Je tady někdo z vás, komu to regulérně funguje pouze s Powercommanderem III USB? Prostě nám nejde utilitou "PCShiftKillEnable.exe" odemknout v Powercommanderu tuto funkci a následně ji nastavit v softwaru pro PCIII. U R1 2007 s tím nemám jediný problém! Teď tady neřeším snímač, ale čistě jen tuhle softwarovou záležitost..
Kdosi tu na starém fóru psal, že mu to bezproblémově chodí i bez Ignition Modulu, ale na stránkách powercommanderu se píše, že Suzuki k této funkci POTŘEBUJE Ignition Module.. Dá se to nějak obejít u tohoto modelu?
Dík za jakýkoliv HELP anebo zkušenost..
Naposledy editováno 27.04.2008 22:12:04
kazdopadne ta utilitka to neodemyka v tom software, ale v commanderu... jelikoz commander je stejnej jak pro R1 tak pro gsxr tak nechapu jak by to poznalo ze u jednoho to ma dovolit a u druheho ne.... leda podle mapy, ale to mi prijde jako blbost, ale zkusit by to slo... nahrat tam R1 mapu, odblokovat wuick shift a nahrat gsxr mapu...
jsou stejne firmwary? neni jeden jen nejakej starsi?
Jestli to není z důvodu duálních vstřikovačů, že to prostě "killnout" vše najednou neumí a proto to řešej Ignition Modulem cestou přerušní zapalování.. To bych byl v tom případě v peeli..
Naposledy editováno 24.04.2008 16:23:04
myslim ze to bude duvod proc to tak nejde....
ale i tak to nevysvetluje to jak to pozna v jaky motorce to je zastrceny, fakt me nenapada nic jinyho nez podle mapy...
ignition modul se ti kupovat nechce? a co neco pridavnyho co jede mimo PC, proste jen casovac co prerusuje obvod zapalka, treba pres spinac stojanku - takhle to ma udelany treba i duc u tech jejich performance quickshifteru.... to by slo asi koupit za naky rozumny prachy...snad.... (sikovnej elektronik by mel ten obvod i celkem snadno postavit)
edit: ale je mi jasny ze mate i nejaky technicky predpisy co se tyce uprav.... takze treba je prekazka i tam..
Naposledy editováno 24.04.2008 16:26:18
http://www.mototravel.cz/rychlost.html
O. Lelek>Perňa: bez "Ignition modul" radic nelze pouzit- nefunguje, ten modul je nezbytny meziclanek mezi PWC a tim radicem. aspon takovou mam ja zkusenost.
Čau,našel jsem v albu něco foto ze "soustředění" s "Vlčákama"!!
/dva mladí a perspektivní/ A Perňa kdyby "nepožíval"tak mohl dojet a "odborně " to rozebrat.Tam bylo "chytrých" lidí!!
[img]
Naposledy editováno 30.04.2008 16:23:35
O. Lelek>BK: ano
2LEKO: no, pozdrav panbu,priste bude mit fotograf povinne oranzovou vestu lol
To se asi "zavede"!Ostatní fota na památku ti předám osobně!!Aby to nevypadalo,že "školení" jsou jenom "zábava"!!
"závodníci" si předávají "zkušenosti" jak se "skáče"!!
[img]
Naposledy editováno 30.04.2008 17:50:23
Teď už to jasný, duální vstřikování u K5 znamená možnost "Killnout" pouze čtveřici (z osmi celkově) vstřikovačů, které jsou propojeny přes commander a tím pádem se "přerušení" konat ani nemůže! Musí se jít cestou přes zapalování, takže Ignition modul je nutností
Jen nechápu diskutéry na starým fóru, jak jim skvěle na K5 quickshift fungoval jen s commanderem.. Pravděpodobně ani netuší, co tam maj! Tohle vědět, tak do dynojetu nejdem, ale třeba do italskýho Rapid Bike, tam je vše v jednom..
Perňa #81>Rizla Tele 5:05> Není to tím, to fakt ne. Koupil jsem komplet commander se vším všudy (kabel, full software, atd.) a u R1 2007 mi to v pohodě funguje..takže to je jen spekulace.
Teď už to jasný, duální vstřikování u K5 znamená možnost "Killnout" pouze čtveřici (z osmi celkově) vstřikovačů, které jsou propojeny přes commander a tím pádem se "přerušení" konat ani nemůže! Musí se jít cestou přes zapalování, takže Ignition modul je nutností
Jen nechápu diskutéry na starým fóru, jak jim skvěle na K5 quickshift fungoval jen s commanderem.. Pravděpodobně ani netuší, co tam maj! Tohle vědět, tak do dynojetu nejdem, ale třeba do italskýho Rapid Bike, tam je vše v jednom..
perna: jj je to tak... ja nad tim jeden cas koumal... mel sem totiz nabidku na commander z gsxr za dobry penize... ze bych si kabelaz dobastlil sam... a prekvapilo me ze to je "pichly" jen na ty 4 vstriky....
ale pak me lenost premohla a pro moje ucely poridim TEKA tool... az budu nejak solventnejsi....
assassin>Perňa #81>Rizla Tele 5:05> Není to tím, to fakt ne. Koupil jsem komplet commander se vším všudy (kabel, full software, atd.) a u R1 2007 mi to v pohodě funguje..takže to je jen spekulace.
Teď už to jasný, duální vstřikování u K5 znamená možnost "Killnout" pouze čtveřici (z osmi celkově) vstřikovačů, které jsou propojeny přes commander a tím pádem se "přerušení" konat ani nemůže! Musí se jít cestou přes zapalování, takže Ignition modul je nutností
Jen nechápu diskutéry na starým fóru, jak jim skvěle na K5 quickshift fungoval jen s commanderem.. Pravděpodobně ani netuší, co tam maj! Tohle vědět, tak do dynojetu nejdem, ale třeba do italskýho Rapid Bike, tam je vše v jednom..
perna: jj je to tak... ja nad tim jeden cas koumal... mel sem totiz nabidku na commander z gsxr za dobry penize... ze bych si kabelaz dobastlil sam... a prekvapilo me ze to je "pichly" jen na ty 4 vstriky....
ale pak me lenost premohla a pro moje ucely poridim TEKA tool... az budu nejak solventnejsi....
BTW: ja uz tady na foru cetl takovejch picovin....
je asi v elektrice+počitač. /projení el.kabelů - blikače/.
Naposledy editováno 10.05.2008 18:20:55
Kdyby se tam trochu cílevědomějc potrénovalo a třeba i malinko poštelovalo, myslím, že hranice 1:50 na Lausitzu je celkem v pohodě dosažitelná (když se nebude plíst tolik lidí jako ve čtvrtek ...aaale co, jednou jsme se přihlásili do pomalejší skupiny "C", tak jsme si to už museli vychutnat se vším všudy. Ale svezení parádní
Vím, s Játrem jsem už mluvil, bylo to spínačem na spojkové páčce, kterej asi není jen kontakt, ale má určitej odpor, takže klema není funkční a jde to do nějakýho nouzovýho režimu (takže to nejede!). Nahradit by se to muselo tedy asi ne klemou, ale odporem.
Vyjednal jsem Játrovi brzdu, čekali tam na něho a nedostavil se! Tohle mě vážně štve, když někdo něco nedodrží!! Pak se nedivím, že ani tým nám nefunguje a jedem všichni zvlášť... To je jen tak mimo téma..
Zdar, tak já jsem tady sáhodlouze zkoušel obejít Ignition modul a neřadilo to!!! Tak jsem koupil Ignition a maká to 100% Na R1 to jde bez IGN do 06 myslím a pak ne. GSXéro má duální vstřik,proto to nevypne zapalování a proto nutnost IGN.Sral jsem se s utilitou půl minulé sezony a prd. Teď jsem moooc spokojenej