeji polohu nezměníš. Když bude vůle velká nebo malá, páka bude pořád ve stejný poloze.
Takže scathe má pravdu, poloha je daná vačkou pod imbusem a je limitovaná nastavením táhla.
Tento závěr byl jednomyslně schválen .

KTM LC4 640 Adventure

14.11.2014 v 17:53 | Nahoru | #8578
Neprodává tady někdo nějakýho Advíka .. nebo nechystá se prodávat ???

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

14.11.2014 v 19:42 | Nahoru | #8579
No dobře děkuju za odpovědi, o víkendu na to vlítnu a zkusim se s tim nějak poprat ale už logicky mi to přijde divný protože když tim otočim tak páku jakoby zamáčknu a bude to samo přibrždovat ne ? Ale asi je to nejakej promyšlenej mechanismus nebo co :D každopádně ještě jednou dík

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.11.2014 v 20:45 | Nahoru | #8580

_SHIFT_ píše: No dobře děkuju za odpovědi, o víkendu na to vlítnu a zkusim se s tim nějak poprat ale už logicky mi to přijde divný protože když tim otočim tak páku jakoby zamáčknu a bude to samo přibrždovat ne ? Ale asi je to nejakej promyšlenej mechanismus nebo co :D každopádně ještě jednou dík


Slovo logika u tebe ... nééé.
Proto musíš zkrátit to táhlo, abys udělal vůli .... Panenkomarjá ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist