Prosím o radu či nějaké zkušenosti. Líbí se mi Yamaha FZ6n a Aprilia SL 750..
Díky
Uzavřeno 02.09.2010 v 00:03 uživatelem h3ry
FiZzeR>Petr-RSV>Přeji šťastnou ruku při výběru. Pak ještě vyřešit kůži nebo textil, nové nebo ojeté pneu, litra nebo šestku... to bys měl vědět sám
... a jestli itala nebo japonce, chcípat klíčkem nebo čudlíkem, zastavovat policajtům nebo ujíždět... lol
Popřípadě jestli zdravit nebo ne a kdo je vlastně motorkář lol
2valec ma vetsi zatach od spoda, reakce na plynovou rukojet je okamzita, lepsi zvuk, charakter
Ja jsem dvouvalcovy
Zkus si oboji a rozhodni se, tady ´ti nikdo v tomto neporadi
Gemstone7>no myslel jsem, že mi tady někdo poradí jestli je v tom nejaky zasadní rozdíl. Nebo plusy a minusy..
¨Mě víc vyhovoval čtyřválec. Zabírá lineárně od volnoběhu až do omezovače, ideální pro cestování ptz nemusíš skoro vůbec řadit Teď mám dvouvál. Docela mi schází výkon ve vysokejch otáčkách a musí se hodně řadit, ale na druhou stranu má monstrózní krouťák ve středním pásmu a odpichy od světel jsou efektní. Takže každej motor má něco...
4vál - vršek a linearita
Mi sedí V2, protože zase tak nemusim vysoký otáčky. Ale zase V2 povětšinou přináši vibrace ... Na druhou stranu V2 = charakter
4V zátah lineární, hnus ( pro mě)
Ale názor kámoše, zrovna jsem se bavili v dolech, porovnával Majli (:D) a nynější ZX10, prostě spokojenost na ZX10, protože ve velký rychlosti = v otáčkách nevybruje.
Tak asi tak.
FiZzeR>wthelll>Mimochodem - správný chlap má 2 KOULE. Kdo má 4, je přinejmenším divný...
Ehm... Já vím že jsem pomalejší... ale může mi pls někdo vysvětlit souvislost počet koulí vs počet válců???
Že RSV má dva válce a ty snad dvě koule, takže je vše v pohodě, souvislosti nehledej
Saturnin>No ještě bych rozlišil mezi 2 válcem do V a řadovým 2 válcem. To samé u 4 válce. Jen aby sis nemyslel,že když si koupíš 2V, že vždy dostaneš nějakou neposlušnou herku. Třeka Kawasaki ER6 je řadový 2 válec a jeho chod je hodně pohodový - pro začátečníka.
Přesně tak, ale Ducati je vyloženě neposlušná a furt by jezdila do servisu lol lol lol
FiZzeR>NickSlaughter>Mě vyhohoval tříválec, měl nádherný zvuk, krásný tah
Jo, kdesi tu šla hláška, že třívál je skvělej kompromis mezi dvou a čtyřválem... Dole netáhne jako čtyřvál a nahoře chcípá jako dvouvál...
Měl jsem Yamahu XS 750, byl to velký naked, cesťák s kardanem od BMW. Na cestování skvělá motorka a zvuk byl opravdu líbezný
Petr1134>Rozhodnout se musis sam. Proste se projed na 2 i 4 valci a budes vedet. 2valec je trosku zakernejsi, tahne to uz odspodu a muze se stat, ze ti to bude delat problemi pri vyjezdech kdy vemes za plyn moc a ustreli ti kolo, nebo moc uberes plyn a des k zemi taky. U 4valce zase musis cekat, az ty otacky povylezou vejs aby to poradne jelo. Kazdej ma rad to, na cem jezdi, takze at si vyberes to nebo to, pak se ti to bude libit...
Hlavně je u dvouválce důležité vše projíždět pod plynem. U čtyřválce můžeš ubrat a tolik tě to nerozhodí
Naposledy editováno 06.05.2008 13:49:20