3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
proc kupovat pokud jsi jen troch zrucnejsi tak sipolovinu veci udelas sam a katalog od tt mam jen na inspiraci jak to kde udelat a uchytit :D
2 reakcí na tento příspěvek KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
Někde jsem se dočet že je dobrý to sebou vozit že se nemusiš pak dřít s pumpováním tak kdyby jste mi to někdo osvětlil.
Díky
2 reakcí na tento příspěvek KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
...redakce časopisu MOTOCYKL bude mít příští rok vytrvalostní test KTM 990 EFI na 50.000 km!!!
...tak uvidíme, ne???-:)))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
jojo jsem zvedav ale 50 000km je dost málo!!!to by melo probehnout bez závad aspon predpokladam *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
O tom jsem už něco slyšel to je celkem znamej příběh!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
to verim jenom to poslouchat a pritom vlastnit stejnou motorku neni nic moc pocit :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
proc kupovat pokud jsi jen troch zrucnejsi tak sipolovinu veci udelas sam a katalog od tt mam jen na inspiraci jak to kde udelat a uchytit :D [/quote]
No nepochybně máš pravdu. Taky jsem už viděl "kopii" našeho držáku na GPS vyrobený z Merkura. Lidové tvořivosti se meze nekladou ale pochybuju o tom, že běžný člověk má k dispozici třeba materiály a vybavení na výrobu sklopné řadičky třeba na Varadero nebo že na LC8 za bezmála 400 tisíc bude chtít majitel přidělat doplňky, které nemají třeba zpracování a povrchovou úpravu jako tovární. A pokud máš k dispozici laser nebo plasmu, eloxování, plošné broušení apod - tak bych řekl že "běžný člověk" to nemá :) Nic proti svařovaným rámům všeho druhu, ty se dělají u nás i hezčí než strojově vyráběné někde venku. Ale drtivou většinu doma vyráběných dílů, co jsem zatím viděl - a hodně výrobků českých garážových výrobců, bych na motorku téhle kategorie nedal. Je to soukromý názor - sám mám motorku za půl mega a vypadá jak omlácený střep ale to neznamená, že si na ní dám šucplech vyrobený z neznámého materiálu a přidělaný "odhadem podle fotky". Zatím se mi to ještě nikdy nevyplatilo - od drobností počínaje (neustále se uvolňující krytky, rozšíření stojánku) po ne zcela funkční konstrukci (omlácený nohy od špatně vedeného uchycení padáků) až po vyloženě nebezpečný (to jsem teda jen viděl, nestalo se to přímo mě) když nevhodně upevněný kryt zablokoval zadní kolo v plné rychlosti a majitel přistál do hromady kamení nebo když o kus delší výstupek šucplechu vibracema najížděl na plášť kola apod.
Je to každýho věc.
A abych nemluvil jen o věcech, které děláme, tak kolikrát se mě ptali lidi, jestli bych jim půjčil takovou konstrukci na GS, kterou se dá nastavit poloha plexi (jmenuje se to Tobinator). Nepůjčím - ten člověk, který to navhrnul, do toho dal spousty energie a prodával to řadu let sám, vyráběl to v bezvadný kvalitě strojově ve své dílně a ten produkt tak zpopularizoval, že ho od něj začal exkluzivně prodávat Wunderlich. A i tak - navrhnout něco vlastního, to beru ale čistě okopírovat něčí výrobek a dokonce ho nabízet za peníze třeba klubům, to je typicky český...
Bezdušová sada na opravy u nás na krámě bez jakékoliv slevy 537Kč (obsahuje 3x CO2 bombičku, ochrannou síťku, nástroj na frézování a navlečení té záslepky, lepidlo, žiletku, redukci na ventilek a tři gumový "O" záslepky. Obdobná sada pro opravy dušových stojí stejně. Vzhledem k tomu, že běžně vidím podobný sadičky za 700-800Kč, tak tentokrát německá cena nevychází tak špatně :)
Tomáš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
zhodou okolnosti tiez stojim pred takym rozhodnutim ako ty. Zatial to ale prilis neriesim, lebo kupovat chcem na jar 2008.
Kazdopadne diskusie sledujem a cenniky som uz tiez zmakol, a keby bola pravda, ze KTM je lacnejsie ako BMW, tak by to dost ulahcovalo situaciu. Lenze to tak nieje.
Po prepoctoch mi to vyslo rozdiel v cene na cca 80tis Sk (cca 60 vasich), pricom LC8 chyba velka nadrz ako ma GS Adventure. Novu nadrz slubuje TT ale jej cenu netusim, ratam ale s cca 30tis Sk.
Cize vysledok bude cenovy rozdiel 50tisic. No nieje to ani malo ani vela, motorku beriem na firmu, takze nakoniec to bude pre mna rozdiel asi 35tis Sk => pre mna cena nehra rolu, lebo tam nieje rozdiel.
Takze len sa preveziem a uvidim, ine asi riesit nebudem. Obe sa mi neuveritelne pacia.
Chalani, ked vam padne LC8 na bok, ako je na tom ochrana nadrze a chladica? (resp chladicov? Su tam dva postranne chladice ako ma VTR?)
1 reakcí na tento příspěvek KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
Milenka je super, vzdy ti rozprudi srdce, proste adrenalin ale ktovie kde sa kurvi, kedy sa na teba vysere a pod.
Manzelka nieje adrenalin, ale vecer ta caka tepla vecera a cista postel. A zasulozis si, kedy chces.
Ale zasa, moze to byt aj naopak. Milenka moze byt zamilovana a verna a zena sa kurvi. A ako sa hovori, najvacsia vyhoda manzelstva je, ze si zajebes aj ked nechces.
No a teraz si vyber :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
matuS píše: inak cim dalej nad tym rozmyslam, tak vyber medzi KTM a BMW mi pride ako vyber medzi milenkou a manzelkou.
Milenka je super, vzdy ti rozprudi srdce, proste adrenalin ale ktovie kde sa kurvi, kedy sa na teba vysere a pod.
Manzelka nieje adrenalin, ale vecer ta caka tepla vecera a cista postel. A zasulozis si, kedy chces.
Ale zasa, moze to byt aj naopak. Milenka moze byt zamilovana a verna a zena sa kurvi. A ako sa hovori, najvacsia vyhoda manzelstva je, ze si zajebes aj ked nechces.
No a teraz si vyber :D
Tak to bylo úplně přesný *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
Nepočítej s tím, že cena velký nádrže bude 30 tis. SK. Nevěřím tomu. Cenu odhaduju na 1000EUR, takže to bude spíš víc.. Ale je to odhad, cena přímo závisí na velikosti série, kterou udělají... Radši počítej o tak 20-25% víc.
T.