globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha XT 600 e, popřípadě TTR
 
1.12.2007 v 13:43
zdarec všeci potřeboval bych poradit při výběru mota. uvažoval jsem u husqvarně te 610 e; nebo sm 610 ale názory jiných mě připedly k japoncům a konkrétně k yamaze zdá se mi nejlepší z japoncu... máte jiný názor? momentálně uvažuji o koupi yamahy XT 600e nebo TT nebo TTR. jakto vydíte vy? potřeboval bych se poradit protože s šestikilama a vubec s japoncema nemám zkušenost. který typ je nejlepší? který se nejvíc sere nejaké vady a tak? potřeboval bych to spíš tak na relax pohodová jízda 60% asfalt a zbytek terén. terén jako polnačky, lesy, louky a i drsný v horách aby to vyjelo všechno ale také aby se na tom dala podniknout jednou za čas jízda do města tak 100KM a zpět. a jezdění převážně ve dvou jak v terénu tak i na ceště. co bys te volily? potřebuji pomoc s výběrem. zatím díky. jj a cenová relace asi tak do 80 000 kč tj asi max a aby to nebylo nic vyhrkaného neco nevějšího asi kolem roku 2000 a najetých tak akorát. poradtě prosím. díky
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Yamaha XT 600 e, popřípadě TTR

5.12.2007 v 00:05 | Nahoru | #31
Andrew x>>
no hlavne kvuli tomu podvozku , kdyz sem byl v Gruzii tak sem za LC4 nestihal , mely lepsi tlumeni a ja byl po 100km mimo asfalt mrtvej , kdybych si drzel svoje tempo tak to bylo v pohode ale jeli jak kdyby to ukradli
,Tak sem si koupil tohle TT -je to starterova verze s vyssima zdvihama z eRka , tak ho na jare hned otestuju na cestach.
Jinak XT si nechavam jako zalohu a mozna to budu podle potreby stridat

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT 600 e, popřípadě TTR

5.12.2007 v 16:11 | Nahoru | #32
Oleje sice udělali pokrok, ale to nic nemění na tom, že v Dominátoru,FMX atd, je stále méně oleje než třeba u TT,XT. Tuším že Dominátor měl náplň 2l oleje? Už přesně nepapatuju, z toho taky častější výměna oleje. U XT ka je 3.3l.

www.offmoto.cz

Yamaha XT 600 e, popřípadě TTR

5.12.2007 v 22:34 | Nahoru | #33
nee , u XT je 2,8 podle prirucky nebo 2,7 , ja daval 3 a bylo to az az , nekde sem cet ze dominator ma o litr min -ale za to nerucim protoze ho nemam

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT 600 e, popřípadě TTR

6.12.2007 v 08:57 | Nahoru | #34
MaraTT-R>Mam takovy tuseni, ze motor dominatora ani nema olejovy filtr, proto ten kratsi interval.
Jinak xt je proti tt-cku docela tezky a v terenu co chces jezdit to bude cejtit. Ja na xt jezdim maximalne nejaky lesni polni cesty. Tahat to nekde z bahna je docela drina :) , jak jsem se uz parkrat presvedcil.

Yamaha XT 600 e, popřípadě TTR

6.12.2007 v 09:21 | Nahoru | #35
XT má slabej podvozek. Když tak bych šel do TTR bylo na tom docela pěkný svezení

(reakce na) Yamaha XT 600 e, popřípadě TTR

6.12.2007 v 09:23 | Nahoru | #36
faudy>>
DOMINATOR MA OLEJOVÝ FILTR

Yamaha XT 600 e, popřípadě TTR

6.12.2007 v 09:50 | Nahoru | #37
výměna oleje

xt 6000 km 2,8 l
nx 3000 km 2,3 l s výměnou filtru
1,9 l bez filtru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT 600 e, popřípadě TTR

6.12.2007 v 13:25 | Nahoru | #38
faudy>CO NEMÁ DOMINÁTOR?OLEJOVÝ FILTR? :lol: :lol:

(reakce na) Yamaha XT 600 e, popřípadě TTR

7.12.2007 v 10:18 | Nahoru | #39
ELOUNEK>Ale jo, ma, akorat ze ne ten patronovej, sem se splet. Ale ten vlastne nema xtcko taky. Ja uz z toho trandaka magorim. :lol:

(reakce na) Yamaha XT 600 e, popřípadě TTR

8.12.2007 v 10:58 | Nahoru | #40
Peťa 609>
Řekl bych, že potřebuješ dvě motorky.
Při jízdě ve dvou je jednoválec slabej a do drsnýho terénu je zase nějaká dvouválcová přes dva metráky těžká mrcha taky nevhodná.
Jinak XT je nezmar a holka pro všechno. To je fakt. Navíc je s ní prdel. A to i na silnici.
Pokud je vzducháč v pohybu, chladí se dobře. Horší je, když se hrabeš delší dobu v blátě. To pak trefit neutrál je celkem pakárna.

(reakce na) Yamaha XT 600 e, popřípadě TTR

8.12.2007 v 11:00 | Nahoru | #41
Peťa 609>
Řekl bych, že potřebuješ dvě motorky.
Při jízdě ve dvou je jednoválec slabej a do drsnýho terénu je zase nějaká dvouválcová přes dva metráky těžká mrcha taky nevhodná.
Jinak XT je nezmar a holka pro všechno. To je fakt. Navíc je s ní prdel. A to i na silnici.
Pokud je vzducháč v pohybu, chladí se dobře. Horší je, když se hrabeš delší dobu v blátě. To pak trefit neutrál je celkem pakárna.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist