globalmoto_duben_nolan





Téma: Powercommander + Quickshifter na litrové K5
 
24.4.2008 v 15:12
Vím že to tady už na starým fóru bylo, ale máme problém s funkcí Quickshift na GSXR 1000 K5..
Je tady někdo z vás, komu to regulérně funguje pouze s Powercommanderem III USB? Prostě nám nejde utilitou "PCShiftKillEnable.exe" odemknout v Powercommanderu tuto funkci a následně ji nastavit v softwaru pro PCIII. U R1 2007 s tím nemám jediný problém! Teď tady neřeším snímač, ale čistě jen tuhle softwarovou záležitost..

Kdosi tu na starém fóru psal, že mu to bezproblémově chodí i bez Ignition Modulu, ale na stránkách powercommanderu se píše, že Suzuki k této funkci POTŘEBUJE Ignition Module.. Dá se to nějak obejít u tohoto modelu?
Dík za jakýkoliv HELP anebo zkušenost..

Naposledy editováno 27.04.2008 22:12:04
Předchozí
1 2
Následující

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

24.4.2008 v 16:04 | Nahoru | #1
perna: asi ti moc nepomuzu protoze v tomhle sem teoretik, neresil sem na PC quickshift... vim ze na strankach pisou ze nektery motorky potrebujou i modul zapalovani.... ale nechapu proc, nikde to tam nepisou, jasny ze nepujde "killnout" motor vypnutim zapalka, ale ustrihnout dodavku paliva by to melo umet...

kazdopadne ta utilitka to neodemyka v tom software, ale v commanderu... jelikoz commander je stejnej jak pro R1 tak pro gsxr tak nechapu jak by to poznalo ze u jednoho to ma dovolit a u druheho ne.... leda podle mapy, ale to mi prijde jako blbost, ale zkusit by to slo... nahrat tam R1 mapu, odblokovat wuick shift a nahrat gsxr mapu...

jsou stejne firmwary? neni jeden jen nejakej starsi?

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

24.4.2008 v 16:18 | Nahoru | #2
assassin> je právě ale možný, že to pozná! Protože nejdřív se musí otevřít ShiftKill, pak se zapne klíček zapalování a v tu chvíli jsem "online" na Commanderu, v tom máš pravdu. Jenže každý ten commander má své ID číslo, pod kterým se přihlásí, když se k němu připojím..a jestli právě to ID neznemožňuje zapnutí týhle funkce. Nicméně tvou ideu můžu vyzkoušet. Jasně, je to tak, odemyká se to v Commanderu, blbě jsem to napsal. Jakmile to ShiftKillem softwarově "odemknu" v Commanderu, pak to ve standardním software pro Commander můžu vidět v nabídce "Power Commander Tools" - tuším něco jako ShiftKill settings. Do tý doby tam ta položka není, takže jak jsi správně napsal, rozpozná to, jestli to v Commanderu je aktivováno nebo ne. Ale aktivovat to, to právě nějak nejde
Jestli to není z důvodu duálních vstřikovačů, že to prostě "killnout" vše najednou neumí a proto to řešej Ignition Modulem cestou přerušní zapalování.. To bych byl v tom případě v peeli..

Naposledy editováno 24.04.2008 16:23:04

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

24.4.2008 v 16:24 | Nahoru | #3
perna: jo to bude vono, sem zapomel... vona vlastne ta suza ma dvojity vstriky a PC je pichnutej jenom do jednech ze jo? v tom pripade by dokazal killnout jenom ty vstriky do kterejch je pichlej, ty druhy by davali furt a jako ze pri full gas davaj...

myslim ze to bude duvod proc to tak nejde....

ale i tak to nevysvetluje to jak to pozna v jaky motorce to je zastrceny, fakt me nenapada nic jinyho nez podle mapy...

ignition modul se ti kupovat nechce? a co neco pridavnyho co jede mimo PC, proste jen casovac co prerusuje obvod zapalka, treba pres spinac stojanku - takhle to ma udelany treba i duc u tech jejich performance quickshifteru.... to by slo asi koupit za naky rozumny prachy...snad.... (sikovnej elektronik by mel ten obvod i celkem snadno postavit)

edit: ale je mi jasny ze mate i nejaky technicky predpisy co se tyce uprav.... takze treba je prekazka i tam..

Naposledy editováno 24.04.2008 16:26:18

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

24.4.2008 v 16:33 | Nahoru | #4
Já tam mám PCIII + KN, a chtěl sem quickshifter ale prej MUSÍ být k tomu i ten modul jinak to nejde. Na 100% BY TI PORADIL PŘEMEK glinz, ten to dělá.

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

30.4.2008 v 15:45 | Nahoru | #5
Perňa: bez "Ignition modul" radic nelze pouzit- nefunguje, ten modul je nezbytny meziclanek mezi PWC a tim radicem. aspon takovou mam ja zkusenost.

Naposledy editováno 30.04.2008 15:47:17

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

30.4.2008 v 15:59 | Nahoru | #6
O. Lelek> V tom Mostě budeš instruktor ty?
http://www.mototravel.cz/rychlost.html

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

30.4.2008 v 16:20 | Nahoru | #7

O. Lelek>Perňa: bez "Ignition modul" radic nelze pouzit- nefunguje, ten modul je nezbytny meziclanek mezi PWC a tim radicem. aspon takovou mam ja zkusenost.


Čau,našel jsem v albu něco foto ze "soustředění" s "Vlčákama"!!

/dva mladí a perspektivní/ A Perňa kdyby "nepožíval"tak mohl dojet a "odborně " to rozebrat.Tam bylo "chytrých" lidí!!

[img]

Naposledy editováno 30.04.2008 16:23:35

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

30.4.2008 v 16:44 | Nahoru | #8
BK: ano
2LEKO: no, pozdrav panbu,priste bude mit fotograf povinne oranzovou vestu lol

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

30.4.2008 v 17:46 | Nahoru | #9

O. Lelek>BK: ano
2LEKO: no, pozdrav panbu,priste bude mit fotograf povinne oranzovou vestu lol


To se asi "zavede"!Ostatní fota na památku ti předám osobně!!Aby to nevypadalo,že "školení" jsou jenom "zábava"!!

"závodníci" si předávají "zkušenosti" jak se "skáče"!!

[img]

Naposledy editováno 30.04.2008 17:50:23

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

30.4.2008 v 19:47 | Nahoru | #10
O. Lelek> Pokud máš na mysli motorky s dvěma vstřik. tryskama na válec, pak to pravděpodobně bude pravda. U ostatních to vždy fungovalo. Někdy je potřeba nahrát nový firmware do Powercommanderu, já si to dělal na podzim, pořád mi to nechtělo fungovat a stačilo si stáhnout software pro firmwere upgrade a nový firmware. Quick shifting pouze s Powercommanderem funguje jen od určité verze firmware POwercommanderu, myslím, že od verze 2.1.2. Nejnovější je 2.3.1.0.

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

2.5.2008 v 08:38 | Nahoru | #11
Perňa #81> pokud mas dve vstrikovaci lišty tedy 8 vstrikovacu musi byt Ignition Modul

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

2.5.2008 v 15:50 | Nahoru | #12
Hele, a není to náhodou tím, že máš jenom demo? Kup si plnou verzi, tam to určitě půjde...

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

2.5.2008 v 17:47 | Nahoru | #13
Rizla Tele 5:05> Demo Suzuki máš leda ty

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

2.5.2008 v 21:08 | Nahoru | #14

BK>Rizla Tele 5:05> Demo Suzuki máš leda ty



plna verze ma 4valce? :) ja sotva uridim demoverzi

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

3.5.2008 v 15:56 | Nahoru | #15
Sem mluvil o softwaru, ne o motorce...

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

4.5.2008 v 16:08 | Nahoru | #16
Kdyby někdo chtěl, tak mám doma dva powercommandery na R1 2004- , part numb. 421-411, cena 6tis.Kč za kus a jeden kn filtr na 07-08.

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

5.5.2008 v 10:11 | Nahoru | #17
Byl vtip, neber si to osobně

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

7.5.2008 v 12:56 | Nahoru | #18
Driffter> Vim o jednom, co by chtel na R1 2007 KN. Ja tedy ne, muj soused. Kolik za nej??

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

7.5.2008 v 13:03 | Nahoru | #19
Rizla Tele 5:05> Není to tím, to fakt ne. Koupil jsem komplet commander se vším všudy (kabel, full software, atd.) a u R1 2007 mi to v pohodě funguje..takže to je jen spekulace.

Teď už to jasný, duální vstřikování u K5 znamená možnost "Killnout" pouze čtveřici (z osmi celkově) vstřikovačů, které jsou propojeny přes commander a tím pádem se "přerušení" konat ani nemůže! Musí se jít cestou přes zapalování, takže Ignition modul je nutností
Jen nechápu diskutéry na starým fóru, jak jim skvěle na K5 quickshift fungoval jen s commanderem.. Pravděpodobně ani netuší, co tam maj! Tohle vědět, tak do dynojetu nejdem, ale třeba do italskýho Rapid Bike, tam je vše v jednom..

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

7.5.2008 v 14:32 | Nahoru | #20

Perňa #81>Rizla Tele 5:05> Není to tím, to fakt ne. Koupil jsem komplet commander se vším všudy (kabel, full software, atd.) a u R1 2007 mi to v pohodě funguje..takže to je jen spekulace.

Teď už to jasný, duální vstřikování u K5 znamená možnost "Killnout" pouze čtveřici (z osmi celkově) vstřikovačů, které jsou propojeny přes commander a tím pádem se "přerušení" konat ani nemůže! Musí se jít cestou přes zapalování, takže Ignition modul je nutností
Jen nechápu diskutéry na starým fóru, jak jim skvěle na K5 quickshift fungoval jen s commanderem.. Pravděpodobně ani netuší, co tam maj! Tohle vědět, tak do dynojetu nejdem, ale třeba do italskýho Rapid Bike, tam je vše v jednom..



perna: jj je to tak... ja nad tim jeden cas koumal... mel sem totiz nabidku na commander z gsxr za dobry penize... ze bych si kabelaz dobastlil sam... a prekvapilo me ze to je "pichly" jen na ty 4 vstriky....

ale pak me lenost premohla a pro moje ucely poridim TEKA tool... az budu nejak solventnejsi....

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

7.5.2008 v 14:35 | Nahoru | #21

assassin>Perňa #81>Rizla Tele 5:05> Není to tím, to fakt ne. Koupil jsem komplet commander se vším všudy (kabel, full software, atd.) a u R1 2007 mi to v pohodě funguje..takže to je jen spekulace.

Teď už to jasný, duální vstřikování u K5 znamená možnost "Killnout" pouze čtveřici (z osmi celkově) vstřikovačů, které jsou propojeny přes commander a tím pádem se "přerušení" konat ani nemůže! Musí se jít cestou přes zapalování, takže Ignition modul je nutností
Jen nechápu diskutéry na starým fóru, jak jim skvěle na K5 quickshift fungoval jen s commanderem.. Pravděpodobně ani netuší, co tam maj! Tohle vědět, tak do dynojetu nejdem, ale třeba do italskýho Rapid Bike, tam je vše v jednom..

perna: jj je to tak... ja nad tim jeden cas koumal... mel sem totiz nabidku na commander z gsxr za dobry penize... ze bych si kabelaz dobastlil sam... a prekvapilo me ze to je "pichly" jen na ty 4 vstriky....

ale pak me lenost premohla a pro moje ucely poridim TEKA tool... az budu nejak solventnejsi....



BTW: ja uz tady na foru cetl takovejch picovin....

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

7.5.2008 v 23:12 | Nahoru | #22
Perňa #81: já ho vemu do Hořic a domluvíme se

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

10.5.2008 v 17:49 | Nahoru | #23
Driffter> OK, díky.. Jen pro představu, já za něj z USA dal litr, takže mu dám vědět zhruba o podobný relaci nabo trochu vyšší

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

10.5.2008 v 18:18 | Nahoru | #24
čau,tak jsem dorazil dnes!Včera se jel R CUP a to by se ti líbilo! Pustili na trať 60 jezdců ve dvou vlnách po 30 a ta "druhá" skupina jela "stíhačku"!S tvýma časama to bylo na bednu!/teda, jestli by ti vydržely gumy/ a přijel Raymund "Borro" a hned tam dal 1,51 min.A v pátek tam byla polovina lidí.Luxus.Skupina B i C jezdilo asi 15 lidí.A taky se hodně padalo."Játro" dojel v SSP+SB za 48 jezdců 20.A ta jeho závada
je asi v elektrice+počitač. /projení el.kabelů - blikače/.

Naposledy editováno 10.05.2008 18:20:55

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

10.5.2008 v 20:44 | Nahoru | #25
2LEKO> Na kterým okruhu????

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

10.5.2008 v 21:42 | Nahoru | #26

R1 Martin>2LEKO> Na kterým okruhu????


LausitzRing /D/ - Bike Promotion
[img]

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

10.5.2008 v 21:47 | Nahoru | #27
R1 Martin> [img]

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

12.5.2008 v 11:50 | Nahoru | #28
2LEKO> No paráda.. Já už mám tlumič na "léčení" u Halbicha, snad se to vyřeší. Mám to zase na knot a do Hořic přijedu s nevyzkoušeným nastavením.. Úplně nejposlednější krize bude, když to jinak nepůjde, že pojedu zapůjčený sériový tlumič.

Kdyby se tam trochu cílevědomějc potrénovalo a třeba i malinko poštelovalo, myslím, že hranice 1:50 na Lausitzu je celkem v pohodě dosažitelná (když se nebude plíst tolik lidí jako ve čtvrtek ...aaale co, jednou jsme se přihlásili do pomalejší skupiny "C", tak jsme si to už museli vychutnat se vším všudy. Ale svezení parádní

Vím, s Játrem jsem už mluvil, bylo to spínačem na spojkové páčce, kterej asi není jen kontakt, ale má určitej odpor, takže klema není funkční a jde to do nějakýho nouzovýho režimu (takže to nejede!). Nahradit by se to muselo tedy asi ne klemou, ale odporem.
Vyjednal jsem Játrovi brzdu, čekali tam na něho a nedostavil se! Tohle mě vážně štve, když někdo něco nedodrží!! Pak se nedivím, že ani tým nám nefunguje a jedem všichni zvlášť... To je jen tak mimo téma..

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

14.5.2008 v 15:52 | Nahoru | #29
Perňa #81>

Zdar, tak já jsem tady sáhodlouze zkoušel obejít Ignition modul a neřadilo to!!! Tak jsem koupil Ignition a maká to 100% Na R1 to jde bez IGN do 06 myslím a pak ne. GSXéro má duální vstřik,proto to nevypne zapalování a proto nutnost IGN.Sral jsem se s utilitou půl minulé sezony a prd. Teď jsem moooc spokojenej

Powercommander + Quickshifter na litrové K5

15.5.2008 v 13:31 | Nahoru | #30
readymen> no jo, vzpomínám si na tebe a to sraní s quickshiftem! Máš pravdu, na K5 to nejde.
Ale R1 jde v pohodě i 07ka, mně to jde bezva
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist