globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.6.2012 v 19:46 | Nahoru | #6601
scathe>
dík! to jsem přesně potřeboval vědět. Hlavně ty odkazy jsou perfektní.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.6.2012 v 19:58 | Nahoru | #6602
skvarky> No mám tam 16500km. Zatim to taky sleduju moc toho nenajezdim. Uvidíme

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.6.2012 v 20:04 | Nahoru | #6603

Janek píše: storeman> Stačí jen najít CDI a ty dva dráty od snímače.


CDI jsem našel, je pod pravím podsedlovým plastem. Zítra budu zkoumat dráty.
Máme ve firmě minimálně dva zkušené a slušně vybavené autoelektrikáře, tak je požádám o pomoc.

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

17.6.2012 v 20:47 | Nahoru | #6604
Pročítám manuál a vypadá to, že to tlačítko má fungovat jako omezovač otáček motoru.
Když se přidá hóódně plyn, zobáček č.1 otočného segmentu za který tahají lanka se dotkne toho tlačítka č.2 a něco se rozpojí. Možná zapalování???

KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 08:58 | Nahoru | #6605
Tak to je dobry, plnej stejne snad nikdy nedavam tak bych to nepoznal Sice mi neni jasny na jakym principu to pak funguje, ale nevadi

Ale to tlacitko sem mel stejne tak strasne zaneseny bordelem, ze to vubec ani nevypadalo jako tlacitko tak nevim jak moc by fungovalo

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 09:43 | Nahoru | #6606

storeman píše: Pročítám manuál a vypadá to, že to tlačítko má fungovat jako omezovač otáček motoru.
Když se přidá hóódně plyn, zobáček č.1 otočného segmentu za který tahají lanka se dotkne toho tlačítka č.2 a něco se rozpojí. Možná zapalování???


Tak si přidej lehce plyn a zkus ho zmáčknout třeba šroubovákem a schválně co se bude dít. Podle mě to bude mít omezovač na základě počtu otáček a ne podle polohy škrtící klapky. Vem si, že plný plyn dáváš třeba i při 3000 otáčkách (výjezd ze zatáčky na trati atd.) a kdyby ti mělo CDI na základě informace od tlačítka na karbecu omezovat otáčky motoru, tak by to asi nebylo dobrý.
Podle mě je to jen další potencionální zdroj možných problémů, takže DEMONTOVAT!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 15:38 | Nahoru | #6607
[quote=storeman]Pročítám manuál a vypadá to, že to tlačítko má fungovat jako omezovač otáček motoru.
Když se přidá hóódně plyn, zobáček č.1 otočného segmentu za který tahají lanka se dotkne toho tlačítka č.2 a něco se rozpojí. Možná zapalování???

Ta věc na fotce je podle mne snímač polohy škrtící klapky.
Nevím od kterých ročníků to montovali, ale funguje to asi tak:
- snímač polohy dá informace CDI kolik jsi dal plynu, to si porovná zařazený převod ( to jsou ty dráty vpravo dole pod pastorkem, jeden je neutrál a další snímá zařazenou rychlost ) a CDI si omezí výkon. Tuším, že to takhle hlídá první tři kvalty (už si to moc nepamatuji) v otáčkách, kde se podle EHK měří emise.
Celá tahle zhovadilost je úlitba zeleným ....
Je nejlepší všechny tyhle nesmysly odpojit a doladit karbec.
Proto motor LC4 s Mikuni a LC4 s Keihinem jsou dva úplně jiné motory.....
Také si myslím, že pokud ti motor fungoval před deštěm a pak se mu nechce startovat, nebude chyba v karburátoru. Tam není nic, čemu by voda vadila.....pokud ji nemáš v benzínu.

Naposledy editováno 18.06.2012 15:40:49

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 17:27 | Nahoru | #6608
Rumas> vezli te na vleku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 19:40 | Nahoru | #6609
PavelETV> S tím tlačítkem to bude jak píšeš! Já už to mám rozpojené.

Dnes jsem konečně sehnal klíč na svíčku a novou svíčku a zjistil jsem, že svíčka jiskru nehází! Ani při startování startérem a ani při našlapování.
a protože na roztlačení chytne, záhada se nevyřešila.

Tím pádem se do karburátoru zatím hrabat nebudu a zítra to ještě bude řešit z mechanikem.
Vypadá to na odvoz do servisu.
To čidlo zapalování má odpor 100 ohmu což by měla být správná hodnota.

KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 19:57 | Nahoru | #6610
já taky mám problém - musel jsem měnit zadní žárovku, páč mi svítila jen brzda. Když jsem dal novou, tak mi to svítí i při zapnutém klíčku, ale bez světel a ještě ke všemu to vlákno brzdy a když klíčkem zapnu i světla, tak se mi rozsvítí i druhý vlákno. Na brzdu to absolutně nereaguje v žádné poloze. Žárovka koupena u pumpy za 14Kč(není to nějak málo? )...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 20:12 | Nahoru | #6611
storeman> točí točí a nenaskočí? A co napětí, měřil jsi? A propojit startovacíma kabelama jsi to zkoušel?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 20:22 | Nahoru | #6612
Ládínek.> Baterie je čerstvě dobitá. Zkoušel jsem to i startovacím vozíkem.
Zvláštní je, že nehází jiskru ani při našlapování.
Přitom roztlačit jde a chytne i z mírného svahu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 20:31 | Nahoru | #6613
storeman> Tak aby to nakonec bylo to čidlo? To mě u auta potrápilo moc, několik měsíců. Hledali to týden, stálo mě to horydoly a nakonec to dělalo čidlo za 600.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 20:42 | Nahoru | #6614
Ládínek.> Proto to bude nejlepší odvézt mechanikovi. On ví kam šáhnout, co změřit, zná hodnoty...

Naposledy editováno 18.06.2012 20:42:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 21:03 | Nahoru | #6615
storeman> co si uděláš sám to tě nic nestojí. Třeba ti za klidu nejde štáva na cívku a motorka jede jen když má vibrace. Tak až ji povezeš na vozejku tak zkus zastartovat. Mechanikovi pak už jen řekneš co potřebuješ vyměnit. 8.09 je Hradiště tak abys to stihnul opravit a nedopadl jak na Jankování.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 21:24 | Nahoru | #6616

Ládínek. píše: Tak až ji povezeš na vozejku tak zkus zastartovat. .


To bych měl vyzkoušet!
Zbývá už jen vymyslet jak řídit auto a současně startovat motorku na přívěsu

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 21:54 | Nahoru | #6617
storeman> normálně to někde pustíš z kopce bez řidiče.

Naposledy editováno 18.06.2012 21:54:23

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 21:59 | Nahoru | #6618

storeman píše: To bych měl vyzkoušet!
Zbývá už jen vymyslet jak řídit auto a současně startovat motorku na přívěsu


Normálně, požádáš manželku. Aby se nebála tak jí přitáhneš kurtou k sedlu.

KTM LC4 640 Adventure

18.6.2012 v 22:14 | Nahoru | #6619
Rumas> svetlo sviti i kdyz je vypnutej klicek? Kuriozni situace A vis co je nejvetsi peklo na lc co se elektriky tyce? SPINACKA! ... Me to ted zas nesviti vubec a vubec nevim cim to bude, tipuju to na levej ovladac, ale kupovat novej ... to si jeste petkrat rozmyslim ...

Se zadni zarovkou sem se hodne natrapil, nekolikrat sem rovnal ten kontaktni plisek, naposled sem ale zakap zarovku cinem zespodu aby ta kontaktni plocha zarovky byla vetsi boule ... Jinak mrkni na kontakt vpravo pod sedlem, tam sem mel taky jednou vytrzenej kablik, je to torjzilka co vede zezadu a vedle baterky je konektor - jestli se ti to treba nezvejklo na baterku apod.

To se mi taky jednou povedlo ze po vymene zadni zarovky sem se rozjel a v zatacke sem slysel prask a chciplo to ... seldem sem si priskrip celej kabel a zrusil tak hlavni pojistku Takze vazne pozor, schovavat ty kabely u baterky peclive

Storeman> tak preju hodne stesti. Ale jedna takova blbost, jak je na tom kabel co vede ke svicce? Neni tam to tam jen vakrlate nasroubovany? Vem voltmetr a bez od svicky po kabelu porad dal, urcite najdes kde je chyba.

Naposledy editováno 18.06.2012 22:16:55

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

19.6.2012 v 08:37 | Nahoru | #6620
Jak tady čtu ty rady, asi bude nejlepší zkombinovat to co radí S.h.I.t a Ládínek:

Posadím manželku na motorku, přikurtuju a potom to celé pustím z kopce!

A teď už ubývá jen vymyslet kdo mi bude vařit, prát, žehlit a uklízet.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.6.2012 v 09:18 | Nahoru | #6621
storeman> Máš doma psa tak ho to nauč. Veké štěstí, že nás ta tvoje pani nesliší. To by si pak myslela, že jsme banda blbců.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.6.2012 v 10:57 | Nahoru | #6622

storeman píše: Ládínek.> Baterie je čerstvě dobitá. Zkoušel jsem to i startovacím vozíkem.
Zvláštní je, že nehází jiskru ani při našlapování.
Přitom roztlačit jde a chytne i z mírného svahu.


To je nemilé . No, další záhada do rejstříku závad KTM.
Ještě bys mohl zkusit, jestli ti jde napájení na indučku po zaplým klíčku. Aby opravdu nebyl nějaký problém ve spínačce a když se to pajcuje při pohybu, tak to jde. Nevidím to moc pravděpodobně, ale ..... Zas jsi schopný to zvládnout doma.
Něco podobnýho řešila Klasika v Ohrazenicích, kdy ji motorka nechtěla chytnout, až ji potom roztlačila z kopce. Myslím, že po cestě ji taky na vozíku zmokla. Třeba to spolu nesouvisí, ale jinýho mě nenapadá.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.6.2012 v 11:11 | Nahoru | #6623
Janek> No, další záhada do rejstříku závad KTM.
To vypadá, jako když si vedeš rejstřík závad u oranžád. Ale sám jsem zvědavý na konečné řešení, pamatuji se jeětě, jak jsem se potrápil se zhasínáním motoru při zatočení. A ono to bylo vedení bowdenu sytiče. Takže očekávám nějakou "fatální" závadu tohoto typu -něco jako voda někde tam, kde nemá být, uvolněný kontakt...

Naposledy editováno 19.06.2012 11:11:33

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.6.2012 v 11:27 | Nahoru | #6624

Tank píše: Janek> No, další záhada do rejstříku závad KTM.
To vypadá, jako když si vedeš rejstřík závad u oranžád.


To kdybych náhodou dostal nějaký záchvat a chtěl kupovat KáTéeM, tak si přečtu, co mě čeká a zas rychle vychladnu.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.6.2012 v 11:38 | Nahoru | #6625
Tank> popř. něco typu fatální závady u elektriky na DT...

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

19.6.2012 v 18:49 | Nahoru | #6626
Neverim ze to pri roztlaceni chytne jen proto, ze se nekde neco kvrdla

Pokavad chytne a jede z kopecka, tak svicka proste musi davat jiskru, nebylo to jen spatne uzemneny pri zkouseni? Nebo uz je vazne tak strasne cerna, po odrbani ocelovym kartacem musi hodit aspon spatnou jiskru.

Vylej vodu z vejfuku a nakopavej nez se ti zacne motat kebule, to naskoci

A co nejaky chcipaci cidlo na stojanku?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.6.2012 v 18:53 | Nahoru | #6627
[quote=scathePokavad chytne a jede z kopecka, tak svicka proste musi davat jiskru [/quote]

Nemusí. Vyzkoušeno. Mně to 6x jiskru hodilo a 8x ne. Pak 7x ano a 3x ne. Pak 10x ano a 12x ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.6.2012 v 19:45 | Nahoru | #6628
storeman> Nečet jsem všechny příspěvky ale vidím že záhada pokračuje tak se možná zopáknu a napíšu něco podruhý :)- jen takový náměty:
- to že to zmoklo a nejede potom, neznamená, že bude nutně problém elektro/voda - závady jsou dost často bestie:)
- když mi na bergu prasknul píst tak to na kopnutí taky nejelo ale z kopečka to chytilo - možná někde chybí komprese - zkontroluj lanko k dekomp. (vázne),...vůli na ventilech (mohli slevit štelováky - i to se stane) - mírný únik na výkonu nepoznáš ale nenakopneš.
- kdyby už teda elektro tak obvod pro jiskru je většinou separátní od bateriového (u většiny endur), pak je dobrý kouknout na snímač polohy kliky - může být zanešenej mag. pilinkama a signál z pomalého kopnutí nestačí.
- obecně taky občas zloběj cívky pro nabíjení obvodu jiskry - to by mělo jít proměřit - sehnat info o odporu jednotlivých vinutí
- pro zkoušky odpoj blbiny jako chcípák a čidlo stojanu
- fajfka je taky potvora - klidně ji vyřaď a zkus to jen drátem na svíčku (už jsme takhle z lesa jeli taky)
...atd.. nudit se asi nebudeš :)....kdyžtak PM...nestíhám číst a ledacos přehlídnu
lovu zdar závadám zmar :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.6.2012 v 20:01 | Nahoru | #6629
MikiberG> Dík za rady!
ale jediné co ještě udělám je že motorku pořádně vyčistím a odvezu mechanikovi.

Motorka se chová pořád stejně. Na startování ani našlapování nehází jiskru.
Včera a dnes jsem prolezl snad všechny spoje a prostříkl je kontaktsprejem.
Z kamarádem jsme kolem toho lezli z multimetrem. Někam proud jde a někam ne, jenomže když nevíme jak to má být správně, tak je to měření naprd.

Čidlo stojánku mám rozbité a vyřazené. Přepínač chcípáku v mém případě vyřadí starter a ten se točí.
Až to vyčistím a složím, tak to zkusím znovu na roztlačení.
Z mechanikem jsem již domluvený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.6.2012 v 11:33 | Nahoru | #6630

storeman píše: MikiberG>Přepínač chcípáku v mém případě vyřadí starter a ten se točí.



Chcipak vypne starter? Ja to asi nechapu To tak ma byt?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist