globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.1.2010 v 23:13 | Nahoru | #4651

doro>ýbrc: E-O9 jsou dobry ale clovek musi pocitat s tim ze predek tolik nedrzi no...zadek je v pohode.Jsou to skvele univerzalky :))


....no já je zkusil jednou a už bych je neobul.Sundal jsem je ještě nesjetý a zahodil,...na DOFFu v Dačicích-jestli si je někdo nevzal, tak leží v chatce za skříní ještě do těď.Celou tu dobu co jsem je měl jsem si ježdění neužil,...snad tak 3 dny, než se uplně srazila ta hranka,...pak už to nejsou "špunty", ale jen sakra klouzavý plošky.V terénu,...a nedej bože za mokra, je to jak opilá kačena na ledě.O předku bych se jako o gumě do terénu snad ani nebavil.Jak ty gumy nemaj boční vedení, tak je to opravdu jen guma na silnici a lehkou suchou polňačku. Takže jsem se vrátil k osvětčené C-02 a na předek Trellebog Army Special.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.1.2010 v 23:19 | Nahoru | #4652

Makotřas>Klasika> Ahoj nemáte prosím někdo z vás majitelu KTM LC4 porovnání s yamahou ttr600 hlavně podvozek váha startování dík za vaše názory


...Makotřas: zeptej se TADY u Brněnské party,...tam mají myslím ty dvě motky v jedné partě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.1.2010 v 00:13 | Nahoru | #4653
Matess727x> no jo, právě jak tu všichni píšou. E09 jsou v poho na silnici a na polňačkách. Už jsem to tu jednou psal. E09 jsou kopie Michelin Desert (poušť). Takže je nejlepší obout pneumatiky se kterýma Kaštan odjel Dakar a jezdit na nich na sněhu a v blátě a pak je pomlouvat. Já na ně nedám dopustit, protože když jedu na dovolenou, tak můžu v pohodě sjet ze silnice právě na tu polňačku. A když s nima vjedu do bahna a do terénu, tak můžu nadávat, ale jen sobě .
Jinak Trelleborg Army je hodně dobrej univerzál. Vyhazuju ho po 6 tkm . A určitě ho obuju znovu.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.1.2010 v 05:23 | Nahoru | #4654
Jirka.77> Jo, tak nějak to je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.1.2010 v 06:51 | Nahoru | #4655

Jirka.77>Matess727x> no jo, právě jak tu všichni píšou. E09 jsou v poho na silnici a na polňačkách. Už jsem to tu jednou psal. E09 jsou kopie Michelin Desert (poušť). Takže je nejlepší obout pneumatiky se kterýma Kaštan odjel Dakar a jezdit na nich na sněhu a v blátě a pak je pomlouvat. Já na ně nedám dopustit, protože když jedu na dovolenou, tak můžu v pohodě sjet ze silnice právě na tu polňačku. A když s nima vjedu do bahna a do terénu, tak můžu nadávat, ale jen sobě .
Jinak Trelleborg Army je hodně dobrej univerzál. Vyhazuju ho po 6 tkm . A určitě ho obuju znovu.


...to jsem netušil, že je to kopie Michelin Desert (poušť).Já jak jsem psal,...zkusil jsem je a byl jsem zklamaný.Ale je jasné, že když někdo jezdí 70% silnice a suchá polnčka a 30% nějakej ten terén, tak mu ta guma bude vyhovovat a není na tom nic špatného. Ale jak už jsem tu někde jednou zmiňoval,....je pak problém, když se jede nějakej ten offík ve více lidech a 2 z 10 jsou na E-02.To pak potažmo částečně znehodnocuje jízdu všem.Proto tak nějak ty 09 při offování ve více lidech moc nemám rád. Co tak po většině lidi E-09 chválí a nedají na ně dopustit, na třebas těch C-02 nikdy nejela, takže neznají ten rozdíl, jak se daleko méně v terénu nadřou,.....samozřejmě na silnici je to zase trochu jak na lodi.Pro toho, kdo je nevyhraněnej a chce sedět na dvou židlích je ta guma určitě výborná, ale znám pár kluků, co jezdili 09 a jen zkusili třebas ty 02 a už nechtějí 09 ani vidět,...a klidně jezdí po ose na off akce po celé republice na C-02.Myslím, že to není o pomlouvání, ale prostě o tom, že okusili v terénu ten rozdíl.

Naposledy editováno 20.01.2010 07:19:47

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.1.2010 v 14:50 | Nahoru | #4656
Matess727x> do náročnějšího terénu a do mokra je určitě C02 lepší, jenže. Je tady to jenže. Pouze do sjetí hran, což netrvá více než 500km. Pak máš na zadku velké kulaté boule, které na všem kloužou jaxfiň a jediná pomoc je nožíkem obliny ořezat tak, aby se mělo kolo zase o co zapřít.
Jak je vidět, ani C02 není dar z nebes. Kdyby byl, netoužili by majitelé 17 palcových kol po 18 palcových

Případně prosím o převedení debaty do jiného vlákna, než jsou Advíkáři. Nás se díky Bohu C02 fakt netýká

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

20.1.2010 v 16:31 | Nahoru | #4657
Klasika: Ok,...nebudu tu krafat, když to tu máte tak "uzavřené", ....jen ještě k té C-02.Ona jak má to dost vystouplé boční vedení, tak to i na hodně sjeté gumě, při zaboření kola do bláta a vůbec do měkého dost pomáhá.Vůbec nechci z C-02 dělat kdo ví co, jen jsem napsal svůj názor.Jinak,...C-02 se dělá i v 18-tce ne? ...alespoň někde se to tu nedávno probíralo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.1.2010 v 18:39 | Nahoru | #4658
Matess727x> možná se v 18ce dělá, ale kdo má 18ku, sotva bude kupovat C02, je mnoho lepších pneu Nebo aspoň fakt neznám osobně nikoho, kdo by tuhle pneu jezdil, když by nemusel.

Tohle vlákno LC4 Adventure funguje už přes 3 roky a i když se občas na chvíli uhne od tématu, jsme rádi, že se debata drží opravdu hlavně věcí okolo Advíků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.1.2010 v 18:45 | Nahoru | #4659

Klasika>Matess727x> možná se v 18ce dělá, ale kdo má 18ku, sotva bude kupovat C02, je mnoho lepších pneu Nebo aspoň fakt neznám osobně nikoho, kdo by tuhle pneu jezdil, když by nemusel.


....já to zase tak už nesleduji,...na C-02 jezdí poměrně dost kluků na Africách a je jasné, že v 18-tce je větší výběr.Ale jak jsem reagoval na "původní" příspěvek,...každopádně za mě raději C-02 než E-09.Ale každý co mu vyhovuje a na co má.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.1.2010 v 22:39 | Nahoru | #4660
Matess727x> Nepsal jsem to přímo na tebe, ale všeobecně.Na C02 jsem nejel, to máš pravdu. Že nedám dopustit na E09 jsem psal taky. Ale při situacích který jsem popsal.
Za velký špunty (mluvím i za sebe) se schovává ne zcela 100% jezdecký um, offroadového hoby jezdce. Několikrát mi to v terénu natřeli borečci s pneumatikama, za který by dal Rossi všechny prachy .
Jak píšeš, každej podle svýho.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.1.2010 v 23:05 | Nahoru | #4661
Makotřas> srovnání bych měl i když jen co mi kámoš TTčko půjčil na projetí. Jinak absolvovali jsme spolu (já LC4 Adv - on TT) týden na Ukrajině i několik dalších vyjížděk a myslím, že si motorky neměly co vyčítat - pocitově po projetí - TTčko je motorově slabší, ale nevibruje zdaleka tolik, má jinou stavbu - trochu hůř se mi na silnici skládalo do zatáček (nejdřív dost ztuha a pak tam najednou až moc spadne, ale je to i o gumách). Každopádně + pro Káťu je el. startér i kick. Kámoš občas propadal beznaději, po pádu to nakopnout je někdy problém. Podvozek je asi jen o fous lepší na KTM, ale nijak zvlášť. Celkově si myslím, že TTčko je spíš motka na vybláznění po okolí a na delší cesty za poznáním je rozhodně lepší vybavená KTM (nádrž, nosič - ten u TT úplně chybí, ochrana proti dešti), jen je potřeba zatnout zuby a na KTM při dlouhém přesunu překonat pokusy motorky o celkové zvibrování jezdce .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.1.2010 v 23:13 | Nahoru | #4662

Jirka.77>Matess727x> Nepsal jsem to přímo na tebe, ale všeobecně.Na C02 jsem nejel, to máš pravdu. Že nedám dopustit na E09 jsem psal taky. Ale při situacích který jsem popsal.
Za velký špunty (mluvím i za sebe) se schovává ne zcela 100% jezdecký um, offroadového hoby jezdce. Několikrát mi to v terénu natřeli borečci s pneumatikama, za který by dal Rossi všechny prachy .
Jak píšeš, každej podle svýho.


