Včera mi byly doporučeny, když jsem si postěžovala, že mám poslední dobou neuvěřitelné štěstí na defekty.
Věřím, že kdejaký ostrý kámen na MX trati duší třebas neprojde. Ale hřebík nebo vrut odhozený traktoristou na lesní cestě? Pomůže zesílená duše i proti tomuhle? To se mi moc nezdá...
Údajně je i daleko menší "šance" duši při přezouvání cvaknout. Na druhou stranu je mi jasné, že nacpat tuhle duši do pneu bude makačka.
Jinak bych je zkusil, přecejenom oproti normální duši sou o 150, 200 kč dražší to není zase tak moc
Klasika>Zesílené duše - někdo je dává do crossů,já ji porovnával s normální a je silnější hlavně kolem uchycení ventilu,ale tím zase těžší(neodpružené hmoty),jednou tak drahá(cca 400,-),s montáží nejsou problémy,ale že by udržela hřebík-to ani náhodou.Jedinné plus vidím v tom uložení ventilu a že se hned nerozválí,když píchneš...P-H.
Zajímalo mně ,jestli někdo z enduráků, kdo jezdí víc po lesích než po tratích, tyhle duše má používá a už dlouho nepíchl.
Ale s tím hřebíkem si myslím to samé. Asi to nemá smysl pro mně.
Petr Huska>Bergr> Čti komentáře na US v "Akce a cestování" .
Klasika>Zesílené duše - někdo je dává do crossů,já ji porovnával s normální a je silnější hlavně kolem uchycení ventilu,ale tím zase těžší(neodpružené hmoty),jednou tak drahá(cca 400,-),s montáží nejsou problémy,ale že by udržela hřebík-to ani náhodou.Jedinné plus vidím v tom uložení ventilu a že se hned nerozválí,když píchneš...P-H.
no jo, nečet jsem, až teď, jinak já vozím knoty a s tímhle zkušenost nemám, byl to jen nápad, slyšel jsem chválu i zatracování, ale posoudit nedokážu a myslím, že knot a pumpa je jistota