...jasně,...s tím souhlasím. Já psal spíše o té zkušenosti ve více lidech,...když je většina na drapákách a C-02,..a někdo na E-09,...tak je to pak většinou pro celou skupinu lidí v čudu,...v případě za mokra. Tak nějak zastávám názor,...že je to zbytečné, si něco dokazovat na nějakých "slikách",...ikdyž na všech gumách se ta hranka ztratí poměrně brzo.Ale to nejsou má slova.Takto o tom mluvili kluci třebas na tom DOFFU, jak už jsem tu někde psal,....že je zbytečné pak bořit pádama okapotovaný motorky a rvát se s ní v každém výjezdu mazláku.S tím "umem",...to se pozná po pár kilometrech,...a dle mého názoru je úplně jedno, jestli na drapákách, nebo na nějakých šunkách.Mě vždycky mrzí,...když to na nějaké té off akci "vůdce" kropí jako blázem,...a zažil jsem to několikrát.Co je to platné, že je všem jasné, jak to všem natírá,...když se polovička lidí poztrácí a pak se čeká a hledá. A to vše myslím i na ty Advíky,...aby mě Klasika nesežrala za off-topik.Klasiko,...tak už se na mě nezlob. ...už mlčim, už mlčim.

Naposledy editováno 20.01.2010 23:33:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.1.2010 v 08:18 | Nahoru | #4663

Matess727x> A to vše myslím i na ty Advíky,...aby mě Klasika nesežrala za off-topik.Klasiko,...tak už se na mě nezlob. ...už mlčim, už mlčim.



hi hi hi

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.1.2010 v 08:26 | Nahoru | #4664

Desmo> hi hi hi


...hele, ty smíšku,...jsem na tebe zvědavej. No ale ty budeš mít teď jen leštěnku viď? ....jo, a díky za ten Pinncle, už dělám jen v něm.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

21.1.2010 v 10:09 | Nahoru | #4665
Koukám debata o pneu v plném proudu .Céčková guma je jistě fajn,jen v té 18 není moc výběr,když tedy nechci jezdit na 120/90/18.Určitě tam půjde,ale není úzká kvůli ráfku.Už bych se bál,je ho zničím.Asi bych si vybral C-04,to je alespoň je 130 :\ .Jinak já jezdím na zadku ef-09 a vpředu pirelku škorpion,ale jen proto,že jsem ji měl za stajnou cenu jako mitasku.Taky mám trochu štěstí,že mám obuvníka známého,neb jsem poslední mitasku na zadek ve 140 koupil za 500novou a to potěší.Jinak je to asi hlavně o kvalitách jezdce.Nejsem žádný fofrník,tak když se vymáznu,tak nadávám jen sám sobě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.1.2010 v 10:44 | Nahoru | #4666
Korybut> ahoj, co hrazda? Doufám že sedí.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.1.2010 v 13:16 | Nahoru | #4667
Jirka.77> Čauky kamaráde,sedí,děkuji moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

23.1.2010 v 11:29 | Nahoru | #4668
Jirka.77> takze krytka koupena, nicmene na moji moto nesedi tak to zkusim dat k te adventure a uvidime.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

23.1.2010 v 12:36 | Nahoru | #4669

ZbyneKTM>Jirka.77> takze krytka koupena, nicmene na moji moto nesedi tak to zkusim dat k te adventure a uvidime.



To teda čumím, jakto? Mělo by to být všechno kompatibilní a zaměnitelný u všech LC4...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

23.1.2010 v 14:01 | Nahoru | #4670
Radar> nevim, na fotce to napred vypadalo stejne, ale fakt je to jiny. Nasel jsem vetsi fotku a je to videt, ze ten bok je trochu jinak tvarovanej.

[img] se nakonec asi porejpu v te puvodni a zkusim to nejak orezat, aby to blato melo kudyma vypadnout

Naposledy editováno 23.01.2010 14:03:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

23.1.2010 v 19:15 | Nahoru | #4671
ZbyneKTM> A kurva to mě nedošlo že standardní LC4 se startérem má trochu jiný kryt zapalka s tím domkem na tu startovací soustavu. Asi hlavně to vadí tomu menšímu krytu kolečka že? No možná by šel ořezat i ten malý kryt kolem toho zapalka a pak by to páslo, díry na šrouby jinak snad sedí né? Doufám že na mě nejseš naštvanej, že jsem Ti s tím krytem tak "dobře" poradil

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

23.1.2010 v 22:55 | Nahoru | #4672
Mám LC4 Adventurku teprve první rok a vyzkoušel jsem Desertky a jsem zatím spokojenej.. Prvních cca 300km na asfalte hrůza, myslel jsem že jí snad neudržím, ale teď už v pohodě V terénu fakt drží super! Nevíte někdo, jestli bude nějaký sraz LC4 Adventure?
Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

24.1.2010 v 00:55 | Nahoru | #4673

Daw007>Nevíte někdo, jestli bude nějaký sraz LC4 Adventure?
Díky



..no po přečtení celého tématu mě připadá, že LC4 pořádá pravidelné srazy hlavně v KTM servisech

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

24.1.2010 v 10:44 | Nahoru | #4674
Ninjaman> to se ti zdá, protože sem píšou většinou jen když nastane nějaký problém a podle dat příspěvků to není moc často...

Daw007 - tak bych byl pro nějaký srázek:)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

24.1.2010 v 12:52 | Nahoru | #4675
Ninjaman> ježišmaria to jsme se nasmáli . Ještě teď mě bolí břicho . Aspon´si máme o čem psát a nelezeme do fóra, do kterýho nám nic není .

Srazu se nebráním, ale už jsme to tu jednou zkoušeli. Musíte být tvrdí a určit datum a místo. Jinak to neklapne .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

24.1.2010 v 12:54 | Nahoru | #4676
Jirka.77>

mno pokud se podiva na mou bejvalku tak se mu moc nedivim :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

24.1.2010 v 13:25 | Nahoru | #4677

Jirka.77>Aspon´si máme o čem psát a nelezeme do fóra, do kterýho nám nic není .



..héééj, klídek Myslíš, že tohle téma celý čtu abych do vás moh rejt? Už před koupí XT jsem hooodně o LC4 Adventure uvažoval a stále uvažuju. Ta motorka mě příjde skvělá. Ale zkus se vcítit do kůže potencionálního majitele Advíka a přečíst si znova takovejch 50 posledních stránek a pochopíš co mám na mysli (Desmo to evidentně chápe, taky aby ne s jeho zkušenostma - upřímnou soustrast ).

Takovýhle téma je pro většinu lidí hlavní zdroj infa o Advíkovi. Zatím akorát vím, že kdybych koupil tuhle motku, tak musím za Klasikou na školení jak jezdit s Advíkem jako žena

Chtělo by to víc pozitivních zkušeností

..jak je na tom třeba Daw007 po roce ježdění?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

24.1.2010 v 13:42 | Nahoru | #4678
Desmo> u tebe to muselo být rukama . Jinak si to nedokážu vysvětlit .

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

24.1.2010 v 13:48 | Nahoru | #4679

Jirka.77>Ninjaman> ježišmaria to jsme se nasmáli . Ještě teď mě bolí břicho . Aspon´si máme o čem psát a nelezeme do fóra, do kterýho nám nic není .



Aha, já myslel, že je to tu open. No v tom případě je jistě řešením založit tvrdě cenzurované stránky, jako třeba tady ...
Desmo na vlastní kůži poznal co znamená znelíbit se orijskému (vlastně oranžovému) převorovi....

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

24.1.2010 v 13:51 | Nahoru | #4680
Ninjaman> Chtělo by to víc pozitivních zkušeností .

pozitivní zkušenost je Advíka vlastnit . Samo že je to tu jak na jiných fórech, kde každý zjišťuje co dělat při jakých závadách. Nikdo ti sem nenapíše "tak jsem to po půl roce nastartoval na drc a jel se projet. Dobrý."
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist